home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem minder du om?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hvem minder du om?  (Læst 63621 gange)
søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #60: 12 Feb 2007, 23:04 »

Da han var i ACH var han gud for fansene, jeg var hverfald vild med ham Wink , Han kan bare ikke så meget mere, og fatter ikke hvorfor han skiftede fra LFA til Fc Malaysia  Huh
Dengang i AB.. Zidan og Sule.. det var en frygtet duo.. Thumbs Up
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #61: 12 Feb 2007, 23:05 »

Det gjorde edermandme nas! Men han var også fra FLUIF de er sq' en flok homoer alle sammen Opstemt

Ja det må de da være hvis de trækker en anden dreng i bollerne hen ad sidelinien
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #62: 12 Feb 2007, 23:05 »

Jeg er unik!
Elendig med fødderne (fodbold, hahahahaaha), superb fysik, superb hovedstød, superb overblik (Lidt noget lort, når man ikke kan slå en aflevering \o/), superb tacklinger - nogenlunde hurtig. Spiller bagerste mand, og ham der spiller foran mig er helt fantastisk forsvarsspiller, så hvis der endelig kommer nogle bolde til mig, kommer de som regel i luften, og så kan mine modstandere ikke stille noget op!

Se, sådan en har I aldrig før set!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #63: 12 Feb 2007, 23:06 »

Bøssesport..Tunge

Du har vidst aldrig spillet håndbold var?? Så havde du i hvert fald ikke sagt det  Huh

Da han var i ACH var han gud for fansene, jeg var hverfald vild med ham Wink , Han kan bare ikke så meget mere, og fatter ikke hvorfor han skiftede fra LFA til Fc Malaysia  Huh

Fordi han ikke kunne komme på hold i LFA  Grin




Her lige en hurtigt lavet Carlos Valderama signatur Wink

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

7kfum
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #64: 12 Feb 2007, 23:07 »

Bøssesport..Tunge

Håndbold er kontakt sport med fysik i højere grad end fodbold..  Tunge
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #65: 12 Feb 2007, 23:07 »

Dengang i AB.. Zidan og Sule.. det var en frygtet duo.. Thumbs Up

Det var den, men han var jo kendt for at få en bold i dypten og løbe fra forsvaren. Han havde mistet speeden i AC også løb han ind i modstanderne istedet..
Men jeg er utrolig stolt over at have mandens autograf, da han er en "stor" spiller!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #66: 12 Feb 2007, 23:07 »

Ja det må de da være hvis de trækker en anden dreng i bollerne hen ad sidelinien
Har engang prøvet og få revet shorts og underbukser i stykker så man kunne se begge baller..Tunge så fik modstanderen så også en venlig hilsen på låret fra knopperne på min støvle..Smiley Minder lidt om en Englænder eller en skotte..Opstemt
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #67: 12 Feb 2007, 23:08 »


Det var den, men han var jo kendt for at få en bold i dypten og løbe fra forsvaren. Han havde mistet speeden i AC også løb han ind i modstanderne istedet..
Men jeg er utrolig stolt over at have mandens autograf, da han er en "stor" spiller!

Muhaha... Har zuma's autograf.. plus danmarks mest scorede spiller i superligaen..Opstemt nemlig Søren Frederiksen..Opstemt
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #68: 12 Feb 2007, 23:09 »

Jeg er unik!
Elendig med fødderne (fodbold, hahahahaaha), superb fysik, superb hovedstød, superb overblik (Lidt noget lort, når man ikke kan slå en aflevering \o/), superb tacklinger - nogenlunde hurtig. Spiller bagerste mand, og ham der spiller foran mig er helt fantastisk forsvarsspiller, så hvis der endelig kommer nogle bolde til mig, kommer de som regel i luften, og så kan mine modstandere ikke stille noget op!

Se, sådan en har I aldrig før set!

OMG!
Advarsel - mens du skrev, er der oprettet 23 nye indlæg. Du vil muligvis gerne ændre dit indlæg. <- Styr dog lige lidt spam, tak \o/
Siden jeg pastede den linie:
Advarsel - mens du skrev, er der oprettet 23 nye indlæg. Du vil muligvis gerne ændre dit indlæg.
... og den linie:
Advarsel - mens du skrev, er et nyt indlæg blevet oprettet. Du vil muligvis gerne ændre dit indlæg.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #69: 12 Feb 2007, 23:09 »

Fernando Torres - Jeg brænder mange chancer Peace

Men ellers bare en meget lille hurtig en, uden den store teknik Peace
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #70: 12 Feb 2007, 23:09 »

Muhaha... Har zuma's autograf.. plus danmarks mest scorede spiller i superligaen..Opstemt nemlig Søren Frederiksen..Opstemt

Det passer ik, det er 32!
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #71: 12 Feb 2007, 23:10 »

Ingen tvivl... En blanding af Hannes Sigurdsson og PER Nielsen, hvor man har taget alle de værste egenskaber fra begge, og blandet i mig (Hannes er mor, PERPER er far). Jeg er uhyggeligt høj, men mit hovedspil er ikke eksisterende, da det gør så fandens ondt! Min teknik er ligeledes ikke eksisterende, og mine skud er upræcise og svage. Jeg kaster mig ALDRIG ned i en tackling (eneste egenskab ingen af dem har), og er en smule bange for bolden. Jeg har dog det kølige overblik (totalt PERPER) og diskutterer altid med dommeren.

Alt i alt er jeg en komplet fodboldspiller!
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #72: 12 Feb 2007, 23:10 »

Har engang prøvet og få revet shorts og underbukser i stykker så man kunne se begge baller..Tunge så fik modstanderen så også en venlig hilsen på låret fra knopperne på min støvle..Smiley Minder lidt om en Englænder eller en skotte..Opstemt

HAHA! Det kan jeg li'!
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #73: 12 Feb 2007, 23:11 »

Håndbold er kontakt sport med fysik i højere grad end fodbold..  Tunge
Håndbold er klart federe at spillere end fodbold..
Kan ikke ret meget fodbold, jo har fået at vide jeg har et meget godt spark og flere har spurgt om jeg har gået til fodbold, hvilket jeg aldrig har gjort.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #74: 12 Feb 2007, 23:12 »

Det passer ik, det er 32!
mener da helt sikkert det er Søren Frederiksen..Opstemt
HAHA! Det kan jeg li'!
Det gode er at jeg altid spiller med jernknopper..Smiley så det gør ekstra ondt..Tunge
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010