home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 904 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Sevilla [#10] Vi er tilbage [Lukket]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Sevilla [#10] Vi er tilbage [Lukket]  (Læst 13196 gange)
ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#10] Vi er tilbage
« Svar #45: 17 Dec 2008, 12:52 »

Imponerende grafik du laver, billedernes kvalitet er noget nær perfekt - det er virkelig flot. Kunne godt tænke mig at se grafikken uden reflection på, eller en blanding, så der ikke altid er samme effekt på. Men ellers rigtig rigtig flot, det ser ud som om Berendt har fået lært dig en del Wink


Det er rigtig flot, at du kan skrive så godt dansk på trods af at du er fra Norge. Man kan selvfølgelig godt se, at der er nogle norske vendinger indimellem men det er forventet jo.
Det er et godt ordforråd du har, og en god længde på dine updates. Der er samtidig en god inddeling i afsnit i dem, det giver et bedre overblik og gør det mere behageligt at læse.

Og dejligt at se, at resultaterne er begyndt at komme nu, det skal nok blive godt når du kommer ordenligt igang med holdet. Fortsæt det gode arbejde, det skal nok blive en rigtig god blog!

Fortsæt i samme stil Knut!
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#10] Vi er tilbage
« Svar #46: 17 Dec 2008, 14:02 »

Det er en god blog, du har fået lavet dig og du skriver godt, det må man give dig og specielt når du kommer fra Norge..


Jeg savner, at man kan se stillingen af ligaen og af  Champions League.. Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#10] Vi er tilbage
« Svar #47: 17 Dec 2008, 14:46 »

Ser godt ud, selvom du er begyndt at bruge flere og flere norske ord Peace er du ude på at indtage det danske sprog ? Peace Ellers må man sige det går godt, pånær kampene mod Valencia og Los Blancos.. men det er jo også store hold.. Smiley

Men du er på rette spor... I can feel it... Opstemt
Logged


LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Sevilla [#10] Vi er tilbage
« Svar #48: 17 Dec 2008, 15:05 »

Ser godt ud, selvom du er begyndt at bruge flere og flere norske ord Peace er du ude på at indtage det danske sprog ? Peace

Der er jeg faktisk uenig, i forhold til hvad han gjorde før, bruger han ikke nær så mange norske ord Peace

Men alt i alt skriver du ganske fornuftigt, og som tidligere nævnt er det dejligt overskueligt. Den lille ekstra feature med kampresultaterne synes jeg bestemt meget om. Jeg kan godt lide det, da det giver et mere og bedre overblik over hvor og hvordan du ligger.

Sådan, Knut  Thumbs Up
Logged

Bornholmer94
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#10] Vi er tilbage
« Svar #49: 17 Dec 2008, 19:03 »

flot skrevet. Man kan stadig godt se du skriver lidt norsk ind i det danske Opstemt men det er jo helt fint. Flot grafik og en god blog Knut Smiley
Logged

Find mig på http://pcmgeeks.dk Smiley laver gerne grafik til dig :p

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#10] Vi er tilbage
« Svar #50: 17 Dec 2008, 20:54 »

Jeg vælger at droppe den blog nu, ikke fordi jeg har mistet min motivasjon, men jeg skal snart købe FM09, og da kan i vente dere en ny blog fra mig Wink Jeg håber I vil følge den, når den kommer Wink
Logged


Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010