home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 499 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AGF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint
Forfatter Emne: AGF tråden  (Læst 68552 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #225: 11 Mar 2013, 08:50 »

Lige afslutningsvis: Hvis Nani skulle ud mod Madrid, skulle Quincy Antipas vel også ud i dag? Her mener jeg selvfølgelig at Nani ikke skulle have været ude, hvorfor jeg også synes det gule kort var i orden. Men hvad siger jer der var enige med Cüneyt Çakır om at smide Nani ud? Jeg ser det jo som to identiske situationer, udover at Staff formentlig er noget mere hårdfør end Arbeloa. Øjnene på bolden, højt løftet ben, rammer ikke bolden men kun modstanderen. Havde det været i Champions League var han vel røget ud, med tanke på at UEFA officielt støtter Çakır, hvorfor man kan sige at den officielle linje dikterer en udvisning.

Nu vil det altid være en vurderings situation for dommeren. At dommeren giver rødt til Nani er fair nok, ligesom det også vil være fair hvis han gav ham gult blot. At dommeren i kampen i går så giver gult til Antipas er også i orden. Begge kendelser kan forsvares og burde forsvares.
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #226: 17 Mar 2013, 21:51 »

Puha, det var godt nok rart med en sejr, selvom jeg virkelig synes at OB blev snydt for et straffespark. Men, ja ja. AGF blev også snydt for et mod Esbjerg, så det går vel så småt op i løbet af sæsonen. Det var dog tydeligt hvad der var forskellen på det AGF-hold vi så i dag, og så de AGF-hold vi så mod Esbjerg og Brøndby: Casper Sloth. Han er virkelig vigtig for flowet i spillet og uden ham er der generelt ikke meget kreativitet i spillet. Det er ikke alt der lykkes for ham, men alene det at han prøver, og får vist at han har idéerne, gør en forskel. Det giver en tro på tingene og det indgyder en form for respekt hos modstanderne. Det var 3 vigtige point, også selvom det måske var 3 heldige point, med det manglende straffespark in mente.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #227: 18 Aug 2013, 19:53 »

Steffen Rasmussen har ikke niveauet til at spille for AGF..
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #228: 19 Aug 2013, 14:31 »

Selvfølgelig har han det. Staff har været en super målmand i mange, mange år. Han har sine svagheder, men det har alle målmænd. Han har traditionelt har svært ved at begå sig i feltet, især når bolden kommer op i luften. Det synes jeg dog at han er blevet bedre og bedre til i løbet af de sidste par år. Hvad han mangler i feltet, har han til gengæld på stregen hvor han som udgangspunkt er helt fænomenal. At han begår en massiv brøler i går, kan kun han klandres for, men den slags sker jo. Når det kommer til stykket, har jeg bare svært ved at se hvad man skulle gøre hvis man smed Staff på porten. Gode målmænd vokser altså ikke på træerne og Staff har en stor stjerne i klubben, qua de mange sæsoner han har spillet her og den gode attitude han altid har praktiseret. Det er ikke helt tilfældigt at han er anfører.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #229: 11 Maj 2014, 18:57 »

Farvel til AGF ufattelig at det lykkedes at rykke ned nu venter der ledelsen af klubben et kæmpe genopbygnings arbejde såvel økonomisk som sportslig... håber det lykkes så vi hurtigt ser AGF i superligaen igen  Peace
Logged

YNWA

Gungner
Gæst
 
Sv: AGF tråden
« Svar #230: 11 Maj 2014, 19:03 »

Sådan er det jo at være AGF fan... skuffelse efter skuffelse
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #231: 11 Maj 2014, 21:57 »

Farvel til AGF ufattelig at det lykkedes at rykke ned nu venter der ledelsen af klubben et kæmpe genopbygnings arbejde såvel økonomisk som sportslig... håber det lykkes så vi hurtigt ser AGF i superligaen igen  Peace

Det bliver forhåbentlig ikke den nuværende ledelse der skal stå for det genopbygningsarbejd e. Hvis der er poster der trænger til fornyelse i AGF, så er det lige netop på ledelsesposterne. Til at starte med skal BSN i hvert fald ud. Der er behov for at få en sportsdirektør, der rent faktisk har en strategi og en vision. BSN har ikke haft nogen af delene og så er det altså klart at det ender galt. Fredberg må for min skyld gerne forblive på trænerposten. Jeg tror sådan set at han er dygtig nok.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #232: 11 Maj 2014, 22:01 »

Farvel til AGF ufattelig at det lykkedes at rykke ned nu venter der ledelsen af klubben et kæmpe genopbygnings arbejde såvel økonomisk som sportslig... håber det lykkes så vi hurtigt ser AGF i superligaen igen  Peace

Hvori består det ufattelige, holdt scorede 2 mål i de sidste 10 kampe, og ejer ikke skyggen af en målscore, det er i stor stil en naturlig konsekvens, af at man ikke har haft nogen målscorer typer på holdet.

Men dårlig ledelse og alt for sent fyring af Peter Sørensen spiller også ind i stor stil.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #233: 11 Maj 2014, 22:39 »

Det er ufatteligt at et så stort hold som AGF endnu engang rykker ned. Det er deri det ufattelige består af.
Logged

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #234: 01 Sep 2015, 11:03 »

Jeg synes de tilgange vi har fået her til sidst ser meget spændende ud!

Lad os starte med den serbiske angriber, Aleksandar Čavrić, som jeg egentlig er ganske glad for. Hvad jeg har hørt/set om har, synes jeg det virker som et godt køb. Men det kommer an på hvor han skal spille. Jeg tænker at han evt. kan rotere oftere med Mate, som jeg synes tit falder ud af kampene. Derudover har jeg hørt han døjer med sine knæ.

I dag har man så også lejet Emil Nielsen i Rosenborg. En spiller vi kender mere til, og som jeg glæder mig rigtig meget til at følge det næste år. Fordi jeg tror virkelig han kan blive en succes!

Den sidste man har hentet er en spiller jeg intet kender til, men hvad der står rundt på internettet, så skulle det være en særdeles talentfuld herre vi har hentet. Og jeg har er glad for de har købt ham, og ikke kun har lejet, som de to forgående. Specielt hvis han er så stort et talent som han beskrives til at være. Jeg glæder mig allerede til at høre diverse kommentatorer og eksperter udtale hans navn. Og egentlig også os på stadium til spilleropråb. Navnet er Dzhamaldin Khodzhaniazov. Prøv at si' det bare 5 gange i streg hurtigt..

Hvad tænker i andre om de forstærkninger vi har hentet?
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #235: 05 Dec 2015, 13:04 »

Morten Wiighorst fyret..  Den må jeg indrømme at jeg ikke lige havde set, omend jeg dog heller ikke følger AGF specielt meget..
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/agf/agf-fyrer-morten-wieghorst/5859312

Jeg kan dog ikke undgå at tænke tanken, om det i virkeligheden handler mere om at bane vejen for Glen Riddersholm, end at man er decideret utilfreds med Wieghorst..?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #236: 05 Dec 2015, 13:10 »

Der går en del rygter om at MW har manglende kommunikation til spillerne, hvilket har skabt en del utilfredshed.
Logged


Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #237: 05 Dec 2015, 18:30 »

Jeg tror, at det drejer sig om flere ting:

1. Resultaterne har ikke været gode. Pointhøsten er nok som sådan godkendt for en oprykker - men mange af pointene af kommet i starten af sæsonen. Det havde nok været nemmere at sluge, hvis de var kommet mere jævnt.

2. Samarbejdsproblemer med ledelsen. Selv meldt ud af ledelsen. MW var ansat før den nye ledelse - så mon ikke, at de gerne vil have deres egen mand? Bemærk endvidere, at Jacob Nielsen ikke rigtig har haft succes med en koncepttræner før. I Randers havde han John Faxe, som ret hurtigt røg ud igen. Tværtimod har han haft succes med mere pragmatiske trænere, som Colin Todd og Ove C.

3. Dårlig kommunikation med spillerne. Godt nok kun rygter - men MW har tidligere meldt ud, at han ikke anså det for at være hans pligt at motivere spillerne. Det tror jeg ikke holder i længden.

Min holdning, som AGF-fan:

Jeg har ikke været tilfreds med resultaterne i de seneste måneder. Jeg er ligeledes tilhænger af en mere pragmatisk approach. Jeg synes, at MW holder for længe fast i sit koncept i kampe, hvor det åbenlyst ikke virker.

Jeg vil gerne have mere ro og kontinuitet, men hvis ovennævnte samarbejdsvanskelig heder med både spillere og ledelse er rigtig, så er fyringen måske rigtig med resultaterne inmente.

Jeg vil gerne have en træner, som i højere grad tilpasser sin taktik, hvis det ikke virker. Og denne gang må de gerne lade være med at forfremme u19-træneren. ;-)
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF tråden
« Svar #238: 05 Dec 2015, 21:17 »

Jeg tror, at det drejer sig om flere ting:

1. Resultaterne har ikke været gode. Pointhøsten er nok som sådan godkendt for en oprykker - men mange af pointene af kommet i starten af sæsonen. Det havde nok været nemmere at sluge, hvis de var kommet mere jævnt.

2. Samarbejdsproblemer med ledelsen. Selv meldt ud af ledelsen. MW var ansat før den nye ledelse - så mon ikke, at de gerne vil have deres egen mand? Bemærk endvidere, at Jacob Nielsen ikke rigtig har haft succes med en koncepttræner før. I Randers havde han John Faxe, som ret hurtigt røg ud igen. Tværtimod har han haft succes med mere pragmatiske trænere, som Colin Todd og Ove C.

3. Dårlig kommunikation med spillerne. Godt nok kun rygter - men MW har tidligere meldt ud, at han ikke anså det for at være hans pligt at motivere spillerne. Det tror jeg ikke holder i længden.

Min holdning, som AGF-fan:

Jeg har ikke været tilfreds med resultaterne i de seneste måneder. Jeg er ligeledes tilhænger af en mere pragmatisk approach. Jeg synes, at MW holder for længe fast i sit koncept i kampe, hvor det åbenlyst ikke virker.

Jeg vil gerne have mere ro og kontinuitet, men hvis ovennævnte samarbejdsvanskelig heder med både spillere og ledelse er rigtig, så er fyringen måske rigtig med resultaterne inmente.

Jeg vil gerne have en træner, som i højere grad tilpasser sin taktik, hvis det ikke virker. Og denne gang må de gerne lade være med at forfremme u19-træneren. ;-)
Jeg synes bestemt Wieghorst har leveret varen med hensyn til resultaterne. Før han trådte til fik holdet langt dårligere resultater. Derfor kan man ikke forvente, at Wieghorst gør AGF til et top 7 hold med det samme. At overleve i Superligaen må være tilfredsstillende for AGF. Dertil må siges, at Wieghorst har løftet AGFs spil til et nyt niveau. Vi så det så sent som mod FCM, hvor AGF leverer angrebsspil i dansk topklasse.
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AGF tråden
« Svar #239: 05 Dec 2015, 22:12 »

Jeg synes bestemt Wieghorst har leveret varen med hensyn til resultaterne. Før han trådte til fik holdet langt dårligere resultater. Derfor kan man ikke forvente, at Wieghorst gør AGF til et top 7 hold med det samme. At overleve i Superligaen må være tilfredsstillende for AGF. Dertil må siges, at Wieghorst har løftet AGFs spil til et nyt niveau. Vi så det så sent som mod FCM, hvor AGF leverer angrebsspil i dansk topklasse.

Medtager man Hobro-kampen den 11. september som et nederlag, selvom den senere blev omstødt, så hedder formen 2-2-7 for 11 kampe. Ganger man den form op med en hel sæson, så vil man kun skrabe 24 point sammen - i sidste sæson var 36 point ikke nok til at overleve i suppen. I disse 11 kampe har holdet blandt andet tabt til Hobro to gange på banen, 4-1 til Randers som ellers ikke er så stabile længere og 1-0 til Viborg. I alle disse kampe spillede holdet, som en pose nødder. I 1. division kom oprykningen i hus fordi at Lyngby holdt op med at få point - ikke fordi at AGF dominerede divisionen.

Jeg medgiver, at spillet var udmærket imod Brøndby (var selv på stadion) og imod Midtjylland (omend jeg mere tolker det som et svagt Midtjylland-hold end AGF's styrke). Men det nytter ikke, hvis det kun er i hver 4. kamp at man kan hive sig op til sådanne præstationer via dette spilkoncept. Når det er tilfældet, så bør man jo lægge spillestilen om. Det gør MW ikke, fordi han er koncepttræner - og i mine øjne, så har AGF ikke spillermaterialet til at have en koncepttræner, som ensidigt kun holder sig til én spillestil.

Før MW havde man Peter Sørensen, som man fyrede efter et par kamp i forårssæsonen (vanvittigt tidspunkt at fyre en træner på). Under ham lå man ligesom MW gør nu. Man erstattede ham med Jesper Fredberg, vis erfaring var u19-trænerjobbet og et ½ år som assistent, hvilket resulterede i de dårlige resultater.

Summeret op: Havde spillet stort set hele vejen igennem været godt - trods resultaterne - så havde jeg måske også været uforstående. Men et par gode kampe imod Brøndby og FCM - som begge er langt fra deres maximale styrke - gør ikke, at jeg pludselig bliver optimistisk, når man imellem de to kampe leverer en rædselspræstation imod Viborg.

Jeg ville ønske at tingene var anderledes, og jeg sender måske også nogle hårde ord afsted. Men det opmuntrer mig måske heller ikke ligefrem, at vi i mine øjne har en Superliga, som lige nu er svagere end vi har set den i mange år. Og stadigvæk er det en Superliga, som AGF har svært ved at stabilisere sig i.
« Seneste Redigering: 05 Dec 2015, 22:14 af Maestrodk » Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010