home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 882 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Newcastle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle  (Læst 33080 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #45: 07 Jan 2012, 18:14 »

35 millioner. Han var sat til salg.

Glæder mig til at se ham i aktion mod Tottenham, vinder jeg den kamp er jeg pludselig syv point foran nummer 2!!!
Lækkert, det er i anden sæson går jeg ud fra?

Kan du ikke vise din taktik med din stærkeste opstilling; det lyder til du har en stærk start-11.
Logged

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #46: 07 Jan 2012, 18:21 »



Har netop solgt Colocini til Manchester United, da det han forventede i ny kontrakt var ALT for meget. Jeg giver ikke mine spillere udover Cabaye ret meget i løn, da jeg gerne vil skabe en god forretning. Jeg fik kun 9,75 millioner for Colocini, men hans kontrakt udløb om et halvt år, så det er fint nok. Sparer også 660 om ugen i løn...

Men vil gerne have en ny forsvarsspiller inden vinduet lukker, men nu må vi lige se om jeg ikke giver tiltro til Taylor igen.

Jeg har 190 millioner at handle ind for! Var en millimeter fra at hente Juan Mata til klubben for 72,5 millioner, da han var sat til salg. Men han valgte at takke nej til kontrakten og skifte til Juventus.. SVIIIN!

Men her er holdet!
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #47: 07 Jan 2012, 18:28 »



Har netop solgt Colocini til Manchester United, da det han forventede i ny kontrakt var ALT for meget. Jeg giver ikke mine spillere udover Cabaye ret meget i løn, da jeg gerne vil skabe en god forretning. Jeg fik kun 9,75 millioner for Colocini, men hans kontrakt udløb om et halvt år, så det er fint nok. Sparer også 660 om ugen i løn...

Men vil gerne have en ny forsvarsspiller inden vinduet lukker, men nu må vi lige se om jeg ikke giver tiltro til Taylor igen.

Jeg har 190 millioner at handle ind for! Var en millimeter fra at hente Juan Mata til klubben for 72,5 millioner, da han var sat til salg. Men han valgte at takke nej til kontrakten og skifte til Juventus.. SVIIIN!

Men her er holdet!
Lækkert hold. Er især vild med Adam Johnson, hvilket nok bunder i at jeg stadig har Obertan. Har stadig selv Coloccini, som jeg foretrækker i forsvaret sammen med Shawcross. Dog spiller han nok kun denne sæson færdig, hvorefter han sælges for at slippe for hans løn.
Logged

welbz is dat guy

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #48: 07 Jan 2012, 18:30 »

Rigtig godt hold! Fedt med Christian Eriksen på holdet ;-)

Jeg har iige anskaffet mig Manager, og er startet mit første spil med Newcastle.

Jeg synes angrebet ser lidt svagt ud, og kun Demba Ba som har kvaliteterne. Har I nogle ideer til en god angrebsmakker?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #49: 07 Jan 2012, 18:30 »

Lækkert hold. Er især vild med Adam Johnson, hvilket nok bunder i at jeg stadig har Obertan. Har stadig selv Coloccini, som jeg foretrækker i forsvaret sammen med Shawcross. Dog spiller han nok kun denne sæson færdig, hvorefter han sælges for at slippe for hans løn.

Jeg ville meget gerne have beholdt ham. Han er en klasse forsvarsspiller. Men han ville have omkring 750 efter forhandlinger i løn hver eneste uge. Og det svarer til 3 millioner om måneden hvilket jeg ikke vil give til én enkelt spiller. Så kunne jeg lige så godt skyde ham af.

Glæder mig til Adam Johnson kommer i form, så skal han nok blive en stor gevinst for mit hold tror jeg. Demba Ba blev lige skadet i 2-3 måneder... Men vandt 1-2 på White Hart Lane!!

Rigtig godt hold! Fedt med Christian Eriksen på holdet ;-)

Jeg har iige anskaffet mig Manager, og er startet mit første spil med Newcastle.

Jeg synes angrebet ser lidt svagt ud, og kun Demba Ba som har kvaliteterne. Har I nogle ideer til en god angrebsmakker?

Eriksen spillede i Newcastle én måned, så blev han månedens spiller! Han binder mit hold sammen er i mine øjne en af de tre vigtigste elementer i min taktik.

Lej Sturridge i den første sæson. Han er målfarlig, hurtig og mulig at få til klubben igen året efter. Jeg regner med at hente ham på fri til sommer!
« Seneste Redigering: 07 Jan 2012, 18:32 af Cesc » Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #50: 07 Jan 2012, 18:48 »

Han er nu sikret på en lejeaftale resten af sæsonen.

Demba Ba og Sturridge er klar til at bombe kasser ind :-D
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #51: 07 Jan 2012, 22:52 »

Jeg har godt nok skuffet i Carling Cuppen og i FA Cuppen. Røg ud i kvartfinalen og røg ud i 4. runde af FA Cuppen. Jeg må tage revanche i Euro League og vinde den!! Selvom det er urealistisk....

Men jeg ligger stadig nummer 1, og har faktisk udbygget føringen trods mit første nederlag. Det kom mod City..
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #52: 07 Jan 2012, 23:15 »

Jeg vil lige fortælle, at jeg er så glad for jeg har solgt Coloccini.. Der var lige en Arsenal spiller med nummer 5 på ryggen der blev sat til salg for 48 millioner..

Så jeg er ved at forhandle kontrakt med Thomas Vermaelen! Hold op, hvor ville ham og Shawcross sikre mange clean sheets!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #53: 07 Jan 2012, 23:43 »



Så er den hjemme, hold op hvor jeg glæder mig til at få en spiller af hans kaliber ind på holdet! Det vidner om at klubben er i en fantastisk fremdrift. Jeg vinder det mesterskab her. Jeg fører med fire point ned til United. Adam Johnson har været helt fantastisk, og jeg har virkelig også fået en dejlig keeper i ter Stegen.

Det hold her er bare så fedt at spille med! Håber der er flere som begynder med Newcastle!!
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Newcastle
« Svar #54: 07 Jan 2012, 23:48 »

Nappede sgu lige en 1-0 sejr over Arsenal i første kamp. Har købt Rhodolfo og Chedjou Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #55: 07 Jan 2012, 23:50 »

Nappede sgu lige en 1-0 sejr over Arsenal i første kamp. Har købt Rhodolfo og Chedjou Smiley

Fedt der er endnu en som er på!

Men jeg kender ikke de to spillere der.

Vil du ikke være venlig og smide et SS ind af dem?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #56: 07 Jan 2012, 23:50 »

Det virker til at være et rigtig godt hold du er ved at sætte sammen. elsker din måde at bygge det op på Smiley Også selvom jeg ikke er den store fan af Ter-Stegen Wink Men johnson er vanvittig, han var afgørende faktor i mit spil, hvor jeg vandt ligaen med Villa Opstemt
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #57: 07 Jan 2012, 23:56 »

Det virker til at være et rigtig godt hold du er ved at sætte sammen. elsker din måde at bygge det op på Smiley Også selvom jeg ikke er den store fan af Ter-Stegen Wink Men johnson er vanvittig, han var afgørende faktor i mit spil, hvor jeg vandt ligaen med Villa Opstemt

Jeg synes det handler om at få skabt den rette balance mellem økonomi og trup. Jeg føler konstant jeg forbedrer truppen ved at købe spillere med enten kontraktudløb eller på salg. De kræver ikke lige så meget i løn, og Vermaelen får næsten det halve af hvad Coloccini fik da han var i truppen. Generere overskud hver eneste måned, og det hele går helt fantastisk.

Det er første gang jeg har købt ter Stegen. Ville lige prøve ham af. Håber han viser sig som en fantastisk investering. Og ja, Johnson er bare en klassespiller!
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #58: 07 Jan 2012, 23:58 »

Kunne ikke være mere enig i din tankegang ! Smiley Hentede også Bendtner for 44 og så bombede han to sæsoner og røg videre for 120 Opstemt

Men super balance også internt på holdet vil jeg formode ! Hvordan går det? Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle
« Svar #59: 08 Jan 2012, 00:04 »

Kunne ikke være mere enig i din tankegang ! Smiley Hentede også Bendtner for 44 og så bombede han to sæsoner og røg videre for 120 Opstemt

Men super balance også internt på holdet vil jeg formode ! Hvordan går det? Smiley

Jeg synes faktisk jeg har mange utilfredse spillere. Marveux siger mig intet, han henter 340.000 om ugen. Det er virkelig en høj løn i min trup, når man er reserve. Vil så gerne have ham afsted, men han vil have jeg skal betale det resterende af hans løn og vil ikke betale så meget han forlanger indtil 2016.

Ben Arfa forsøger også at ødelægge lidt, ligesom Cabaye gerne vil videre når City byder på ham. Jeg forsøger at sælge spillere hvis de vil væk, dog ikke i Cabayes tilfælde ;-)

Men alt i alt, er der god stemning. Ligger jo nummer et! ;-) ;-)

EDIT:
Haha, det er kun franskmænd der skaber splid i min trup.. Nogen der sagde VM???  Opstemt
« Seneste Redigering: 08 Jan 2012, 00:07 af Cesc » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010