home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 748 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET] Almería
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET] Almería  (Læst 32188 gange)
naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #105: 05 Jun 2009, 11:58 »

at du er nået til 2027 er en præstation i sig selv! tænk at nå så langt! jeg kunne egentilgt godt tænke mig et ss af champions league vinderne Smiley

Følger med  fra nu af, det er en god blog Thumbs Up
Det skal du få Wink
og tak fordi du følger med
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #106: 05 Jun 2009, 20:31 »

haha! det er jo gengangere i finalen alle årene, undtagen portsmouth i den sidste sæson. sygt nok! Opstemt ser frem til næste update
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #107: 06 Jun 2009, 11:00 »

Næste update kommer først efter jeg har været på arbejde, var helt smadret igår efter Sommerbold v.2 Wink
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #108: 06 Jun 2009, 11:05 »

Sjovt nok så har hverken Chelsea eller Inter vundet nogle af årene, og i virkeligheden stræber de jo helt vildt efter at gøre det men der lykkedes det heller aldrig Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

cjensen94
Gæst
 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #109: 06 Jun 2009, 11:39 »

God blog, og imponerende så langt du er nået!

Må jeg få ss af SAS Liga, vinderne?
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #110: 06 Jun 2009, 13:09 »

Jeg følger med! det er sygt du er nået så langt Shockeret
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #111: 06 Jun 2009, 20:58 »

Hehe tak alle Wink SAS-Liga vindere Grunden til at Skjold har vundet er at de er blevet overtaget af en pengemand Wink
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #112: 06 Jun 2009, 20:59 »

Er i gang med transfer updaten, tager lidt længere tid end forventet med alle de SS Grin
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #113: 06 Jun 2009, 21:01 »

og til jer der undrer jer over hvor B.I.F er ligger de og roder rundt i bunden af 1. Division
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #114: 06 Jun 2009, 21:03 »

FCK har da godt nok overtaget tronen som Danmarks bedste :O
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #115: 06 Jun 2009, 21:25 »


2027/2028

Dette var Larsens prøve, skulle det gå som det gjorde i FCN eller kan Larsen i denne sæson klare det?
Det var et spørgsmål mange journalister havde til Larsen ved presse mødet, men Larsen valgte ikke at udtale sig, men han lod bestyrelses formanden snakke. En ting Larsen dog sagde, var at han ville hente forstærkninger til klubben.
Forstærkninger blev der ikke så mange som Larsen havde forventet, han hentede den stærke midterforsvar Erwin De Jong købt for 100 mio., en spiller som han også havde i VVV. Mathias Rasmussen, endnu et ungt dansk talent hentet i Aab for 9 mio. Manuel Ángel Herrero, et af Spaniens helt store talenter for tiden, hentet for sølle 10 mio. i Cádiz. Og sidst men ikke mindst Victor Castiñeiras, som blev hentet fra H. Tel Aviv for 16 mio.
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #116: 06 Jun 2009, 21:29 »

Transfers ligger på side 7 (har lige byttet lidt rundt Opstemt)
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #117: 07 Jun 2009, 02:15 »

Har nu læst hele bloggen igennem, hvilket var meget underholdende. Rimelig sjovt at du blev fyrret i så mange klubber, hvilket jo bare har givet dig erfaring. Man må sige at du har fået et par fantastiske sæsoner i Almeria, og sikke nogle talenter du får købt dig. Og nogle geniale videre salg med fortjeneste du får lavet dig. Keep it up!
Logged


V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #118: 07 Jun 2009, 03:27 »

Som Erzael også siger, så er det faktisk en ganske glimrende blog det her. Korte updates, hvor man hele tiden siger til sig selv, at man lige tager og læser den næste også. Utroligt at du kan blive ved med at få jobs, når du bliver fyret så tit:p En flot bedrift med FCN må man sige. Dog mener jeg, at du kunne have udrettet større ting med Leeds, hvis du blot havde fået tiden. Du var jo trods alt lige rykket op.

Jeg er selv nået et pænt stykke frem i årene i min karriere, men med henblik på din blog, er det jo ikke umuligt at starte en blog op på baggrund af det.

Logged


naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #119: 07 Jun 2009, 19:40 »

@ Erzael og V-4-E
Tusinde tak for kommentarene, og ja synes også det er meget sjovt at jeg får jobs, næsten lige efter hver fyrring Opstemt
og tak fordi i læser Wink
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010