home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  morten olsen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  er det på tide med en ny manager til danmark??
Ja, ud med olsen
Nej, olsen er den bedste

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: morten olsen  (Læst 23562 gange)
westhamfreak
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #135: 20 Nov 2007, 16:45 »

Rommedahl er ikke den besdste

og morten o skal udskifet han er kørt fast den gamle mand men vi skal ikke have RMN og Bosse tilbage nej heller ikke ML og PS

nej vi skal lede efter en udlænder fra spaider eller england og frankrig eller en spuerliga tæren men DBU skal tage et ansvar nu
Logged

zalle
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #136: 20 Nov 2007, 16:47 »

har du en mulighed så westhamfreak ? kom med et bud  Tunge
« Seneste Redigering: 20 Nov 2007, 16:51 af zalle » Logged

FM er ikke et spil... det er en livsstil

Soccerpop
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #137: 20 Nov 2007, 16:49 »

Hvad fanden snakker i om?
Kent Nielsen ville ikke kunne være dansk landstræner. Hvad vi har brug for, er en træner der har prøvet at være træner i mere end en lunken SAS Liga klub som Horsens. Hvis Kent Nielsen blev ansat, som landstræner ville det da være en falliterklæring ud over det sædvanlige. Mit bedste bud på en ny træner vil være Ståle Solbakken...

Du kunne ikke mærke sarkasmen? Tunge
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #138: 20 Nov 2007, 16:52 »

ok Klinsman, Isreal landstærne kan ikke hvad han hender, Fabio cappelo , Romário når han stopper , Sven erikesrn og hans becke, der mulige nok derude og iraks landtrænde han vandt aiser udgave af EM og han gik , ZICO , Gred Mûller så der tænke stort
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #139: 20 Nov 2007, 17:03 »

ok Klinsman, Isreal landstærne kan ikke hvad han hender, Fabio cappelo , Romário når han stopper , Sven erikesrn og hans becke, der mulige nok derude og iraks landtrænde han vandt aiser udgave af EM og han gik , ZICO , Gred Mûller så der tænke stort

Jürgen Klinsmann er for dyr til DBU.
Israels landstræner nyder stor succes, så chancen for han skulle komme til kolde Danmark er minimal.
Chancen for at Fabio Capello kommer til Danmark er 1/1.000.000.. Romário er ikke rigtig klog og bliver ikke træner for Danmark..
Sven Göran Eriksson har rigtig stor succes i Manchester City og har massere penge mellem hænderne, så DBU har nok ikke rigtig de store chancer..
Hans Backe er nok dem af dem du foreslår der virker mest fornuftig, men kan alligevel ikke tro på det..
Iraks tidligere landstræner er? Huh Tror heller ikke rigtig han er den rigtige..
Zico er træner i Fenerbache, så ham blir det næppe heller..
Gerd Müller har vist en god post i Bayern München, og fungerer ikke som landstræner eller træner generelt..

Bare min mening Tunge
Logged

zalle
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #140: 20 Nov 2007, 17:04 »

det ville være godt hvis vi kunne få en af de navne, men nu snakker vi jo om lille danmark så vi må nok drømme videre  Ubeslutsom
Logged

FM er ikke et spil... det er en livsstil

Niko
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #141: 20 Nov 2007, 17:05 »

Israels landstræner nyder stor succes, så chancen for han skulle komme til kolde Danmark er minimal.

Soccer, han behøver jo ikke bo i Danmark. Det gør Morten jo heller ikke, han bor i Belgien. Smiley
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #142: 20 Nov 2007, 17:06 »

ja men det er stadig berde end at folk som har været der før og som ikke har været noget i flere år nu  men en ting er sikket nyt blod skal der til
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #143: 20 Nov 2007, 17:10 »

Soccer, han behøver jo ikke bo i Danmark. Det gør Morten jo heller ikke, han bor i Belgien. Smiley

Nu var den mening ikke, ment som han skulle bo her. Det var bare en "sjov" bibemærkning Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #144: 20 Nov 2007, 17:15 »

Nu var den mening ikke, ment som han skulle bo her. Det var bare en "sjov" bibemærkning Wink

Så forstår jeg det bedre. Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #145: 20 Nov 2007, 18:07 »

Hvad med at man også tager fat i spiller materialet her i denne tråd. For som jeg er ser det er Olsen ikke den man skal give skylden alene.

Af de spillere jeg mener er seriøse til landsholdet.

Målmænd:
Første holdskeeper er i min verden uden tvivl Thomas Sørensen, i tæt kamp med Jesper Christiansen. De to spillere er næsten på samme niveau, men jeg mener at Thomas Sørensen er bedre når det virkelig brænder på. Jesper Christiansen er utrolig stabil, men holder ikke helt så højt niveau som Thomas Sørensen over længere perioder. Forresten er det utroligt at Thomas Sørensen har den "form" han har, efter at have sat på tribunen og bænk i så mange måneder. 3. keeperen må være enten Stephan Andersen, Kasper Schmeichel eller Kevin Stuhr-Ellegaard.
Så målmandsposten er nok der hvor vi har mindst problemer.

Venstre back:
Her kan der overhovedet ikke være tvivl om, at her halter vi gevaldigt! Som jeg ser det er Niclas Jensen både for fysisk dårlig, og desværre har han mistet meget af sin gamle hurtighed og placering på banen. Chris Sørensen har spillet flot både for OB og for landsholdet, men da han er 30 år, er der jo ikke ligefrem fremtid i ham, og så synes jeg niveau-mæssigt at ham og Niclas Jensen er meget ens. Men på sigt synes jeg det ligner et problem. Michael Jakobsen fra AaB kunne være oplagt, men da han ikke spiller back i AaB, men mest i centerforsvaret, vil det jo ikke være den mest vandte plads for ham. Så kæmpe problem her, synes jeg.

Højre back:
Her er Lars Jacobsen  vel fast mand, men han har været meget skadet, og derfor har det givet store problemer med meget udskiftning. Brian Priske, Kasper Bøgelund, William Kvist og Thomas Helveg har alle været på pladsen, og det er simpelthen for meget. Bøgelund har været skadet meget. Priske har - for mig lidt uforståeligt - ikke været fundet god nok. William Kvist skal bare ikke spille der, og Helveg er ikke manden af satse på mere. Så pga. udskiftningen på pladsen har det selvfølgelig været svært at finde stabilitet her.

Centerforsvar:
Også her har der været meget udskiftning. Daniel Agger, Michael Gravgaard, Martin Laursen, Per Krøldrup,Ander Møller Christensen og Ulrik Laursen har alle været inde og spille der i kvalifikationen. De 4 første har alle været skadet over korte og længere perioder, og igen derfor går det ud over stabiliteten!

Midtbanen på 3 mand:
Her har vi Christian Poulsen, Leon Andreasen, Daniel Jensen, Rasmus Würtz og Hjalte Bo Nørregaard. Christian Poulsen gav sig selv et par landskampe fri med sit dumme røde kort. Daniel Jensen har været meget ude og inde for Werder Bremen, og selvom han nu ser ud til at have bidt sig fast, så har det stadig kostet mht. manglende kampform for Jensen. Leon Andreasen har været endnu mere ude, og hans kampform må også være lav. Nørregaard og Würtz må siges ikke at være gode nok, mod de helt gode!

3 angribere (2 fløje og angriber):
Af spillere der har spillet i kvalen, på centerforwardpladse n er der Jon Dahl Tomasson, Nicklas Bendtner, Søren Larsen, Morten Nordstrand og Dennis Sørensen. Her er problemet at vores to foretrukne, nemlig Jon Dahl og Bendtner, ikke får fandens meget spilletid i deres klubber. De kan vel næppe skrappe en halvleg sammen i ugen, til sammen!? Og med Jon Dahl tumulte sæson, for først Stuttgart hvor han var lidt ude, så lidt inde, og derefter blev lejet ud til Villarreal, hvor samme mønstre fortsatte, så kan det være svært at finde noget der ligner en rytme. Bendtner er ung, og stadig i udvikling, men bænken for Arsenal, gør at han ikke får meget spilletid. Igen går det udover vigtig kampform, især for en spiller i hans alder. Søren Larsen har som mange andre i truppen, været plaget af skader, og derfor har vi mistet en meget vigtig targetman, som han fungere super som. Morten Nordstrand og Dennis Sørensen har gjort det godt når de var med, men jeg tror ikke de kan holde niveauet over længere perioder. I hvert fald ikke på nuværende tidspunkter.

Af vores fløje har vi haft Jesper Grønkjær, Martin Jørgensen, Thomas Kahlenberg, Peter Løvenkrands, Simon Poulsen, Dennis Rommedahl og Mikkel Thygesen. Egentligt synes jeg, at billedet har været det samme. Ustabilitet. Jesper Grønkjær og Dennis Rommedahl har begge spillet flot i de fleste kampe. Martin Jørgensen og Peter Løvenkrands har begge været en del skadet. Simon Poulsen virker som en coming man, men lige nu er han ikke bedre end de nuværende. Mikkel Thygesen har mistet meget efter hans kiksede ophold i tysk fodbold.


Konklusion:
Jeg synes vi har rigtig mange dygtige spillere, og ja, måske skulle vi have været med. Men stadigvæk må man tage visse faktorer med.
1) Vi har mange af vores "profiler" som desværre sidder på bænken ude i Europa. Det går ud over kampformen.
2) Skader. For dem har vi haft vores del af. Jeg tror faktisk ikke vi har spillet med et 100 % identisk hold overhovedet i 2 kampe (ikke nødvendigvis i streg). Men det må i ikke hænge mig op på.
3) Vi var i gruppe med Spanien, som er flere niveauer over os. Selv et nederlag i Danmark, kan ikke komme bag på nogen. Og så Sverige. De har haft spillere som Zlatan og Johan Elmander, som faktisk har haft kraftigt succes i deres klubber. De har de haft heldet, men stadigvæk var de bedre end Danmark i begge vores indbyrdes kampe.

Så som jeg ser det, har Danmark bare ikke spillerne til at klare sig bedre i denne kval.

(Jeg har ikke taget, den første mistede kval. med)
Logged


wirenfeldt
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #146: 20 Nov 2007, 22:57 »

Ja lad os da få Bosse igen, for hans sidste resultater for Danmark var jo geniale. Ham stemmer jeg for.
Logged

KennWolter
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #147: 21 Nov 2007, 09:54 »


Citat

Jeg er til gengæld ekstremt træt af det enorme kor, der stadig mener, at Rommedahl er en elendig fodboldspiller. Han har uden tvivl været landsholdets bedste i 2007, og kåringen er fuldt fortjent.


Jeg er slet ikke enig, Ja Rommedahl har haft sin bedste sæson på Landsholdet, men han har kun været rigtig god i de "nemme" kampe! Han har intet vist i de fire topkampe imod Nordirland, Sverige og Spanien i denne sæson!
« Seneste Redigering: 21 Nov 2007, 10:05 af KennWolter » Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #148: 21 Nov 2007, 10:12 »




Jeg er slet ikke enig, Ja Rommedahl har haft sin bedste sæson på Landsholdet, men han har kun været rigtig god i de "nemme" kampe! Han har intet vist i de fire topkampe imod Nordirland, Sverige og Spanien i denne sæson!

Helt ærligt... Han spiller jo ikke godt... Han sad på bænken i en klub der rykkede ned i England... Nu scorer han mål i Holland, for Ajax... Helt ærligt ? Hvem fanden kan ikke lave mål i Holland ? De dårligste hold i deres række, er jo lige så dårlige som de dårligste herhjemme... Agger havde fortjent den ! Så ung, og fast i Liverpool, og en CL-finale... Det er jo helt ubeskriveligt... Bendtner BLIVER Danmarks kommende stjerne... Det er jeg sikker på... Så han skal også nok få den pris om nogle år... Han skal dog lige spille sig på et hold først.. Peace
Agger havde fortjent den pris i år ! Det er ikke fair... Rommedahl kunne have fået prisen som "den hurtigste homo"... Og så kan han ellers bar lukke røven ! Han er kun på landsholdet fordi Morten Olsen er hemmeligt forelsket i ham...  Djævel
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #149: 21 Nov 2007, 10:23 »

^^ Jeg er MEGET uenig med dig, SPEZIALIZED.... Stephan Andersen er LANGT FRA Danmarks 3. bedste keeper !!! Han er ikke engang 3. bedst i SAS-Ligaen ! ALLE de drop han laver ?! Jeg mener så også at Kasper Schmeichel er bedre end Jesper C... For hvis Jesper var bedre, havde han slået igennem i Rangers i sin tid... Ellers var han i hvert fald solgt nu...
Jeg er heller ikke enig på venstre back.... Jah, Chris Sørensen skal spille nu, men Michael Jacobsen er ikke det eneste fremtidige bud... Jeg tror Dennis Cagara bliver go om nogle år... Desuden mener jeg heller ikke at Würtz er go nok til landsholdet... Tjah, han spillede godt i AaB, men han har INTET vist siden han kom til FCK... Senest mod Nordirland, lavede han alt for mange fejl... Han skal ikke være på pt... Og hjalte bo ? aldrig nogensinde... Michael Silberbauer er sku bedre... Jeg mener at Niki Zimling eller Hans-Henrik Andresen burde være på... Evt Johan absalonsen som hængende angriber(om et par år)...
Simon Poulsen som kant ? Tjah, det spiller han jo.. Bar synd(for ham), at han ikk er en skid bedre en Jonas Borring... De minder meget om hinanden, men Borring har et plus fysisk, pga sin højde... Men okay, Martin J., Grønkjær, Løvenkrands, og Kahlenberg er jo før dem, som venstre kant...
Desuden burde vi udnytte Kenneth Perez noget mere...
Morten Nordstrands nuværende spil er heller ikke landsholdsværdigt.. . Ingen tvivl om at han har talentet, men sys ikk vi har set det i denne sæson, (hvilket gælder for det meste af fck ?)... Men gad vide hvornår vi ser Andreas og Mads Laudrup på landsholdet... Der kan ikke gå forfærdeligt mange år... VM 2010, der må, i hvert fald Mads, være inde omkring(aldersmessigt)...
« Seneste Redigering: 21 Nov 2007, 10:26 af simonob » Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010