home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem minder du om?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hvem minder du om?  (Læst 63069 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #30: 12 Feb 2007, 22:53 »

funny
Det er ikke noget at grine af!
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #31: 12 Feb 2007, 22:53 »

Njogu Demba-Nýren opfører mig ligesom ham

eller Cristiano Ronaldo/Arjen Robben - fordi han er mit forbillede men jeg har ikke ligeså gode afslutninger som Robben men jeg har et bedre hoved spil end Robben    Ronaldo's teknik er bare i overkanten for mig
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #32: 12 Feb 2007, 22:53 »

Haha - troede du ville have ham til bolddreng, så han skulle pumpe bolde Wink

Latterligt, at man skal pumpe jern for at være fodboldspiller, så står verden sku ikke mere  Rullende Øjne Huh
Næe.. vi træner også mest bar med vores egen krop.. altså massere af armbøjninger og mavebøjninger.. pissehårdt i længden..Smiley
Logged

Desler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #33: 12 Feb 2007, 22:53 »

Jo tak - vi spillede en kamp på en glat bane, så lavede jeg en glidende tackling over 5-10 meter, lige igennem en grusbunke med småsten osv. Prøv lige at spørge om det gjorde nas Ubeslutsom
En tackling over 5-10 meter alligevel....impone rende...
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #34: 12 Feb 2007, 22:54 »

En tackling over 5-10 meter alligevel....impone rende...

Ja ja - altså gled så langt, da banen lå lidt oppe Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #35: 12 Feb 2007, 22:55 »

Tja, minder nu nok mest om.. Hmm.. Christian Poulsen! Pga. den defensive midt plads, fighterinstinktet, og nogle ganske fine afleveringer. Desuden er jeg tilbøjelig til, at give 4 gange igen, på alt hvad jeg får Opstemt

Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #36: 12 Feb 2007, 22:55 »

Jo tak - vi spillede en kamp på en glat bane, så lavede jeg en glidende tackling over 5-10 meter, lige igennem en grusbunke med småsten osv. Prøv lige at spørge om det gjorde nas  Ubeslutsom
Sidste år, i den sidste kamp regnede det sygt..tror ikk der var en eneste fra modstanderholdet der til sidst turde og gå ned i tacklingerne med mig...Tunge
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #37: 12 Feb 2007, 22:55 »

ikke ret mange der ved, men jeg er faktisk carlos valderama..
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #38: 12 Feb 2007, 22:56 »

Njogu Demba-Nýren opfører mig ligesom ham

eller Cristiano Ronaldo/Arjen Robben - fordi han er mit forbillede men jeg har ikke ligeså gode afslutninger som Robben men jeg har et bedre hoved spil end Robben    Ronaldo's teknik er bare i overkanten for mig

Er du så også god til at dive? Peace Wink

Min egen type er lidt á la Gattuso, hvor jeg kan tabe hovedet og lave dumme ting. Ellers noget Srna og Grosso andre gange, hvor det går godt og man kan få lov til at løbe til baglinjen Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #39: 12 Feb 2007, 22:56 »

ikke ret mange der ved, men jeg er faktisk carlos valderama..
Og hvem er han..? crazy
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #40: 12 Feb 2007, 22:56 »

Jeg minder meget om mig selv!!
Langsom, skidt teknik, ikke den bedste i hovedspillet, udemærket til dødbold/indlæg og sparker hjørnesparkene.. Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #41: 12 Feb 2007, 22:56 »

Næe.. vi træner også mest bar med vores egen krop.. altså massere af armbøjninger og mavebøjninger.. pissehårdt i længden..Smiley

Gør vi os. Men nok ikke halvt så meget som jer. Men vi lavede engang en øvelse hvor man skulle lave armbøjninger i et halvt minut eller helt kan ikke lige huske det, mave bøjninger i lige så lang tid, dogwalk og så til sidst englehop. Det var de længste 2 minutter i mit liv Opstemt
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #42: 12 Feb 2007, 22:57 »

Jeg minder meget om mig selv!!
Langsom, skidt teknik, ikke den bedste i hovedspillet, udemærket til dødbold/indlæg og sparker hjørnesparkene.. Smiley
Aka. serie 6 spiller...Tunge
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #43: 12 Feb 2007, 22:58 »

Gør vi os. Men nok ikke halvt så meget som jer. Men vi lavede engang en øvelse hvor man skulle lave armbøjninger i et halvt minut eller helt kan ikke lige huske det, mave bøjninger i lige så lang tid, dogwalk og så til sidst englehop. Det var de længste 2 minutter i mit liv Opstemt

Det er da altid sjovt. Noget á la det laver vi fortiden efter løbe tur. Samt sådan nogle underlige andre bevægelser
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem minder du om?
« Svar #44: 12 Feb 2007, 22:58 »

Gør vi os. Men nok ikke halvt så meget som jer. Men vi lavede engang en øvelse hvor man skulle lave armbøjninger i et halvt minut eller helt kan ikke lige huske det, mave bøjninger i lige så lang tid, dogwalk og så til sidst englehop. Det var de længste 2 minutter i mit liv Opstemt
Hah.. det ender altid med vi tager omkring 60 armbøjninger til træning og en masse mavebøjninger..Smiley
Så nu er 6-packen der også snart.. Cool
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010