home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:32:11 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 13:21:53 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23316
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132804 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: AventurineLe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)  (Læst 31365 gange)
Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #30: 30 Maj 2009, 19:15 »

Jeg har nu læst alles kommentarer, og overvejer derfor at starte et save med Internazionale. Holdet har jeg altid holdt meget af, selvom jeg ikke rigtig bryder mig om deres måde at spille på under Jose Mourinho. Måske fordi han praktiserer det stik modsatte af det jeg elsker ved mit yndlingshold Barcelona.

Derfor gør det jo også manager så fantastisk, at man kan sætte sit præg på spillet. Jeg syntes desværre ikke rigtig der er nogle der lader til at have et rigtigt spændende projekt kørende med Inter, andet end man køber alle de spillere alle andre køber. Istedet for at holde på en grundstamme, og så giver talenterne og lidt mindre navne chancen, og på den måde opbygge et stærkt hold.

For mig er der heller ikke rigtig nogen udfordring i at man fra start har et stærkt hold, og så bare vinder alt der efter, fordi man køber de største navne i spillet. Men hver sin smag.

Hvis jeg får tid til at starte et save med Inter, vil jeg komme med en update cirka én sæson henne, og fortælle hvordan det er gået. 
Jeg er netop startet med Inter, og har som projekt at holdet om 3 år skal bestå primært af unge italienske talenter, som stadig er gode nok til at vinde mesterskabet hvert år.. Smiley
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #31: 31 Maj 2009, 15:34 »

Suverænt!

Godt projekt. Håber det vil lykkes for dig.

Jeg er selv nået til 1 januar i mit save, og må desværre konkludere at det er lidt svært ikke at lade sig friste til at købe gode etablerede spillere. Ikke fordi klubbens egne er dårlige, men fordi jeg netop har fået ny præsident, som så lige valgte at give mig lidt over én milliard kr. i januars transfer-vindue. Hva mon jeg så får at købe ind for til sommer?

Jeg har kigget truppen efter i sømmene, og hentet én spiller som kan gå direkte ind som afløser. Valget blev Montolivo fra Fiorentina, som havde haft en helt igennem fantastisk halv sæson for Firenze klubben. Han skal i samarbejde med Stankovic udgøre en fysisk men teknisk central midtbane de næste sæsoner.

Flere spillere er hentet til som talenter og til at styrke truppens bredde.

De mest nævneværdige er:

Afellay, Criscito, Gago og Zuculini.

Med indkøbet af Gago håber jeg lidt på at kunne lave en indkøb ala Cambiasso i sin tid. Hvis ikke det er tilfældet, kan han helt sikkert sælges videre om 1-2 sæsoner med fortjenst.

Jeg vil opsummere den komplette sæson med indkøb og resultater når den er overstået.
Logged

polga
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #32: 31 Maj 2009, 15:46 »

mit projekt med Inter er naturligvis at vinde. Det skal ske ved at score mål - Mange mål! desuden skal det sked med en grundstamme af italienske spillere. Derfor ser mit hold, midtvejs i 2. sæson, sådan ud:

                                         Amelia


Maicon(skadet)          Cordoba        Christco          Maxwell
santon


                                         palombo


                      Moutinho      Veloso        Montolivo




                             Zlatan              Adriano


bænk:
Toldo
Matrix
Zanetti
santon
bolzoni
brighi
balotelli
Aquafresca

Jeg ligger a point med Milan og har gjort rent bord i CL, omend det var en svag pulje. Skal møde Barca i første knock out runde.

Inden jeg forstærker mig på en position søger jeg altid først efter en italiener - hvis jeg køber en udlænding skal han være markant bedre end den bedste tilgængelige italiener.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #33: 31 Maj 2009, 15:51 »

Godt hold, og god holdning til indkøb, dog synes jeg det er lidt imponerende, at ikke flere italienere har fundet vej til klubben. Hvad med Rossi eksempelvis?
Logged

polga
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #34: 31 Maj 2009, 16:41 »

Godt hold, og god holdning til indkøb, dog synes jeg det er lidt imponerende, at ikke flere italienere har fundet vej til klubben. Hvad med Rossi eksempelvis?
Hvis ovenstående kommentar er til mig, kan jeg sige at Rossi også var et transfermål efter første sæson, men at jeg desværre ikke havde penge til ham. Han vil dog forhåbentligt komme til Milano efter 2. sæson. Til den tid kunne jeg godt finde på at sælge zlatan, da han ikke spiller helt suverænt og er en del skadet. Hvis jeg kan få +250 mio for ham ryger han nok.. Ellers lurer jeg konstant på Buffon, men han er godt nok uopnåelig. Kender nogen en god italiensk venstreback? jeg synes grosso er for gammel og Balzaretti tvivler jeg på har klassen til afløse Maxwell - men ville rigtigt gerne have n italiener mere i forsvaret. Har nogle af jer erfaringer med Barzaglia? han kunne måske afløse Cordoba - omend han er vanvittigt hurtig og det er godt, da jeg spiller meget offensivt.
Logged

polga
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #35: 31 Maj 2009, 16:43 »

Godt hold, og god holdning til indkøb, dog synes jeg det er lidt imponerende, at ikke flere italienere har fundet vej til klubben. Hvad med Rossi eksempelvis?
Jeg har jo iøvrigt købt fire italienere til start 11´eren: Amelia, palombo, christco, montolivo.
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #36: 01 Jun 2009, 09:50 »

Kig på Vitale fra Napoli, jeg spiller selv med Napoli, trænere etc mener ikke han er god nok, men hans statistik taler stik modsat. han spiller suværent for mig, og er klart 1. valg på mit hold hver gang
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

polga
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #37: 01 Jun 2009, 13:52 »

Kig på Vitale fra Napoli, jeg spiller selv med Napoli, trænere etc mener ikke han er god nok, men hans statistik taler stik modsat. han spiller suværent for mig, og er klart 1. valg på mit hold hver gang
det vil jeg prøve! har netop lejet dossena for et halvt år, men han er startet skidt..
Logged

BuLa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #38: 01 Jun 2009, 16:09 »

Uf, jeg har længe modstået fristelsen med at spille med storhold i denne udgave af FM. Men nu kan jeg ikke holde nallerne for mig selv længere; valget falder på Inter pga. de to spillere Zanetti og Materazzi. Det gør ondt at se, at ingen af Jer vælger at sætte liden til disse to fantastiske fysiske spillere!

Mit mål bliver, foruden at vinde alt, at bygge en stamme af italienske folk. Ikke nødvendigvis talenter, men nok nærmere etablerede spillere.

God vind!
Logged

polga
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #39: 01 Jun 2009, 18:56 »

Marix endte med at spille mere en burdisso i min første sæson og var rigtigt god. Tilanden sæson tude jeg dog ikke bruge ham længere, da han er meget langsom 8 i acc. og 7 i speed..
Zanetti bruger jeg flitigt som afløse på begge backs samt alle fire midtbanepositioner - han er god, men ikke helt god nok :-)
Logged

malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #40: 02 Jun 2009, 16:43 »

Jeg er også lige startet.
Har ikke rigtigt solgt nogen som helst, mei og andrea er smuttet for nogle få millioner samt aftaler om penge når de bliver solgt videre (50% på begge).
Ind er kommet;
Moutinho
Antonio Valencia
Nani

Jeg spiller en 4-1-2-2-1, som følger;

                           Julio Cesar

Maxwell      Samuel             Cordoba      Maicon

                          Cambiasso

                 Moutinho           Stankovic

Mancini                                                Nani

                             Zlatan


Har ikke spillet så forfærdelig mange kampe.
Slog Roma 2-0 i SuperCuppen
Slog Napoli 2-0 hjemme
Slog Bologna 2-0 ude
Uafgjort mod Porto 0-0 ude (havde 21 skud mod deres 4 :/)
Slog Genoa 3-0 hjemme
Uafgjort mod Juventus 0-0 ude
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #41: 02 Jun 2009, 18:09 »

Til mallING.

Er din taktisk spejlvendt, eller spiller du virkelig med Maicon på venstre- og Maxwell på højrebackpladsen?

Hvor meget måtte du slippe for Nani?
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #42: 02 Jun 2009, 18:31 »

Jeg er ligeledes startet et spil med Inter, og har prøvet at gøre det så realistisk som muligt, ved at tvinge mig selv til, at benytte samme taktik, som de gør i virkeligheden.. Derudover er min ambition, at bygge et hold op omkring nogle store personligheder i klubben, men når det så er sagt, så er ingen over klubben, og hvis nogle af mine spillere ønsker at flytte, vil jeg aldrig sige nej.. Ambitionen er at få fat i de aller bedste italienske spillere, og på et tidspunkt at have de største spillere fra det italienske landshold.. Derudover har jeg gjort det som et krav over for mig selv, at Zanetti skal starte inde, så længe han spiller..

Mit hold er bygget op omkring følgende spillere; Cesar, Maicon, Chivu, Cambiasso, Zanetti og Zlatan..

Min opstilling er som følger:

Julio Cesar

Maicon - Chiellini - Chivu - Maxwell

Zanetti - Cambiasso - Montolivo

Matias Fernandez

Zlatan - Balotelli

----------------------------

I første sæson har jeg fået købt 2 italienske stjerner, i Montolivo og Chiellini, så det ser efterhånden fornuftigt ud.. Derudover har jeg skrevet et hav af deltidskontrakter med spillere fra det italienske U21 landshold..

Planen er at Matias Fernandez gerne skal sendes videre efter sæsonen, og det åbner muligheden for at jeg kan hente en stor verdensstjerne til at ligge som 10'er..
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #43: 03 Jun 2009, 13:05 »

Jeg har også startet et spil med Inter Smiley Jeg har kun købt talenter ind i første transfervindue, og solgt Stankovic og Cambiasso. Marco Materazzi spiller rigtigt godt for mig han er næsten min topscorre, fordi han score mange hovedmål. Bliver måske overtaget af nogle rigemænd.

Materazzi: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/GVp27124.png
Logged

malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale Milano S.P.A. (Inter Milan)
« Svar #44: 03 Jun 2009, 18:25 »

Til mallING.

Er din taktisk spejlvendt, eller spiller du virkelig med Maicon på venstre- og Maxwell på højrebackpladsen?

Hvor meget måtte du slippe for Nani?


Hov, det var en fejl, har Maicon højre og Maxwell venstre Wink
Jeg slap 140 mill for Nani, betalt over 24måneder.
Kunne sikkert få ham billigere, men det var mod slutningen af transfer vinduet, og handelen skulle bare i hus Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010