home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:29:54 Broen13 Blogkonkur... [9] Journeyman - Alle ...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 223 Gæster Online.

Indlæg: 1132721 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)  (Læst 36702 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« : 04 Apr 2012, 13:40 »

Efter at vi nu har hørt lidt om hvornår folk gerne vil have vores jydebold har vi nu lagt os fast på en dato, og håber selvfølgelig på så megen tilslutning som muligt.

På grund af diverse eksamener, Roskilde festival og anden bitchen, har vi besluttet os for at afholde det lørdag d. 14. juli. For dem der siger 'waaah, der er Beach Party i Grenaa', kan vi bare sige: Tough shit, douchebag. Vi regner selvfølgelig med at folk dropper alt hvad de har af planer om at tage på krydstogter, sommerferier, barnedåb, fødsler og andet, og i stedet afsætter dagen til at spille noget jydebold.

Selve fodbolden kommer til at foregå et eller andet sted i Aalborg. Vi har endnu ikke lagt os fast på hvorhenne, men det kan I jo også være ligeglade med indtil videre. Vi håber selvfølgelig også på at kunne finde et sted hvor der er adgang til omklædningsrum.

Som altid har FmFreaks' brugere forkøbsret, men ellers kører vi deltagerlisten efter først-til-mølle princippet. Altså melder man sig til hurtigst muligt, og når de 26 pladser er fylde, kører vi på stand-by pladser.

Kampstart bliver kl. 14, da vi så har afsat en ekstra time til at folkene fra udlandet kan komme herop. Vi spiller herefter i 2x45 minutter, med et kvarters pause imellem, og bagefter må folk selv bestemme hvad de laver. Men mon ikke der bliver arrangeret noget druk/fest/gaden tur, som man kan tagge sig med på.

Hvis boldbanerne bliver fundet for langt væk fra stationen arrangerer vi at der kommer en (Søgaard) og henter folk stationen og følger dem til bold.

Som altid skal man tage følgende med:
- En sort/meget mørk trøje og en hvid trøje
- Drikke og eventuelt mad (kan anbefales)
- Fodboldstøvler (ikke et krav, men anbefales kraftigt)

Vi regner med at lave en præmiepulje igen, som man skal lægge 35 kr. i, men det får I også lige besked på senere. Indtil videre er der i hvert fald tilmelding, så skriv her i tråden hvis du er med. Vi vil selvfølgelig helst have at folk er rimelig sikker på at de kommer, så der ikke er alt for meget bøvl med udskiftning på deltagerlisten.

1) Gazlgor
2) Søgaard
3) verdenskrig
4) Jakob E
5) Neymar
6) KyleBrotzman
7) Antchev
8) Dimma
9) plutonium
10) warmon
11) Notorious B.IV
12) Hcan
13) Gungner
14) PEAST
15) Shaft
16) Riis
17) 40xmax
18) RCD
19) Chackpercom
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)

Dommer: FCK88

STANDBY:
1) Daniel Nordentoft
2) TheX
3) Zone 43
4) Benjoe
5) N17
6) Søren A

Vi var 4 jyder og vist en enkelt fynbo til sommerbolden i mandags, så nu må vi se om sjællænderne møder lige så talstærkt op når de skal ind i det mørke jylland. VK og Shaft har stået på mål og dermed valgt hold før hver kamp, så vi håber lidt på at de to kommer og står på kassen igen.

Derudover er der vist ikke mere at sige lige pt. end at SÆT I GANG!
« Seneste Redigering: 20 Maj 2012, 11:13 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #1: 04 Apr 2012, 13:48 »

Smid mig på Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #2: 04 Apr 2012, 13:49 »

Det lyder konge, og fedt initiativ. Men du må smide mig på en standby, da jeg ikke ved, om jeg skal noget den dag.

Men ellers er jeg frisk på at få spillet noget bold i det jyske, og tage i byen med jer helt forskruede og vanvittige mennesker! Opstemt
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #3: 04 Apr 2012, 13:51 »

Jeg er selvfølgelig frisk!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #4: 04 Apr 2012, 13:55 »

Fuck jer.
Logged



Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #5: 04 Apr 2012, 13:55 »

Ja, så smid da også mig på. Jeg er færdig med mine eksamer der, og jeg har kørt i vogn. Så jeg skal sikkert ingenting. Er der noget EM den dag?

Og hvis I skal med i byen, så tag for alt i verden nogle andre sko på end Adidas. Ellers kommer Riis efter jer Grin
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #6: 04 Apr 2012, 13:56 »

Fuck jer.

Hallo, Jens Vejmand. Du kan tage til Beach Party alle andre dage. Ellers skal jeg nok spille noget Nik & Jay, Medina eller hvem der nu kommer for dig. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #7: 04 Apr 2012, 13:58 »

Sæt mig på. Skal køre tåg med Neymar.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #8: 04 Apr 2012, 13:58 »

Ja, så smid da også mig på. Jeg er færdig med mine eksamer der, og jeg har kørt i vogn. Så jeg skal sikkert ingenting. Er der noget EM den dag?

Og hvis I skal med i byen, så tag for alt i verden nogle andre sko på end Adidas. Ellers kommer Riis efter jer Grin
Finalen spilles d. 1 juli, så EM er overstået på det tidspunkt.

Fuck jer.
Tak tak! Du er sgu heller ikke nem at tilfredsstille. Først kunne du ikke d. 9 juli, hvor vi først havde planer om. Nu hvor vi har fundet en alternativ dag, så kan du heller ikke...
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #9: 04 Apr 2012, 13:59 »

Hallo, Jens Vejmand. Du kan tage til Beach Party alle andre dage. Ellers skal jeg nok spille noget Nik & Jay, Medina eller hvem der nu kommer for dig. Smiley

Det kan jeg jo nok ikke, når det er den dag det afholdes...
Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #10: 04 Apr 2012, 14:01 »

g00n så tag dig dog sammen mand Grin.. Hvad vil du helst

Beach party vs i byen og drikke dig fuld med mig Grin.. Helt ærligt det valg giver jo sig selv Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #11: 04 Apr 2012, 14:01 »

Visse ting har været planlagt længe, så det har ikke så meget at gøre med hvad jeg helst vil.
Logged



Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #12: 04 Apr 2012, 14:02 »

Sæt mig på Opstemt
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #13: 04 Apr 2012, 14:03 »

Sæt mig på. Skal køre tåg med Neymar.

Ser jeg frem til, nigga.

Finalen spilles d. 1 juli, så EM er overstået på det tidspunkt.

Ja ja, Søgaard. Straks skal du ind og spille "kloghedskortet". Typsik...
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Jydebold 2012 (Sommerbold!)
« Svar #14: 04 Apr 2012, 14:04 »

Visse ting har været planlagt længe, så det har ikke så meget at gøre med hvad jeg helst vil.
Skuffet
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010