home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:54:06 Bubbles Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I går kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I går kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 573 Gæster Online.

Indlæg: 1132704 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
Helt
- 35 (51,5%)
Skurk
- 10 (14,7%)
Ingen af delene
- 23 (33,8%)
Antal Stemmer: 68

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??  (Læst 24894 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #90: 26 Maj 2007, 13:58 »

Har du overvejet det faktum han var hjælperytter i de andre år Wink
Men slut for mig indtil videre i denne debat...

Nej, jeg kiggede blot på det hold han kørte på - ONCE (Manolo Saiz). Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #91: 26 Maj 2007, 13:59 »

Skal Bjarne havde mulighed for at beholde titlen? Det mener jeg han skal, efter at den 8-årige tidsfrit er udløbet. Det mener McQuaid ikke: Se her
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #92: 26 Maj 2007, 14:00 »

Skal Bjarne havde mulighed for at beholde titlen? Det mener jeg han skal, efter at den 8-årige tidsfrit er udløbet. Det mener McQuaid ikke: Se her

Pat mener jo både det ene og det andet, så det skal man ikke tage så tungt: Link.
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #93: 26 Maj 2007, 14:02 »

Pat mener jo både det ene og det andet, så det skal man ikke tage så tungt: Link.

Den mand har godt nok mange meniger Grin
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #94: 26 Maj 2007, 14:26 »

selv om han er fra herning så syns jeg han er en helt

det eneste gode der er kommet ud af Herning :p
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #95: 26 Maj 2007, 14:45 »

Okay. Et eksempel. Min yndlingsrytter Andre Peron. Han leverede nogen super flotte resultater, og fik sikkert også tilvud fra andre hold, men istedet blev han... Et år skal de så til touren. Peron vil rigtig gerne med, han har leveret gode resultater og er en stabil bjergrytter, istedet tager Riis en ny rytter Vande velde med. Han har ikke leveret noget specielt stort, men hvorfor da vælge en ydmyg dygtig rytter når man kan tage Vande Velde, som for øvrigt kørte som noget være skidt...

Jeg tror Bjarne er lidt bedre end nogle af os til at udtage en tour hold. Han har trods alt været i cykelsporten i 20 år Peace
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #96: 26 Maj 2007, 17:47 »

Att. Soccerpop:

Jeg må indrømme, at jeg finder din argumentation særdeles usaglig. Du kalder manden for egoist og et decideret dårligt menneske, men hvad har du at bygge disse påstande på? Har du nogen sinde mødt ham?

Du indrømmer selv, at det ikke er dopingen, der gør, at du betragter ham som en egoist, men derimod det faktum, at han er ligeglad med sine ryttere. Du føler dig altså truffet, fordi han ikke udtog din favoritrytter til sidste års Tour frem for Vande Velde. At påstå, at Vande Velde intet havde leveret, er ekstremt ukorrekt, eftersom han havde kørt glimrende på bjergetaperne i Giro d'Italia og derfor syntes at være en markant bedre hjælperytter end Peron - og husker jeg rigtigt, så gjorde amerikaneren da også en ganske fin figur.

Derudover nævner du Bekim Leif Christensen, og at man ikke har været loyal over for ham. Riis prøver at drive et succesfuldt cykelhold, og det har han leveret med bravour. De er et af de absolut bedste hold i dag, og en rytter som Bekim hører så absolut ikke til på verdens bedste cykelhold. Det er (og var) han simpelthen ikke god nok til, hvorfor afskeden var uundgåelig. Fodboldklubber holder jo heller ikke fat i de middelmådige spillere blot fordi, at de har været loyale den anden vej. Riis er nødt til at se på det med professionelle øjne, og jeg er da også overbevist om, at det ikke har været nemt for ham at overbringe beskeden til Bekim.

At han er et dårligt menneske gider jeg ikke rigtig modargumentere, for jeg mangler stadig argumenterne for den påstand. Såfremt de nævnte omkring Bekim og Andrea Peron hørte under denne kategori, kan du læse modsvarene foroven :-)

Jeg kan heller ikke se, hvordan dopingbrug skulle gøre ham til et skidt menneske. Det kan muligvis få ham til at fremstå uintelligent og lidt for besat af bestræbelserne på at opnå flotte resultater, men så heller ikke mere.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #97: 26 Maj 2007, 17:58 »

Bjarne Riis og Jesper Skibby har er kendt de brugte EPO - men hvad med alle de andre i feltet..... ?

Jeg glemmer aldrig de to ryttere for det de gjore - EPO alene gav dem ingen sejre og EPO eller ej så var vi danskere vilde af fryd over deres sejre..... det er for nemt at være forargede nu.... jeg vil altid huske deres sejre.

Selve presse mødet igår syntes jeg var dårligt - jeg så gerne at Riis selv havde valgt at stå frem - men han havde mod nok til at indrømme at han gjore det fordi han var presset af omstændighederne... .. modigt men dumt og især de tyske medier hader ham fir det nu - de beskriver ham som beregnende og arrogant...... jeg vil ikke dømme ham for noget..... det må han sgu selv gøre....

Cykel sporten er vel presset mere end nogensinde før..... hvem vil have deres navn sat sammen med det cirkus ! UCI og deres optræden har ligeledes været en parodi i det sidste årti - og hvem vandt egentlig tdf i 2006 ? skal vi Cykel fans så bare gå med på den populære bølge og rakke alle i cykel verden ned .... nej for så dør sporten... vi skal bakke op om de hold der vil doping til livs..... og det er her at CSC ligger i toppen..... det er vejen frem.... amnesti til alle og lad os så få et fælles regelsæt om testning af alle rytere fremover således vi kan se et felt med...... Zabel, Hamilton, Landis og Basso igen - denne gang uden dope
Logged

YNWA

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #98: 26 Maj 2007, 18:08 »

Noget jeg ikke forstår er Bjarne tager afstand for doping, men han brugte det selv. Huh
Det kan da godt være han "fortrudt", men hvordan skal hans ryttere (som jo allesammen er dopingfri Rullende Øjne Wink) tager ham seriøst nu? 
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #99: 26 Maj 2007, 18:09 »

US: Jo til dels... Per Nielsen er jo sådan set ikke god nok til Brøndby. Havde de købt ham for 2 år siden, så havde han ikke været i startopstillingen vel? Så jo klubber belønner også loyalitet, mange af dem gør i hvert fald..
Desuden kalder jeg ham ikke et skidt menneske pga. af doping. Det er der mange andre der har sagt, men ikke mig Wink
« Seneste Redigering: 26 Maj 2007, 18:11 af Soccerpop » Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #100: 26 Maj 2007, 18:11 »

US: Jo til dels... Per Nielsen er jo sådan set ikke god nok til Brøndby. Havde de købt ham for 2 år siden, så havde han ikke været i startopstillingen vel? Så jo klubber belønner også loyalitet, mange af dem gør i hvert fald..

Per Nielsen er da pt. (og har været det gennem flere år) Brøndbys bedste forsvarsspiller.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #101: 26 Maj 2007, 18:12 »

Per Nielsen er da pt. (og har været det gennem flere år) Brøndbys bedste forsvarsspiller.

Det kan jo så lige så vel være et bevis for BIFs manglende klasse som Per Nielsens klasse Hævet Øjenbryn
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #102: 26 Maj 2007, 18:14 »

Det kan jo så lige så vel være et bevis for BIFs manglende klasse som Per Nielsens klasse Hævet Øjenbryn

Præcis KF Wink
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #103: 26 Maj 2007, 18:15 »

Noget jeg ikke forstår er Bjarne tager afstand for doping, men han brugte det selv. Huh
Det kan da godt være han "fortrudt", men hvordan skal hans ryttere (som jo allesammen er dopingfri Rullende Øjne Wink) tager ham seriøst nu? 

Han fortalte selv på pressemødet, at han har fortrudt, og går ind for en ren sport. Hans ryttere skal vel tage ham seriøst pga. den indsats, han formodentlig har gjort (som hverken du eller jeg kender til) og samarbejdet med Rasmus Damsgaard. Nogle ser det som et mediestunt, men det er da i hvert fald et signal, der peger i den rigtige retning.

US: Jo til dels... Per Nielsen er jo sådan set ikke god nok til Brøndby. Havde de købt ham for 2 år siden, så havde han ikke været i startopstillingen vel? Så jo klubber belønner også loyalitet, mange af dem gør i hvert fald..

Per Nielsen er da absolut god nok til Brøndbys hold i dag. Mener du oprigtig talt, at Morten Rasmussen, Mikkel Bischoff og Mark Howard er bedre end Per Nielsen? Samtidig har Per Nielsen en ekstrem værdi som forbillede og i form af hans evne til at dirigere forsvaret. Bekim besad ingen af disse værdier.

Desuden kalder jeg ham ikke et skidt menneske pga. af doping. Det er der mange andre der har sagt, men ikke mig Wink

Nej, der fiskede jeg også lidt, men må jeg så få at vide, hvad du bygger din opfattelse af ham som en dårligt menneske på?


Og hvornår kan jeg forvente svar på resten af indlægget? Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #104: 26 Maj 2007, 18:16 »

Det kan jo så lige så vel være et bevis for BIFs manglende klasse som Per Nielsens klasse Hævet Øjenbryn

Siger jeg andet? Smiley I så fald bedes du vise mig det, da jeg ikke kan se det.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010