home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)  (Læst 36593 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #15: 04 Apr 2012, 14:05 »

Er du tøffelhelt g00n... Opstemt

Smid mig på, regner ikke med jeg skal noget den dag.. Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #16: 04 Apr 2012, 14:06 »

Ja ja, Søgaard. Straks skal du ind og spille "kloghedskortet". Typsik...
Du kom med et spørgsmål, så blev jeg da nødt til at svare på det Opstemt

Men lækkert at se Københavnere er friske på at tage turen den modsatte vej!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #17: 04 Apr 2012, 14:06 »

Sidst jeg var inde og kigge i tråden var der stort set dødt løb mellem 4 datoer (fx var der lige mange stemmer på 14. juli og 21. juli), og så vidt jeg husker var jeg den eneste som havde nævnt et par specifikke datoer hvor jeg ikke kunne.

Jeg har også lige skrevet i dag, at jeg får de sidste ting på plads i kalenderen når jeg kommer hjem fra arbejde i dag, og så melder jeg de datoer ud jeg kan.

Så vælger tosserne selvfølgelig lige præcis en af de to datoer jeg har sagt jeg ikke kan.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #18: 04 Apr 2012, 14:10 »

Beklager g00n men der har været mange som vi skulle tage hensyn til. Tror i øvrigt sagtens at du kunne blive væk fra beach party i år hvis du virkelig ville.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #19: 04 Apr 2012, 14:11 »

Jeg tror kalenderen er åben den dag Wink

Beam me up, Scotty!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #20: 04 Apr 2012, 14:11 »

Jeg melder mig også på banen igen, ved ikke lige om jeg har eksamen i den periode, men det må kunne klares Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #21: 04 Apr 2012, 14:14 »

Beklager g00n men der har været mange som vi skulle tage hensyn til. Tror i øvrigt sagtens at du kunne blive væk fra beach party i år hvis du virkelig ville.

Skandaløst. Og nej, det har som sagt været planlagt længe.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #22: 04 Apr 2012, 14:17 »

Planlagt længe? At du har aftalt med Kruse og Anders at I skal sidde på bænken og drikke igen? Sorry, men det kan jeg ikke tage som en planlagt aktivitet, men sådan er vi jo forskellige med vores prioriteter. Hvis du mener at du ikke kan blive væk fra Beach Party, så må du jo tage til det og holde dig væk fra dette. Så er den ikke meget længere. Som sagt har der været mange forskellige hensyn vi måtte tage da vi lagde datoen på dette, og dit kom ikke før alle andres.

Jeg skal lige en tur til Aalborg, så kan ikke opdatere listen igen før i aften, men fortsæt med at skrive jer på, så skal jeg nok tilføje når jeg kommer hjem igen.

Fremragende at se så mange friske hoveder i øvrigt Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #23: 04 Apr 2012, 14:17 »

Man er jo nødt til at være hurtig ude, når der kun er 26 pladser Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #24: 04 Apr 2012, 14:18 »

Søskende kærlighed <3
Hvor er det dejligt at se.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #25: 04 Apr 2012, 14:19 »

Planlagt længe? At du har aftalt med Kruse og Anders at I skal sidde på bænken og drikke igen? Sorry, men det kan jeg ikke tage som en planlagt aktivitet, men sådan er vi jo forskellige med vores prioriteter. Hvis du mener at du ikke kan blive væk fra Beach Party, så må du jo tage til det og holde dig væk fra dette. Så er den ikke meget længere. Som sagt har der været mange forskellige hensyn vi måtte tage da vi lagde datoen på dette, og dit kom ikke før alle andres.

Jeg skal lige en tur til Aalborg, så kan ikke opdatere listen igen før i aften, men fortsæt med at skrive jer på, så skal jeg nok tilføje når jeg kommer hjem igen.

Fremragende at se så mange friske hoveder i øvrigt Opstemt

Hold nu op med at gå ud fra noget du ikke ved noget om. Når jeg har planlagt noget med andre lang tid i forvejen, kan jeg selvfølgelig ikke bare springe fra, uanset om du er typen der er ligeglad med den slags.

Så er den ikke længere.
Logged



plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #26: 04 Apr 2012, 14:20 »


Vi var 4 jyder og vist en enkelt fynbo til sommerbolden i mandags, så nu må vi se om sjællænderne møder lige så talstærkt op når de skal ind i det mørke jylland. VK og Shaft har stået på mål og dermed valgt hold før hver kamp, så vi håber lidt på at de to kommer og står på kassen igen.

Derudover er der vist ikke mere at sige lige pt. end at SÆT I GANG!

Tror allerede vi har 5 sjællændere på listen Grin

Og Lars er med 95 % sikkerhed også med, så vi slår allerede jyderne i fremmøde, når det kommer til at krydse broer Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #27: 04 Apr 2012, 14:23 »

Så siger vi det g00n Smiley En eller anden skulle jo blive skuffet over dagen vi valgte at ligge det på. At det så blev den største whiner er jo lidt vores egen fejl, men det må vi jo bare leve med Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #28: 04 Apr 2012, 14:30 »

Så skriv mig da på.
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #29: 04 Apr 2012, 14:38 »

Jeg vil gerne deltage Smiley
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010