home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Sevilla [#10] Vi er tilbage [Lukket]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Sevilla [#10] Vi er tilbage [Lukket]  (Læst 14211 gange)
kie
Landsholdsspiller

Sv: Sevilla [#5] El Kun
« Svar #15: 09 Dec 2008, 23:15 »

Flot skrevet må jeg sige.. 
Billederne er af høj klasse.. Smiley

Hvor finder du sådan nogle klasse billeder henne?

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #16: 09 Dec 2008, 23:20 »

Tusen tak for det Smiley
Jeg søger som regel bare på Google, og så leder jeg til jeg finder det perfekte billede Wink

kie
Landsholdsspiller

« Svar #17: 09 Dec 2008, 23:22 »

Tusen tak for det Smiley
Jeg søger som regel bare på Google, og så leder jeg til jeg finder det perfekte billede Wink

Mener du det med billederne, for når jeg søger på google så kan jeg ikke finde sådan nogle klasse billeder

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #18: 09 Dec 2008, 23:33 »

Hmm, altså jeg finder selve billedet på Google. Og så legger jeg på effekter og sådan selv i Photoshop.

kie
Landsholdsspiller

« Svar #19: 09 Dec 2008, 23:34 »

Hmm, altså jeg finder selve billedet på Google. Og så legger jeg på effekter og sådan selv i Photoshop.

Når ok.. jeg troede lige at du havede fundet dem sådan, men må sige at du er  god til at lave de billeder  Smiley

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 09 Dec 2008, 23:46 »

Et par ganske kvalificerede updates du har desket op med siden jeg sidst så ind..

Dog synes jeg ikke det passer ind at du tiltaler ham som "El Kun" alle andre steder, undtagen når du taler til ham direkte. Jeg tror det ville være bedre i hvert fald at starte med at skrive "Sergio Agüero", og så kunne fortsætte med hans kælenavn. Overhovedet ikke at det ødelægger noget, for hvem kender dog efterhånden ikke til argentinerens kælenavn Peace

Men det lyder da som ekstremt spændende med et Agüero-indkøb, det må man sige.

Berendt
Manager

« Svar #21: 10 Dec 2008, 21:57 »

hehehe... ikke alt grafikken har du lavet selv... Peace

hm, men spændende indkøb af El Kun, glæder mig til at se hvad det bliver til når han kommer til klubben... Det er ihvertfald en god start på en stor ændring... Wink

Glæder mig til at læse mere

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #22: 10 Dec 2008, 23:11 »

Mange tak for alle de flotte kommentarene Wink
Hehe, ja Berendt... Jeg har ikke lavet alt selv Wink Så mange tak for hjælpen med grafikken Wink Og tak for at du nu har lært mig hvordan jeg laver den selv Wink

Det kommer nok en update i løpet af aftenen/natten, så stay tuned Wink

kie
Landsholdsspiller

« Svar #23: 10 Dec 2008, 23:53 »

Hvor langtid ville der gå inde updaten kommer op, det er fordi jeg snart hopper i seng..

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

Sevilla [#6] Stadig dårligt
« Svar #24: 11 Dec 2008, 00:01 »

Oktober 2008
Stadig dårligt

Kampen mod Betis var måske en af de vigtigste kampene vi har i løbet af sæsonen, i det mindste for supporterne. Det var vigtigt for mig og spillerne at vinde kampen også. Da jeg
kom ind på arenaen blev jeg mødt af en række grønne, røde og hvide farver. Det var en sindssyg god stemning blandt de 45.000 der havde stillet op for at se sine favorithold.

Vi gik ud ganske hårdt mod de grønne og hvide, og vi havde et par muligheder i løbet af de første minutterne af kampen. Men vi klarede ikke at udnytte våre chancer og vi sjusket med de chancer vi havde og vi gjorde små personlige fejl. Men efter 14 minutter kom det vi trængte. På et hjørne steg Julien op i luften og hedede bolden hårdt og konstant ned til venstre for målmanden.

Det forsatte med at gå lidt frem og tilbage og både vi og Betis skabede en del chancer med ingen af os klarede at putte bolden i modstanderens mål. Men det var stadig klart at vi måde gøre en del forandringer. Javier gjorde mange fejl, og det var en hel del pasninger der gik til modstanderen.

Det så ud til at vi skulle gå til pause med en et måls ledelse. Men nok en gang viste det sig at dødboldtræningen havde fået udslag. På et frispark lige udenfor 16-meteren til de grønne og hvide, blev bolden slået hårdt ind foran mål og Khalid kom dykkende og sendte os op til 2-0.

”Drenge, det ser bedre ud. Men det der stadig dårligt. I går en masser af småfejl og i kaster bare bort de chancerne vi får. Og jeg vil at angriberne skal blive mere aktive foran mål, sådan at vi måske kan få lidt rom på kanterne.”

Men det gik ikke mere end ti minutter efter pausen før vi gav fra os bolden ganske billigt og Betis kunne kontere  og Capi udfordrede våre forsvarere og placerede bolden helt oppe i hjørnet. Jeg gjorde nogle ændringer for at se om vi kunne få lidt mere fart på sagerne, men vi klarede ikke at skabe noget mere i løbet af kampen, men vi vandt med et mål. For at opsummere kampen, så skal der nok komme flere forandringer.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 15:24 af Sykkelfan 1000 » Logged

Berendt
Manager

Sv: Sevilla [#6] Stadig dårligt
« Svar #25: 11 Dec 2008, 01:02 »

Hehe, udemærket update fra din side af... Smiley hmm, er i sær vild med din aller sidste sætning. Klar, kort konklusion... Smiley Like it should be... Opstemt Som før nævnt. Glæder mig til at se hvad der sker Smiley

LouisNott
Førsteholdsspiller

Sv: Sevilla [#6] Stadig dårligt
« Svar #26: 11 Dec 2008, 23:15 »

Som jeg vidst nok har nået at pointere et par gange, så har du en rigtig god standard i dine updates, og den holder du også oppe her.

Det er forøvrigt (sagt fra en Sevilla-fans' synspunkt) også rigtig dejligt med en SKØN sejr over Betis, til helvede med om det er 2-1 eller 5-0, en sejr over dem er altså bare fantastisk - så bliv endelig ved med det! Opstemt

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

Sevilla [#7] "Jeg vil ikke mere"
« Svar #27: 12 Dec 2008, 00:35 »

November 2008
”Jeg vil ikke mere”

Det bankede på døren min og ind steg Morgan. Den lange tynde målmanden ville helt klart snakke med mig. Jeg bad ham sætte sig ned i en stol.

”Manuel, jeg vil ikke mere”
Det kom ikke som noget chok. Han havde ikke fået så meget med spilletid denne sæsonen. Ikke fordi han ikke er en talentfuld målmand, men fordi Andrés ret og slæt er bedre.

”Jeg føler at jeg ikke får spille så meget som jeg måske fortjener og jeg vil hellere gå til en anden klub så jeg får lidt mere spilletid. Jeg tror det er det bedste for begge parter vidst du sætter til op på transferlisten så det ikke bliver noget rod både for mig og dig.”

Jeg sagde mig enig med Morgan, han skulle også sælges i Januar. Jeg holdt stadig på med mine ændringer i holdet, men det begyndte at se bedre ud nu. Jeg afsluttede samtalen min med Morgen, jeg havde et møde at række.

”Davs Mr. Harrison”
« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 15:25 af Sykkelfan 1000 » Logged

Rafa
Reserveholdsspiller

Sv: Sevilla [#7] "Jeg vil ikke mere"
« Svar #28: 12 Dec 2008, 00:48 »

Dejlig overskuelig blog, lay-out'et gør at den er utrolig behagelig at læse. længden på dine updates er, efter min mening, helt perfekte. Til sidst vil jeg rose dig for din evne til at finde relevante billeder. synes en del andre blogge her tendens til at bruge billeder der slet ikke passer sammen med deres updates, men som sagt er det ikke et problem for dig.

Flot blog!

kie
Landsholdsspiller

Sv: Sevilla [#7] "Jeg vil ikke mere"
« Svar #29: 12 Dec 2008, 00:50 »

Det er godt skrevet, enkelt og kort..  
Det er let og overskueligt..

Hvornår kan kommer den næste update, kan ikke vente Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010