home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AGF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint
Forfatter Emne: AGF tråden  (Læst 68840 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: AGF tråden
« Svar #210: 28 Maj 2011, 19:41 »

Jeg var i Århus i tirsdags. Det undrede mig at der ikke var flere mennesker (5500). Det var alligevel et lokalopgør af de større igennem tiderne. Dette antal, har det været meget stabil igennem sæsonen, eller var dette et bevis på, vi er rykket op lala. For regnede faktisk med at GF havde et antal på 7-8000 på hjemmebane, som sidst i var nede.

Samt jeres stemningsområde, var jo godt og vel halvdelen af normalt og stemningen var jo mildeste talt ringe. Det virkede meget underlig.

En fra Århus, som kan fortælle mere, eller har jeg sat næsen for højt op? 
Logged

xxmanuxx
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #211: 16 Jun 2011, 02:40 »

Kom så de hviie! Djævel
Logged

Camus
Gæst
 
Sv: AGF tråden
« Svar #212: 18 Jun 2011, 01:08 »

Jeg var i Århus i tirsdags. Det undrede mig at der ikke var flere mennesker (5500). Det var alligevel et lokalopgør af de større igennem tiderne. Dette antal, har det været meget stabil igennem sæsonen, eller var dette et bevis på, vi er rykket op lala. For regnede faktisk med at GF havde et antal på 7-8000 på hjemmebane, som sidst i var nede.

Samt jeres stemningsområde, var jo godt og vel halvdelen af normalt og stemningen var jo mildeste talt ringe. Det virkede meget underlig.

En fra Århus, som kan fortælle mere, eller har jeg sat næsen for højt op? 
Ja, det her er et temmelig sent svar...-)

Men, altså ja jeg tror det hænger sammen med den eufori der herskede i den første halvdel af den sæson, der så senere førte til nedrykning. Altså hvis du som AGF fan har sat næsen op efter medaljer, ja måske endda guld. Og det så ender med en nedrykning, så er det altså umådeligt svært at bære, det synes jeg i hvert fald det var... Dette kan have en effekt på tilstrømningen.

 En anden ting er at det er så  kort tid siden AGF sidst var i 1.division,. Hvor det første gang måske forekom eksotisk og spændende, var det i den ombæring blot pinefuldt og irriterende...

 Men det skal nok blive bedre når der står superliga på programmet.., AGFs tilhængerne skal ikke tildeles mange succesoplevelser, før de tropper op i hobetal...
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: AGF tråden
« Svar #213: 13 Jul 2011, 15:34 »

Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: AGF tråden
« Svar #214: 13 Jul 2011, 16:04 »

Satme dejligt med en god makker til Graulund, han har sgu været alene i nogle år efterhånden.
Logged

Gazza
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #215: 13 Jul 2011, 18:31 »

Det bliver en meget interessant duo. Jeg er dog tvivlsom om hans form og evne til at undgå skader.
Logged

It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #216: 17 Jul 2011, 00:13 »

Ja så  fik de hentet Søren Larsen hjem og det er fandme fed(fedt), men hans form er jo ikke særligt god på nuværende tid, men den skal nok blive bedre, men hvor lang tid går der før at han er helt fit for fight og risikoen for skader er der jo.
Lønnen er stor, da han får en del.
Hvad siger i andre om købet af Søren Larsen?

Vh.Blackdtone
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #217: 17 Jul 2011, 00:35 »

Ja så  fik de hentet Søren Larsen hjem og det er fandme fed(fedt), men hans form er jo ikke særligt god på nuværende tid, men den skal nok blive bedre, men hvor lang tid går der før at han er helt fit for fight og risikoen for skader er der jo.
Lønnen er stor, da han får en del.
Hvad siger i andre om købet af Søren Larsen?

Vh.Blackdtone

Syntes det er dejligt at have ham herhjemme i Danmark, så man har en chance for at følge ham. Det samme syntes jeg om Morten Skoubo. Det er altid spændende at få 'udenlands' danskerne tilbage igen, da de efterhånden har været en del år væk.

Så at se Søren Larsen i AGF sammen med Graulund, to gamle Brøndbyspillere, ja, det kan jo kun gå godt. Jeg ser frem til, at se ham i aktion i Superligaen, og forhåbentlig kan de smække flere bolde i nettet end Santin og Doye  Wink Kun thumbs up for det køb, herfra Wink
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: AGF tråden
« Svar #218: 12 Sep 2011, 22:08 »

Fantastisk kamp i dag! Satme længe siden det har været så sjovt at være GF-fan, kanon sejr. Og F-U-C-K, et mål af Berg! Han har godt nok imponeret mig, var lidt skeptisk for ham i starten, men han har sgu bevist at han kan noget. Og skide godt for Larsen at han lige får et hattrick i dag. Det er spændende det her!!
Logged

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #219: 12 Sep 2011, 22:40 »

Ja det var en flot kamp idag. God stemning på stadionen og Søren og Søren spillede en rigtig god kamp. Især anden halvleg var en underholdene affære, og var glad for at jeg var taget ud og se kampen, da det er ret sjæledent jeg er derude. Så det skønt at vælge en kamp med 6 mål i og en GF sejr Smiley
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: AGF tråden
« Svar #220: 12 Sep 2011, 22:42 »

Skulle også selv have været derude, men droppede det pga vejret... Forkerte kamp at droppe!!
Logged

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #221: 14 Sep 2011, 14:39 »

Ærgerlig kamp at droppe. Vejret var ikke det bedste, men det mærkede vi nu ikke noget til derude. Så det var en fremragende kamp at se Smiley
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #222: 07 Okt 2012, 10:01 »

En skandale at sidste svar i Danmarks dejligste holds tråd stammer fra 2011! Der må være andre end mig her på siden der holder med De Hvii'e? Skal vi ikke se om vi kan få lidt gang i den her tråd?

Efter de første 6 kampe stod vi med 5 point så vidt jeg husker, og de første tanker om nedrykning begyndte at florere. Men så skete der et eller andet, Aron Johansson begyndte at bombe som en anden RvP, spillerne begyndte at virke sultne, der opstod en gejst jeg sjældent har set. Derudover trådte spillere som Casper Sloth, Stephan Petersen og Kasper Povlsen virkeligt i karakter. Nu efter 12 kampe lægger GF nr. 2 i Suppen og holdet er inde i en utrolig form og alt går op i en højere enhed! Hvad er i jeres øjne grunden til at vi går fra at spille som en nedrykningskandidat til at spille som et tophold i løbet af få runder? Noget taktisk, noget mentalt eller noget helt andet? Fyr løs!

Kom ud af jeres huler GF-fans, i må være derude! Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #223: 29 Jan 2013, 12:28 »

Aron Jóhannsson er nu officielt solgt til AZ Alkmaar, angiveligt for 1,5 millioner Euro, altså 11 millioner kroner, selvom det oprindeligt hed sig at forhandlingerne startede efter et bud på 13 millioner kroner. Det er vel højst sandsynligt et sted mellem 11 og 15 millioner kroner at den reelle pris ligger.

Det er en god handel for AGF. Det er skidt at miste så vigtig en spiller, men han er selvsagt ikke uerstattelig. Brian Steen forventer dog ikke at der skal handles en ny angriber ind, men siger i stedet at han forventer at man sagtens kan fortsætte med de spillere der på nuværende tidspunkt er til rådighed. Noget jeg for så vidt sagtens kan forstå.

Alternativerne er nemlig ganske mange. Vatsadze har forhåbentlig fået lidt bedre styr på hvordan spillet, konceptet og naturligvis også sproget hænger sammen her til foråret, og så tror jeg godt at han kan blive en succes. Skhirtladze er tilbage igen efter sin tommelfinger-skade og han bliver forhåbentlig ligeså god i foråret som han var i efteråret. Devdariani fuldender den georgiske trekløver og han er kommet godt igang i denne sæson, ovenpå sine mange og lange skadespauser. Dertil er der også Søren Larsen, som man ikke kan afskrive helt og aldeles. Sidst lader det til at der er enighed om at Marcus Solberg er klar til at få noget Superliga-erfaring, så mon ikke han får flere chancer her i løbet af foråret.

Nu håber jeg blot at man kan holde fast i Casper Sloth, for jeg tror at han er anderledes svær at erstatte. Jeg håber i øvrigt også at han bliver for sin egen skyld, for jeg er lidt i tvivl om hvorvidt han er klar til at tage afsted endnu. Jeg tror det ville være bedst, både for AGF og for Casper Sloth's karriere, hvis han ventede til sommerpausen med at skifte væk.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #224: 11 Mar 2013, 03:11 »

Alt peger desværre i retningen af at AGF skal til at kæmpe med om at undgå nedrykningen. Siden 2-0 nederlaget til FCK har det virkelig set skidt ud. Forsvaret hænger overhovedet ikke sammen og Vatsadze kan ikke rigtigt få hul på bylden, mens Stephan P. brænder omtrent ligeså mange chancer som han plejer at gøre. Nogle af de afbrændere han har i dag, er simpelthen utilgivelige, for de falder i en periode på 15-20 minutter af kampen, hvor AGF sidder fuldstændig på begivenhederne. Men de får ikke scoret og så koster det dyrt, når Brøndby så løber ned i den anden ende og scorer.

Men nu har man altså fået 1 point i de seneste 3 kampe, hvor man har mødt tabellens 3 nederste hold. Det tegner rigtig, rigtig skidt for resten af foråret. Det bliver afgørende at få enten Vatsadze eller Skhirtladze igang med målene og det bliver afgørende at Jens Jønsson enten opper sig alvorligt, eller at Peter Sørensen indser at han ikke er klar til at spille fast endnu. Han sejler i dag. Jeg synes simpelthen ikke at han er god nok i luften til at være centerback. Han er rigtig dygtig med bolden, det er der ikke nogen der er i tvivl om, men han er ikke stærk nok til at spille overfor Superliga-angribere, der i det store hele er ret gode rent fysisk.

Desuden spiller Staff en ualmindeligt ringe kamp i dag. Ved 0-2 målet kan jeg simpelthen ikke regne ud hvad han har gang i, og ved 0-3 målet ser han ubegribeligt tung og langsom ud inde på stregen, hvilket jo er ret bekymrende eftersom det gerne skulle være det punkt han er bedst på. Ved 0-3 målet ser Jens Jønsson i øvigt også håbløst skidt ud. Det eneste Makienok ikke må få lov til, er at vende rundt og sparke på mål. Derudover forstår jeg ikke hvorfor Peter Sørensen bruger Hjalte Nørregaard sammen med KP. De minder for meget om hinanden og der mangler kreativitet. Det er et alt for defensivt makkerpar. Det optimale er selvsagt at spille Sloth sammen med KP, men nu hvor Sloth tilsyneladende ikke var klar til 90 minutter, forstår jeg ikke hvorfor man så ikke vælger at bringe Martin i spil, sammen med KP.

Det eneste positive jeg kan tage med fra den kamp, er egentlig at Skhirtladze fortsat viser gode takter. Han er simpelthen så dygtig med bolden for fødderne og utroligt god til at skærme sin bold. Hver gang der er indkast er det ham man søger, fordi han kan holde fast i bolden, selv med en langt større og tungere modspiller hængende på ryggen. Men det var alt i alt en kold og nærmest pinlig fornøjelse at være på stadion. Brian Steen sagde inden kampen at den ville definere resten af forårssæsonen; om der skulle kigges opad eller nedad. Det fik han i hvert fald et ret klart svar på i dag.

Apropos Brian Steen, så fortalte han også at der var en del klubber på stadion til kampen i dag. Manchester United har været på besøg for at kigge på en 97'er, men om de var på stadion i dag ved jeg ikke lige. Men han nævnte i hvert fald at Reading, Chievo, AZ, Feyenoord, Groningen, Club Brügge, Rosenborg og et fjerde hollandsk hold, som jeg ikke lige kan huske hvem var, var tilstede for at overvære kampen. Så kan vi jo sidde og gætte på hvem de holder øje med. De eneste to jeg er helt sikre på er Reading og Club Brügge. Reading holder helt sikkert øje med Adam Eckersley og Club Brügge er vel højst sandsynligt Casper Sloth. Om de andre kigger på en AGF-spiller, en Brøndby-spiller eller ikke holder øje med nogen specifik spiller, tør jeg ikke gætte på.

Lige afslutningsvis: Hvis Nani skulle ud mod Madrid, skulle Quincy Antipas vel også ud i dag? Her mener jeg selvfølgelig at Nani ikke skulle have været ude, hvorfor jeg også synes det gule kort var i orden. Men hvad siger jer der var enige med Cüneyt Çakır om at smide Nani ud? Jeg ser det jo som to identiske situationer, udover at Staff formentlig er noget mere hårdfør end Arbeloa. Øjnene på bolden, højt løftet ben, rammer ikke bolden men kun modstanderen. Havde det været i Champions League var han vel røget ud, med tanke på at UEFA officielt støtter Çakır, hvorfor man kan sige at den officielle linje dikterer en udvisning.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010