home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 946 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  FC København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 54295 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #135: 21 Maj 2009, 00:54 »

Mit FC København i september/oktober 2009.
Der er skiftet lidt meget ud på nogle pladser, men det er mere fordi jeg vil sætte et helt præcist præg på holdet.

Målmænd:
Johan Wiland
Jesper Christiansen
Lasse Staw - købt for 9.5 mio i Frederikstad.

Forsvar:
Zdenek Pospech
Mathias Jørgensen
Ulrik Laursen - udlejet til Hearts
Håvard Nordtveit - købt i Arsenal for 16 mio.
Vadim Demidov - købt i Rosenborg for hele 40 mio.
Danni Jensen
Michael Lumb - købt i AGF for 8.75 mio.
Oscar Wendt

Forsvar/Midtbane:
Eggert Jonsson - købt i Hearts for 17 mio.

Midtbane:
Jacob Neestrup
Alexander Tettey - købt i Rosenborg for 7.75 mio.
Thomas Kristensen
Hjalte Bo Nørregaard
Jesper Grønkjær
Libor Sionko
Martin Vingaard
Christian Wilhelmsson - købt i Al-Hilal for 9.25 mio.

Angreb:
Cesar Santin
Mohamed Fellah - købt i Vålerenga for 8 mio.
David Boysen - købt i AB for 650k. Er udlejet til IFK Göteborg
Ailton
Morten Nordstrand
Robin Söder - Købt i IFK Göteborg for

Regner med at sælge Jesper Christiansen, Ailton, Cesar Santin og nok også Libor Sionko.

Jeg spiller en offensiv 4-2-3-1.. Dog meget defensivt mod store hold og lidt mindre offensivt ude end hjemme.
Standard opstillingen er:

Johan Willand
Zdenek Pospech - Vadim Demidov - Zanka - Lumb

Eggert Jonsson - Hjalte Bo Nørregaard/Alexander Tettey

Libor Sionko/Christian - Martin Vingaard - Jesper Grønkjær

Morten Nordstrand


Som regel kommer enten Fellah eller Söder ind og erstatter Nordstrand eller en anden mere defensiv, hvis det behøves.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #136: 21 Maj 2009, 01:43 »

synes at mange af dine køb er overflødige... Hvis du endelig skal købe backups, synes jeg du burde købe billige unge spillere. Med billige mener jeg, at de skal koste under 5 mio. og med unge mener jeg, at de skal være yngre end 21.
Kan godt se, at du gerne vil sætte dt eget præg på holdet og gøre bredden størrere, men du skal også gennemtænke dine køb. Hvis du vælger at give 40 mi. for en spiller, så skal han sku også levere for 4 mio. Jeg har selvsamme spiller (Demidov, red) på mit fck-hold. Jeg købte ham for 13 mio. og jeg synes egentlig at han underpræsterer lidt, især i Europa.
Tetty, Demidov, Staw og Fellah ser jeg alle som decideret fejlkøb, da de enten ikke er gode nok eller er overflødige spillere, som bare skabet panik i truppen. Du skulle bare have holdt dig til Nordtveit og Söder/Boysen, så havde det set lovende ud på backup-siden. Derefter skulle nøje have overvejet en angriber til en fair pris. 10-12 mio. skulle være nok til at du kunne anskaffe dig en forholdsvist ung og god angriber, som ville  lave regelmæssigt mange kasser.
Bare min mening
Logged

Thaurat al Shabab

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #137: 21 Maj 2009, 07:24 »

synes at mange af dine køb er overflødige... Hvis du endelig skal købe backups, synes jeg du burde købe billige unge spillere. Med billige mener jeg, at de skal koste under 5 mio. og med unge mener jeg, at de skal være yngre end 21.
Kan godt se, at du gerne vil sætte dt eget præg på holdet og gøre bredden størrere, men du skal også gennemtænke dine køb. Hvis du vælger at give 40 mi. for en spiller, så skal han sku også levere for 4 mio. Jeg har selvsamme spiller (Demidov, red) på mit fck-hold. Jeg købte ham for 13 mio. og jeg synes egentlig at han underpræsterer lidt, især i Europa.
Tetty, Demidov, Staw og Fellah ser jeg alle som decideret fejlkøb, da de enten ikke er gode nok eller er overflødige spillere, som bare skabet panik i truppen. Du skulle bare have holdt dig til Nordtveit og Söder/Boysen, så havde det set lovende ud på backup-siden. Derefter skulle nøje have overvejet en angriber til en fair pris. 10-12 mio. skulle være nok til at du kunne anskaffe dig en forholdsvist ung og god angriber, som ville  lave regelmæssigt mange kasser.
Bare min mening

Det kan du have ret i, men Demidov kostede altså 40 mio desværre. Dog har han spillet til 7.30 her i efteråret.
Tettey er altså en klassespiller. Og til så få penge kan det ikke diskuteres Grin Han er hamrende stabil, når han spiller og gør det langt bedre end f.eks. Nørregaard over det lange løb vil jeg tro.
Staw er mere et køb til fremtiden og ja de 10 mio er mange penge, men jeg kunne bare ikke finde en målmand, som ellers havde niveauet.
Fellah er ligeledes en rigtig god spiller. Så der ser jeg heller ingen problemer. Thumbs Up
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Cesc
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #138: 21 Maj 2009, 08:38 »

Jeg er helt uenig med mfsjovhat, og jeg synes faktisk utrolig godt om dine indkøb! Det er så lækkert at en endelig forstår at holde det nordisk, og de spillere du har hentet er uden tvivl blandt de største talenter i Skandinavien. Demidov, Nordtveit, Lumb, Staw, Fellah, Jonsson, Tettey, Söder og Boysen er sgu' alle habile fodboldspillere, og jeg er helt sikker på at de alle sammen nok skal betale tilbage for de forholdsvis høje beløb. Demidov er måske ret dyr, og 40 millioner er altså mange penge, også for FCK, men jeg tror og håber da på at du kan tjene på ham, og dermed måske få råd til en endnu bedre - Simon Kjær eksempelvis.

Men ja, jeg er sgu' vild med din indkøbspolitik! Du er Danmarks rigeste klub, så jeg forstår ikke at mjsjovhat mener at du skal spare så meget på pengene. Jeg vil gøre som dig, og bare sende penge afsted til højre og venstre, da du klart får mere kvalitet for pengene. Ja, jeg synes sgu' det er fint du spenderer mange penge afsted på spillere, som i mine øjne ikke nødvendigvis er bredde spillere.

Men mfsjovhat har måske ret i, at du skal gennemtænke indkøbene lidt mere. Tjek lige hvor mange angribere du råder over. Men hey, det er fint nok. De er alle unge, så derfor kan du vælge og vrage, plus stadig tjene en fin skilling på dem. Fint.

Mfsjovhat nævner også, at han anser Demidov som et fejlindkøb, derfor forstår jeg bare ikke at du selv har købt ham? Hm, bare mig der kalder det for at have ben i begge lejre? Og ja, jeg er fuldstændig uenig med dig i at Tettey er et dumt indkøb! Han er uden tvivl den spiller, jeg i den danske liga har haft mest succes med, og han gavner virkelig alle hold med sine enorme arbejdsstyrke, der får Hjalte til at ligne en mus. Staw og Fellah er jeg til dels enige med dig i, selvom de dog er spændende spillere og med den rette træning kan blive gode.

Nå, men Vestjyde. Glimrende indkøb af Wilhelmson, som jeg virkelig anser for at være din måske bedste spillere. Han har en speed og teknik udover det sædvanelige, så jeg er sikker på, at han bliver en kæmpe succes for dig. Eggert Jonsson er også et sublimt indkøb, og han udvikler sig ekstremt og bliver rigtig skræmmende! Til slut vil jeg råde dig til at hente Skjelbredd som kan blive blandt SAS Ligaens absolut bedste nogensinde!

Godt hold i min bog!
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #139: 21 Maj 2009, 19:35 »

Jeg er helt uenig med mfsjovhat, og jeg synes faktisk utrolig godt om dine indkøb! Det er så lækkert at en endelig forstår at holde det nordisk, og de spillere du har hentet er uden tvivl blandt de største talenter i Skandinavien. Demidov, Nordtveit, Lumb, Staw, Fellah, Jonsson, Tettey, Söder og Boysen er sgu' alle habile fodboldspillere, og jeg er helt sikker på at de alle sammen nok skal betale tilbage for de forholdsvis høje beløb. Demidov er måske ret dyr, og 40 millioner er altså mange penge, også for FCK, men jeg tror og håber da på at du kan tjene på ham, og dermed måske få råd til en endnu bedre - Simon Kjær eksempelvis.

Men ja, jeg er sgu' vild med din indkøbspolitik! Du er Danmarks rigeste klub, så jeg forstår ikke at mjsjovhat mener at du skal spare så meget på pengene. Jeg vil gøre som dig, og bare sende penge afsted til højre og venstre, da du klart får mere kvalitet for pengene. Ja, jeg synes sgu' det er fint du spenderer mange penge afsted på spillere, som i mine øjne ikke nødvendigvis er bredde spillere.

Men mfsjovhat har måske ret i, at du skal gennemtænke indkøbene lidt mere. Tjek lige hvor mange angribere du råder over. Men hey, det er fint nok. De er alle unge, så derfor kan du vælge og vrage, plus stadig tjene en fin skilling på dem. Fint.

Mfsjovhat nævner også, at han anser Demidov som et fejlindkøb, derfor forstår jeg bare ikke at du selv har købt ham? Hm, bare mig der kalder det for at have ben i begge lejre? Og ja, jeg er fuldstændig uenig med dig i at Tettey er et dumt indkøb! Han er uden tvivl den spiller, jeg i den danske liga har haft mest succes med, og han gavner virkelig alle hold med sine enorme arbejdsstyrke, der får Hjalte til at ligne en mus. Staw og Fellah er jeg til dels enige med dig i, selvom de dog er spændende spillere og med den rette træning kan blive gode.

Nå, men Vestjyde. Glimrende indkøb af Wilhelmson, som jeg virkelig anser for at være din måske bedste spillere. Han har en speed og teknik udover det sædvanelige, så jeg er sikker på, at han bliver en kæmpe succes for dig. Eggert Jonsson er også et sublimt indkøb, og han udvikler sig ekstremt og bliver rigtig skræmmende! Til slut vil jeg råde dig til at hente Skjelbredd som kan blive blandt SAS Ligaens absolut bedste nogensinde!

Godt hold i min bog!

tror desværre aldrig, at Boysen, Staw, Jonsso og Söder ville kunne betale tilbage. Tror at Söder og Boysen vil "brænde op" op 2. holdet og resten simpelthen vil blive kasseret, hvis Vestjyde altså har til formål at komme i chl.
Hvis du endelig vælger at satse så skandinavisk, kunne du faktisk have købt Simon Poulsen, Skjlebred, Magne Hoseth for billigere penge og med meget mere kvalitet.
Logged

Thaurat al Shabab

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #140: 22 Maj 2009, 10:58 »

En masse Smiley


Det var jo en lang omgang det der crazy

Selvfølgelig skal holdet være nordisk. Jeg kan ikke lide at se et FCK mandskab med 5-6 brasilianere, 2-3 spaniere osv. Det vil jo alligevel aldrig ske Wink
Planen er også at Simon Kjær skal hentes, men lige nu har man jo de tre. Demidov var godt nok dyr, men når han spiller fremragende for Rosenborg og havde en værdi på 27-30 mio. så er det lidt svært. De ville faktisk have haft 50 for ham...
Jeg ved godt jeg har mange angribere, men det er som regel kun Söder, Nordstrand og Fellah som bruges i angrebet. Santin osv. spiller mere på kanten.
Min plan er jo også at sælge spillerne videre og nej, de slår nok ikke alle igennem, men man skal jo bare bruge dem af og til, så er de godt på vej Smiley
Nemlig Tettey er en klassespiller i den danske liga. Han render bare rundt og gøre det hele defensivt for en.
Ja Staw burde måske ikke være blevet hentet, men Jesper vil gerne væk og så ville jeg gerne sikre mig på keeperposten alligevel.
Skjelbredd var jeg også millimeter fra at hente, han kostede ligeledes omtrent 40, men selvom jeg ville give en årsløn på 10 mio og Everton ville give en på 5,2, så valgte ham dem...

Danke Smiley

tror desværre aldrig, at Boysen, Staw, Jonsso og Söder ville kunne betale tilbage. Tror at Söder og Boysen vil "brænde op" op 2. holdet og resten simpelthen vil blive kasseret, hvis Vestjyde altså har til formål at komme i chl.
Hvis du endelig vælger at satse så skandinavisk, kunne du faktisk have købt Simon Poulsen, Skjlebred, Magne Hoseth for billigere penge og med meget mere kvalitet.

Jonsson skal nok kunne betale tilbage, har fået bud på ham på ca. 25-35 mio, men jeg sælger ham ikke før om to sæsoner mindst, forhåbentligt crazy
Söder er altså en fremragende spiller og han kan nå meget i min bog.
Simon Poulsen og Magne Hoseth anser jeg ikke for at være så gode igen, i hvert fald ikke Hoseth.
Derudover tabte jeg kampen om Skjelbredd
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

johannes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #141: 22 Maj 2009, 20:56 »

Jeg har virkelig brug for en billig og god boks-spiller til fck. Jeg er sindsyg træt af, hvor dårligt Nordstand, Santin og N'doye spiller!!! Er der nogen som kan hjælpe mig med en forstærkning?
Logged

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #142: 22 Maj 2009, 21:04 »

Jeg har virkelig brug for en billig og god boks-spiller til fck. Jeg er sindsyg træt af, hvor dårligt Nordstand, Santin og N'doye spiller!!! Er der nogen som kan hjælpe mig med en forstærkning?
Kikin Fonsesca Opstemt
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #143: 23 Maj 2009, 09:35 »

tror jeg starter forfra med FCK nu, så skal den hedde minimum 5 skandinavere i startopstilling, To danskere, og så max 5 spillere fra sydamerika og lignende i truppen, resten skal bestå af andre europæere, gerne fra små lande så det virker realistisk at købe dem Smiley
Logged


MikkelH
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #144: 23 Maj 2009, 12:49 »

Så har jeg lavet min første store signing..

Mario Balotelli fra Inter for 38 mio.
Han var sat til salg fordi han ikk kunne lide Mourinho.

Så han kommer 1 Juli 2010.
Logged

Pihl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #145: 23 Maj 2009, 12:50 »

http://www.billedeupload.dk/upload/files/2009-05/53329ad0.bmp

det havde jeg alligevel ikke regnet med...
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #146: 23 Maj 2009, 12:56 »

det er sku meget godt resultat Wink vildt stærk gruppe du var kommet i, og alligevel formår du at vinde den med max. point, imponerende.....
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

micki82
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #147: 24 Maj 2009, 11:29 »

hej har lidt problemer, hver gang sæsonen slutter vil mine spillere væk, eller de vil væk hele tiden, har vundet mesterskabet hvert år og championsleague en enkelt gang hvad kan man gøre HuhHuhHuhHuh?
Logged

micki82
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #148: 03 Jun 2009, 21:18 »

1. sæson slut det gik fint...............

vandt mesterskabet               http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/X2556355.jpg

min taktik                             http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/5qt56517.jpg

mine transfer                          http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/hID56583.jpg

fremtidig transfer                   http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/hZu56664.jpg 
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #149: 04 Jun 2009, 19:42 »

FC København
Jeg har nu været i 3 sæsoner hos danske FC København og de 3 sæsoner har været fyldt med succes, bortset fra det stadig ikke er blevet til guld endnu, hvilket gør mig lidt deprimeret, selvom det kun er et spil.

I første sæson hentede jeg Hasan Salihamidzic og Sebastian Larsson. 2 meget kompetente spillere som kan på hver sine positioner. Larsson på kanterne og Salihamidzic på alle pladser stortset. 1. sæson gik med fulde ambitioner imod guldet som jeg mener FCK altid skal og vil altid spille med om. Med den trup de har, burde der ikke være nogle problemer med at spille om guldet, og det forsøgte jeg så. Jeg endte dog desværre på en 3. plads og det var ret frusterende selvom jeg i nogle perioder spillede flot fodbold og vandt de kampe jeg skulle, men desværre hjalp det ikke og jeg kunne se mig selv med mit hold med kun en 3. plads som gav Uefa Cup.

I anden sæson gik det noget bedre. Indkøbene hed Michael Jakobsen, Magne Hoseth, Marc Nygaard, Tidiane Sane og Alexander Tettey. Alle spillere havde plads på holdet fordi mange andre stamspillere havde forladt klubben og jeg kom til Uefa Cup gruppespillet, men gik desværre ikke videre, selvom gruppen så ud til at være ret nem. Slutplaceringen i ligaen endte med en 2. plads med kun 3 point op til rivalerne fra Brøndby If som også vandt mesterskabet sidste sæson og selvom jeg lå på 1. pladsen i næsten 20 kampe og kampe med 16 sejre uden nogle nederlag, så endte det alligevel med sølv kun – og det er jeg utilfreds med. Jeg synes ikke det kan være rigtigt, at jeg kan dominere ligaen så meget mere end de andre hold, slå rivalerne i alle 3 kampe overlegent med 2-4 endda og 4-0 og så alligevel kun få sølv, ved at det går nedad i de sidste kampe. Jeg ønsker bare at kunne holde niveauet hele vejen igennem.

Nu har jeg så lige spillet 3. sæson færdig. Daniel Parejo, George Mourad, Christian Wilhemsson, Steffen Rasmussen, Michael Gravgaard og Humberto Suazo kom til min trup og jeg blev anset til at være favorit til at tage titlen, men sådan gik det desværre ikke og det er det der kommer til min frustration. Igen startede jeg med at dominere ligaen, akkurat som sidste sæson, men så går det nedad i de sidste kampe og det er som om formen svigter, selvom moralen på spillerne er ''Super''. Denne gang løb Brøndby igen med guldet, og denne gang var der kun 4 point op til. Igen var jeg rimelig succesrig i Europa da jeg kom til gruppespillet, men gik heller ikke videre der, og selvom jeg stod 2-2 med HSV, slog Heerenveen i begge kampene, så var det ikke nok til at gå videre.

Som I kan læse, så har mine sæsoner været blandet af forskellige op & nedture og jeg vil gerne have rettet op på det.
Mit hold ser sådan her ud:


I må meget gerne hjælpe med diverse tilføjelser til mit hold. Det skal siges transferbudgettet siger 57,8 mio kr og jeg har derfor mulighed for at kigge efter nye spillere – det kræver dog de er gode nok. Pt. anses jeg for at være svagest på boksspiller området, eftersom den kære Morten Nordstrand har måttet forlade klubben, pga. af en langtidsskade – plus han ikke ville forlænge. Lidt ærgerligt når han var min topscorer.
Det skal dog lige siges jeg har fået hjælp fra den kære Cesc fra startet af anden sæson. Han foreslog en ny taktik og ændrede lidt på min indkøbspolitik, og det hjalp overraskende meget.

Jeg håber virkelig I vil hjælpe!

AFC
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010