home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 867 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 422079 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #135: 02 Jul 2009, 14:22 »

Jeg synes Ribery er bedre end Silva.

Det er noget nær en endnu dårligere argumentationsform end min.

 Wink
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #136: 02 Jul 2009, 14:40 »

Jeg vil mene at de to spillere ligger meget tæt op ad hinanden, dog at Ribery har et større navn internationalt, og det er det der gør han er så dyr, for så meget er han slet ikke værd. Han er måske lidt hurtigere end silva, men omvendt så har Silva et endnu bedre blik for spillet, og så kan man så opveje, hvad man heltst vil have?

personligt så ville jeg hente Silva, men det, kun pga. prisskiltet på Ribery. man kan vel købe Silva for 2-300 mio. hvorimod man skal op omkring de 5 for at anskaffe Ribery. hvis de kostede det samme, ville jeg nok købe Ribery, men gør de ikke, og forskellen er minimal på dem, i mine øjne Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #137: 02 Jul 2009, 14:51 »

Det er noget nær en endnu dårligere argumentationsform end min.

 Wink

Hehe nej, for jeg siger jo netop at det blot er min mening. Du forsøger derimod at gøre det til et faktum Wink
Logged



JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #138: 03 Jul 2009, 17:16 »

Ikke verdens bedste kilde, men når vi har signet Villa - og kun hvis vi gør - så skulle vi gå efter Mata, ifølge Goal.com - http://goal.com/en/news/12/spain/2009/07/03/1361140/barcelona-to-move-for-valencias-juan-mata-report

Ja tak. Smiley Mata + Villa, så er jeg mere end tilfreds med offensiven til næste år. Smiley
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #139: 03 Jul 2009, 17:22 »

Ville slet ikke være nervøs, for Real's offensiv, hvis vi fik de to. Bare Henry holder sit niveau, vil vi forhåbentlig være at finde blandt de to bedste hold i verden igen.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #140: 06 Jul 2009, 18:14 »

Vi laver vist intet. Vi er for nærrige til at købe Felipe, Ribery gider os ikke længere, Valencia vil ikke af med Villa alligevel, Mata er et løst rygte, Bruno Alves tænker vi blot på, og Keirrison virker på vej ud, inden vi overhovedet har hentet ham. Derudover har hverken Eto'o, Valdes eller Marquez forlænget. Ikke særlig produktivt.

Vi burde virkelig stramme op og hente Melo, inden Arsenal, Juve eller Inter gør det - Fiorentina kan åbenbart godt lokkes. Og så burde vi sgu da kunne forlænge de skide kontrakter, hvis vi altså ønsker det. Oppe i front er jeg stadig nysgerrig angående, hvad vi gør, da vi jo virkelig mangler en venstrekant og tildels en angriber. Det virker ret håbløst for stakkels Bojan.
Logged

ViElskerFodbold
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #141: 07 Jul 2009, 12:27 »

Vi laver vist intet. Vi er for nærrige til at købe Felipe, Ribery gider os ikke længere, Valencia vil ikke af med Villa alligevel, Mata er et løst rygte, Bruno Alves tænker vi blot på, og Keirrison virker på vej ud, inden vi overhovedet har hentet ham. Derudover har hverken Eto'o, Valdes eller Marquez forlænget. Ikke særlig produktivt.

Vi burde virkelig stramme op og hente Melo, inden Arsenal, Juve eller Inter gør det - Fiorentina kan åbenbart godt lokkes. Og så burde vi sgu da kunne forlænge de skide kontrakter, hvis vi altså ønsker det. Oppe i front er jeg stadig nysgerrig angående, hvad vi gør, da vi jo virkelig mangler en venstrekant og tildels en angriber. Det virker ret håbløst for stakkels Bojan.

Ribery gider os godt, men Bayern kræver for meget.
Felipe er ikke 20millioner euro værd som Deportivo kræver
Valencia vil gerne af med Villa, hvis Villa gider væk, hvilket han gider.
Bruno Alves mangler vi ikke så det er fint
Keirrison har vi sikret
Valdés har forlænget
Hvorfor forlænger Eto'os kontrakt når man måske vil af med ham.
Vi skal ikke have Melo, men derimod Jaiver, hvis vi kan.

Men som situationen er nu har vi en fantastisk trup.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #142: 07 Jul 2009, 12:35 »

Ribery gider ikk at skfte til Barca, han har udtalt at det skulle være Real Madrid eller intet.

Kilde: BT og Ekstra Bladet.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #143: 07 Jul 2009, 12:39 »

Nederen.
Logged

(:

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #144: 07 Jul 2009, 13:28 »

Som Real fan syntes jeg nu bare at det er fedt, han mødte ikke op til træning i fredags, fordi han var sur over at Bayern ikke ville lade ham gå Opstemt
Logged

ViElskerFodbold
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #145: 07 Jul 2009, 14:18 »

Ribery gider ikk at skfte til Barca, han har udtalt at det skulle være Real Madrid eller intet.

Kilde: BT og Ekstra Bladet.

Selvfølgelig vil han til Barcelona. Os Manchester, Chelsea og alle de andre store som vil have ham. Men det er bare Real Madrid ligenu som er tættest på ham fordi de har råd til at give alle de penge Bayern vil have.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #146: 07 Jul 2009, 15:56 »

Ribery gider os godt, men Bayern kræver for meget.
Felipe er ikke 20millioner euro værd som Deportivo kræver
Valencia vil gerne af med Villa, hvis Villa gider væk, hvilket han gider.
Bruno Alves mangler vi ikke så det er fint
Keirrison har vi sikret
Valdés har forlænget
Hvorfor forlænger Eto'os kontrakt når man måske vil af med ham.
Vi skal ikke have Melo, men derimod Jaiver, hvis vi kan.

Men som situationen er nu har vi en fantastisk trup.


Burde du ikke stoppe med at læse Onside, Indkast og hvad de ellers hedder?

Valdes har først forlænget i dag, Keirrison er stadig IKKE købt og Valencia meddeler officielle forvirringer konstant. Derudover ved vi intet om forhandlingerne vedrørende Felipe, Bruno Alves og Mascheroner, udover at vi ikke har budt nok - hvad nok er kan man kun spekulere over.

Og mht. Eto'o bør vi jo enten forlænge eller komme af med ham - vi skal få det afgjort asap.

Og vi burde imo gå efter Melo og ikke Mascherano.
Logged

ViElskerFodbold
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #147: 07 Jul 2009, 16:16 »

Burde du ikke stoppe med at læse Onside, Indkast og hvad de ellers hedder?

Valdes har først forlænget i dag, Keirrison er stadig IKKE købt og Valencia meddeler officielle forvirringer konstant. Derudover ved vi intet om forhandlingerne vedrørende Felipe, Bruno Alves og Mascheroner, udover at vi ikke har budt nok - hvad nok er kan man kun spekulere over.

Og mht. Eto'o bør vi jo enten forlænge eller komme af med ham - vi skal få det afgjort asap.

Og vi burde imo gå efter Melo og ikke Mascherano.
Du rammer ikk helt rigtigt Wink

Hvis Keirrison ikke er købt, hvorfor har han så ikke trænet med Palmerias siden sidste fredag? Valencia har IKKE meddelt "Gælden er væk for første gang i flere år, og vi sælger derfor ikke vores stjerner". 
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #148: 07 Jul 2009, 17:20 »

Du rammer ikk helt rigtigt Wink

Hvis Keirrison ikke er købt, hvorfor har han så ikke trænet med Palmerias siden sidste fredag? Valencia har IKKE meddelt "Gælden er væk for første gang i flere år, og vi sælger derfor ikke vores stjerner". 

Så fordi Ribery (muligvis) ikke trænede med Bayern, så er han også købt af Real Madrid? Det er noget vrøvl. Keirrison er købt, når det står på begge klubbers hjemmesider og ikke før.

Og Valencia har på deres hjemmeside skrevet, at de ikke sælger. Heldigvis ændrer de mening konstant.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #149: 07 Jul 2009, 17:42 »

Grunden til Keirrison ikke træner med i hans klub er pga. af rygterne og diverse uroligheder i interne rækker.
Træneren ville ikke have ham på holdet, når han havde sine tanker et andet sted, som han formentlig ville have ved et muligt skifte til Barca. Så han satte ham af holdet, hvor bestyrelse så valgte at fyre træneren. (Det var den tidligere Real-træner Luxemburgo).
Om han så stadig ikke træner eller han er begyndt igen, har jeg ikke hørt noget om.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010