home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 695 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fusk i dansk fodbold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Fusk i dansk fodbold  (Læst 26406 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #30: 14 Nov 2008, 22:35 »

Men når man først tager danmarks rigeste fodboldklub og giver dem den ubestridt nemmeste vej til finalen, samtidigt med at dem der foretager lodtrækningen første gang inden lyngby kampen ikke rører før kampen var udtrukket, og anden gang rører to gange, og pludseligt holder op, og dykker direkte ned efter en bestemt kugle, som han så underligt nok taber, for så bagefter ikke at kunne forklare sig ordentligt, så syntes jeg fandme det lugter, og det er nok indicier til mig!

Vil det sige vi skal høre på dit whinen helt indtil finalen? Fordi - jeg er helt på linie med at lodtrækningen er rigtig heldig - at tro at nogle vil snyde for at vinde Cuppen er i min verden lidt for langt ude.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #31: 14 Nov 2008, 22:37 »

IA gælder det fro alt det du har skrevet eller kun den linje?

Så er du da vist også selv halvkorrupt, hvis du mener at man for at nogen ikke skulle få tanken om at man snyder, skal man snyde. Det er jo fremragende logik.

Det er vel lidt svært at de et forbund i øjnene, men jeg har da også problemer med at tro på dem, især efter pokalen 05/06 hvor vi får den absolut sværeste modstander i kvarten, hvor vi møder Brøndby ude, samtidig med at Randers trak Frem hjemme. Den østjyske mafia har fuldt kontrol over DBU, og det er så klamt at se på.

Du forstår ikke hvad jeg mener.. Jeg siger at hvis DBU skulle ønske at viske indicierne om snyd væk, så skulle de have givet dem til os.. Jeg siger ikke at jeg vil have det, men jeg siger at det ville have været fornuftigt af dem for så havde ingen haft mistanke længere!

Og hvad helvede får DBU ud af at favorisere andre end de to store i Danmark crazy.. Det er da det mest latterlige argument jeg længe har hørt.. JEg tror snarere at DU er et østtysk mafia Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #32: 14 Nov 2008, 22:38 »

VK@ Han bygger det jo udfra hvis man nu vendte den om og så det fra Brøndbys side.

Øhhh hvad Rullende Øjne... Hvordan ka Brøndby være blevet favoriseret, og med i det, når vi har trukket danmarks bedste hold UDE.. Så er den teori vidst ovre!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #33: 14 Nov 2008, 22:38 »

Inden jeg påbegynder den mere seriøse del af mit indlæg, så skal det påpeges, at jeg selv er Brøndbyfan, og derfor ikke ser sagen med specielt farvede briller i FCK's farvør.
Jeg synes personligt, at alle de teorier om snyd der er kommet frem efter pokallodtrækningen er for morsomme. De er simpelthen for langt ude... Hvis vi starter med at antage, at der har været snyd, så lad os se på det forskellige aktøre, som man må antage at have interesse i at snyde. Jeg vil tage udgangspunkt i de tre som Verdenskrig nævner: FCK, Ekstra Bladet og DBU.

Som jeg ser det, har FCK to grunde til evt. snyd: Penge og europæisk fodbold.
-Penge: Som Verdenskrig skriver så er FCK klart Danmarks rigeste fodboldklub. Så vidt jeg ved er pengepræmien for at vinde pokalen 250.000 kr. Et beløb som på ingen måder er stort nok til, at en virksomhed som Parken Sport & Entertainment vil risikerer et af deres mest kendte aktivers gode rygte på at snyde sig til.
Europæisk fodbold: Europæisk fodbold er allerede en klar målsætning for FCK. Ser man på deres nuværende placering i SAS-ligaen, så ligger dette også til at blive opfyldt. Altså er der, efter min mening, heller ikke noget grundlag for snyd her.

Skulle snyd i lodtrækningen være en god historie for EB at skrive om?? Sikkert! Ville det være dårlig reklame for Ekstra Bladet, at turneringen, som de selv er hovedsponsor for, er korrupt?? Absolut!! Ville en sådan historie resultere i et mersalg, som er så stort, at det ville være risikoen værd for Ekstra Bladet selv at være indblandet i denne såkaldte skandale?? På ingen måde!!! Desuden er Ekstra Bladet ejet af JP/Politikkens Hus, som er en af Danmarks største medievirksomheder, og denne ville næppe risikere sit rygte ved selv at være indblandet i snyd i noget så banalt som dansk pokalfodbold.

Ang. DBU så hersker der ingen tvivl om, at de ville tjene pænt på at få FCK og Brøndby sammen i pokalfinalen. Men hvorfor skulle det så lige være FCK som trak FC Nordvest?? Hvorfor ikke Brøndby? Ville det ikke have været mere oplagt at lade Brøndby møde det svageste hold, da det nu var en FCK-fan, som foretog lodtrækningen? Ydermere skal Brøndby nu møde Aab. Dette passer heller ikke helt ind i, at der er snyd indblandet. Ville det ikke være logisk at lade Danmarks pt. mest formstærke hold møde superligeholdet fremfor danmarksserieholdet?? I min verden jo!

Betragter man pointen om, at FCK ikke har mødt en eneste superligamodstander i pokalen i år, så er dette ikke matematisk umuligt. Sandsynligheden er måske ikke ret stor, men den er der. Der er også folk, som vinder i lotto næsten hver uge på trods af, at sandsynligheden ca. er lig nul!! Så længe der er en mulighed for at det kan ske, så vil det ske på et eller andet tidspunkt.

Så som i nok kan se ud fra mit indlæg, så mener jeg på ingen måde at der har været snyd indblandet. Men derfor er det da stadig underholdende at læse folks forskellige teorier, så keep them comming:)
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #34: 14 Nov 2008, 22:39 »

Jeg tror på Spezializeds teori!
Logged



Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #35: 14 Nov 2008, 22:40 »

er du sgy nordstrand ser lusket ud hahaha
Logged

maaahhh-h-h-h

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #36: 14 Nov 2008, 22:41 »

Øhhh hvad Rullende Øjne... Hvordan ka Brøndby være blevet favoriseret, og med i det, når vi har trukket danmarks bedste hold UDE.. Så er den teori vidst ovre!!

Og FCK har fået det hold som har besejret alle hold der var højere rangeret end dem selv. De såkaldte favoritdræbere. Røg din teori så lige der, siden du så hurtig kan aflive min?

Edit; Tak g00n - jeg regnede skam også mig din opbakning Peace
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #37: 14 Nov 2008, 22:43 »

Vil det sige vi skal høre på dit whinen helt indtil finalen? Fordi - jeg er helt på linie med at lodtrækningen er rigtig heldig - at tro at nogle vil snyde for at vinde Cuppen er i min verden lidt for langt ude.


Ja det kan jeg love dig for, men der er forskel på bare at whinne, og så whinne med grund.. HVis du bare sådan uden videre afviser alt fusk i det her, il jeg næsten kalde dig naiv.. Det samme vil du sikkert kalde mig, men jeg mener at de ting som jeg beskrev før er nok for mig til at tro at der har foregået snyd...

Om det er langt ude eller ej vil jeg lade andre bedømme, men jeg kan igen bare konstatere en ting: Der var heller ingen som havde forestillet sig det med David Nielsen... Efter at det skete er jeg blevet langt mere kritisk! OG det her lugter fandme at fusk!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #38: 14 Nov 2008, 22:45 »

Og FCK har fået det hold som har besejret alle hold der var højere rangeret end dem selv. De såkaldte favoritdræbere. Røg din teori så lige der, siden du så hurtig kan aflive min?

Edit; Tak g00n - jeg regnede skam også mig din opbakning Peace

Du mener altså hermed sagt at fck vil have sværere ved at slå et danmarksserie hold, end Brøndby eller aab  Rullende Øjne

Nej min teori lever stadig i bedste velgående.. Favoritdræber eller ej er det det klart mest ringe hold som er tilbage i turneringen..

g00n du støtter fandme aldrig mig ticked off Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #39: 14 Nov 2008, 22:46 »

Ja det kan jeg love dig for, men der er forskel på bare at whinne, og så whinne med grund.. HVis du bare sådan uden videre afviser alt fusk i det her, il jeg næsten kalde dig naiv.. Det samme vil du sikkert kalde mig, men jeg mener at de ting som jeg beskrev før er nok for mig til at tro at der har foregået snyd...

Om det er langt ude eller ej vil jeg lade andre bedømme, men jeg kan igen bare konstatere en ting: Der var heller ingen som havde forestillet sig det med David Nielsen... Efter at det skete er jeg blevet langt mere kritisk! OG det her lugter fandme at fusk!

Jeg kunne aldrig finde på at kalde dig naiv. Paranoid er nok mere rammende.

Mht til David Nielsen så skal du jo ikke blande to vidt forskellige ting sammen. Det har intet med det her at gøre.
Logged


kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #40: 14 Nov 2008, 22:47 »

Du forstår ikke hvad jeg mener.. Jeg siger at hvis DBU skulle ønske at viske indicierne om snyd væk, så skulle de have givet dem til os.. Jeg siger ikke at jeg vil have det, men jeg siger at det ville have været fornuftigt af dem for så havde ingen haft mistanke længere!

Og hvad helvede får DBU ud af at favorisere andre end de to store i Danmark crazy.. Det er da det mest latterlige argument jeg længe har hørt.. JEg tror snarere at DU er et østtysk mafia Wink

Du skriver jo selv nu at det ville være fornuftigt, det ville det overhovedet ikke. Ville du ha at man skulle trække Brøndby først, og så blive ved med at trække indtil man træk det dårligste hold, for så kune man jo ikke anklage for snyd? Det er jo latterligt.

Nu skal du huske på at DBU har klart flest medlemmer fra JBU og de har derfor flere stemmer osv. OG medlemmerne fra JBU vil self. gøre alt for at få et jysk hold til at vinde. Og det lykkedes til fulde for dem i 05/06 hvor der var noget så urealistisk som to jyske hold i finalen. Tror sku ikke det var tilfældigt at Ob fra FYn fik en svær udebane mod AaB, og de stærkeste fra Sjælland mødte hinanden, mens at hhv Randers og Esbjerg trak Frem og b 1909. Det lugter langt langt væk
Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #41: 14 Nov 2008, 22:48 »

Og jeg har ikke aflivet din teori spez, for hverken du eller jeg har håndfaste beviser.. De indicier der har været er bare nok for mig i denne sag!

Og jeg vil formentligt aldrig få min teori bekræftet, og hvis vi kommer i finalen og slår fck, som vi selvfølgeligt gør, så kan jeg vel også være ligeglad.. Og dog, for min moralske person siger mig bare, at sådan noget ikke må forekomme i DK!!

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #42: 14 Nov 2008, 22:49 »

Jeg kunne aldrig finde på at kalde dig naiv. Paranoid er nok mere rammende.

Mht til David Nielsen så skal du jo ikke blande to vidt forskellige ting sammen. Det har intet med det her at gøre.

Tak for de  pæne ord, folk grinte også af Darwin da han kom med sin teori Peace

Jeg kan bare konkludere at begge dele er fusk som jeg ser det.. Og det er alt hvad jeg sammenligner!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #43: 14 Nov 2008, 22:50 »

g00n du støtter fandme aldrig mig ticked off Grin

Jeg skal nok støtte dig når du en sjælden gang imellem har ret Wink
Logged



MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fusk i dansk fodbold
« Svar #44: 14 Nov 2008, 22:52 »

@ Alle

Please give me a break. Jeg kan linke til mange danske fora, hvor det var forudset at det blev Nordvest vs FCK --- Brøndby vs Aab

Så lad dog være med at sige at vi whiner efter lodtrækningen! tak.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010