home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  morten olsen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  er det på tide med en ny manager til danmark??
Ja, ud med olsen
Nej, olsen er den bedste

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: morten olsen  (Læst 23355 gange)
KennWolter
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #150: 21 Nov 2007, 10:47 »

^^ Jeg er MEGET uenig med dig, SPEZIALIZED.... Stephan Andersen er LANGT FRA Danmarks 3. bedste keeper !!! Han er ikke engang 3. bedst i SAS-Ligaen ! ALLE de drop han laver ?! Jeg mener så også at Kasper Schmeichel er bedre end Jesper C... For hvis Jesper var bedre, havde han slået igennem i Rangers i sin tid... Ellers var han i hvert fald solgt nu...

Man kan jo godt blive god selvom man ikke slår til med det samme, bare husk Henry i Juventus, han slog heller ikke igennem i Italien men fik pænt revance i England!  Peace
Mht. Schmeichel ville være en god med tredjemålmand men han har bedre af at få kamptræning med U-21, sys hellere Stuhr-Ellegård skulle med, selvom Stephan slet ikke har droppet som han gjorde i starten af sæsonen...

Jeg er heller ikke enig på venstre back.... Jah, Chris Sørensen skal spille nu, men Michael Jacobsen er ikke det eneste fremtidige bud... Jeg tror Dennis Cagara bliver go om nogle år... Desuden mener jeg heller ikke at Würtz er go nok til landsholdet... Tjah, han spillede godt i AaB, men han har INTET vist siden han kom til FCK... Senest mod Nordirland, lavede han alt for mange fejl... Han skal ikke være på pt... Og hjalte bo ? aldrig nogensinde... Michael Silberbauer er sku bedre... Jeg mener at Niki Zimling eller Hans-Henrik Andresen burde være på... Evt Johan absalonsen som hængende angriber(om et par år)...
Simon Poulsen som kant ? Tjah, det spiller han jo.. Bar synd(for ham), at han ikk er en skid bedre en Jonas Borring... De minder meget om hinanden, men Borring har et plus fysisk, pga sin højde...
Morten Nordstrands nuværende spil er heller ikke landsholdsværdigt.. . Ingen tvivl om at han har talentet, men sys ikk vi har set det i denne sæson, (hvilket gælder for det meste af fck ?)...


Så er jeg sikker på at dit bud ville være Mads Timm istedet for Morten Nordstrand, det er jo helt tydeligt at du er OB'er... Men på trods af det er jeg enig mht. Cagare, syntes også han virker som fremtiden på den plads. Og det samme med Zimling. Men er helt uening mht. Borring, Syntes helt klart Simon Poulsen er bedre bare synd at Morten har det med at bruge både Løvenkrands og Simon Poulsen på højrekanten når de får chancen!  Huh


Men gad vide hvornår vi ser Andreas og Mads Laudrup på landsholdet... Der kan ikke gå forfærdeligt mange år... VM 2010, der må, i hvert fald Mads, være inde omkring(aldersmessigt)...

Lad dem nu lige slå igennem på deres klubhold først... Mads Laudrup vil være 21 år til den tid, så det tvivler jeg på at han er inde omkring (aldesmæssigt!)  Thumbs Up
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #151: 21 Nov 2007, 11:05 »

Man kan jo godt blive god selvom man ikke slår til med det samme, bare husk Henry i Juventus, han slog heller ikke igennem i Italien men fik pænt revance i England!  Peace

Nu vil jeg ikk li sammenligne Rommedahl med Henry.. Der er pænt stor forskel på talentet... Men jah, pointen er fin nok... Mener bar ikk Rommedahl er Danmarks bedste spiller... Langt fra...


Mht. Schmeichel ville være en god med tredjemålmand men han har bedre af at få kamptræning med U-21, sys hellere Stuhr-Ellegård skulle med, selvom Stephan slet ikke har droppet som han gjorde i starten af sæsonen...

Enig.. Sagde også bare at Schmeichel minimum var dk's 3. bedste... Mener nu ikk at han skal udtages hver gang, uden at spille....
 
Så er jeg sikker på at dit bud ville være Mads Timm istedet for Morten Nordstrand, det er jo helt tydeligt at du er OB'er... Men på trods af det er jeg enig mht. Cagare, syntes også han virker som fremtiden på den plads. Og det samme med Zimling. Men er helt uening mht. Borring, Syntes helt klart Simon Poulsen er bedre bare synd at Morten har det med at bruge både Løvenkrands og Simon Poulsen på højrekanten når de får chancen!  Huh

Jah, jeg holder med OB... Men helt ærligt... Jeg mener ikke Chris Sørensen har høj klasse, til et landshold der skal med til slutrunder... jeg mener bare ikke vi har andre... men chris sørensen spiller heller ikke mange år på det hold... tvivler på han får ét år... og det er kun godt hvis der spilles en ung fyr ind.... Nej, jeg mener ikke mads timm skal på som angriber... mener slet ikke han skal på pt... Mener heller ikke at borring, simon poulsen, eller absalonson skal på PT... Men jeg mener at Zimling gør det godt i Esbjerg, og HHA i OB... For den sags skyld, også Thomas Christensen i FCN... Bedre end Hjalte bo og Würtz i hvert fald... men igen... Leon, Daniel Jensen, og C. Poulsen er jo foran dem...
Med hensyn til Simon Poulsen vs Borring, kan jeg kun sige, at jeg ser Borring "til dagligt"... Ikke Simon Poulsen.. Så det er det jeg dømmer ud fra... Og jeg er sikker på at Borring kommer tættere på landsholdet de kommende år... Tror de to får en tæt kamp om pladsen i fremtiden... Men Jonas Borring har udviklet sig meget det seneste år.. Og det er det jeg ser det ud fra... Men jah, korrekt at han bruger dem forkert... Lige netop Løvenkrands, Borring, og Pulsen er jo KUN venstre-kant-spillere... Grønkjær og Martin J., og til dels Kahlenberg, kan jo i begge sider... Rommedahl får jo sin vilje med højre... oftest... så burde det også være sådan med de andre.. men på den anden side, han bruger jo også jon dahl forkert... Iøvrigt mener jeg at Kasper Lorentzen snart bør være inde omkring landsholdet... han har et venstreben, ligesom absalonsen... de minder meget om hinanden... eksplosive aggressive spillere... der er talent at bygge videre på !
Men sys bar ikk Nordstrand gør det så godt for tiden.. FCK spiller jo heller ikke så godt, for tiden, så det hænger jo sammen... Men så mener jeg at han kunne prøve en som Curth, i en kamp som i aften... Ikke Mads Timm, nej...


Lad dem nu lige slå igennem på deres klubhold først... Mads Laudrup vil være 21 år til den tid, så det tvivler jeg på at han er inde omkring (aldesmæssigt!)  Thumbs Up

Jah jah... Jeg har heller ikke travlt... Har selv spillet mod Andreas Laudrup, en del år tilbage... Allerede dér, var der teknik... Men jah... Det haster ikke for mig... Opstemt
« Seneste Redigering: 21 Nov 2007, 11:08 af simonob » Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

KennWolter
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #152: 21 Nov 2007, 11:48 »

Nu vil jeg ikk li sammenligne Rommedahl med Henry.. Der er pænt stor forskel på talentet... Men jah, pointen er fin nok... Mener bar ikk Rommedahl er Danmarks bedste spiller... Langt fra...

Nu var det også Jesper Christiansen jeg henviste til men ok...  Peace
Og er helt enig mht. Rommedahl! Han har godt nok spillet sin bedste landskamps sæson, men han har altså kun været rigtig god imod Letland og de andre "nemme" hold....


Men jeg mener at Zimling gør det godt i Esbjerg, og HHA i OB... For den sags skyld, også Thomas Christensen i FCN... Bedre end Hjalte bo og Würtz i hvert fald... men igen... Leon, Daniel Jensen, og C. Poulsen er jo foran dem...

De er allesammen gode spillere, men det er svært at samligne dem, jeg tror Morten udtager Würtz, Hjalte og Kvist fordi de hver enkelt har større international erfaring end Zimling, HHA og T. Kristensen tilsammen. De spiller trods alt med i Europa og for Hjalte og Kvist er det andet år i træk, de betyder altså noget.  Peace

Iøvrigt mener jeg at Kasper Lorentzen snart bør være inde omkring landsholdet... han har et venstreben, ligesom absalonsen... de minder meget om hinanden... eksplosive aggressive spillere... der er talent at bygge videre på !

Jeg er delvist enig, jeg syntes også at Kasper Lorentzen er et kæmpe talent, og det største fra  '85 årgangen, men han har desværre været for meget skadet. Hvis han kunne komme over de skader er han helt sikkert fremtidens mand! Og bestemt det samme med Abselonsen!

Men noget helt andet som vi selvfølgelig ikke kan forudsige er at der jo altid kommer nogle "ukendte" spillere som ligepludselig ud af ingenting bare slår igennem. Gravgaard er jo et eksempel og måske det største scoop er Christian Poulsen som jo efter at have spillet i Holbæk var blevet solgt for 60 mio. kr til Schalke bare halvandet år efter FCK hentede ham for ca. 200.000 kr. Jeg mener bare at vi ikke kun skal forvente at den næste generation udelukkende skal komme fra U-21, der skal nok dukke nogle grimme ællinger op....  Opstemt
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #153: 21 Nov 2007, 11:59 »

^^ KennWolter, vi har godt nok smækket nogle lange indlæg ind... hehe.. Wink
Men jah, nu begynder jeg at blive enig med dig.. mere eller mindre... sys dog ikke at hverken hjalte bo eller kvist har niveauet... og slet ikke kvist som højre back...  Würtz ved jeg har niveauet, og man venter nærmest bare på at det kommer igen... hjalte bo var på toppen inden han blev solgt til heerenveen... tror aldrig han når det niveau igen... tjah, men jeg savner at vores landstræner tager nogle chancer ! Absalonsen og HHA har spillet europæisk med OB... dog kun i år... Men altså.. Zimling.. han er jo ung, og stærk... han skal jo have noget erfaring et eller andet sted fra, og jeg mener han burde være på, ligemeget om han kommer til OB eller ej, for jeg er overrasket over at han ikke røg til udlandet i sommers... Lorentzen har endda en smule erfaring fra brøndbys europæiske kampe... tidligere... Barcalona kan vel give erfaring ? hehe..
Jah, der kommer helt sikkert også nogle "uventede" spillere... ligesom bendtner... han spillede jo kun 4 u/21 kampe.... Tror Morten Nielsen i chelsea bliver stærk... Men jeg synes bestemt vi har en masse gode talenter der kan styrke vores trup om nogle år... så jeg er ikke enig i at vi skal finde os i ikke at kvalificere os, som nogle har sagt...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

KennWolter
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #154: 21 Nov 2007, 12:25 »

Ja det har vi ihvertfald...  Grin

Kort denne gang, Kvist ikke som højre back - Enig! Han skal op på midten! Hjalte finder aldrig tilbage til sit gamle - ikke enig... Jeg tror bare det er spørgsmål om tid. Husk alfa&omega i fodbold er selvtillid! Du kan ikke spille godt uden selvtillid!

Og jeg er helt enig, vi skal ikke stille os tilfredse med ikke at komme med! Især hvis vi tænker over at vi ved sidste U-21 EM havde det stærkeste U-21 hold vi endnu har haft! (Bendtner, Duncan, Zimling, Würtz, Agger, Andreasen, Troest, Michael Jacobsen, Kvist, Simon Poulsen og Thomas Kahlenberg for bare lige at nævne en sjat!)

Men for at komme tilbage til emnet; Morten Olsen.
Så mener jeg han skal blive! Men jeg synes han skal tage kritikken til sig og lade være med at være så stædig og så få gang i noget direkte angrebsspil som er lidt mere effektivt!  Peace

Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #155: 21 Nov 2007, 12:32 »

Ja det har vi ihvertfald...  Grin

Kort denne gang, Kvist ikke som højre back - Enig! Han skal op på midten! Hjalte finder aldrig tilbage til sit gamle - ikke enig... Jeg tror bare det er spørgsmål om tid. Husk alfa&omega i fodbold er selvtillid! Du kan ikke spille godt uden selvtillid!

Og jeg er helt enig, vi skal ikke stille os tilfredse med ikke at komme med! Især hvis vi tænker over at vi ved sidste U-21 EM havde det stærkeste U-21 hold vi endnu har haft! (Bendtner, Duncan, Zimling, Würtz, Agger, Andreasen, Troest, Michael Jacobsen, Kvist, Simon Poulsen og Thomas Kahlenberg for bare lige at nævne en sjat!)

Men for at komme tilbage til emnet; Morten Olsen.
Så mener jeg han skal blive! Men jeg synes han skal tage kritikken til sig og lade være med at være så stædig og så få gang i noget direkte angrebsspil som er lidt mere effektivt!  Peace



Jeg mener ikke han skal blive... Dog mener jeg, at han kan få en minimal chance HVIS han gider ændre på sit system ! Prøv dog en 4-4-2 ? Jon og bendtner ved siden af hinanden ? Eller Søren Larsen... Ellers mener jeg at Keld Bordinggaard ikke er et helt dårligt bud på en kommende landstræner !
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #156: 21 Nov 2007, 13:31 »

Jeg syntes ikke MO skal blive, hvem der skal overtage har jeg ingen idé om, men har intet problem med at se en udlænding i stolen !!

Desuden, tror jeg måske det er på tide for DK at forsøge sig med 3 center forsvarer i stedet for.
Vi har så mange gode DC'er at det ville være oplagt. En anden mulighed ville være at forsøge sig med Agger på venstreback, ved godt han spille centralt i Liverpool, men tror ikke han ville fejle på en venstre back, og der er jo flere gode centrale.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

cbollerup
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #157: 21 Nov 2007, 13:38 »

Har ikke fulgt med i dette indlæg, og da det har rundet 10 sider, vil jeg ikke lige læse det hele igennem. Jeg har stemt at Morten O, skal på porten. Jeg håber DBU kan overtale Ståle, selvom jeg er Brøndby mand. Ellers er mulige kandidater vel Morten Wieghorst, Bordingård og en outsider, hvis det flopper i Spanien, Laudrup + Faxe. Har i andre potentielle nye navne?
Logged

KennWolter
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #158: 21 Nov 2007, 13:55 »

Godt bud synes jeg, Men jeg mener måske ikke at Keld Bordinggaard er den helt rette... Kunne du helt ærligt forestille dig ham som landstræner...? Synes også en udlænding, nu har vi næsten kun haft udlændige før Olsen (Sepp, Ricardo og Bosse! hehe)

Men jeg vil helst ikke diskutere 433 eller 442 systemer så meget, det synes jeg er mindre vigtigt, det er mere hvordan systmerne bliver brugt... Og der har Morten Olsen bare efter min mening sat sig for meget på at der skal spilles bredt over fløjene.... Hvilket vores modstandere forlængst har læst...

Jeg elsker f.eks at se Barcelona når de er bedst. Nu har vi ikke samme standard som Barca på landsholdet men måden de gør det på er interessant. De holder sjældent deres pladser offensivt, prøv at ligge mærke til når Danmark har bolden, så står folk bare og venter på han finder på noget. I Barcelona kører de meget på at spillere uden bolden skal rykke fri så boldholderen har mange muligheder. Mange muligheder = Mange chancer!
Simpelt men effektivt!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #159: 21 Nov 2007, 16:28 »

Han er ikke engang 3. bedst i SAS-Ligaen ! ALLE de drop han laver ?!

Grin

Stephan lavede ganske vidst et par drops i FORÅRET, men har været blandt de bedste i efteråret - i hvert fald de seneste 2-3 mdr..

Har i andre potentielle nye navne?

Såfremt det skal være danskere, så vil jeg mene at Wieghorst/Erik R. og Sand kunne være en spænende duo Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #160: 21 Nov 2007, 16:49 »

Grin

Stephan lavede ganske vidst et par drops i FORÅRET, men har været blandt de bedste i efteråret - i hvert fald de seneste 2-3 mdr..

Han har ikke været blandt de bedste, han HAR været DEN bedste målmand i efteråret. God gået Stephan Thumbs Up
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #161: 21 Nov 2007, 17:03 »

Stephan er faktisk også min  yndglingsspiller så jeg er glad for hans form på det seneste.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #162: 21 Nov 2007, 18:36 »

^^ Jeg er MEGET uenig med dig, SPEZIALIZED.... Stephan Andersen er LANGT FRA Danmarks 3. bedste keeper !!! Han er ikke engang 3. bedst i SAS-Ligaen ! ALLE de drop han laver ?! Jeg mener så også at Kasper Schmeichel er bedre end Jesper C... For hvis Jesper var bedre, havde han slået igennem i Rangers i sin tid... Ellers var han i hvert fald solgt nu...
Jeg er heller ikke enig på venstre back.... Jah, Chris Sørensen skal spille nu, men Michael Jacobsen er ikke det eneste fremtidige bud... Jeg tror Dennis Cagara bliver go om nogle år... Desuden mener jeg heller ikke at Würtz er go nok til landsholdet... Tjah, han spillede godt i AaB, men han har INTET vist siden han kom til FCK... Senest mod Nordirland, lavede han alt for mange fejl... Han skal ikke være på pt... Og hjalte bo ? aldrig nogensinde... Michael Silberbauer er sku bedre... Jeg mener at Niki Zimling eller Hans-Henrik Andresen burde være på... Evt Johan absalonsen som hængende angriber(om et par år)...
Simon Poulsen som kant ? Tjah, det spiller han jo.. Bar synd(for ham), at han ikk er en skid bedre en Jonas Borring... De minder meget om hinanden, men Borring har et plus fysisk, pga sin højde... Men okay, Martin J., Grønkjær, Løvenkrands, og K
ahlenberg er jo før dem, som venstre kant...
Desuden burde vi udnytte Kenneth Perez noget mere...
Morten Nordstrands nuværende spil er heller ikke landsholdsværdigt.. . Ingen tvivl om at han har talentet, men sys ikk vi har set det i denne sæson, (hvilket gælder for det meste af fck ?)... Men gad vide hvornår vi ser Andreas og Mads Laudrup på landsholdet... Der kan ikke gå forfærdeligt mange år... VM 2010, der må, i hvert fald Mads, være inde omkring(aldersmessigt)...

1) Over mange år tror jeg nok Stephan Andersen skal genfinde sit niveau.
2) Har du set Kasper Schmeichel spille overhovedet. Synes det er useriøst at kalde ham bedre end Jesper Christiansen ellers.
3) Jonas Borring er 193 cm høj og vejer 76 kg. Simon Poulsen er  185 cm høj og vejer 78. Højden betyder vel ikke store for fløjspillere!
« Seneste Redigering: 21 Nov 2007, 18:38 af Spezialized » Logged


Småkagedrengen
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #163: 21 Nov 2007, 22:54 »

1) Over mange år tror jeg nok Stephan Andersen skal genfinde sit niveau.
2) Har du set Kasper Schmeichel spille overhovedet. Synes det er useriøst at kalde ham bedre end Jesper Christiansen ellers.
3) Jonas Borring er 193 cm høj og vejer 76 kg. Simon Poulsen er  185 cm høj og vejer 78. Højden betyder vel ikke store for fløjspillere!

1) Er ikke imponeret pt, men på sigt kan jeg nok godt blive enig med dig..

2) Schmeichel jr. er nok DKs største målmandstalent, men at kalde ham bedre end Jepser Christiansen på nuværende tidspunkt er nok forkert.

3) Jonas Borring søger meget ind i feltet, så lidt betydning vil jeg nok sige det har..
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: morten olsen
« Svar #164: 21 Nov 2007, 22:56 »

1) Er ikke imponeret pt, men på sigt kan jeg nok godt blive enig med dig..

2) Schmeichel jr. er nok DKs største målmandstalent, men at kalde ham bedre end Jepser Christiansen på nuværende tidspunkt er nok forkert.

3) Jonas Borring søger meget ind i feltet, så lidt betydning vil jeg nok sige det har..

Hvad skete der med Soccerpops?
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010