home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 422054 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #360: 05 Aug 2009, 17:54 »

Man bliver helt bange for Madrid Skuffet
NOT Opstemt!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #361: 12 Aug 2009, 00:10 »

Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #362: 12 Aug 2009, 00:46 »

Vil gerne være fri for dem begge. Ser hellere at vi henter en spansk midterforsvarer. Han skal ikke være for profileret, ung og samtidig skal vi være sikre på at han har niveauet. Go, Txiki, go! Hvis vores kære sportsdirektør kan finde sådan en, ville det være godt. Hvis han så oven i hatten lige kan lande Juan Manuel Mata for en acceptabel pris, er jeg mere end tilfreds! Der er måske lige lovligt meget Football Manager over det når jeg foreslår Iván Marcano som midterforsvaren? Han opfylder i hvert fald to af kriterierne. Har nemlig aldrig set ham spille ude i den virkelig verden! Nogle der har? Opstemt
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #363: 12 Aug 2009, 00:57 »

Har været så heldig at se ham live i en kamp mellem racing og Getafe, han spillede udemærket indtil han fik rødt kort, men nok om det, så tror jeg i får svært ved at hente ham, idet han er skiftet til Villarreal!
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #364: 13 Aug 2009, 18:16 »

Barcelona skulle ifølge franske medier være yderst tæt på Eboué fra Arsenal. Prisen 8-10 millioner € ...
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #365: 13 Aug 2009, 18:29 »

Hmm... Hvorfor vil de have ham? Han er ikke ligefrem den mest boldsikre og tekniske spiller de kunne få.

Men han er selvfølgelig en god sub, hvis DA trænger til et hvil eller er skadet. Bare han ikke skal spille for mange kampe. Det er utroligt så vilde de er med at sælge i Arsenal, man kunne håbe at de også lader Fabregas gå allerede i år.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #366: 16 Aug 2009, 22:00 »

Så er det lige om lidt, at vi skal spille første opgør, af supercuppen mod Bilbao.

Jeg glæder mig især til, at se Pedro og Bojan i aktion. Jeg gætter på en 2-0 sejr til os.

1-0 Bojan
2-0 Bojan
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #367: 17 Aug 2009, 13:44 »

Fin kamp fra vores side, med skaderne taget i betragtning. Spillet flyder ok og presset tvang Bilbaos lange bolde til at være af lav kvalitet.

Så ikke de sidste 20 min, men her er min vurdering af spillerne (1-5)

Victor Valdes (2,5): Kan ikke gøre noget ved målet, ellers meget anonym men fin ved dødboldene.
Daniel Alves (3,5): Duracell-kaninen med sin sindsyge energi og et par bragende langskud. Er ikke helt så skarp i pasninger eller indlæg som normalt, men stadig en af vores absolout farligste frem ad banen.
Eric Abidal (3,5) En af de bedre kampe fra hans side, især offensivt. Kender hans begrænsninger i pasningsspillet og holder sig til det simple og kommer godt med fremad og laver nogle fine ting. En enkelt blunder eller to i defensiven trækker ned.
Gerard Pique (3,0): Spiller med enorm selvtillid, og en gang imellem også for nonchalant i sit spil. Ser meget tynd ud ved målet, ellers dejlig sikkerhed i pasningsspillet og i de fleste dueller. Dejlige skift han leverer her og der.
Carlos Puyol (2,5): Ikke kaptajnens bedste dag. Mange opspilsfejl og for få afgørende defensive aktioner.
Yaya Toure (4,0): Fantastisk spiller spiller igen fremragende. Bryder i store dele af kampen ethvert optræk til angreb og er efter Xavi vores sikreste pasningsspiller idag. Enorm ro og sindsygt lav fejlprocent. Bliver en nøglespiller for os i år, ligesom han var det sidste år. Godt vi ikke købte Mascherano.
Xavi Hernandez (4,0): Sammen med Yaya banens bedste. En maestro uden lige. Fordeler boldene perfekt. Alle bolde kommer det rigtige sted hen med den rigtige fart og selv når han er under hårdt pres finder han en udvej. En stor afbrænder trækker ned, men målet trækker op igen. Eneste der mangler idag er den der afgørende aflevering indenom i dybden, men muligheden var der aldrig rigtig mod et ganske stærkt Bilbao hold.
Seydou Keita (2,0): Kan ikke være med i pasningsspillet, bryder meget få bolde af en spiller af hans størrelse. Har hans momenter, men overall er det ikke godt nok.
Pedro (3,0): Anonym og usikker, men når han så laver 1 assist og et fremragende mål kan man vel ikke brokke sig. Får svært ved at komme på hold, men samtidig viser han momentvis storhedstegn, som ved målet.
Bojan (3,0): En kæmpe trussel når han får bolden ved fødderne eller i dybden, men falder for ofte ud af kampen. Glimrende spark på overliggeren.
Thierry Henry (2,0): Spiller arrogant, anonymt og uden snert og gejst. Han kan jo det der skal til, han virkede bare ikke særlig oplagt idag.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #368: 17 Aug 2009, 18:27 »

Valdes fin ved dødboldene? Han greb ikke en eneste bold og var meget tæt på at koste.

Og er det ikke lidt lame at stjæle kommentatorens ligegyldige ord om Pique?

Og Henry kan ikke det, der skal til. Hans holdkammerater har fået ham til at se bedre ud, end han rent faktisk er.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #369: 17 Aug 2009, 18:37 »

Hmm... Hvorfor vil de have ham? Han er ikke ligefrem den mest boldsikre og tekniske spiller de kunne få.

Men han er selvfølgelig en god sub, hvis DA trænger til et hvil eller er skadet. Bare han ikke skal spille for mange kampe. Det er utroligt så vilde de er med at sælge i Arsenal, man kunne håbe at de også lader Fabregas gå allerede i år.

Eboué er en fin offensiv back, der kan aflaste Dani Alves, hvis det skulle ske, at han fik en skade. Problemet sidste år var at man flyttede Puyol ud på højrebacken, hvilket har gjort at vores forsvar har været lidt akavet. Derfor ønsker man en rendyrket back, og her er Eboué ganske fin. Puyol skal holdes i midterforsvaret. Smiley
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #370: 18 Aug 2009, 16:55 »

Valdes fin ved dødboldene? Han greb ikke en eneste bold og var meget tæt på at koste.

Og er det ikke lidt lame at stjæle kommentatorens ligegyldige ord om Pique?

Og Henry kan ikke det, der skal til. Hans holdkammerater har fået ham til at se bedre ud, end han rent faktisk er.
Ok, den første er min fejl.

Tænkte det samme før de sagde det, og de har jo for fanden ret.

Jo han kan det der skal til, det håber jeg da også du kan se.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #371: 18 Aug 2009, 23:20 »

Sådan Eboué kom ikke på banen for Arsenal i CHL-kampen, dermed tror jeg Txiki intensivere jagten på ham!! Peace
Logged

lindtoft
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #372: 19 Aug 2009, 00:30 »

jeg synes at ideén med en spansk midter forsvar er rigtig god.
Ivan marcano ville være det indlysende køb så.
han er stort set en blanding af albiol/; og pique.
god på hoved,teknisk stærk, gode pasninger, ingen alt for dumme beslutninger. også kunne man også begynde at kigge efter en reserve for henry! . jeg ville sige udineses lille vidunderdreng alexis sanchéz!
20år, lyn hurtig, teknisk eminent, minder faktisk i bund og grund meget om messi:D
han spillestil passer også rigtig god ind i barca's hurtige fødder og første gangs afleveringer.
Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #373: 19 Aug 2009, 00:37 »

Marcano er denne sommer skiftet til Villarreal, så han er vel afskrevet..
Logged

GhettoKlinac
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #374: 19 Aug 2009, 01:01 »

Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010