home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Akademisk Boldklub
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Akademisk Boldklub  (Læst 84316 gange)
jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #285: 02 Nov 2014, 14:02 »

Ser satme godt ud for dig. Men jeg overvintrede på 5. pladsen og havde 20 point op til oprykning.. Og du har 6!!?? Ret vildt men ikke dumt!

Hvad med Kenan H., har du fået ham igang?
Logged

Falken
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #286: 02 Nov 2014, 14:23 »

Er der ikke en der er venlig at smide et SS op af Namli? Smiley Jeg er ligeglad med om det er nogle år fremme, eller fra start.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #287: 02 Nov 2014, 14:23 »

Jeg har lige forlænget min kontrakt til 2016, og vi er et par uger inde i vinterpausen. Jeg er meget tilfreds med det første halve år i klubben, og pt. befinder vi os på en 3. plads. Læg mærke til at vi har scoret 60 mål i 18 kampe. Det er klart mest i ligaen.

Efterårets bedste spiller må være Kristian Uth, som har præsteret fremragende. Det overrasker mig meget, da hans stats er meget ordinære. Han har scoret 6 mål og lavet 6 assists i 11 kampe. De sidste 7 kampe har han desværre været skadet.

Derudover vil jeg fremhæve Namli, som egentlig har præsteret på ca. samme niveau som Kristian Uth. Han har scoret 10 mål i 17 kampe, og derudover lavet 7 assists. Morten Friis og Nichlas Rohde har desuden været et fremragende makkerpar i angrebet, og specielt Rohde har været vigtig med hans 11 mål i 14 kampe.

Jeg har ikke så meget ros til forsvaret, da vi lukker rigtig mange mål ind. Hvis jeg skal fremhæve en defensiv spiller, må det være Lukas Lerager, som har gjort det godt foran forsvaret. Rune Pedersen må også få lidt ros, da han på trods af nogle drops, står langt bedre end Jannich Storch. 4-back kæden har været ret så ustabil, men hvis jeg skal vælge en ud må det være blive Jan Frederiksen, som har gjort det hæderligt.

Jeg har virkelig haft svært ved at finde ordentlige defensive forstærkninger, og jeg kunne godt tænke mig endnu flere spillere på de 5 bagerste positioner, på trods af jeg allerede har hentet 3 spillere til defensiven.

Jeg kommer med en opdatering, hvis der sker noget nyt i vinter transfervinduet. Pt. ser det ikke ud til det, da der ikke er nogle interessante spillere som vil til os på nuværende tidspunkt.

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #288: 02 Nov 2014, 14:25 »

Er der ikke en der er venlig at smide et SS op af Namli? Smiley Jeg er ligeglad med om det er nogle år fremme, eller fra start.

Her er et screenshot efter en halv sæson: http://i.imgur.com/ew4YaIl.png
Logged

Falken
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #289: 02 Nov 2014, 14:29 »

Tak for det!
Logged

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #290: 02 Nov 2014, 14:35 »

KLAUS LYKKE HENTET TILBAGE TIL AB!!

Manglende en breddespiller til den centrale midtbane. Så var det da ikke så svært: Et klub ikon skulle hentes hjem eftersom hans kontrakt med FC Helsingør udløb. En glimrende spiller!

Er desuden nr. 3 her efter 13 spillerunder. 1 point bag Horsens og yderligere 5 bag FC Vestsjælland. Vi er dog et stort felt som lige p.t. kæmper om 2. pladsen. Det bliver uden tvivl rigtig spændende!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #291: 02 Nov 2014, 14:37 »

Fedt med Lykke. Ham har jeg også forsøgt at hente, men det er ikke lykkedes mig endnu. Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #292: 02 Nov 2014, 14:44 »

Ser satme godt ud for dig. Men jeg overvintrede på 5. pladsen og havde 20 point op til oprykning.. Og du har 6!!?? Ret vildt men ikke dumt!

Hvad med Kenan H., har du fået ham igang?
Han har ikke været vanvittig, men okay. 5 mål i 7 kampe og 11 indhop Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #293: 02 Nov 2014, 14:50 »



Så er Rohde sikret de næste to år. Smiley
Logged

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #294: 02 Nov 2014, 15:04 »

Vigtig forlængelse. Han er jo guld værd! Efter 15 kampe i anden sæson  crazy







Og for en god ordens skyld så vil jeg anbefale Mikkel Jensen fra FCN. God lejesvend

Logged

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #295: 02 Nov 2014, 16:05 »

Så er jeg nået til vinterpausen i den anden sæson. Mit mål fra starten var oprykning, og man må sige at mine spillere indtilvidere har leveret. Set i indlægget ovenfor kan I se, at Rohde og Mikkel Jensen har været en oplevelse uden lige. Det samme kan siges om Namli, som jeg netop har fået forlænget med. Jeg hentede sidste sæson Morten Koch til centerforsvaret og han har været umulig for modstanderne at komme forbi. 16 kampe, 3 basser og et snit på 7.41. Han har gjort sin manager tilfreds - helt sikkert!

Derfor ligger vi nu nummer 2 i 1. divisonen, men i rigtig tæt kapløb med Silkeborg, Horsens og Lyngby som virkelig kan gøre mig nervøs for foråret. Men vi har præsteret perfekt og fået rigtig gode resultater mod de gode hold her i blandt sejre mod både Silkeborg 1 gang og Horsens 2 gange. Ellers har det været pligtsejre i resten af kampene, hvor vi kun har har misset en enkelt kamp: 0-1 mod Frederica hjemme i en kamp hvor vi har alt, men får et rødt kort til sidst hvor de så scorer. Kæmpe skuffelse som gør at vi ikke lige har fået lagt hul til dem under os nu!

I pokalen har vi netop lavet en kæmpe sensation ved at slå Randers ud i 4. runde. Så stod den på lodtrækning, og vi får den absolut nemmeste lodtrækning i Lyngby (desværre på udebane). Men vi er glade i AB og det ser rigtig godt ud.

Snart står den på transfervindue men jeg har ikke planer om at forstærke holdet. Økonomien er ikke så pæn, trods vi har skåret 15k ned i lønbudgettet siden den første sæson. Sandsynligvis vælger jeg at sælge Kenan som trods en rigtig god 1. sæson har virket for selvtilfreds her i den anden sæson. 12 kampe og 2 basser er det blevet til - Rohde har taget over heldigvis. Kenan er desuden den mest løntunge spiller i klubben med 5,5k - 1k mere end den som tjener næstmest (Rohde)

Så han skal væk..

Resultater:
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #296: 02 Nov 2014, 16:19 »

Jeg forstår ikke hvordan i andre har tid til at spille så meget. Har været igang med mit spil i 3 dage nu, og er kun kommet igennem en halv sæson.. Opstemt

Men godt gået jonas633c! Thumbs Up
Logged

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #297: 02 Nov 2014, 16:23 »

Kan love dig for at det heller ikke er normalt. Har haft totalt friweekend for alt Peace Så der har kun stået FM på programmet Opstemt Og nu er jeg ENDELIG blevet optaget af et spil. I den første halvanden uge af FM har jeg kun fået spillet en kvart sæson før dette spil xD

Og jotak.. Er spændt på hvad jeg kan få for Kenan
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #298: 02 Nov 2014, 16:26 »

Jeg regner med bare at lade Kenans kontrakt løbe ud. Han står bag både Rohde og Morten Friis i køen om angriber pladserne. Smiley
Logged

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #299: 02 Nov 2014, 16:31 »

Skulle jeg også have gjort i bagklogsskabets lys. Men hans præstationer i 1. sæson med 26 basser i 30 kampe var jo bare alt for imponeret. Ja lidt for imponerende nok Peace

Hvad med Linus Olsson? Han gør det udemærket ved mig som reserve for Rohde her i anden sæson!
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010