home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 483 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 10 Midtbanespillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste centrale midtbanespillere af disse 5?
Xavi
Iniesta
Gerrard
Carrick
Fabregas

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Top 10 Midtbanespillere  (Læst 21440 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #15: 25 Jun 2009, 19:44 »

1. Cesc Fabregas
2. Lionel Messi
3. Frank Lampard
4. Kaka
5. Cristiano Ronaldo
6. Steven Gerrard
7. Jeremy Toulalan
8. Daniel De Rossi
9. Gojko Kacar
10. Verdenskrig
« Seneste Redigering: 25 Jun 2009, 19:49 af AFC » Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #16: 25 Jun 2009, 19:48 »

1. Cesc Fabregas
2. Lionel Messi
3. Frank Lampard
4. Kaka
5. Jeremy Toulalan
6. Cristiano Ronaldo
7. Steven Gerrard
8. Daniel De Rossi
9. Gojko Kacar
10. Verdenskrig

Du mener forhåbentligt ikke at Toulalan er over både Ronaldo og Gerrard?  Huh
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #17: 25 Jun 2009, 19:49 »

Det er rettet nu!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #18: 25 Jun 2009, 19:50 »

1. Cesc Fabregas
2. Lionel Messi
3. Frank Lampard
4. Kaka
5. Cristiano Ronaldo
6. Steven Gerrard
7. Jeremy Toulalan
8. Daniel De Rossi
9. Gojko Kacar
10. Verdenskrig
Kys

Jeg frygter faktisk at du mener det seriøst xD Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #19: 25 Jun 2009, 19:59 »

Jo der er xD

1. Steven Gerrard - det er enormt tæt, men imo. er han lige en tand bedre end alle de andre. Han kan, modsat Messi, præstere mod alle hold, og det er det, der lige gør forskellen Wink Utroligt farlig og fin defensiv.. Og så har han så enormt stor indflydelse på klub/medspillere/hold!
2. Messi - vi kender vidst alle sammen hans kvaliteter.. Fantastisk boldomgang!
3. Cristiano Ronaldo - scorer mange mål, desværre en fantastisk fodboldspiller.
4. Iniesta - fantastisk teknik og spilforståelse. Ligger vel næsten lige med Ronaldo.
5. Fabregas - ser sjældent Arsenal spille, men når jeg gør, er han genial Wink Lækre afleveringer og et super overblik.
6. Xavi - ^^ .. Ham og Fabregas ligger IMO. helt lige, har svært ved at se, hvem der er bedst Smiley
7. Lampard - har stor betydning for Chelsea. Lækkert skud Peace
8. Kaka - er lidt overvurderet. Men fantastisk teknik. Dog lidt ustabil Wink
9. Totti - har enorm betydning for Roma.. Ved ikke helt, hvem jeg ellers skal placere her.. :b
10. Essien

Der er enormt mange, så var ret svært at vælge. Har sikkert overset nogle crazy
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #20: 25 Jun 2009, 20:03 »

Der er da ikke den store tvivl..
1. Cristiano Ronaldo
2. Francesc Fabregas
3. Iniesta
4. Lionel Messi
5. Kaka
6. Steven Gerrard
7. Frank Lampard
8. Esteban cambiasso
9. Patrick Vieira
10. Miguel Veloso
1. Cesc Fabregas
2. Lionel Messi
3. Frank Lampard
4. Kaka
5. Cristiano Ronaldo
6. Steven Gerrard
7. Jeremy Toulalan
8. Daniel De Rossi
9. Gojko Kacar
10. Verdenskrig

Har i ikke set mit indlæg eller hvordan?
Citat
Det er et krav at der kommer forklaringer, argumenter osv. med, så det ikke bare bliver en opremsningstråd (som det ellers er godt på vej til). Opremsningstråde accepteres ikke.

BenM Thumbs Up
Godt at se du har nogle kommentarer på Smiley
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #21: 25 Jun 2009, 21:16 »

Jo der er xD

1. Steven Gerrard - det er enormt tæt, men imo. er han lige en tand bedre end alle de andre. Han kan, modsat Messi, præstere mod alle hold, og det er det, der lige gør forskellen Wink Utroligt farlig og fin defensiv.. Og så har han så enormt stor indflydelse på klub/medspillere/hold!
2. Messi - vi kender vidst alle sammen hans kvaliteter.. Fantastisk boldomgang!
3. Cristiano Ronaldo - scorer mange mål, desværre en fantastisk fodboldspiller.
4. Iniesta - fantastisk teknik og spilforståelse. Ligger vel næsten lige med Ronaldo.
5. Fabregas - ser sjældent Arsenal spille, men når jeg gør, er han genial Wink Lækre afleveringer og et super overblik.
6. Xavi - ^^ .. Ham og Fabregas ligger IMO. helt lige, har svært ved at se, hvem der er bedst Smiley
7. Lampard - har stor betydning for Chelsea. Lækkert skud Peace
8. Kaka - er lidt overvurderet. Men fantastisk teknik. Dog lidt ustabil Wink
9. Totti - har enorm betydning for Roma.. Ved ikke helt, hvem jeg ellers skal placere her.. :b
10. Essien

Der er enormt mange, så var ret svært at vælge. Har sikkert overset nogle crazy

Kaka ustabil!?
Han er nok en af de spillere der holder niveauet bedst over en sæson.
Logged


Gourcuff4
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #22: 25 Jun 2009, 21:18 »

Kaka ustabil!?
Han er nok en af de spillere der holder niveauet bedst over en sæson.

Enig  Smiley
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #23: 25 Jun 2009, 21:35 »

1. Xavi Hernandes- Xavi har igennem flere sæsoner bevidst at han er den absolutte bedste midtbanespiller i verden, senest i denne sæson, hvor han var en af hovedmændene i Barcalonas triumf i både Spanien og Europa han er genial i pasnings spillet og afslutte kan han også, og sammen med Iniesta er de nok den farligste midtbane i verden

2. Steven Gerrard- Steven har også bevidst at han er en han er de bedste i verden, han er drivkraften i Liverpools hold, og for det meste også hos det engelske landshold. Han har virkelig en fantastisk sparketeknik, og han arbejder også meget, hans eneste minus, er at han er alt for meget småskadet.

3. Lionel Messi- Messi, kan vi ikke komme udenom, den fantastiske lille Argentiner, han er nok den bedste tekniker i verden, og lynhurtig, han kan da også godt afslutte med både fødder og hoved, som vi senest så i champions League finalen.

4. Cristiano Ronaldo- Jeg må ærlig indrømme at jeg aldrig har været en stor fan af Ronaldo, men han kan sku et eller andet med den bold. Trods en mildere sagt skuffende sæson, skal han nok komme tilbage i sit normale gear nu han kommer til Real Madrid.

5. Francesc Fabregas- Han er trods sin klub, nok en af de bedste på sin position i verden, han er genial både offensivt og defensivt, og så er han jo stadig i den fase, hvor hans talenter udvikles meget.

6. Andres Iniesta- iniesta er ligesom Xavi, en af de mest komplette spillere i Verden, og med hans sparketeknik, og generalt bare hans teknik, skal/og er han også en af Barcelonas drivkrafter

7. Kaka- Selvom jeg synes han er en smule overvurderet, så holder hans overvuderde niveau hele sæsonen. han har også en fantastisk sparketeknik hvilket giver ham evnen til at blive matchvinder.

8. Danilo De Rossi- De Rossi er den første rigtige defensive midtbanespiller på min liste, og hvilken en af slagsene, han er jo den absolutte bedste på den plads, imo er han et par niveauer over Javier Mascharano hvilket giver ham en fortjent 8. plads på listen, der  måske godt kunne være højere
 

9. Javier Mascharano- Som sagt, så er Javier Mascharano et par niveauer under De Rossis, men det gør ham stadig til en af de bedste defensive midtbanespillere, hvilket han også beviser ved at spille fantastisk i næsten alle Liverpools kampe, og han er sågar også anfører for det Argentinske landshold

10. Frank Lampard/Xabi Alonso/Franck Ribery- Jeg kunne ikke vælge, da både Lampard, Alonso og Ribery, er tre glimrende spillere, der i denne sæson har vist at de er i verdenseliten, men hvis jeg skal vælge må det blive Xabi Alonso, da han besidder egenskaben, at spille godt i alle kampe, og virkelig sætte de afgørende tacklinger ind, og så gør det jo ikke noget at han også scorer mål
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

søgaard
Gæst
 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #24: 25 Jun 2009, 21:45 »

1. Lionel Messi. Den lille tryllekunster kan der vist ikke være nogen tvivl om! Han har uden tvivl været den neutrale fodboldelskers største oplevelse. Han har været flyvende. 38 mål og masser af assister, skarpe driblinger, dødbringende indlæg.
2. og 3. Xavi og Iniesta. Xavi har været i en særklasse sammen med Iniesta på midtbanen. Grunden til at jeg har valgt at skrive om dem sammen er, at de afhænger så meget af hinanden i deres spil og de kan jo ramme hinanden med bind for øjnene. De kan splitte samtlige forsvar i verden med deres 1-2 og blik for spillet. Derudover har Xavi jo et dødbringende frispark, som han i løbet af sæsonen har vist flere prøver på.
4. Cristiano Ronaldo. På trods af, at det ikke har været hans bedste sæson, så må man tage hatten af for hans fodboldspil. Han kan noget med en bold, som ikke ret mange på verdensplan kan. Han er dødbringende uanset, hvor på modstandernes banehalvdel han er. Målet mod Porto, hvor han scorer fra ca. 35 meter ude og i en relativ ufarlig position er et godt bevis.
5. Steven Gerrard. Mr. Liverpool himself. Manden er jo utrolig. Han er vel en af de mest komplette midtbanespillere, som findes! Offensiv kan han score mål, drible, heade, men ligeså vigtigt så knokler han røven ud af bukserne for holdet. Han har en andel i den plads, som Liverpool fik i denne sæson i Premier League.
6. Fränck Ribery. Selvom han ikke har levet helt op til standarden i denne sæson og måske ikke spillet helt op til niveau altid, så er han jo stadig en klasse over samtlige andre spillere i Bundesligaen. Han kan sætte en mand af og har speeden til at løbe fra ethvert forsvar.
7. Kaka. En skuffende sæson for Milan, hvor rivalerne igen løb med guldet, blev endestationen på Kakas liv i Milano, men alligevel han kan godt være stolt over sin indstats. Det jeg har set til ham har været rigtig godt og han har udfyldt 10'er position til perfektion i Milan. Måske lidt ærgerligt at Milan andre spillere ikke helt har kunne levere på samme niveau.
8. Cesc Fabregas. Grunden til han er nede som nummer 8, er at han store dele af sæsonen har været skadet. Ellers så havde han været at finde i top 5!. Manden betyder alt for det Arsenalhold. Allerede anfører og rygtes hver dag til enten Barca eller Real. Han har lidt samme egenskaber som Xavi. Han mester at føre bolden frem og spille den videre til en af kanterne eller sende angriberen i dybden. Han er altid spilbar for sine holdkammerater og kan løbe i dybden og derved skabe rivage.  
9. Javier Mascherano. Man skal lede længe efter en fighter, som ham. Han kan rydde op på en midtbane, som ingen andre og skabe den sikkerhed for et forsvar, som de behøver. Han er vel uvurderlig for et hold, som Liverpool.
10. Yaya Toure. Kæmpen fra Barcelona. Han har spillet en fabelagtig sæson som defensiv midtbane, men også som midterforsvarer. Han læser spillet rigtig godt og med sin størrelse, så kan han jo skubbe enhver modspiller væk. Han vinder desuden 80% af sine hovedsstødsdueller og på trods af sin position, så trækker han overraskende lidt gule kort. Han har også vist offensive kvaliteter på et Barcelona hold, hvor han fokus ellers er på det defensive. Jeg husker målet i pokalfinalen, hvor han tager bolden på midten og dribler op og banker den ind. Derudover scorer han også et mål mod Mallorca, hvor han nærmest afdribler hele forsvaret inden han sætter den sikkert i mål.  
Logged

Gourcuff4
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #25: 25 Jun 2009, 21:46 »

1. Xavi Hernandes- Xavi har igennem flere sæsoner bevidst at han er den absolutte bedste midtbanespiller i verden, senest i denne sæson, hvor han var en af hovedmændene i Barcalonas triumf i både Spanien og Europa han er genial i pasnings spillet og afslutte kan han også, og sammen med Iniesta er de nok den farligste midtbane i verden

2. Steven Gerrard- Steven har også bevidst at han er en han er de bedste i verden, han er drivkraften i Liverpools hold, og for det meste også hos det engelske landshold. Han har virkelig en fantastisk sparketeknik, og han arbejder også meget, hans eneste minus, er at han er alt for meget småskadet.

3. Lionel Messi- Messi, kan vi ikke komme udenom, den fantastiske lille Argentiner, han er nok den bedste tekniker i verden, og lynhurtig, han kan da også godt afslutte med både fødder og hoved, som vi senest så i champions League finalen.

4. Cristiano Ronaldo- Jeg må ærlig indrømme at jeg aldrig har været en stor fan af Ronaldo, men han kan sku et eller andet med den bold. Trods en mildere sagt skuffende sæson, skal han nok komme tilbage i sit normale gear nu han kommer til Real Madrid.

5. Francesc Fabregas- Han er trods sin klub, nok en af de bedste på sin position i verden, han er genial både offensivt og defensivt, og så er han jo stadig i den fase, hvor hans talenter udvikles meget.

6. Andres Iniesta- iniesta er ligesom Xavi, en af de mest komplette spillere i Verden, og med hans sparketeknik, og generalt bare hans teknik, skal/og er han også en af Barcelonas drivkrafter

7. Kaka- Selvom jeg synes han er en smule overvurderet, så holder hans overvuderde niveau hele sæsonen. han har også en fantastisk sparketeknik hvilket giver ham evnen til at blive matchvinder.

8. Danilo De Rossi- De Rossi er den første rigtige defensive midtbanespiller på min liste, og hvilken en af slagsene, han er jo den absolutte bedste på den plads, imo er han et par niveauer over Javier Mascharano hvilket giver ham en fortjent 8. plads på listen, der  måske godt kunne være højere
 

9. Javier Mascharano- Som sagt, så er Javier Mascharano et par niveauer under De Rossis, men det gør ham stadig til en af de bedste defensive midtbanespillere, hvilket han også beviser ved at spille fantastisk i næsten alle Liverpools kampe, og han er sågar også anfører for det Argentinske landshold

10. Frank Lampard/Xabi Alonso/Franck Ribery- Jeg kunne ikke vælge, da både Lampard, Alonso og Ribery, er tre glimrende spillere, der i denne sæson har vist at de er i verdenseliten, men hvis jeg skal vælge må det blive Xabi Alonso, da han besidder egenskaben, at spille godt i alle kampe, og virkelig sætte de afgørende tacklinger ind, og så gør det jo ikke noget at han også scorer mål

Ganske go' liste  Thumbs Up
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #26: 25 Jun 2009, 21:47 »

Kaka ustabil!?
Han er nok en af de spillere der holder niveauet bedst over en sæson.
Synes ikke han har haft et særlig højt niveau i CHL. Smiley Men måske bare mig? xD
Logged

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #27: 25 Jun 2009, 21:49 »

Jamen bliver en sjov lille liste Opstemt

1: Francesco Totti
Ekstrem vigtig for sit hold, og man ser tydeligt hvor meget han har udviklet med hensyn til at bruge sit temperament til egen fordel og så han jo bare super dygtig (:

2: Christiano Ronaldo
Rigtig dygtig spiller, tror ikke der brug for den store begrundelse

3: Danielle De Rossi
Den nye konge af Rom, tror han har en stor fremtid

4: Michael Essien
Utrolig dygtig defensivt

5: Lionel Messi
Hurtig og teknisk dygtig spiller

6: Steven Gerrard
Alsidig midtbanespiller med utrolige lederegenskaber

7: Kaka
Rigtig dygtig tekniker

8: Simone Perrotta
Vigtig fighter, med god pasninger

9: Iniesta
Er ikke den store Barcafan men mener dog de få kampe jeg har set at Iniesta er en vigtig spiller og meget dygtig

10: Alex Nørlund
Ærgerligt for Vejle de ikke ville forlænge hans kontrakt, fodbolden mister en dygtig spiller Opstemt
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #28: 25 Jun 2009, 21:51 »

Synes ikke han har haft et særlig højt niveau i CHL. Smiley Men måske bare mig? xD
Sådan set enig, han er meget overvurderet, synes jeg Smiley
Logged


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 Midtbanespillere
« Svar #29: 25 Jun 2009, 21:53 »

Synes ikke han har haft et særlig højt niveau i CHL. Smiley Men måske bare mig? xD

Du er skal ikke den eneste, Kaka, har skam været ustabil i denne sæson, og imo så er det den 'dårligste' sæson han har spillet i 3 år.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010