home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 741 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET] Almería
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET] Almería  (Læst 32191 gange)
Hilde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #135: 22 Jun 2009, 11:40 »

Meget imponerende, at du kan holde liv i savet så mange år ud i fremtiden. Flot af Almería! Thumbs Up
Logged

Livets mening: At lære og at have det sjovt!

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #136: 22 Jun 2009, 12:17 »

Har lige læst det hele igennem. Det er altså genialt læsestof det her! Peace
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #137: 23 Jun 2009, 23:46 »

Meget imponerende, at du kan holde liv i savet så mange år ud i fremtiden. Flot af Almería! Thumbs Up
Tak, det er faktisk også første gang jeg er nået så langt Smiley
Har lige læst det hele igennem. Det er altså genialt læsestof det her! Peace
Tak skal du have Opstemt håber de næste updates bliver lige så gode Peace
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #138: 23 Jun 2009, 23:48 »

Jeg er i gang med en update med sæson start, kommer snart Wink
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #139: 24 Jun 2009, 00:01 »

Super! Peace
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #140: 24 Jun 2009, 00:07 »

Lyder fremragene Christian Thumbs Up
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #141: 24 Jun 2009, 00:44 »


CHOK START!

1. kamp, Liga BBVA: Almería – Racing Club S.A.D


Kamp dag.. Jeg vågnede klokken 7. Stod op, gik i bad. Min house-keeper var i gang med at stryge min skjorte, en lille buttet spansker, som altid smilte. Jeg kunne allerede mærke nervøsiteten. Presset fra klubbens tilhængere var blevet større, de ville ud i Europa igen i år.. Jeg vidste det ville blive svært.. Jeg tog min skjorte på, men lod jakken til mit Armani sæt ligge, selvom klokken kun var 8, var der allerede 20 grader, jeg traskede træt ud til min Audi, satte mig ind og startede motoren. Jeg kørte hen imod stadion, jeg skulle mødes med min assistent, Per Andersen, han havde fulgt mig siden VVV, en loyal medarbejder som kan sit kram. Da jeg ankom på stadion, var klokken 8.30. Kampen begyndte først klokken 19. Så der var masser af tid. Per var allerede inde på kontoret, han havde taget brød og pålæg med, jeg gik over og bryggede noget kaffe. Nu skulle der snakkes taktik. Op til kampen havde der været mange tvivlsomme spillere og som det så ud, ville Axelsen, de Jong, Rivelino og Puertas ikke kun spille, nogle af de centrale spillere på holdet. Vi snakkede længe frem og tilbage, og vi var blevet enige om at det hold vi havde fået sat sammen til dagens kamp nok skulle kunne løse opgaven…
Da klokken var 13 kom de første spillere, der skulle lige små trænes inden kampen, det foregik meget stille og roligt. Da klokken var blevet 14:30 skulle der holdes taktik møde, hvor dagens hold blev annonceret. Der blev snakket taktik og spist en let frokost…
Et kvarter til kickoff…
…Spillerne var lige kommet ind i omklædningsrummet efter opvarmningen, og var i gang med at tage spiller tøjet på, Per gav dem lige en sidste peptalk, og spillerne virkede meget opsatte på at hive den her sejr hjem. Vi blev kaldt ud i spillertunnellen, jeg kunne mærke suset af spænding da jeg trådte ind på stadion, en spænding som snart kunne vise sig at være god eller dårlig.
Spillerne løb ind på banen og et bifald lød.
Dommeren fløjtede kampen i gang…


…Kick off!
Almería 0-5 Racing Club
0-1 Ahmed Adel (6.min)
0-2 Ahmed Adel (33. min)
0-3 David Torres (43. min)
0-4 Miguel Ángel (55. min)
0-5 David Torres (68. min)

Kampstatistik

De første fem minutter var meget tempofyldte, og der blevet lavet mange dumme fejl, en af fejlene blev begået af Almerías Mitic som fik sig et gult kort og samtidig lavede et frispark på kanten af feltet, Ahmed Adel gik til bolden og satte den flot ind, 0-1 til Racing. Almería gav bolden op for anden gang i kampen og fik egentlig spillet bolden godt rundt imellem dem, men en fejl begået af Krogsgård medførte at Adel scorede sit andet mål i kampen, 0-2 til Racing. Ti minutter skulle der gå før det næste mål blev puttet i kassen igen var det en Racing spiller der kom på måltavlen, det var David Torres med et langskud, 0-3. Larsen hoppede op ad sædet ude på bænken og slog armene ud.
Halvleg
Racing gav bolden op og havde al spillet, det så ikke ud som om at Larsens tropper troede på sejren eller at de havde hørt efter i halvleges teamtalk. Der skulle kun gå ti minutter før Racing scorede igen til 0-4, Larsen rystede på hovedet, han kiggede på Puertas, som stadig var lidt halvskadet, men han blev sat på banen alligevel, men lige lidt hjalp det da Racing kom foran 0-5 i det 68’s tyvende minut, kampen var lukket for længst og tribunerne var tømte. Larsen kiggede ned i jorden, det var også en pinlig Larsen der måtte undskylde overfor de vrede tilhængere efter kampen.

Larsen ville ikke engang gå med til så meget som et interview efter kampen.
Dagen efter udtalte Larsen, at sådan et nederlag ikke ville ske igen, og slet ikke på hjemmebane, pinligt nederlag for holdet.
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #142: 24 Jun 2009, 01:23 »

God update! Og pinligt nederlag ja Opstemt
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #143: 24 Jun 2009, 18:33 »


Nederlaget er glemt!

19/9-2027
www.SPORT.es
Martí Perarnau

Det er en dejlig søndag med udsigt til en masse god fodbold i den spanske Liga BBVA. Almería møder Zaragoza på udebane, en kamp der skal vindes ifølge manager Christian Larsen:

Alle dine spillere har meldt klar, det kan ikke blive meget bedre?
”Tja, flere af vores bærende kræfter har været ude med skader, og det har kostet.”
Castineras er skadet, tror du at Piccioni kan løfte opgaven?
”Ja det tror jeg helt sikkert! ”
Nederlaget i sidste uge må stadig gøre ondt på holdets moral, hvordan vil du tackle den udfordring?
”Nederlaget er allerede glemt blandt spillerne, nu er det fansene vi skal overbevise om at vi stadig hører til i den øverste halvdel.”

Dagens Trup



Spillerne kom på banen og virkede som et helt andet hold, de sprudlede af spilleglæde og vindermentalitet. Og da Puertas allerede efter 1 minut sendte bolden i kassen, kunne man se et lille smil på Larsens læber. Og blot 9 minutter efter blev en bold slået ind i felt hvor den hovedstøds stærke Alain Chollet stod og headede bolden i kassen. Også selvom Zaragoza udlignede i det 12. minut, kunne Larsen ikke undgå at smile, som et lille barn juleaften.  Og dagen skulle blive endnu bedre da Puertas igen scorede i det 34. minut til slut resultatet 3-1. En fortjent sejr over Zaragoza. Vi fik et interview med Larsen efter kampen.

Dine spillere så ud til at havde glemt alt om det kæmpe nederlag i sidste uge.
”Ja det var jo det jeg sagde” smilte Larsen
Efter dagens kamp må du virkelig være ovenpå, og håbe på at formen fortsætter – også i UEFA cuppen.
”Ja, nu er der lodtrækning i morgen så jeg tager af sted til Paris hvor årets lodtrækning kommer til at foregå, og jeg håber på det bedste”

Larsen forladte presselokalet med et stort smil på læben, og med tanken om at han nu også havde fansene med sig igen.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2009, 18:43 af naitsirhc » Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #144: 03 Jul 2009, 17:36 »

Jeg beklager meget at der ingen updates har været, men har været træner på fodboldskole hele ugen, så har ikke rigtig haft tid Wink
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Almería (Tidl. Leeds, Kolding, Tranmere, Crewe, FCN, VVV, Mallorca, Watford)
« Svar #145: 03 Jul 2009, 17:40 »

Det er helt iorden. Vi forventer bare at du kommert stærkt igen Rullende Øjne
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [LUKKET] Almería
« Svar #146: 05 Jul 2009, 16:08 »

Jeg føler desværre at jeg bliver nødt til at lukke denne blog for anden gang, da lysten til at skrive overhovedet ikke er der. Håber at i der har læst med forstår, da i virkelig har været en støtte til at holde gejsten oppe.
Men who knows, måske vender jeg tilbage i 2060 med denne blog xD

Naitsirhc
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010