home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 941 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Anfield Roads fodboldskriverier
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Anfield Roads fodboldskriverier  (Læst 24280 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #30: 29 Nov 2012, 17:49 »

Hold da op, har aldrig set det klip før. Men ja, havde politiet igår været hurtige og dannet en sådan "mur" så tror jeg heller ikke at der var sket det store. Nu virker det bare som om, at der var sindsygt meget politi, der i det klip du linkede til. Og så meget var der slet ikke igår.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #31: 29 Nov 2012, 18:02 »

Jeg synes generelt at situationen bliver talt op til noget, som jeg synes den så langt fra var. Nogle gange skulle man jo nærmest tro, at der var tale om Jordens undergang - dertil må vi trods vente et lille måneds tid endnu. Wink

Jeg kan vitterligt ikke se problemet i at fejre sejren med spillerne. Det er ikke første gang det sker, og næppe heller den sidste. Det som man kunne have ønsket sig, var at kontrollørerne/politiet hurtigere var inde og sætte en 'hertil og ikke længere'-grænse, som i Wien derbyet sidste år (http://www.youtube.com/v/3yjO-frpWwc). Så var der heller næppe kastet div. genstande efter hinanden, og det ville nok heller ikke havde været Jordens undergang.

Du har helt ret, men det er ikke kontrollørenes ansvar at det gik som det gik. Man skal bare have omløb nok i hovedet til ikke at gå derned. Så simpelt er det.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #32: 29 Nov 2012, 18:35 »

Du har helt ret, men det er ikke kontrollørenes ansvar at det gik som det gik. Man skal bare have omløb nok i hovedet til ikke at gå derned. Så simpelt er det.

Jeg vil heller ikke give dem skylden, jeg ønskede en hurtigere reaktion fra dem så tingene ikke forløb som det var tilfældet. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #33: 29 Nov 2012, 19:57 »

Jeg vil heller ikke give dem skylden, jeg ønskede en hurtigere reaktion fra dem så tingene ikke forløb som det var tilfældet. :-)

Og der er jeg ganske enig  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #34: 03 Dec 2012, 18:13 »

Superligaen bløder.
Hver eneste Mandag morgen, når jeg kommer i skole , så skal der tales fodbold med vennerne. Masser af fodbold. Vi bevæger os tit rundt lige fra Premier League til Serie A og hvis vi har god tid kommer vi sågar helt til Æresdivisionen. Men dansk fodbold er ikke det talen falder på først. Selvfølgelig skal jeg desværre altid stå frem og forsvarer Brøndby efter endnu en håbløs præstation og hvis jeg er så uheldig at FCK har vundet bliver der selvfølgelig også knyttet en kommentar til det. Men bortset fra det så er det åbenbart blevet mere spændende at diskutere hvad der skete i den tyske Bundesliga mellem Mainz og Schalke 04 end det er at tale om FC Midtjylland og AAB.  Og vi er ikke de eneste der har mistet interessen for dansk fodbold på den måde.

Et af de største problemer i dansk fodbold er at interessen er historisk lav. Kurven er i de seneste år faldet gevaldigt, og både tilskuere og Tv seere er væk. For ikke særligt mange år siden, kunne jeg sagtens finde på at sætte mig stille og roligt ned og se OB-FC Midtjylland. Men den lyst er helt væk nu. Og jeg er ikke den eneste.
Jeg har søgt og søgt men jeg har ikke kunne finde de helt præcise og officielle tal for TV-seere til Superligaen, så derfor bliver jeg, mod alle mine grundlæggende principper, nødt til at bruge Ekstra Bladet som kilde. Selvfølgelig den mest troværdige kilde jeg kunne komme på.  Men tallene viser altså at interessen er faldet markant.  Hele 13,4 procent er tallet faldet i denne sæson i forhold til sidste sæson. Hvor hver kamp i gennemsnit blev fulgt af 98.000 seere i 2011/2012, så har denne sæsons kampe kun trukket 84.900 seere.  Dette afspejler sig også meget tydeligt af antallet af seere til TV3+´ Match of the week. I 2009/2010 fulgte  i gennemsnit 250.000 danskere med på skærmen. Til denne sæson er tallene nede på 138.000. Dette er altså et fald på omtrent 50%. Det er hver anden seer der har valgt kampen fra på to år.

På tilskuersiden er udviklingen den samme. Og her kommer tallene direkte fra DBU og har ikke været en tur gennem Ekstra Bladet vil gerne understrege. Klubberne har i gennemsnit mistet 9,4% af tilskuerne fra sidste sæson. Faktisk er der kun én eneste klub der har haft flere tilskuere i gennemsnit end i sidste sæson. Det er AAB, og i Nordjylland har man således oplevet en stigning på, hold nu fast, 0,6%!! Faktisk er der kun tre klubber der ikke er gået mere end 10% tilbage i forhold til sidste sæson. Det er førnævnte, AAB, FC København, der er gået 7,8% tilbage og FC Nordsjælland der har oplevet en nedgang på 9,4%. Jeg tør næsten ikke kigge på tallene, hvis vi går bare 5 sæsoner tilbage. For så er tallene blodrøde. I forhold til sæsonen 07/08 har superligaen mistet 43,8% af tilskuerne. Det er en del kan man roligt sige. Alle statistikker indikerer altså at interessen for Superligaen er faldet gevaldigt. Alt dette er, for de fleste, ikke noget nyt, men ikke desto mindre fakta som virkelig får alarmklokkerne til at ringe. Men hvorfor? Mange har forsøgt at svare, og selvom ingen endnu er kommet frem til svaret, eller nogensinde kommer til det, så vil jeg da give det et forsøg.

For det første serverer klubberne simpelthen det ene dødbider kamp efter den anden.  Der er ikke rigtigt nogen hold der tør angribe og skabe den seværdige kamp der gør at man tager på Stadion eller sætter sig foran skærmen. FC Nordsjælland er vel det eneste hold der for alvor tør at presse modstanderen helt i bund, men deres spillestil er ikke så direkte, som for det meste skaber den gode fodboldkamp. FC København kan da også godt angribe og gør det også tit, men deres force er nu en gang kontraer og det nyder de, ligesom alle andre klubber godt af. Derfor bliver kampene kedelige og uden tempo. I denne sæson har det næsten konsekvent været det hold der ikke er favorit der har løbet med sejren, og det viser vel bare lidt om hvor effektivt kontra-fodbold er i superligaen i disse tider. Misforstå mig ikke, for det kan godt være seværdigt at se kontrafodbold, men det skal bare gøres med en styrke og med en hastighed der sætter modstanderen helt. AAB havde noget af det i starten af sæsonen, men hen mod vinteren er deres niveau faldet en del.  Men bortset fra Nordjyderne er der ikke rigtigt nogen der har leveret tilnærmelsesvis seværdig fodbold(grundet tilhørs forhold har jeg ikke set nogen af FCKs kampe, så hvis der er nogen FCK fans herinde må de gerne modsige mig i dette).

Et andet argument er at vi danskere simpelthen bliver "mætte" af al den europæiske topfodbold vi får serveret hver eneste weekend. I mine øjne er der noget om snakken. Niveauet er langt bedre i disse ligaer og spillestilen er som oftest også langt mere direkte og seværdig end det Superligaen kan præstere. Fodbolden fra disse lande er også meget nemt tilgængelig. Du behøver bare at ringe ind til en TV-udbyder og bede om den og den kanal, og så kan du se mere eller mindre alt det fodbold du kan tænke dig. Sværere er det ikke. Jeg kan for søren se Twente-NEC Nijmegen!! Fredag aften åbner man så Tipsbaldet og ser TV-planen over weekendens kampe. Stille og roligt går man den igennem, og når der så kommer en kamp der lyder spændende sætter man et lille mærke. Når man er færdig er siden fyldt med mærker. Man tænker : "Alt det her kan jeg aldrig finde tid til". Selvom vi sidder på en side der indikerer at vi i den grad er nogen Freaks, så går jeg ud fra at alle herinde har andet i livet end Fodbold og FM. Det håber jeg i det mindste. Der er altså ikke noget at sige til at folk vælger Arsenal-Swansea over FC Midtjylland-Silkeborg. Jeg er ikke et sekund i tvivl om hvad jeg ville se. Det samme gør sig gældende hvis holdene derimod hedder Atletico Madrid - Osasuna.

Selve TV-transmissionerne er også blevet det rene ingenting. Fyldt med reklamer og en rablende Peter Kjær der gennemanalyserer hver eneste situation, med ord man tit ikke forstår. Onside er et fantastisk eksempel. For et par år siden sad Carsten Werge og Per Frimann hver Søndag aften og underholdt os, tit med en masse gøgl, og en masse kompetente gæster der ved hvad der talte om. Dengang var det et must-see program der var på programmet søndag aften. Drengene fra Angora illustrerede det faktisk meget godt, med Silkeborg-fanen Baune, der blev bedt om at svare på hvordan man er en ordentlig fodbodfan. "Man tager på Stadion først og hepper og synger. Men det er også meget vigtigt at man køber en pølse og en dejlig fadbamse i pausen. Når kampen er slut og vi har vundet går man bare helt amok og kaster med al øllen. Og så skal man hjem til Mutter og se Onside." I dag? I dag er Onside proppet til randen med de mest dødsyge reklamer du kan forstille dig. Som vært har vi Camilla Martin der øjensynligt ikke ved en hujende fis om fodbold. Og endelig har vi gæsterne. Fra Tipsbladets chefredaktør til  "hele Danmarks super Brian Nielsen". Jeg personligt kan ikke være mere ligeglad med boksning, og manden snakker så utydeligt at man får indtryk at han havde brug for en gevaldig dræn i sin barndom. Selv verdensmesteren i mundaflæsning ville få sin sag for, hvis man skulle tyde hvad han siger. Nøjagtigt det samme gør sig gældende i Champions League Rekalmeshow. Fyldt med reklamer. Jeg har altid synes at Peter Schmeichel i et TV-studie er en gevaldig misforståelse, men Champions League dækningen nåede et nyt lavpunkt da Jes Dorph tog over. Jeg troede ikke det kunne blive værre men Viasat overgik sig selv. TV2 sport laver den mest seriøse omgang fodboldsnak der findes på dansk TV men desværre har de sorteper i og med at de får lov at vise Sønderjyske-Horsens. Det gider jeg heller ikke se.

Udover det har man op til denne sæson  valgt at sprede kampene fra Fredag-Mandag. Fredags og Mandagskampe burde forbydes. Undskyld mig, men hvem pokker gider se fodbold Fredag aften? Sendeidspunkterne er efterhånden blevet så forskellige at jeg dårligt kan huske hvornår der er bold. Nogen der kan huske dengang hvor der var en kamp Lørdag kl. 17, en Søndag kl. 18 og så fire kampe Søndag kl. 15? Se der var min interesse stor, og det var vel fordi der var mere en ting i gang samtidigt. Det var tider!

I det hele taget formår man heller ikke rigtigt at skabe et samlet produkt omkring den danske Superliga. Jeg ser ingen fælles hjemmeside for Superligaen hvor der er fælles billetsalg eller hvor man kan følge sit respektive hold tæt. Jeg ser ingen fælles hjemmeside hvor man kan få lov at diskutere udviklingen i Superligaen. Danmarks bedste forum om Superligaen er efterhånden blevet bold.dk eller fmfreaks.dk. Undskyld Sunbao, men det siger det hele.

En af grundene til de faldende tilskuertal kan også være at klubberne ikke formår at skabe et godt produkt. Som tilskuer forventes der at du kommer, betaler entre, ser en fodboldkamp og betaler i dyre domme for en lille pølse med brød. Og når kampen er slut går man hjem. Klubberne har en TV-aftale i milliardklassen og det hele bliver klattet væk på spillerlønninger og køb.  Intet bliver investeret i fansene og deres oplevelse af at gå til fodbold i Danmark. Jeg forstår godt at folk bliver væk fra Haderslev og Silkeborg Stadion hvis det er betingelserne at stå på en iskold betonklods, få en cocktailpølse og så ellers fryse ihjel.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2012, 19:14 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #35: 03 Dec 2012, 19:13 »

First of all, Baune er FCM'er. ;o)

Men der er i mine øjne ikke helt så meget at diskutere, for jeg er enig i det hele. Jeg sagde det sjovt nok til min mor i dag, da hun spurgte om jeg skulle se fodbold i dag. Så sagde jeg, at nej - det gider jeg ikke. Der er fodbold hele tiden. Det er ikke ret spændende mere.

Jeg ser ikke engang ret meget Champions League mere, både pga. jeg træner på det tidspunkt (der er dog fjernsyn derinde), men også pga. der simpelthen er for meget fodbold. Jeg glæder mig ikke på samme måde som jeg gjorde før i tiden. Jeg gider ikke finde et stream til en kamp, for så vigtigt er det ikke for mig at se de kampe mere. Vi bliver skudt efter konstant med fodbold i fjernsynet, og spændingen er simpelthen gået af i min verden. Jeg ånder fodbold, men Arsenal er egentlig de eneste jeg gider følge. Før i tiden elskede jeg at slappe af med en god fodboldkamp, men det siger mig intet mere. Jeg læser dog flere gange dagligt nyheder på bold.dk, indkast.dk, forza.dk osv.

Dengang Det Bare Fodbold kørte var fodbold det bedste i SAS Ligaen. Alle de gakkede ting og sjove historier man fik. Det var pisse fedt. Onside ser jeg heller ikke mere, for det eneste det handler om er Messi, Messi, Messi - også game of the week, og lige et hurtigt resume af ligaens andre kampe. Forfærdelig Onside er blevet sådan. Og det er jo ikke engang ret lang tid mere, fordi de vil vise amerikansk fodbold og de sidste 10 minutter i Onside handler jo altid om aftenens kamp i NFL.

Jeg tager heller ikke rigtig på stadion mere, da jeg som studerende ikke har råd til at smide 120 for at se fucking AC Horsens spille en omgang røvsyg fodbold, der 9 ud af 10 gange ender 0-0. Det gider jeg ikke bruge mine penge på, og kan få seks øl om fredagen i stedet for de penge. Desuden vil jeg hellere på Pub end på stadion en fredag med drengern.

Som du siger, burde SAS Ligaen gå sammen og udtænke en fælles plan for at få det hele på rette køl igen. Jeg tænker lidt som du, at en hjemmeside kunne gøre en stor forskel. Måske de kunne forbinde en Facebook- og Twitteraccount til siden. Så alle klubbernes nyheder bliver koblet til den, og man kan få dem. En masse fede indslag kunne også være derinde, fællesbilletsalg, spillertrupperne, statistik, historie osv. En mega fed fodboldnørd side, som er nem og kendt, men også til at finde rundt i for den "ikke rigtig fodboldinteressered e" - www.superligaen.dk ! Siden findes allerede, men det er ikke fordi den hverken er spændende eller ret sigende. Jeg kendte den faktisk ikke før jeg lige trykkede på linket jeg har skrevet.

Derudover skal oplevelsen på stadion blive bedre. I Horsens har de sat en hoppeborg op for at skaffe tilskuere (familier), og samtidig kan man spille FIFA inden kampen nogle gange. Men det er sgu' ikke det jeg gider tage på stadion for. Jeg vil derop for at se god bold, købe noget BILLIGT mad. En hotdog i byen koster en flad 10'er, hvorfor koster den pludselig 30 på et fodbold stadion? Kostede den en 10'er ville de tjene meget mere.

Fodbolden er overhovedet ikke hvad den har været. Æv bæv. Kom nu ind i kampen Suppeliga.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #36: 03 Dec 2012, 19:32 »

Sorry my bad Wink Det er jo Simon der er Silkeborg-fan så selvfølgelig er Baune FCM´er  Opstemt

Men jeg er enig, og i sær en side på Facebook, Twitter el. lignende ville hjælpe på det. Den side du linkede til er åbenbart ikke kendt til at jeg havde hørt om den før nu, så helt god kan den ikke være. Der er en lille smule statistik og resultater, men ellers er der jo ingenting? Der er ikke engang en nyhedsside? Jeg håber sandelig ikke at det er en DBU drevet hjemmeside for så er vi jo ovre i en skandale af rang, hvis det er deres bud på en fælles Superliga hjemmeside.

Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #37: 03 Dec 2012, 19:38 »

@Cesc

Er der ikke studierabat i Horsens? Eller er det kun udeholdets fans, der får 50% rabat, hvis de fremviser studiekort.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #38: 03 Dec 2012, 19:54 »

@Cesc

Er der ikke studierabat i Horsens? Eller er det kun udeholdets fans, der får 50% rabat, hvis de fremviser studiekort.

Jo, det er der faktisk. Havde jeg lige glemt!

Klubben har faktisk aldrig reklameret med det overfor fansene. Måske det vil kunne trække lidt flere unge til stadion. Hovedsageligt er det forældre og mindre børn man ser i Horsens.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #39: 03 Dec 2012, 20:06 »

Først og fremmest. Det er altså nogle klasse indlæg du laver her, AR  Thumbs Up

Men jeg er ganske enig i det meste. Nu er FCM jo mit hold, så det vil jeg tage udgangspunkt i.

Jeg hørte i går, at tilskuertallet er faldet med hele 25% på MCH Arena i forhold til sidste sæson. Det er en skændsel, men det hænger uden tvivl sammen med de dårlige præstationer af FCM. Jeg savner de dage, hvor der var 8.000-10.000 tilskuere på SAS Arena søndag eftermiddag kl 15 og hvor man kunne få liveresultater via måltavlen. Dengang var jeg meget interesseret i FCM, men det er ligesom væk nu. Det hænger sammen med mange af de ting, AR og Cesc nævner.

Efterhånden som man kan se alle fodboldkampe i fjernsynet og har betalt mange penge for diverse kanaler, gider færre og færre betale i dyre domme for at se bold på stadion. 125 kr. er det forresten i Midtjylland på langsiden for voksne og 75 for børn. Altså jeg foretrækker for det meste at ligge hjemme på sofaen og se FCM, især nu hvor vejret er ustabilt, end at fryse på stadion, hvor man udover at betale dyrt for en billet skal punge op med 50 kr for en pølse og sodavand (sammen) og tyve kroner for en kop varm kakao (hvis de altså ikke er løbet tør). Sådan tror jeg mange har det, og det er jo så nemt at tænde for TV og skifte væk, hvis det er dårlig kamp.
Desuden er det sjældent jeg gider at tage på stadion udover søndag. Slet ikke mandags- og fredagskampe. Superligaen og søndag hører ligesom sammen.

Angående fodboldprogrammer:
Har ikke 3+, men havde det engang, hvor jeg elskede onside, men det faldt også i løbet af årene. Det ser ud til, at jeg ikke går glip af noget, da boksning og NFL ikke lige er mig, og højdepunkterne kan jeg se på dr1 eller på nettet. Og desuden ødelægger de reklamer alt! Det er der i det mindste ikke på tv2sport, som i øvrigt leverer ganske gode programmer før efter CL osv.

Jeg tror ikke, at jeg er mæt af fodbold. Ser så mange som muligt. PL, Bundesligaen og La Liga for det meste. Men jeg følger ikke så meget med i kampene som man kunne, da jeg ofte er herinde samtidigt og/eller spiller FM. Det er næsten kun Liverpool jeg er fordybet i. Men enig, disse ligaer er langt mere seværdige end Superligaen er.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #40: 03 Dec 2012, 20:43 »

Jo tak, jeg håber det er interessant læsning  Smiley

Jeg er enig i det hele mere eller mindre. Jeg sidder faktisk altid og håber på at TV2 sport på mystisk har fået den bedste kamp, for jeg er langt mere til deres studiesnak end TV3s. Færre reklamer, kortere pauser, mere enkle analyser, og ikke mindst et ligepå-og-hårdt sammendrag. Jeg har også lagt mærke til at de hver gang siger. "Når vi er tilbage efter pausen, få du højdepunkter fra samtlige Champions League kampe helt uden reklamer. Vi ses til 25 minutters målfest lige om lidt". Jeg er ikke i tvivl om hvem den er hæftet på  Grin

I øvrigt må jeg skuffe dig lidt. I følge DBUs statistikere er tilskuertallet faldet med 27,5% på MCH Arena i denne sæson i forhold til sidste sæson  Wink Men så vil du ikke se Brøndbys. 31,3%!! Værsgo Per!! Det. Er. Trist.  Skuffet
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #41: 03 Dec 2012, 22:15 »

Jeg tror ikke, at jeg er mæt af fodbold. Ser så mange som muligt. PL, Bundesligaen og La Liga for det meste. Men jeg følger ikke så meget med i kampene som man kunne, da jeg ofte er herinde samtidigt og/eller spiller FM. Det er næsten kun Liverpool jeg er fordybet i. Men enig, disse ligaer er langt mere seværdige end Superligaen er.

Det var måske nærmere sådan jeg skulle have formuleret mig. Bruger fodbold imens jeg spiller FM/Facebook/whatever, for ikke at føle mig helt lonely, haha ;o)

Men jeg tror TV3+ godt kan mærke at deres seertal falder, så mon ikke de laver det om engang i fremtiden. Det må man da håbe på. Jeg ser hvert fald sjældent fodbold Superliga fodbold på den kanal. Så faktisk AaB-AGF mens jeg trænede i dag - sjovt at se en kamp på en skøjtebane. Slog over på Newcastle-Wigan bagefter - helt perfekt bane.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #42: 03 Dec 2012, 22:20 »

Det er svært at være uenig i dette indlæg, selvom jeg personligt har det stik modsat.

http://www.superstats.dk/tilskuere/aar-for-aar - apropos statistik m.m om Superligaen.
Jeg synes det er ærgeligt og skræmmende, så meget tallet er faldende over de sidste par år. Så sluk jeres fjernsyn og tag på stadion. De fleste, hvis ikke alle, kan alligevel følge de udenlandske kampe på deres mobiler via livescore apps., samt se højdepunkter på tv/nettet derhjemme bagefter.
At misse en United kamp er jo ikke Jordens undergang. Wink

Billetpriserne er dog alt for høje tbh. Eksempelvis har en billet de to seneste derbies kostet under 100 kroner, mens det ved vores kamp i Farum i går kostede 140 kroner. Direkte latterligt. Sænk priserne til omkring de 100 kroner uanset hvem der møder hvem, det skal nok kunne hjælpe lidt på det.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #43: 03 Dec 2012, 22:25 »

Behøver jeg at følge op med at FC Vestsjælland og FC Fyn sælger billetter til 100 kr. Wink

Er personligt af den holdning hellere have lave priser og få mange folk ind, så skal det nok tjenes ind i mad og drikke.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2012, 22:30 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AR´s: Fodbold – Helt Generelt
« Svar #44: 03 Dec 2012, 22:30 »

Behøver jeg at følge op med at FC Vestsjælland og FC Fyn sælger billetter til 100 kr. Wink

Er personligt af den holdning hellere få lave priser og mange folk ind, så skal det nok tjenes ind i mad og drikke.

Ja det gør du faktisk. FC Fyn?  Shockeret De er sandelig ikke kede af det så. Men mon ikke FCV bare er ved at forberede sig til Superligaen?  Wink

Men ja, det er for dyrt at gå til fodbold. Se på Tyskland hvor en billet i gennemsnit koster 50 kr. Dernede har Fortuna Düsseldorf altså 50.000 på lægterne hver hjemmekamp Opstemt Jeg ve godt at kulturen er en anden dernede, men som eksempel er det ganske godt...
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010