home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 887 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET] Almería
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET] Almería  (Læst 31881 gange)
naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #120: 09 Jun 2009, 00:49 »

Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #121: 09 Jun 2009, 13:54 »


Trup gennemgang, del 2


www.SPORT.es
28/7-2027
Martí Perarnau
Målmænd

Den bagerste skanse har altid været en af de vigtigtste ting på et fodbold hold, tit er de med til at afgøre kampee i sidste øjeblikke ved at lave en fantastisk redning, på et frispark såvel som straffespark. Almería har i mange sæsoner haft problemer med målmandsposten, men det ser nu ud til at de har skaffet sig nogle talenter ind, som både kan træde i kraft nu, men også blive store stjerner i fremtiden. Målmanden som lige nu besidder pladsen på banen er Victor Castiñeiras en ung keeper der blev hentet til klubben i starten af denne sæson. Anden målmanden Norberto Piccioni, blev hentet til klubben som en backup i forrige sæson, men har allerede nu udviklet sig til en kandidat på førsteholdet.

Norberto Piccioni
Victor Castiñeiras



Forsvar

Almerías bagerste kæde har i mange år været stærk, specielt under Larsens ledelse er der blevet fokuseret på dette. Nu ser det for alvor ud til at Larsen har fået samlet et godt forsvar som skal hjæpe keeperen med at holde buret rent. på de to midterste pladser har vi Erwin de Jong og Jesper Axelsen, to kontante forsvarer med mange plusser, Erwin hvis koncentration er i top, der er ikke mange der slipper forbi den hollandske kæmpe på 194 cm. Axelsen derimod er den lidt midre der går først på bolden, han har visse kvaliteter, men også svagheder. Dog skal de to midterforsvarer passe på, da flere og flere af den unge talenter såsom Igor Mitic begynder at banke på. Men også backsene er en vigtig del af forsvaret det er typisk dem der skal tage sig af de store stjerner, der tordner ned langs sidelinjerne, og slår de giftige indlæg, i Almería har de to sikre backs, Truls Krogsgård og Diogo Azevedo.

Erwin de Jong
Jesper Axelsen
Truls Krogsgård
Diogo Azevedo
Igor Mitic
Morten Christensen
Guillermo Fernández



Midtbane
Midtbanen er en af de bærende kræfter på et fodbolhold,de skal have en stor løbekapacitet, samtidig med at de skal kunne spille bolden fornuftigt rundt.
Almería har en stærk midtbane, de har stortalenter såsom Jesús Merchán og Rivelino. og rutinerede kræfter såsom Emiliano Zamponi og Joaquín. Selvom om potientalet i denne midtbane er så stort skal de stadig ikke føle sig sikre på en plads i start-11'eren, da flere unge talenter bajler til en plads på holdet, her snakker vi den unge Manuel Ángel Herrero, Mathias Rasmussen og Martin Hansen, men også lidt ældre spillere som Maro Ferraro kæmper om en fast plads på holdet. Man kan roligt sige at Larsen har en bred midtbane.

Jesús Merchán
Rivelino
Emiliano Zamponi
Joaquín
Manuel Ángel Herrero
Mathias Rasmussen
Martin Hansen
Maro Ferraro
Antonio Fernández
Álvaro Hernández



Angreb
Angrebet skal score mål, og det er derfor at Larsen har skaffet sig nogle yders koldblodige angriber til klubben, bl.a. kan en hvis Raúl Puertas nævnes i denne sammenhæng men også en Alain Chollet, som har udviklet sig fantastisk gennem de seneste år, men Almería har ikke kun to farlige angribere, de har også en Fábio Almeida der kan træde ind, og som også har vist at han kan scorer.

Raúl Puertas
Alain Chollet
Fábio Almeida

Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #122: 10 Jun 2009, 11:41 »

Noget feedback inden jeg begynder på den næste update?
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #123: 10 Jun 2009, 11:47 »

Det er et meget godt hold du har, dog er du "dårligt" besat på målmandsposten, som du også godt selv ved Thumbs Up
Men glæder mig til den næste update !
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #124: 10 Jun 2009, 11:49 »

Ja, men ingen målmænd gad til klubben i transfer vinduet Opstemt regner med næste update kommer senere idag, som kommer til at omhandle EURO cup Wink
Logged

Superanden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #125: 10 Jun 2009, 16:12 »

Hvad med et ss af VM og EM vinderne?
Logged

MANCHESTER UNITED - Love United! - Hate Glazer!

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #126: 14 Jun 2009, 15:42 »

EM vindere: http://i276.photobucket.com/albums/kk31/Poelse_bucket/EMvindere.jpg
VM vindere: http://i276.photobucket.com/albums/kk31/Poelse_bucket/VMvindere.jpg

Update kommer snart, har ikk været så meget hjemme på det seneste
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #127: 14 Jun 2009, 15:44 »

Schweiz vinder over Scotland i VM finalen i 2010 Shockeret
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #128: 14 Jun 2009, 15:46 »

Ja, og norge de to sidste VM finaler :O
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #129: 14 Jun 2009, 15:50 »

Hva sker der lige for det..
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #130: 14 Jun 2009, 16:16 »



UEFA Cuppens tredje runde, holdene skulle trækkes Almería var et at de sidste hold, Larsen sad anspændt i stolen, Almería skulle møde Trnava fra Slovakiet. Holdet var der ingen i Almería der kendte, men Larsen advarede stadig truppen om at undervurdere, det ukendte Slovakiske hold. Kan Larsen gå hele vejen og løfte det anerkendte trofæ for første gang i karrieren?

1. Kamp
Amlería var lige ankommet i Slovakiet, hvor der var overraskende mange mennesker i lufthavnen til at tage imod spillerne. Opstillingen var næsten den stærkeste der kunne stilles, desværre var nyindkøbte de Jong ude med en skade, men unge Mitic levede op til det pres der blev lagt på ham.
Kampen blev vundet sikkert 4-0
1-0 Joaquín (18 min)
2-0 Rivelino (40 min)
3-0 Raúl Puertas (44 min)
4-0 Emiliano Zamponi (73 min)

2. Kamp
Almería var kæmpe favoritter til returkampen på Estadio Mediterráneo hvor de også sikkert kørte en 3-0 sejr hjem
1-0 Jesús Merchán (5 min)
2-0 Joaquín (43 min)
3-0 Fábio Almeida (74 min)

Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #131: 14 Jun 2009, 16:23 »


Venskabskampe

2 kampe, som Larsen ikke havde så meget at bruge energi på, mange reserver spillede i disse kampe.

Almería skulle i den første venskabskamp møde nyoprykkede Premier League hold Southend, et godt, hårdtkæmpene engelsk hold, der fightede sig til en 2-1 sejr.

I den anden kamp var det spanske Málaga hvor Almería hentede en 2-0 sejr.

To ubetydelige kampe, som man ikke kunne bruge til ret meget nu hvor sæsonen allerede var igang med Uefa cup osv.
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #132: 19 Jun 2009, 18:16 »


UEFA Cup - 4. Kval-runde

I UEFA Cuppens 4. kvalifikations runde, var nogle af de store hold ved at indtage pladserne i udtrækningerne. Denne gang skulle Larsen ikke udholde spændningen særlig meget, da det græske hold Panionios blev råbt op, og lidt efter Almería. Larsen så glad ud da det nu var fastlagt at Larsen igen skulle møde et hold der på papiret var dårligere end Larsens. Vi fik et kort interview med Larsen.

Du så ud til at være glad for i skal møde underdogs Panionios
Ja jeg var utrolig lettet over at vi trak denne modstander. Nu skal vi hjem og kigge nogle DVD'er så vi kan forberede os 100%

Det ser ikke ud til at Erwin de Jong bliver klar til kampen i Grækenland, hvem vil tage hans plads?
Det må vi se på til den tid.

Det var en glad Larsen vi så forlade salen, hvor lodtrækningen var fundet sted.


1. Kamp, Grækenland



Det var et Almería mandskab der var ramt af skader. Hele 6 reserver var kaldt ind i start 11'eren. I kampen skulle den stærke offensiv spille sig frem til chancerne, mens det urutinerede forsvar med en gennemsnits alder på lidt over 20 skulle sørge for at dække fornuftigt af. Det var en kedelig 1-1 der blev afgjort i 19. minut til Almerías fordel. Hvert hold havde 4 skud på mål, og 1 af dem var inden for målrammen, hvilket må siges at være en effektiv statistik. Dog var den rutinerede Zamponi, så frustreret over dommeren ikke dømte straffe, og fik derfor sit andet gule kort i kampen, og derfor en siddeplads på tilskuerpladserne, i Spanien.

Panionios 1-1 Almería
Norbert Tõkés, 1-0 (13. min)
Marco Ferraro, 1-1 (19. min)
Emiliano Zamponi, rød (90. min)

Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #133: 19 Jun 2009, 18:17 »


2. Kamp, Spanien

Optakten i Spanien var meget anderledes end i Grækenland. i byen havde man valgt at sætte storskærme op så befolkningen kunne følge holdet. Selvom stadion ikke var fyldt af sikkerhedsmæssige årsager, var der stadig fest i gaderne efter Almería kom i UEFA Cup gruppespil. Dog var det ikke en særlig velspillet kamp.



Almería 2-0 Panionios
Antonio Fernandez, Brændt straffe (20 min)
Fabio Almeida, 1-0 (50. min)
Jesper Axelsen, 2-0 (69. min)

Kampen blev lagt ud med et stort pres fra de græske fightere. Men en dum fejl gjorde at Almería fik et straffespark i 20. min. Antonio Fernández som havde fået lov til at spille på højrekanten istedet for karantæne ramte Zamponi, gik stille og roligt til bolden. Stilhed på stadion. Fernández sparkede til bolden, OVER! Et dybt suk lyder fra stadion.
Bolden gik frem og tilbage, og imodsætning til den første kamp var der masser af chancer til begge hold i denne. men skarpheden var ikke det samme som sidst. Der blev skiftet lidt ud hos Almería i pausen. Ud gik Alvaro Hernandez og Raúl Puertas og ind kom Marco Ferraro og Fabio Almeida. Indskiftningen af Almeida skulle vise sig at være en god tanke fra Larsen da han allerede i 50 minut header bolden flot i kassen 1-0 til Almería. Efter scoringen var der igen en masse spil i trekanter, og en massiv boldbessiddelse fra Almería. Denne tålmodighed skulle vise sig at kunne betale sig, da de i 69. minut får spillet sig til et hjørnespark. De to store midterforsvarer Axelsen og Mitic gik med frem. Bolden blev sendt ind i det lille felt, og Axelsen kom højest MÅÅÅL!!! 2-0 og Almería så nu ud til at komme i UEFA Cup gruppespil. Resten af kampen var der ikke mange chancer hvor kun 3 ud af de 23 chancer fandt sted.
Almería er nu officielt i UEFA Cup Gruppespil!
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #134: 21 Jun 2009, 15:52 »

Any feedback? Peace
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010