home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Den perfekte sæson #Slut
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Den perfekte sæson #Slut  (Læst 27707 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #24
« Svar #60: 22 Jul 2012, 00:13 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#25

800 minutter med clean sheets

Efter 8 kampe med clean sheets for David De Gea, så fik Blackburn i kamp nr.9 endelig hul på bylden efter 87 minutters tid, jeg vandt dog kampen med 3-1. Det blev til omkring 800 minutter med clean sheets for den unge David De Gea, som har haft stor andel i min helt fantastiske start på sæsonen i Premier League.

Han viser efterhånden sit fantastisk talent og med sine kun 24 år, så behøver jeg ikke bekymre mig om målmandspositionen de næste 10 sæsoner.

Jeg er begyndt at benytte mig af en sweeper keeper i support rolle, når jeg spiller med storhold, hvor jeg spiller offensivt og forsvarskæden står højt. Det fungere helt fantastisk, det kan klart anbefales og De Gea er klart en spiller man bør overveje til den rolle, hvis man altså har mulighed for at hente ham.




Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte sæson #25
« Svar #61: 22 Jul 2012, 00:15 »

Sweeper Keeper. Kæft det er awesome at sige.

Bloggen er også okay.
Logged

Build Me Up Buttercup!

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #25
« Svar #62: 22 Jul 2012, 00:55 »

Elsker denne blog, dejlige korte update og flot grafik.

Men det der gør bloggen så perfekt er at det er om MAN UTD !! Wink
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #25
« Svar #63: 23 Jul 2012, 10:11 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#26

Welbeck

Efter 3,5 sæson så er Welbeck blevet træt af tilværelsen som back up angriber, han har indtil videre været tilfreds med rollen som 3.angriber og indskifter men nu søger han fast spilletid. Derfor bad han om at blive sat på transferlisten og det var en ønske jeg valgte at efterleve. Med hans 24 år så er det også nu han skal slå igennem men udsigterne for et gennembrud i United trøjen er langt væk, for med både Neymar, Torres og til dels Rooney i truppen så er konkurrencen hård. Norwich bød sig hurtigt til og smed 12,25 mio. £ og det var så rigeligt godt nok, så nu er Welbeck trukket i Norwich trøjen.

Beslutningen om at lade Welbeck smutte var ikke svær, for jeg har som sagt klasse angribere nok og så har jeg et mega talent i u18 truppen, som nu er trukket op i 1.holds truppen i Welbecks rolle som 3.valg og indskifter. Lad mig præsentere fremtidens mand i United og en spiller jeg forventer mig enormt meget af. Sig velkommen til den kun 16 årige Lawrence Harrison.


Så vil jeg slutte denne update af med at sige tak til alle for den pæne respons bloggen har fået, det motivere mig rigtig meget til at forsætte. Og så skal i da lige have en lille cliffhanger at hygge med, for efter 19 kampe ubesejret så er det nu blevet tid til topopgør mod Man City. Skal jeg gå Premier League sæsonen igennem ubesejret eller skal ærkerivalen stoppe min fantastiske flotte stime?


« Seneste Redigering: 23 Jul 2012, 10:13 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #26
« Svar #64: 24 Jul 2012, 00:14 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#27

Old Trafford

Det blev desværre til sæsonens første nederlag i opgøret mod Man City men det ødelagde ikke moralen på holdet, så den gode form forsatte heldigvis. Det er blandt andet blevet til hjemmesejre over både Chelsea og Liverpool. Så jeg fører stadig Premier League og jeg håber selvfølgelig på, at jeg kan nappe mit 4. mesterskab i streg.

Det er dog Champions League, der er sæsonens store mål og det er blevet 1/8 finale tid, hvor modstanderen er FC Porto. Det første opgør er på hjemmebane, hvor jeg håber på en magisk Champions League aften med et fyldt Old Trafford i feststemning.

Old Trafford der i denne sæson er blevet udvidet og nu har 91 797 siddepladser, hvilket jo betyder flere tilskuerindtægter, som jeg selvfølgelig er ret tilfreds med. Indtægter der om 2 sæsoner vil gå ubeskåret til klubben, for der er den enorme gæld betalt af.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte sæson #26
« Svar #65: 24 Jul 2012, 00:18 »

Du har gjort det flot, og jeg er sikker på, at du nok skal hive dit 4. mesterskab i træk hjem, hvis dit hold holder nogenlunde fokus Smiley

Og vind den CHL! Wink
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #26
« Svar #66: 24 Jul 2012, 00:24 »

Du har gjort det flot, og jeg er sikker på, at du nok skal hive dit 4. mesterskab i træk hjem, hvis dit hold holder nogenlunde fokus Smiley

Og vind den CHL! Wink

Tak..

Ja den CHL skal snart til United, det er ligesom hele ideen med bloggen og uden CHL intet forsøg på at skabe den perfekte sæson..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mikestorbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #26
« Svar #67: 24 Jul 2012, 21:31 »

Citat
Indtægter der om 2 sæsoner vil gå ubeskåret til klubben, for der er den enorme gæld betalt af.

Fy for satan det er gået stærkt  Thumbs Up
Logged

Én klub, èt Landshold - FC Bayern & Tyskland.

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte sæson #27
« Svar #68: 25 Jul 2012, 03:07 »

Genial blog.
Utroligt jeg ikke har set den før. Håber du fortsætter den længe - det vil dog kræve at du ikke når dit mål snart. Så jeg er ked af det, men jeg håber altså, at du taber i en af turneringerne engang i mellem!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #27
« Svar #69: 25 Jul 2012, 20:21 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#28

Et forfærdeligt FM øjeblik

Når man har gamet CM og FM så længe og ofte som jeg gør, så løber man nogle gange ind i nogle forfærdelige kampe. Øjeblikke med FM som gør rigtig ondt. Jeg har igennem tiden oplevet at tabe 6-0 til ærkerivalen, tabte Champions League finaler i de dødende sekund osv. – Og nu løb jeg ind i en af disse fæle oplevelser.

Jeg slog FC Porto og kom videre til CHL kvartfinalen, hvor modstanderen var Real Madrid. Jeg fik hentet et fornuftigt 2-1 nederlag på udebane, ikke ideelt men ikke umuligt at hente på hjemmebane. Så håbet og troen på den perfekte sæson næste år levede. – men men men

Det hele forløb ellers ok men efter 37 minutter fik Phil Jones en hjerneblødning og direkte rødt. Kort efter mistede jeg både James Rodríguez og Neymar pga. skader og Real Madrid kørte mig derefter over og vandt 0-2. Og som salt i såret, så var skaderne på James Rodríguez og Neymar henholdsvis 3 måneder og 6 uger. Dermed er deres sæson færdig.

Det var en dyr kamp på alle måder og jeg bebrejder mikk1446 som fik sin vilje desværre.

Genial blog.
Utroligt jeg ikke har set den før. Håber du fortsætter den længe - det vil dog kræve at du ikke når dit mål snart. Så jeg er ked af det, men jeg håber altså, at du taber i en af turneringerne engang i mellem!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #28
« Svar #70: 25 Jul 2012, 21:35 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#29

Et eventyrligt FM øjeblik

Når man har gamet CM og FM så længe og ofte som jeg gør, så løber man nogle gange ind i nogle eventyrlige kampe. Øjeblikke med FM som er rigtig dejlige. Jeg har igennem tiden oplevet at vinde 6-0 over ærkerivalen, vinde Champions League finaler i de dødende sekund osv. – Og nu løb jeg ind i en af disse fabelagtige oplevelser.

Efter nedturen mod Real Madrid var det tid til FA Cup semifinale mod Tottenham og efter 2-2 i den ordinære spilletid, så satte jeg den unge Lawrence Harrison på banen. Da kampen var slut stod der 4-2 til undertegnet og Harrison havede puttet 2 mål ind. Det var et episk øjeblik men blegner i forhold til den efterfølgende kamp.

For der stod den på guldkamp i Premier League mod ærkerivalerne Man City. Med en sejr så ville jeg vinde mesterskabet. Og efter 62 minutter skete følgende:

<a href="http://www.youtube.com/v/Z5TGziCCObs?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Z5TGziCCObs?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Målet blev kampens eneste og jeg kan lige forstille mig Old Trafford eksplodere hvis dette skete irl.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

MartinV
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte sæson #29
« Svar #71: 25 Jul 2012, 21:49 »

Wester gider du smide SS op af dit hold / transfer osv Smiley?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #29
« Svar #72: 25 Jul 2012, 21:59 »

Wester gider du smide SS op af dit hold / transfer osv Smiley?

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den perfekte sæson #29
« Svar #73: 27 Jul 2012, 22:18 »

Den perfekte sæson

-Standing on the shoulders of giants-
#30

Sommerferie

Så er det blevet tid til lidt sommerferie, hvor der venter store is, sjove forlystelser, god musik og forhåbentligt godt golfvejr. Derfor holder bloggen 14 dages pause.

I skal dog lige have en lille opdate inden jeg lukker ned. Jeg er nået til sæsonen 2015-16 og har i sommerpausen sagt farvel til Michael Carrick, som var over the hill. Hullet efter Carrick har jeg dækket med en spiller på kun 17 år. Ronnie Ottley som jeg hentede sidste sæson i Wigan for 4 mio. £. – Jeg satser hårdt på, at han er fremtidens mand på positionen som holdets balancespiller, når Darren Fletcher er færdig om 2-3 sæsoner.

Jeg har omkring 45 mio. £ på transferbudgettet men jeg er yderst tilfreds med både A-kæden og B-kæden, derfor forventer jeg ikke nogle transfers denne sommer. Det bliver måske til et par unge regens men hvis det bliver aktuelt, så tager vi dem først, når de kommer op på 1. holdet.

Her til sidste vil jeg ønske jer en forsat god sommer og lige nævne at jeg selvfølgelig vandt FA Cup finalen. Det blev til en sikker 3-0 sejr over Stoke.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den perfekte sæson #30
« Svar #74: 30 Jul 2012, 19:52 »

Er beæret!

Men godt at se Wester.
Så får vi jo nok flere updates igen efter ferien!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010