home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1069 1070 [1071] 1072 1073 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1442645 gange)
Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16050: 18 Jul 2014, 01:18 »

Føj for helvede, den udebanetrøje skal der nok blive gjort godt og grundigt grin med Tunge
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16051: 18 Jul 2014, 05:58 »

Jeg er enig i det med udebanetrøjen. Antager at den er lavet for at nå ud til kvinder, for kender da ikke mange fyre der ville gå i den. Nu har jeg ikke noget imod pink selv, men designet på trøjen synes jeg er hæsligt, og kunne aldrig drømme om at skaffe sådan en.

Men jeg er som sagt uenig i det med den hvide og sølv. Synes det fungerer fint på trøjen, og det eneste ærgerlige er at blå er forsvundet fra både ude- og hjemmebanetrøjen. Jeg er nemlig helt enig i at FCK er hvid, blå og sort, men jeg er uenig i at blå SKAL være på hjemmebanetrøjen. Det har set godt ud de sidste par år, men tilbage i Kappa-dagene havde vi jo også sorte kappa-logoer en overgang, hvilket også tvang blå væk fra trøjen.

Ja selvfølgelig er den lavet til kvinder. Hvad f****n tror du selv?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16052: 18 Jul 2014, 09:53 »

Ja selvfølgelig er den lavet til kvinder. Hvad f****n tror du selv?

Tal pænt bassemand Wink

Nu spiller palermo eksempelvis i lyserøde trøjer, og vi har før spillet i fuchsia, så nu er farvevalget jo ikke ensbetydende med, at trøjen er rettet mod kvinder. Så køl ned og deltag i diskussionen i stedet for at 'råbe'.

Min pointe var at det design og farvevalg ikke ville tænde mange af de drenge og mænd jeg kender, så jeg tvivler på at de får solgt mange af trøjerne til andre end kvinder. Heller ikke selvom adidas har promoveret trøjen som 'når mode møder fodbold'.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16053: 18 Jul 2014, 12:30 »

Dnipro. Værste lort der kunne trækkes. Lorte land.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16054: 18 Jul 2014, 12:34 »

Jaaa... med hensyn til balladen i Ukraine er det helt sikkert noget lort. Og det er heller ikke fordi Dnipro bliver en let modstander. Men synes egentlig styrkemæssigt det kunne have været meget værre med Feyenoord, og Dnipro er vel ikke meget stærkere end Grasshopper eller Panathinaikos.

Drømmen havde været cyprioterne, men selvfølgelig skulle vi ikke trække dem Tunge

Men man må da håbe at spillerne ikke bliver for stressede over al den ballade der er i Ukraine. Det kan ikke være rart at vide at man skal til et land med så anspændt stemning!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16055: 18 Jul 2014, 12:54 »

Jaaa... med hensyn til balladen i Ukraine er det helt sikkert noget lort. Og det er heller ikke fordi Dnipro bliver en let modstander. Men synes egentlig styrkemæssigt det kunne have været meget værre med Feyenoord, og Dnipro er vel ikke meget stærkere end Grasshopper eller Panathinaikos.

Drømmen havde været cyprioterne, men selvfølgelig skulle vi ikke trække dem Tunge

Men man må da håbe at spillerne ikke bliver for stressede over al den ballade der er i Ukraine. Det kan ikke være rart at vide at man skal til et land med så anspændt stemning!

Det er da noget lort på alle mulige måder. Dnipro er ikke et dårligt hold, vil faktisk mene det er et af de bedre, vi kunne trække. Det ligger i et fucking lorte land med krig og nedskydning af fly. Der er måske chance for, at den bliver rykket, selvom Uefa kom med et andet statement i går - men det var før de fucking begyndte at skyde fly ned.

Ville langt hellere have Grasshopper og Feyenoord end det andet lorte land. Og desuden er det så langt væk og dyrt at komme til det lorte land. Lorte land.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

JG7
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16056: 18 Jul 2014, 12:59 »

Men så kan du jo bare se kampen i Telia Parken
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16057: 18 Jul 2014, 13:00 »

Men så kan du jo bare se kampen i Telia Parken
Nope. Der er jeg på ferie.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16058: 18 Jul 2014, 13:02 »

Det er absolut ikke fordi jeg er uenig med dig som fan, Legend

Rent sportsligt var den eneste på papiret lette modstander cyprioterne. De øvrige hold var alle stærke eller med erfaring fra europæisk topfodbold. Feyenoord var den jeg ville undgå for alt i verden, og Dnipro var to'er i det spil. Mest på grund af urolighederne i Ukraine. Men synes ikke Grasshopper eller Panathinaikos er lettere modstandere end Dnipro. Men okay - jeg kender ikke ukrainsk fodbold særlig indgående Tunge

Men vi kan hurtigt blive enige om, at mht away, så er det den værst tænkelige modstander overhovedet.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16059: 18 Jul 2014, 14:26 »

Det er absolut ikke fordi jeg er uenig med dig som fan, Legend

Rent sportsligt var den eneste på papiret lette modstander cyprioterne. De øvrige hold var alle stærke eller med erfaring fra europæisk topfodbold. Feyenoord var den jeg ville undgå for alt i verden, og Dnipro var to'er i det spil. Mest på grund af urolighederne i Ukraine. Men synes ikke Grasshopper eller Panathinaikos er lettere modstandere end Dnipro. Men okay - jeg kender ikke ukrainsk fodbold særlig indgående Tunge

Men vi kan hurtigt blive enige om, at mht away, så er det den værst tænkelige modstander overhovedet.

Den ukrainske liga er ikke helt ringe, og de endte som toer i ligaen - kun seks point efter Shaktar Donetsk. De spillede også ret godt i EL sidste år, så vidt jeg husker - bl.a. lige op med Tottenham. Tror ikke de er for sjove, og jeg ser ikke mange chancer for at gå videre, desværre.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16060: 18 Jul 2014, 15:34 »

I det hele taget vil det blive svært med et hold, der endnu ikke er blevet spillet ordentligt sammen Smiley

Måske det under alle omstændigheder ville være bedst, om vi fik en omgang EL fodbold i denne sæson frem for CL. Det kan godt være at pengene er bedre og prestigen er større, men hvis vi kunne høste flere point i EL ville det måske ikke være helt dumt, for så til næste år at sætte alt ind på at skabe europæisk succes med et bedre sammenspillet mandskab Smiley

Jeg læser mig også til, at man vil forsøge at få udekampen spillet på neutral grund, da man ikke kan finde flyselskaber der pt vil flyve til Ukraine (ikke overraskende). Desuden vil man nægte at tage afsted, hvis de danske myndigheder fraråder det, men at man ellers vil efterleve UEFAs beslutning.

Det bliver godt nok spændende at følge udviklingen op til kampen!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16061: 18 Jul 2014, 17:58 »

Bumbum, tillykke med Baskhim Kadrii.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16062: 18 Jul 2014, 18:09 »

Fint køb efter min mening. Københavner dreng der vender hjem. Tror han kan udvikle sig godt, hvis han holder dig skadefri. Har altid godt kunne lide ham.

Tror prisen er oppe mod 15-25 mio...
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16063: 18 Jul 2014, 18:27 »

For en gut som har været skadet det meste af sidste sæson? Tvivler på vi snakker beløb over 15 millioner her. Måske en fed videresalgsklausul?
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16064: 18 Jul 2014, 18:42 »

OB har desperat brug for penge, så et salg af enten Falk, Larsen eller Kadrii har næsten været uundgåeligt. Uheldigvis, så er det den bedste af dem, som bliver solgt. Kadrii var suverænt spillende inden sin skade. Kæmpe tab for OB - tillykke til FCK.
Logged

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 1069 1070 [1071] 1072 1073 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010