home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 804 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League diskussion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem rykker ned i den kommende sæson?
Norwich
Sunderland
Stoke
Hull
Crystal Palace
Cardiff
Newcastle
Aston Villa
Fulham
Southampton
West Ham

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Premier League diskussion  (Læst 26804 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #15: 04 Aug 2012, 19:14 »

Et systemskifte tager tid, det er vi helt enige om. Men jeg tror, det bliver gjort stille og roligt, og ikke så forhastet som Villas-Boas ønskede det. En mand som Lampard vil nok ryge ind og ud af start 11'eren i år, og sådan skal det også være. Det skal helst ske flydende. På den måde får det også mindst mulig indflydelse på holdets præstationer. Hazard, Mata, Marin, Torres, Sturridge, Ramires og Luiz er f.eks. alle bedst i et system med hurtigt spil og teknisk kunnen. De eneste jeg ser, det ikke gavner er Ivanovic, Lampard og Terry, og de skal nok klare det alligevel. Men lad os nu se. Jeg skrev også, at man kunne lave samme fejl som Villas-Boas gjorde.

Arsenals forsvar synes jeg simpelthen er for ringe. Det har jeg længe synes. Koscielny er blevet rigtig god, mens jeg synes, at Vermaelen er blevet ringere efter en super start af ham. Derudover har Arsenal et problem på venstrebacken. Derudover var Arsenal også ufattelig afhængige af Robin van Persie i sidste sæson. Han vil ikke længere repræsentere klubben.
Har vi ikke lidt det samme problem på venstrebacken, som i har på højrebacken?
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #16: 04 Aug 2012, 21:05 »

Har vi ikke lidt det samme problem på venstrebacken, som i har på højrebacken?
Jeg synes, at vores problem af mindre, da jeg synes, at Ivanovic egentlig er fremragende. Han har udviklet sig til en meget vigtig spiller for holdet. Men vi kunne godt forstærkes der, jo.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #17: 04 Aug 2012, 22:53 »

Samtidig har vi Hutchinson som backup, som er ganske god. Derudover render der også en ung gut ved navn Todd Kane rundt på ungdomsholdet. Han var blandt andet på bænken i ChL finalen. Så jeg er fortrøstningsfuld.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #18: 04 Aug 2012, 22:58 »

Jeg følger selv Liverpool i den engelske Premier league, og jeg tror og håber på at vi får en fornuftig placering i år, for derefter at komme stærkere tilbage ved 2013/14 sæsonen. Med Rodgers nye system, håber jeg også på at vi spiller mere underholdende fodbold, og så skal Suarez bare lige lirke låsen op til topscorer prisen.
Dét ville være dejligt, men måske en anelse naivt, når man kigger tilbage på de scoringproblemer vi havde i den foregående sæson.
Alt i alt håber jeg på, at vi har holdet på vores side, at spillerne lever op til forventningerne, og at holdet bliver godt sammenspillet så vi er klar med en ny filosofi til de næste sæsoner frem. Go(!) Rodgers og Liverpool.

Er der forresten nogle der kender noget til Borini, og ved hvilken angribertype han er?
Jeg må sige, ikke at have det store kendskab til ham, og hvis han angiveligt skulle få Carrol solgt, så man han da kunne et eller andet.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #19: 04 Aug 2012, 23:30 »

Ift. Uniteds køb af Kagawa, er det helt sikkert, at han skal spille bag angriberen, som også er hans favorit position. Det har han også gjort i vores pre-season kampe. Han kan også spille kant, primært i venstre side.

Vores stærkeste opstilling næste sæson bliver højst sandsynligt følgende:

            De Gea
Rafael - Rio - Vidic - Evra
       Carrick - Scholes
Valencia - Kagawa - Nani
             Rooney

Med den opstilling, som er den forventede, har vi også rigeligt med backups til pladserne. Vi har fornyligt udtalt, at vi regner med yderligere 200 millioner kr. i transfer omkostninger denne sommer, så der er stadig penge i tanken til et indkøb. De penge skal IMO helt sikkert anvendes på pladsen ved siden af Carrick, da Scholes helt naturligt ikke kan spille hele tiden.

Jeg ser 3 klare favoritter til titlen i år, Chelsea, City og United med de 2 sidstnævnte som største favoritter. Jeg er lidt usikker omkring Chelsea, da de jo efter Roman har åbnet tanken, har hentet utroligt mange fantastisk tekniske begavede offensive spillere. Men da de har fået mange nye spillere ind, synes jeg, at det er svært at spå om dem. Men det bliver helt sikkert fantastisk spændende i år, og ligaen har vel næsten aldrig været stærkere/tættere.
Logged

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #20: 04 Aug 2012, 23:46 »

Ved ikke om det er mig, men synes Chelsea har købt "dårligt" ind. Det lyder dumt når det er fantastiske spillere hver for sig, men tvivler meget på, at de alle kan fungere sammen på et hold. Desuden minder de alt for meget om hinanden i spillestilen, der kommer til at mangle en som hiver i bremsen. Lampard er for gammel og Essien rammer aldrig sit gamle niveau. Forsvaret ser desuden også meget skrøbeligt ud, så hvis ikke det bliver forstærket, samt en ordentligt defensiv midtbanestyrmand, så tror jeg ikke Chelsea har noget at gøre i det lange løb mod City og United.
Logged

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #21: 04 Aug 2012, 23:51 »

Og hvad med angrebet, hvis Torres fortsætter i sin målløse stil, så har de store problemer der. For de har ingen back-up som har præsteret over længere tid, Lukaku er tvivlsom på dette niveau. Sturridge er ikke ligefrem Matteos førstevalg og ja, så er der ikke rigtigt noget tilbage. Ser meget skidt ud faktisk.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #22: 04 Aug 2012, 23:55 »

Jeg synes, at vores problem af mindre, da jeg synes, at Ivanovic egentlig er fremragende. Han har udviklet sig til en meget vigtig spiller for holdet. Men vi kunne godt forstærkes der, jo.
Det er jo en nødløsning ligesom Vermaelen på VB for os. Det fungerer også fint, og med Verm, Kos, Merte, Sagna er vores forsvar eminemt. Men det er jo ikke holdbart, ligesom Ivanovic på HB heller ikke er.

For mig at se, er problemet det samme for de to klubber, bare i hver sin side.

Samtidig har vi Hutchinson som backup, som er ganske god. Derudover render der også en ung gut ved navn Todd Kane rundt på ungdomsholdet. Han var blandt andet på bænken i ChL finalen. Så jeg er fortrøstningsfuld.
Ja så en VB-plads der dækkes af Gibbs/Santos er ringere end en HB-plads der dækkes af Hutchinson/Kane, eller hvordan skal det forstås?
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #23: 04 Aug 2012, 23:57 »

Ved ikke om det er mig, men synes Chelsea har købt "dårligt" ind. Det lyder dumt når det er fantastiske spillere hver for sig, men tvivler meget på, at de alle kan fungere sammen på et hold. Desuden minder de alt for meget om hinanden i spillestilen, der kommer til at mangle en som hiver i bremsen. Lampard er for gammel og Essien rammer aldrig sit gamle niveau. Forsvaret ser desuden også meget skrøbeligt ud, så hvis ikke det bliver forstærket, samt en ordentligt defensiv midtbanestyrmand, så tror jeg ikke Chelsea har noget at gøre i det lange løb mod City og United.
Jeg har lidt samme tanke. Jeg kunne forestille mig at vi ser et Chelsea-hold i næste sæson der vinder 5/6/7-0 for i den næste at tabe til et hold der kan løbe gode kontraer.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #24: 04 Aug 2012, 23:59 »

Ved ikke om det er mig, men synes Chelsea har købt "dårligt" ind. Det lyder dumt når det er fantastiske spillere hver for sig, men tvivler meget på, at de alle kan fungere sammen på et hold. Desuden minder de alt for meget om hinanden i spillestilen, der kommer til at mangle en som hiver i bremsen. Lampard er for gammel og Essien rammer aldrig sit gamle niveau. Forsvaret ser desuden også meget skrøbeligt ud, så hvis ikke det bliver forstærket, samt en ordentligt defensiv midtbanestyrmand, så tror jeg ikke Chelsea har noget at gøre i det lange løb mod City og United.
Frank Lampard er stadig en klassespiller og måske den allervigtigste på holdet, når han spiller. Ja, han er oppe i årene, men han er stadig fantastisk god. Derudover forstår jeg ikke kritikken af vores midtbane generelt. Jeg synes, at Chelsea har Premier Leagues bedste midtbane. Mikel er en rigtig god spiiler og førstevalg på den centrale midtbaneplads. Mikel kan du være sikker på ikke render nogen steder. Han er meget stationær. Hvad mere kan man forlange? Jeg er enig i, at købet af Oscar er overflødigt, men jeg synes, det er forkert at sige, at vi har købt dårligt ind. Oscar kan blive meget vigtig og har fremtiden foran sig. Hans pris er bestemt ikke faldet under OL. Desuden er Marin en langt bedre backup end Kalou.

Jeg synes egentlig også, at forsvaret ser fint nok ud. Cole, Ivanovic, Terry, Cahill, Luiz, Bertrand og Hutchinson er vel også noget nær det stærkeste i Premier League. Jeg ved, at Terry er langsom, og at Luiz kan dumme sig, men jeg har altid ment, at de redder mere, end de koster. Desuden har Terry samme indflydelse på holdet som Lampard. Det giver en fantastisk ro, når han spiller. Jeg glemmer aldrig 4-4-kampen på Stamford Bridge mod Liverpool i Champions League for nogle år tilbage. Terry var ikke med, og det hele sejlede simpelthen.
Logged

Kris2625
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #25: 05 Aug 2012, 00:01 »

Ved ikke om det er mig, men synes Chelsea har købt "dårligt" ind. Det lyder dumt når det er fantastiske spillere hver for sig, men tvivler meget på, at de alle kan fungere sammen på et hold. Desuden minder de alt for meget om hinanden i spillestilen, der kommer til at mangle en som hiver i bremsen. Lampard er for gammel og Essien rammer aldrig sit gamle niveau. Forsvaret ser desuden også meget skrøbeligt ud, så hvis ikke det bliver forstærket, samt en ordentligt defensiv midtbanestyrmand, så tror jeg ikke Chelsea har noget at gøre i det lange løb mod City og United.
Er det Oscar og Hazard, du synes minder om hinanden? For det gør de ikke!

Og jeg synes dit syn på angriberposten er lidt skævt, da det jo på ingen måde er en selvfølge, at Torres ikke slår igennem, og samtidig er fodbold jo heldigvis ikke skruet sådan sammen, at man kun kan score mål, hvis man har status som 'boksspiller'. Chelsea har nemlig nogle utroligt målfarlige 'midtbanespillere' i Hazard, Mata og selvfølgelig Lampard.

Og i dit syn på en, der kan hive bremsen, synes jeg lidt du ser bort fra Mikel, som uden tvivl mangler sit store gennembrud endnu, men jeg tror stadig på ham, som jeg også tror på, at Essien kan hive sig op til et acceptabelt niveau.

Så jeg er nu egentlig meget tilfreds med indkøbene so far. Jeg synes, at der er købt, hvad der skal købes måske lige udover en højre back, som jeg lige pt. synes vi mangler mest, selvom Ivano jo har klaret det ganske godt der. Men det er måske bare, fordi jeg har de lidt små-farvede briller på, at jeg ser sådan på det Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #26: 05 Aug 2012, 00:02 »

Det er jo en nødløsning ligesom Vermaelen på VB for os. Det fungerer også fint, og med Verm, Kos, Merte, Sagna er vores forsvar eminemt. Men det er jo ikke holdbart, ligesom Ivanovic på HB heller ikke er.

For mig at se, er problemet det samme for de to klubber, bare i hver sin side.
Jeg ser Ivanovic som en god højre back, og han kan sagtens spille derude for min skyld. Han er en klippe defensivt og har forbedret sig meget fremad banen. Jeg synes ikke, at vi har et problem der. Problemet opstår først, når Ivanovic bliver skadet. Hutchinson har talent, men han er ikke god nok endnu, og da han faktisk blev "hele" 23 år i forgårs, kan jeg godt tvivle på, om han nogensinde bliver det. Men han har været god i preseason, når han har fået chancen.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #27: 05 Aug 2012, 00:05 »

Og i dit syn på en, der kan hive bremsen, synes jeg lidt du ser bort fra Mikel, som uden tvivl mangler sit store gennembrud endnu, men jeg tror stadig på ham, som jeg også tror på, at Essien kan hive sig op til et acceptabelt niveau.

Jeg synes slet ikke, at Mikel mangler sit gennembrud. Det fik han i 2010/11-sæsonen, i den periode hvor det hele gik af helvedes til. Han var den eneste, der kunne være sin indsats bekendt i de 10-12 kampe. Han var til gengæld også en sand mur. Jeg synes, at Mikel er blevet fantastisk god. Han er vigtigere for holdet, end man tror.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #28: 05 Aug 2012, 00:07 »

Jeg ser Ivanovic som en god højre back, og han kan sagtens spille derude for min skyld. Han er en klippe defensivt og har forbedret sig meget fremad banen. Jeg synes ikke, at vi har et problem der. Problemet opstår først, når Ivanovic bliver skadet. Hutchinson har talent, men han er ikke god nok endnu, og da han faktisk blev "hele" 23 år i forgårs, kan jeg godt tvivle på, om han nogensinde bliver det. Men han har været god i preseason, når han har fået chancen.
Ivanovic er uden tvivl den bedste HB i har i klubben, selvom han ikke er HB. Spørgsmålet er dog om han bliver ved med at være tilfreds med at spille derude. Faktisk mener jeg han er, hvis ikke den bedste forsvarsspiller i Chelsea, så en tæt nummer 2 lige efter Terry.
Logged

welbz is dat guy

Kris2625
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Premier League 2012/2013
« Svar #29: 05 Aug 2012, 00:08 »

Jeg synes slet ikke, at Mikel mangler sit gennembrud. Det fik han i 2010/11-sæsonen, i den periode hvor det hele gik af helvedes til. Han var den eneste, der kunne være sin indsats bekendt i de 10-12 kampe. Han var til gengæld også en sand mur. Jeg synes, at Mikel er blevet fantastisk god. Han er vigtigere for holdet, end man tror.
Det har du ret i, men jeg synes stadig, at han mangler det sidste, og jeg tror på, at man vil se det i år, og at han vil blive utrolig vigtig, som du skriver.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010