home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:34:00 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  2 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132800 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AGF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint
Forfatter Emne: AGF tråden  (Læst 69524 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #195: 19 Jun 2010, 13:47 »

 Smiley fremtiden debat om AGF kører videre i denne tråd....  Thumbs Up
Logged

YNWA

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: AGF tråden
« Svar #196: 14 Jul 2010, 20:29 »

Nu er jeg efterhånden så småt kommet mig over skuffelsen af at rykke ned - igen. Vi havde ikke den stærkeste økonomi før nedrykningen og jeg tvivler på at en nedrykning gjorde den meget bedre. Vi har alle vidst i længere tid at der ville blive arbejdet på at sælge Jakob Poulsen og Benny Feilhaber i sommerens vindue, men også andre spillere ryger nok ud. Jeg håber og tror på at klubbens egne drenge bliver, da flere af de yngre kræfter øjner deres chance for at spille en rolle for barndomsklubben, som jeg ikke tror de vil gå glip af. Kapidzic har allerede udtalt at han godt vidste at det var nu at han ville kunne slå igennem på 1. holdet.
På målmandsposten er Steffen Rasmussen selvfølgelig det klare førstevalg og jeg kunne ikke forestille mig at han skifter væk. Han blev godt nok rygtet til Randers som Ellegaard afløser, men de har som bekendt hentet Ousted i SønderjyskE. Udover Steffen har vi Anders Rasmussen og Jesper Rask. Jeg håber at vi skiller os af med Anders for at komme af med lidt ekstra lønafgifter, og så lade Rask være andetvalg.
I forsvaret tror jeg at Sørensen laver en Frederik Krabbe med Anders Kure og rykker ham fra det centrale forsvar ud på venstrebacken. Jeg tror endnu mere på det, da Kure spillede venstreback i vores seneste træningskamp mod Aab. Den eneste afgang som jeg tror kommer i forsvaret er at Arthur Sorin bliver solgt. Jeg ved ikke hvordan han gjorde det i Sedan, men mon ikke at han enten tager tilbage til Norge hvor han, som så mange andre, havde succes før han kom til AGF, eller rejser hjem til Frankrig. Så, fra venstre mod højre, kommer Kure, Thomassen, Howard og Krabbe til at spille, med Kirkeskov, Jackson Møller og Anders Nielsen som backups. (btw så er Krabbe ude i de næste 12 uger, så drømmen om en skadesfri AGF-trup lever videre).
Det ligner at Peter Sørensen har tænkt sig at spille en ganske almindelig 4-4-2, og selvom Poulsen og Feilhaber bliver solgt er vi stadigvæk godt besat. Mit bud på hvem der kunne starte inde ville være Devdariani, Povlsen, Jørgensen og Petersen, men det kunne godt skabe komplikationer blandt reserverne. Jens Gjesing har udtalt at han ville skifte væk medmindre han fik fast spilletid, og jeg tror heller ikke at Lucena vil blive hængende omkring for en reservetjans på et 1. divisions hold. Jeg bryder mig ikke specielt meget om Gjesing, så ville ikke have det store imod at han blev solgt, imens jeg gerne ville beholde Lucena i Aarhus.
Vi har i øjeblikket 5 angribere i truppen og jeg tror at vi må vinke farvel til to. Dioh Williams og Nando Rafael ryger nok, imens Graulund, Kapidzic og Høegh kommer til at slåsse om de to pladser på toppen. Jeg har en lille drøm, som måske virker lidt langt ude omkring angrebet. Dioh Williams skal bare sælges, men da jeg godt kan lide Rafael håber jeg at han bare bliver lejet ud igen. Silkeborg har lige solgt Lekic og måske kunne han være et emne der. Jeg læste også at Randers ville leje Williams hvis Beckmann ville blive solgt, ellers også var det Silkeborg. :i

Så mit bud på en stærkeste opstilling i 1. division ville være:
Rasmussen
Krabbe, Howard, Thomassen, Kure
Petersen, Povlsen, Jørgensen, Devdariani
Kapidzic, Graulund


Hvis i andre har hørt noget, som jeg ikke lige har set eller hørt er i da velkommen til at rette mig. ;-)
« Seneste Redigering: 21 Jul 2010, 10:28 af rasmussidelmann » Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: AGF tråden
« Svar #197: 21 Jul 2010, 10:32 »

Nå, vi har sikret os Adam Eckersley på en fri transfer fra Horsens, så nu vil jeg sige at vi står rigtig stærkt defensivt med Mikkel Kirkeskov og ham til at kæmpe om venstrebacken. Samtidig er Bundbys bud på 7,5 mio for Jakob Poulsen korrekt blevet afslået, og Nando Rafael er skiftet til Augsburg.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #198: 31 Okt 2010, 16:00 »

God sejr til GF mod AB på 4-3. Lækkert med alle de chancer. Det er dog for ringe at lukke 3 mål ind... Det ligner mere og mere en sikker oprykning
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #199: 14 Nov 2010, 07:18 »

Er der nogle GF'ere der kan fortælle mig om det er muligt for mig, at købe billet til udebaneholdets tribune ved indgangen, når det blot er mig og en anden? Eller skal de købes igennem den givne hold?
Logged

Build Me Up Buttercup!

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #200: 08 Dec 2010, 20:33 »

Nå så har AGF sikret sig Søren Berg og hvad synes i om det?
Jeg selv byder ham velkommen og vil vente med at bedømme ham til jeg har set ham spille noget bold.
Han skal ha chancen, men jeg er dog lidt bekymret over hans alder, men som sagt velkommen til klubben herfra.
Så mangler vi bare Hjalte Bo Nørregård også nu her og en Tommy Bechman til sommer, så er vi forhåbentlig klar til at spille superliga til den tid altså efter sommerferien...

Vh.Blackstone
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #201: 05 Jan 2011, 00:27 »

Så har AGF sikret sig Hjalte Bo Nørregård og det er fedt.
Jeg byder ham velkommen i/til klubben og jeg håber at det går godt for ham og klubben fremover, men hvad mener i andre om købet af ham.
Jeg glæder mig allerede til at se ham i den hvide trøje.

Vh.Blackstone
Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #202: 05 Jan 2011, 08:33 »

Så har AGF sikret sig Hjalte Bo Nørregård og det er fedt.
Jeg byder ham velkommen i/til klubben og jeg håber at det går godt for ham og klubben fremover, men hvad mener i andre om købet af ham.
Jeg glæder mig allerede til at se ham i den hvide trøje.

Vh.Blackstone

Hjalte kan ikke andet end at være en god signing for AGF. Han bliver helt klart en styrmand på midtbanen. Specielt også med udsigten til at miste Benny.
Jeg mener helt klart at denne signing, er dette transfervindues bedste i Danmark, uanset hvilke signings andre hold måtte lave.
Angående Søren Berg, så er jeg ikke helt oppe og kører ovet det køb må jeg indrømme. Smiley
Logged

NickiNHansen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #203: 05 Jan 2011, 08:50 »

Er der nogen af jer GF'ere, der kan fortælle mig om i kalder AGF for de hviii eller de hvii'e, når i skal skrive det?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AGF tråden
« Svar #204: 05 Jan 2011, 10:57 »

Nå så har AGF sikret sig Søren Berg og hvad synes i om det?
Jeg selv byder ham velkommen og vil vente med at bedømme ham til jeg har set ham spille noget bold.
Han skal ha chancen, men jeg er dog lidt bekymret over hans alder, men som sagt velkommen til klubben herfra.
Så mangler vi bare Hjalte Bo Nørregård også nu her og en Tommy Bechman til sommer, så er vi forhåbentlig klar til at spille superliga til den tid altså efter sommerferien...

Vh.Blackstone

Så har AGF sikret sig Hjalte Bo Nørregård og det er fedt.
Jeg byder ham velkommen i/til klubben og jeg håber at det går godt for ham og klubben fremover, men hvad mener i andre om købet af ham.
Jeg glæder mig allerede til at se ham i den hvide trøje.

Vh.Blackstone

For et 1 div hold har GF imo et fantastisk hold der er mindst 1-2 klasser bedre end de næstbedste hold.
Der bør og skal blive en formsag at vende tilbage til den bedste række hvor holdet ret beset jo også hører hjemme.

Spørgsmålet er så bare om man kan styrer det, det har man jo tidligere været et problem i GF og klubben/holdet er vel også deres egen væreste fjende Wink
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #205: 06 Jan 2011, 17:22 »

Er der nogen af jer GF'ere, der kan fortælle mig om i kalder AGF for de hviii eller de hvii'e, når i skal skrive det?
det må være den sidste
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #206: 06 Jan 2011, 17:32 »

Er der nogen af jer GF'ere, der kan fortælle mig om i kalder AGF for de hviii eller de hvii'e, når i skal skrive det?

AGF-fans kalder sig De Hvii'e.
Logged

Ryom85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #207: 23 Jan 2011, 12:47 »

Kan næsten ikke vente til efter sommeren! Bliver dejligt at se AGF tilbage hvor de hører til!
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #208: 27 Maj 2011, 22:36 »

ja jeg kan heller ikke vente til næste sæson efter sommerferien.
Jeg har ihvertfald svært ved det for det bliver for nice at se dem i superligaen igen også selv om de måske rykker ned igen...

Vh.Blackstone
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: AGF tråden
« Svar #209: 27 Maj 2011, 23:43 »

Lad os håbe de kan lokke Tommy Bechman hjem...
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010