home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 903 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: #44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)  (Læst 71891 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Danmark til Ejderen
« Svar #15: 27 Nov 2013, 18:35 »

Alligevel godt klaret med SønderjyskE!!  Shockeret Thumbs Up

- Fed signatur i øvrigt!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Danmark til Ejderen
« Svar #16: 27 Nov 2013, 18:54 »

Alt grafik er lavet af fogt så tak for roserne på hans vejene. Derudover er jeg totalt overrasket over at det er gået så godt.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Danmark til Ejderen
« Svar #17: 27 Nov 2013, 21:38 »

Imorgen får I afslutningen på sæsonen plus optakten til den nye så stay tuned.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#8 Danmark til Ejderen
« Svar #18: 28 Nov 2013, 11:10 »




Esbjerg 0 - SønderjyskE 1 (SL)
målscorere: Absalonsen(1)

AGF 1 - SønderjyskE 2 (SL)
 målscorere: Callesen(1), Paulsen(1)

SønderjyskE 0 - FC Midtjylland 2 (SL)
 målscorere: -


    Hold                 Kampe   Målscore   Point
1 SønderjyskE          33       56-33         68
2 FC København       33       66-36         64
3 Randers FC           33       49-45          56
4 AGF                       33        41-39        52
5 AaB                       33        55-41         50
6 Brøndby IF             33       45-49         42
7 Viborg FF               33       38-43         40
8 FC Midtjylland       33       36-43          40
9 OB                          33      30-38          39
10 Esbjerg fB            33       38-55         37
11  FC Vestsjælland   33       38-62         35
12  FC Nordsjælland   33      49-57          30       


Vi kunne som sagt selv afgøre om vi ville være danske mestre 2013-14 og med lodder og trisser fik vi hævet endnu en 1-0 sejr i land, faktisk den første kamp mod Esbjerg i denne sæson som ikke er endt 2-2, på et flot mål af Absalonsen der flot sparkede bolden ind via den ene stolpe uden chance for Rønnow i Esbjergs mål. Da FC København samtidig satte point til i deres kamp skulle vi bare bruge en sejr i en af de sidste to kampe for at blive mestre. Titlen kom dog i hus uden at vi spillede, da New Firm nummer tre i denne sæson blev spillet dagen før vi skulle møde AGF. Længe så det ud til at ende 1-1, men i de døende sekunder steg Simon Makienok op på en dødbold og headede bolden i kassen bag en forgæves flagrende Wiland i FCK buret. Jubellen på stadion i Haderslev var ikke til at tage fejl af da dette skete, og alle gæsterne til storskærms fodboldkampen gik totalt amok i sejrsrus.

Spillerne og jeg selv måtte dog lige holde festlighederne på et lavpunkt da vi havde to kampe endnu i ligaen og jeg ville gerne slutte godt af. På bedste Makienok vis steg Callesen op på et hjørnespark og sikrede os yderligere tre point, og det var derfor en flok festramte spillere jeg smed på banen et par dage senere til kampen mod FC Midtjylland, hvor det var tydeligt at vi ikke havde noget at spille for og faktisk kun tænkte på pokalen og den velfortjente fest bagefter. Dog skal det lige understreges at jeg gav spillerne en skideballe efter kampen for deres ringe indsats og at i fremtiden skulle der andre boller på suppen hele vejen igennem sæsonen. Vi var dermed Danske Mestre 2013-14 og har derfor kvalificeret os til CL kval kampe i næste sæson, hvilket passer fint med at klubben har færdiggjort de sidste siddepladser og der er derfor 10.000 pladser på stadion nu( Hvilket åbenbart ikke har været nok for ejerne har netop besluttet at udvide med yderligere 2500 pladser til om 3 mdr. Der vil også blive kastet små 35-40 millioner kr efter træningsfaciliteter ne for både senior og ungdom. Bjørn Paulsen tog sig af topscore titlen, mens vi også var det hold som lukkede færrest mål ind takket være en flot anden halvdel af sæsonen med 7 clean sheets mod kun 4 i første halvdel.

En utrolig sæson for SønderjyskE i det hjemlige, mens det så mere skidt ude i Europa, hvor de danske hold desværre ikke har klaret sig så godt, og derfor er vi faldet til en lavere placering på listen over hold i CL og EL. Dette betyder at vi kun får et hold med og at det skal igennem en længere kval runde. Samtidig er den danske liga faldet fra en 16. plads til en 25. plads, hvilket hellere ikke er godt, håber at holdet og jeg selv kan være med til at ændrer på dette fremover. I næste update skal vi se på spillerhandler op til den nye sæson og der er sket ting og sager i Haderslev.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2013, 11:18 af darkalf » Logged


SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #8 Danmark til Ejderen
« Svar #19: 28 Nov 2013, 15:16 »

Rigtig god blog, følger stille med fra sidelinjen Smiley

Man må da sige at sjællander holdene gør det godt Forseglede Læber
« Seneste Redigering: 28 Nov 2013, 15:45 af darkalf » Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Danmark til Ejderen
« Svar #20: 28 Nov 2013, 15:45 »

Rigtig god blog, følger stille med fra sidelinjen Smiley

Man må da sige at sjællander holdene gør det godt Forseglede Læber

Ja de er sgu meget godt kørende og op til den nye sæson er Silkeborg og Horsens kommet op i bytte så næste gang kan det næsten kun blive jydehold som ryger ud.

og fedt at du følger med.. Og det var en fejl40 at jeg kom til at redigere i dit indlæg.. haha.. fede fingre  Thumbs Up
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#9 Danmark til Ejderen
« Svar #21: 28 Nov 2013, 18:56 »




Transfers

Ind er kommet:-------------->
Adam Webster fra Portsmouth for 0 kr
Franck Semou fra Brøndby IF for 1,4 mil kr
Frederik Rønnow fra AC Horsens for 2,5 mil kr
Lasse Nielsen fra AaB for 0 kr
Patrick Banggaard fra FC Midtjylland for 4 mil kr
Pione Sisto fra FC Midtjylland for 2,75 mil kr

I alt handlet ind for 10,71 mil kr.

<---------------------Ud er gået:
Adama Guira til Viking for 8 mil kr
Henrik Hansen til Vicenza for 310K kr
Daniel Christensen til Auxerre for 7 mil kr
Niels Lodberg til Lekhwiya for 90K kr

Udover de fire spillere som jeg solgte for sammenlagt 15,41 mil kr har jeg smidt 4 andre spillere på porten, da de ikke var interesserede i at forlænge deres kontrakter til en fornuftig pris, den mest kendte af disse er Jonas Troest.














Truppen

Målmænd:
 
Keita spillede i sidste halvdel af sidste sæson en stor rolle i vores mesterskab, men samtidig var han også den eneste rigtigt gode målmand i truppen. Dette har jeg valgt at lave om på op til denne sæson med indkøbet af Frederik Rønnow, der desværre valgte at skade sig selv dagen før han skiftede til mig, hvorfor det bliver Keita som tager sig af buret i sæsonstarten.

Forsvarer:
 
Forsvaret var i sidste sæson noget tyndt besat, men det skulle der gerne være lavet om på nu med tilgangen af ikke mindre end tre nye ansigter i bagkæden. Webster er hentet i England, og lever ikke op til reglerne jeg selv har opsat omkring kun at handle dansk, men det havde jeg jo lykkeligt glemt på daværende tidspunkt. Lasse Nielsen og Banggaard er de to sidste nye ansigter i bagkæden, og hvilke forstærkninger i forhold til de gamle drenge som de erstatter i form af Lodberg og Troest. Dehn kommer nok til at danne makkerpar med enten Jônasson eller Banggaard da det er min hensigt at smide Nielsen ud på højre back. Ideelt ville jeg gerne have forstærket venstre back pladsen også, men det blev ikke til i dette vindue da der simpelthen ikke var penge nok til det.


Midtbane:

 

Midtbanen er blevet lidt tyndere besat end sidste sæson, men da Sisto og Oggesen kan dække begge fløje tænker jeg at de kan dække ind for hinanden i tilfælde af skader. Defensivt er Guira blevet erstattet af Semou fra Brøndby der ville have 1,4 mil kr for at slippe ham nu og ikke først til nytår så det slog jeg da til på, da jeg så kunne scorer 8 mil på Guira.

Angreb:

 


I front er der ikke blevet lavet nogle ændringer op til denne sæson, hvilket betyder at det er Paulsen og Absalonsen som skal lave målene, og Paulsen har da også lavet 6 mål allerede i de første tre venskabskampe så han har fundet formen fra sidste sæson igen.

Taktikken er som i sidste sæson min elskede 4-4-2 med højt pres og hårde tacklinger og max pres på boldholderen fra modstander holdet for at stresse.  Vi har også fået spillet de tre venskabskampe som jeg havde planlagt og det blev til en 5-0 sejr over Brønshøj med Paulsen som hattrickhelt, og sidenhen har vi slået FC Sct.Pauli med 2-1 og Vejle med 3-0 så vi er mere end klar til at tage på besøg hos FC Midtjylland i første kamp i ligaen.
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 Danmark til Ejderen
« Svar #22: 28 Nov 2013, 18:57 »

Fik du rettet en negativ kommentar til en positiv igen nu? Peace

Gode resultater og tillykke med titlen i Superligaen.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Danmark til Ejderen
« Svar #23: 28 Nov 2013, 18:59 »

Fik du rettet en negativ kommentar til en positiv igen nu? Peace

Gode resultater og tillykke med titlen i Superligaen.
haha.. dog ikke jeg fik trykket på den forkerte via Iphonen det lort er jo ikke lavet til folk med tykke fingre.. Og jo tak det betyder jo så bare at der er arbejde til dig med at lave et trofæskab Tunge
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 Danmark til Ejderen
« Svar #24: 28 Nov 2013, 19:33 »

Så er der også et trofæskab brormand.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 Danmark til Ejderen
« Svar #25: 28 Nov 2013, 20:14 »

Takker på foreningens vejene.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 Danmark til Ejderen
« Svar #26: 01 Dec 2013, 06:00 »

Så skulle der gerne komme en update i løbet af formiddagen omkring de første kampe samt hvordan det er gået med at komme i cl.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 Danmark til Ejderen
« Svar #27: 01 Dec 2013, 10:59 »

Jeg er på denne blog! Lækker læsning Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 Danmark til Ejderen
« Svar #28: 01 Dec 2013, 11:11 »

Jeg er på denne blog! Lækker læsning Smiley
Skulle netop til at skrive en ny update så der kommer nyt fra 6100 indenfor den næste time Thumbs Up
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 Danmark til Ejderen
« Svar #29: 01 Dec 2013, 11:33 »

cool .) en skam det ikke lige er 6400 Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010