home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23303
  1 Bruger, 917 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: leoperry087
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2010
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2010  (Læst 44525 gange)
brrrb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #15: 22 Jun 2010, 19:51 »

Har du set RadioShack? Cool Lance Armstrong, Andreas Klöden, Levi Leipheimer, Chris Horner, Janez Brajkovic, Sergio Paulinho, Yaroslav Popovych, Gregory Rast og Dmitriy Muravyev... RadioShack langt det stærkeste hold, Saxobank en af de absolut stærkeste hold dog ikke i nærheden af RadioShack.
ja ja radioshack har mange gode ryttere, men med mangel på enkelstartkilometer vil jeg mene begge schlecks er noget bedre end nogen af shacks ryttere, måske med mindre klöden rammer formen for en gangs skyld. desuden er hverken rast eller muravyev noget at råbe hurra for, så hvordan du kan få det hold til at være klasser over saxo har jeg meget svært ved at se
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #16: 22 Jun 2010, 20:54 »

ja ja radioshack har mange gode ryttere, men med mangel på enkelstartkilometer vil jeg mene begge schlecks er noget bedre end nogen af shacks ryttere, måske med mindre klöden rammer formen for en gangs skyld. desuden er hverken rast eller muravyev noget at råbe hurra for, så hvordan du kan få det hold til at være klasser over saxo har jeg meget svært ved at se

Av, det kunne ikke være mere forkert, det du siger. The Schlecks er middelmådige enkelstarsryttere - Andy, som er bedst af de to, er en top 30 rytter... Lance Armstrong, Andreas Klöden, Levi Leipheimer, Chris Horner og Janez Brajkovic er alle super enkeltartsryttere.
« Seneste Redigering: 22 Jun 2010, 20:55 af Njaourinho » Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #17: 22 Jun 2010, 21:09 »

Contador giver 1.4 igen som samlet vinder hos Danskespil! Men han er jo også storfavoritten, tror ikke at Armstrong har det der skal til for at udfordre ham hele vejen.
Der er vel to muligheder? Andy og Contador
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #18: 22 Jun 2010, 21:11 »

Av, det kunne ikke være mere forkert, det du siger. The Schlecks er middelmådige enkelstarsryttere - Andy, som er bedst af de to, er en top 30 rytter... Lance Armstrong, Andreas Klöden, Levi Leipheimer, Chris Horner og Janez Brajkovic er alle super enkeltartsryttere.

Han skriver jo lige netop, at The Schlecks er bedre, fordi, at der ikke er så mange enkelstartskilomete r. Han har har ikke skrevet, at de er bedre til at køre enkelstart. Wink
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #19: 22 Jun 2010, 21:20 »

Åh, der sker det, at jeg læser forkert - nu også en noget kringlet sætning! Smiley
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #20: 22 Jun 2010, 21:28 »

Skal helt klart have tv2s TDF Magasin .. Jeg tror det bliver den samme kamp som sidste år .
Logged

Vi skal alle være her.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #21: 22 Jun 2010, 21:34 »

Hvis at det er det, som jeg har købt er det godt nok dårligt, men jeg ved ikke om det er tv2s TDF magasin, men jeg tror det da og ja jeg tror også at det bliver samme kamp, som sidste år...

Vh.Blackstone
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #22: 30 Jun 2010, 16:15 »

Ærger mig hvert år over, at Iban Mayo tidl. Euskaltel rytter, ikke er med, han var virkelig en fornøjelse!
Bliver også sjovt at se Menchov aka. det evige tour-flop, være hjælperytter for Gesink.
Tror den helt store "overraskelse" bliver Kreuziger, som jeg forventer ender på en flot 3. plads, ved ikke om det er en overraskelse, han er jo spået en kæmpe fremtid.

Men man kan jo ikke komme uden om, at Contador er kæmpe favorit og også min favorit.
Logged


Dalla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #23: 01 Jul 2010, 00:10 »

Hvem vil i sige der er de bedste enkeltstartsrytter? udover Cancellara selvfølgelig. Thumbs Up
Logged

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #24: 01 Jul 2010, 00:46 »

Hvem vil i sige der er de bedste enkeltstartsrytter? udover Cancellara selvfølgelig. Thumbs Up

Contador, Wiggins, Millar bare for at nævne nogle Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #25: 01 Jul 2010, 00:54 »

Contador, Wiggins, Millar bare for at nævne nogle Smiley

Er Millar så god længere?  Peace

Klöden, Evans og Levi bør vel også nævnes
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #26: 01 Jul 2010, 01:10 »

Er Millar så god længere?  Peace

Klöden, Evans og Levi bør vel også nævnes

Jeg har tit ment, at snakken om Millar var overvurderet, men i år har han kørt en 2. plads hjem i Dauphiné Libérés enkeltstart hjem fx Smiley
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #27: 01 Jul 2010, 03:22 »

Ærger mig hvert år over, at Iban Mayo tidl. Euskaltel rytter, ikke er med, han var virkelig en fornøjelse!
Bliver også sjovt at se Menchov aka. det evige tour-flop, være hjælperytter for Gesink.
Tror den helt store "overraskelse" bliver Kreuziger, som jeg forventer ender på en flot 3. plads, ved ikke om det er en overraskelse, han er jo spået en kæmpe fremtid.

Men man kan jo ikke komme uden om, at Contador er kæmpe favorit og også min favorit.

Uha ja.. Iban er en dejlig rytter, når han en sjælden gang imellem er dopet ordentligt..

Iban Mayo har altid været en 2. rangs cykelrytter, som i 2003 skulle være mere end glad for at han havde Haimer Zubeldia til at trække sig over de hårde bjerge, hvor han den ene dag kunne sidde med Lance Armstrong og den næste kørte om kap med Bekim Leif Christensen.. Siden da har han vundet Dauphine Libere og fået en række sekundære placeringer i halvstore cykelløb, samt hans fantastiske præstation, hvor han blev nummer 16 i Tour de France.. Det eneste der er godt ved den mand er vel hans svingende præstationer, der fik Tyler Hamilton og Floyd Landis til at fremstå som de mest stabile ryttere i feltet..
« Seneste Redigering: 01 Jul 2010, 03:24 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #28: 01 Jul 2010, 10:30 »

Jeg har tit ment, at snakken om Millar var overvurderet, men i år har han kørt en 2. plads hjem i Dauphiné Libérés enkeltstart hjem fx Smiley

Det var jeg faktisk ikke klar  Peace

Jeg har droppet ham til mit Tour-hold, da jeg synes, han er for dyr, men det kan være, jeg skal genoverveje det  Wink

Ellers ser jeg meget frem til Touren, selvom Contador vinder, men der er ikke noget, som en dejlig varm sommerdag og Tour i fjernsynet  Thumbs Up
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2010
« Svar #29: 01 Jul 2010, 15:14 »

Uha ja.. Iban er en dejlig rytter, når han en sjælden gang imellem er dopet ordentligt..

Iban Mayo har altid været en 2. rangs cykelrytter, som i 2003 skulle være mere end glad for at han havde Haimer Zubeldia til at trække sig over de hårde bjerge, hvor han den ene dag kunne sidde med Lance Armstrong og den næste kørte om kap med Bekim Leif Christensen.. Siden da har han vundet Dauphine Libere og fået en række sekundære placeringer i halvstore cykelløb, samt hans fantastiske præstation, hvor han blev nummer 16 i Tour de France.. Det eneste der er godt ved den mand er vel hans svingende præstationer, der fik Tyler Hamilton og Floyd Landis til at fremstå som de mest stabile ryttere i feltet..
Ehm.. Nu er der ikke nogen rytter, der kommer snigende til en sejr på Alpe d'uez. Hvor dårlig en rytter kan man være og samtidig blive 5'er og 11'er i Vueltaen, 1'er og 2'er i Dauphine, 2'er i LBL og ikke mindst 6'er i touren? Mayo var en forrygende bjergrytter. Han har haft en del nedture og udfald i karrieren, men nogen 2. rangsrytter har han aldrig været. I 2003 var han eneste der var i nærheden af Lance, og jeg mener da også han udtalte, at han ikke lod ham køre på d'uez, han gjorde det bare.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010