home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Sevilla [#10] Vi er tilbage [Lukket]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Sevilla [#10] Vi er tilbage [Lukket]  (Læst 13197 gange)
Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#7] "Jeg vil ikke mere"
« Svar #30: 12 Dec 2008, 01:01 »

Tusen tak for de flotte kommentarer og jeg er glad for at i kan li' min blog Smiley
Det kommer nok en update eller to i løbet af dagen, kie Wink
Logged


Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Sevilla [#7] "Jeg vil ikke mere"
« Svar #31: 12 Dec 2008, 16:26 »

Har desæværre ikke fået læst så meget, men har set din seneste update, og den er rigtig god.
Fanger mig meget. God grammatik. Det norsk danske giver det en vis chame! Braa.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2008, 16:30 af Schjelde » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#7] "Jeg vil ikke mere"
« Svar #32: 12 Dec 2008, 17:09 »

Synes det ser rigtigt godt og overskueligt ud. Braa!
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#8] Hvad sker der?
« Svar #33: 12 Dec 2008, 21:05 »


November 2008
Hvad sker der?

Selv om vi havde spillet dårligt mod Betis, så var vi højt oppe efter sejren og det så endelig ud som det skulle gå rette vejen for os, men vi gik hurtigt på en væggen.

”God dag Mr. Harrison og velkommen til klubben”
Jeg snakkede til Mr. Eric Harrison, tidligere juniortræner hos verdens bedste klub, Manchester United. Nu var han vår nye juniortræner. Jeg havde vært i Manchester for to dage siden og han havde signet kontrakten med os. Han skulle forbedre våres juniorer og vi skulle få de bedste juniorer i verden.

Vi stod på Santiago Bernabéu og var klare til kamp mod Los Blancos. Jeg vidste at det ikke kom til at blive noget nem opgave. De er en af de mest vellykkede klubber i verden og de havde haft en god sæson til nu.

Gago spillede bolden til van Nistelrooy, han vendte, slog igennem til Raul. Boulahrouz og Escudé var ikke på post og den spanske storspilleren puttede bolden forbi Andrés. Det kom ikke som nogen overraskelse, jeg havde enlig forventet det, men det der overraskede mig mere var at vi ikke klarede at stå mere i mod i løbet af resten af kampen.

Real overkørte os. Vi gav dem ingen kamp tilbage. De fik gøre som de ville og det virkede som vi sad hjemme i sofaen og så på kampen. Efter en halvtime gav først Ramos dem et mål, før Robben gav Real dem en 3-0 ledelse. Vi havde fået en forfærdelig start på kampen og jeg råbte til drengene:

”Drenge, prøv at holde dem på 3-0 frem til pause!”

Men det klarede de ikke. Dagens mand Arjen Robben spillede bolden til Gago der spillede den tilbage og Robben puttede bolden i mål. Men det skulle ikke vært mål. Robben var i offside, noget der linjemanden eller dommeren ikke så. Jeg var rasende og stormede mod fjerdedommeren i frustration. Måske det var pga. vi var bagefter med fire mål.

Det blev pause, jeg havde en vred tale til spillerne og de fik godt nok høre det fra mig. Resten af kampen blev vi overkørt af Real, men på den lille chance vi fik klarede Javier å score. Ikke det at det hjalp os så meget, men det var det eneste positive at finde i kampen.

Jeg gik skuffet i garderoben, fandt min jakke og gik til bilen. På vejen hjem gik mine tanker til hvad det var der havde gået så helt fejl, hvordan kunne det ske? Det var noget eller nogen i holdet der var fejl, noget jeg var nødt til at finde ud af.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 15:26 af Sykkelfan 1000 » Logged


Bornholmer94
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#8] Hvad sker der?
« Svar #34: 12 Dec 2008, 22:16 »

godt skrevet min ven Smiley

som jeg også skrev til dig, kan man godt se du nogle enkelte steder har en blanding af norsk og dansk Smiley men syntes det er virkelig flot sat op og det hele. Flot Wink
Logged

Find mig på http://pcmgeeks.dk Smiley laver gerne grafik til dig :p

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#8] Hvad sker der?
« Svar #35: 12 Dec 2008, 22:38 »

Din grafik er fandeme flot !
Logged


Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#8] Hvad sker der?
« Svar #36: 12 Dec 2008, 23:34 »

Tak for det drenge Wink
Ja Bornholmer, det bliver lidt blanding her og der af og til... Peace
Logged


Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Sevilla [#8] Hvad sker der?
« Svar #37: 13 Dec 2008, 16:30 »

Elske denne story. Så nydelig enkelt å komme gjennom!
Jævla bra min kære normand! Peace
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sevilla [#9] Fejlen fundet
« Svar #38: 13 Dec 2008, 20:14 »

November 2008
Fejlen fundet


Jeg løftede glasset op i luften, og beundrede en klare væske, før jeg tømte glasset. Ginen sved da jeg lod den glide nedover i min hals. Vi havde lige tabt 4-1 for Real Madrid. Min moral var lige nu på bunden, faktisk under. Jeg sad foran pejsen og varmede mig, mens jeg drak min gin.

Jeg sad længe og stirrede ind i flammerne. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, men noget måtte jeg gøre. Jeg vidste at nogle af spillere måtte væk, og jeg vidste hvem. Jeg vidste bare ikke hvordan jeg skulle gøre det nu. Kunne hverken sælge eller købe før i januar.

Efter et par timer foran pejsen, havde jeg fundet min løsning. Jeg vidste hvad der måtte gøres. Jeg så tingene på en helt ny måde, og jeg havde fundet fejlen.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 15:28 af Sykkelfan 1000 » Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#9] Fejlen fundet
« Svar #39: 13 Dec 2008, 21:05 »

Endnu en god update fra din side... Smiley typisk jer nordmænd at snakke om gin Peace Wink Men ... Glæder mig til at hører hvad din løsning er, for resultaterne har ikke været de bedste Smiley
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#9] Fejlen fundet
« Svar #40: 13 Dec 2008, 21:40 »

Endnu en god update. KIU Thumbs Up
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sevilla [#9] Fejlen fundet
« Svar #41: 13 Dec 2008, 21:46 »

Synes det er fedt manageren ved hvad fejlen er, uden egentlig at have prøvet løsningen af - ja, det var sarkastisk. Synes det er lidt tyndt, men lad nu det ligge.  Du skriver okay, men prøv aligevel at læse det igennem før du poster updaten. Klø på, du har skrivetalentet.
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#9] Fejlen fundet
« Svar #42: 13 Dec 2008, 23:16 »

Måske det er lidt tyndt ja, men jeg har sett over på hvilke enkeltspillere der gør det dårligt osv. og jeg har kommet frem til at det mest sandsynligt er der fejlen ligger Wink Men I får nu vente og se om jeg har fundet fejlen Wink
Og vidst sproget er lidt dårligt så kommer nok det af at jeg er nordmand Wink
Logged


Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sevilla [#9] Fejlen fundet
« Svar #43: 14 Dec 2008, 00:04 »

Det ser rigtig lækkert ud efter min mening. Det skriftlige er også på et pænt niveau, og taget i betragtning af at du er nordmand så er du god til dansk Wink
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sevilla [#10] Vi er tilbage
« Svar #44: 17 Dec 2008, 01:14 »



November 2008
Vi er tilbage


Fløjten til dommeren lød over Celtic Park i Glasgow. Jeg jublede og gik mod dommeren for at takke ham for kampen. Vi havde lige slået Celtic 1-2 på udebane og jeg var meget tilfreds. Vi havde haft en fantastisk måned og vi var nu der vi skulle.

Selv om vi havde startet måneden dårligt med et 4-1 tab mod tabelltoer Real Madrid havde det gået meget godt resten af måneden.

”Per, du har vært fantastisk denne måneden, det må jeg sige!”
Den norske løbsmaskinen havde haft en fantastisk måned. Han havde vært vår bedste spiller. Han havde scoret to mål mot Sarajevo og et mod Espanyol. Han havde vært helt fantastisk god og vår helt klart bedste spiller.

”En flot forestilling i lavede Manuel. Det er ud til at du har fundet fejlen.”
Sergio havde taget med til Glasgow for at se kampen og være en del af holdet i et par dage. Vi havde forhandlet os frem til en aftale og vi var enige om kontrakten. Det eneste der genstod var at få pengene vi manglet for at kunne fuldføre overgangen.

”Manuel, du får tage dig en tur op i morgen.”
Det var José. Han var helt klart tilfreds med resultaterne og ville have mig op til hans kontor for at diskutere min kontrakt. Jeg havde helt klart klaret at tilfredsstille styret og de ville have mig med videre.

“¡Hola Señor Rafinha! ¿Es interesado usted en una transferencia?”



• Primera División •
• Real Madrid (U) 4 - 1 • Espanyol (H) 4 - 2 • Valencia (U) 3 - 2
• Copa del Rey •
• Portuense (U) 0 - 4
• Champions League •
• Sarajevo (H) 4 - 0 • Celtic (U) 1 - 2

« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 15:28 af Sykkelfan 1000 » Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010