home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 99283 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #345: 28 Jul 2008, 14:52 »

Bum bum... lad os bare sige at jeg er enig denne gang Smiley
Logged



N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #346: 28 Jul 2008, 22:02 »



Bredden på et fodboldhold kan være afgørende for, hvor det danske mesterskabet skal placeres, og kigger vi på bænken hos de fem hold, så kan det være meget svært at afgøre hvem der har den bredeste trup. Mit valg falder dog på FC Midtjylland, som er godt dækket ind på alle pladser, og dermed kan have en fordel i kampen om Danmarksmesterskabe t.

Lige efter FC Midtjylland tilfalder de fire point Brøndby IF, som med flere gode indkøb har skabt en god bredde på holdet. Specielt i den bagerste kæde er holdet virkelig stærkt, men også længere fremme er holdet godt dækket ind, hvis de skulle blive ramt af skader. Fremme på banen er det dog meget ungdommen det hænger på, og det kan blive et problem.

Hos Fyns stolthed OB har man også en rimelig bred bænk. I forsvaret og på midtbanen er klubben dækket rigtig godt ind, men fremme har holdet svært ved at dække af, hvis Djiby Fall skulle ryge ud med karantæne eller skade.

FC København har efter et par spillerafgange ikke den afgørende bredde. Specielt i forsvaret halter københavnerne langt efter de andre hold. Antonsson og Niclas Jensen er slet ikke gode nok garderinger til et hold med de ambitioner, som der er i den danske storklub, mens man på højreback ikke har nogle rigtige reserver efter Kvist udtalte, at han ville satse alt på midtbanepladsen, men han må forventes, at tage pladsen, hvis det skulle ske med en skade. På den defensive midtbane er holdet heller ikke videre stærkt, og derfor mener jeg defensiven er for svag.

Sidst ligger de forsvarende danske mestre AaB. Holdet har ikke bredden til at sikre sig endnu et danske mesterskab. Der er flere store talenter på holdets bænk, men jeg tror ikke det er nok, og derfor vurdere jeg deres bredden som den dårligste af de fem hold.



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'bænken'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #347: 28 Jul 2008, 22:39 »

Jeg kunne ikke være mere enig.

Selvom jeg synes FCK's bredde er udemærket, så må jeg jo nok medgive, at vi har problemer i øjeblikket, hvis bare én forsvarsspiller ryger ud med skade eller karantæne. Så det er er jo nok en passende vurdering..  Peace

Fabelagtigt arbejde John! Ser frem til lignende tråde fra dig! Det har været yderst underholdende!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 'bænken'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #348: 28 Jul 2008, 22:48 »

hold da helt kæft det her er flot, jeg er helt vildt rørt, da det faktisk må have taget lang tid dette projekt.. Og vil da se om jeg ikke kan finde på lignende ting i fremtiden, tudsind tak for meget god læsning!!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'bænken'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #349: 29 Jul 2008, 16:50 »

Er der flere kommentarer til den sidste vurdering, eller den samlede stilling? Og nej, har ikke givet Brøndby lave karaktere for ikke at virke partetisk.. Smiley

Smid desuden en stemme i afstemningen...
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'afstemning'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #350: 29 Jul 2008, 19:53 »

Imponerende JS. Stort arbejde, jeg er dog uenig i, at Brøndby er den svageste af de 5. Jeg vurderer Brøndby stærkere end både AaB og FCK lige i øjeblikket.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'afstemning'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #351: 29 Jul 2008, 23:56 »

Samlet set, ville jeg nok sige, at rækkefølgen burde være:

1) FCK - Spillerne er stort set alle klassespillere, men de har svært ved at levere varen. Ikke desto mindre mener jeg, at de stadig har DK's bedste spiller-materiale.

2) BIF - De har fået samlet et sandt mesterhold, der burde kunne konkurrere om guld i år.

3) Aab - Spillermaterialet er ikke overbevisende, synes jeg. Men under Hamren fungerede de simpelthen fantastisk sammen som hold, hvilket bragte dem guldet. Truppen er for smal, til at jeg synes de er de bedste.

4) FCM - Et hold med masser af fight og speed, men jeg synes ikke de er i toppen, da de tit har problemer med at sætte sig op mod hold fra bunden af tabellen. De smider ofte point til den nederste halvdel af ligaen. Til gengæld er deres top-niveau skræmmende. Begynder de at vise stabilitet hele sæsonen igennem, så er de på lige fod med de tre ovenstående hold i kampen om guldet, i mine øjne.

5) OB - selvom jeg synes de har en meget stærk og bred trup, så lever de aldrig op til mine forventninger af dem. Hvorfor ved jeg ikke, men ser dem afgjort som de største out-sidere i guld-duellen.


I må meget gerne være uenige, nu har jeg bare givet min mening til kende. Men jeg synes du har gjort et prima stykke arbejde, John!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'afstemning'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #352: 29 Jul 2008, 23:59 »

Imponerende JS. Stort arbejde, jeg er dog uenig i, at Brøndby er den svageste af de 5. Jeg vurderer Brøndby stærkere end både AaB og FCK lige i øjeblikket.

Det gør jeg også, hvis jeg ser dem som hold, men set på de enkelte positioner, så mener jeg ikke de er stærkere. Men det kan jo komme, hvis Jönsson og Jan K viser sig som de forstærkninger vi, Brøndby fans, håber på. Det vil formentlig også betyde lidt flere point i duellen, og så kan det hele jo være ændret Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'afstemning'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #353: 30 Jul 2008, 00:09 »

JA!!! Du skal fortsætte med midterfeltet! MEN du skal (please) tage fem hold med. Om det bliver Brøndby, OB eller hvem du tager med fra toppen er jeg ligeglad med, men det gør det nemmere at diskutere, synes jeg.

De to bedste, midtermanden og de to outsidere i gruppen. Det gør at der altid vil være en midte, så man kan have et godt udgangspunkt. Sådan har jeg det i hvert fald Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'afstemning'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #354: 30 Jul 2008, 00:10 »

jamen lad os få nogle flere stemmer, så må vi se hvad det ender med Smiley
Problemet er vel bare, at Brøndby er vurderet, så det vil være det samme engang til, måske bare med en anden placering - og derfor vil det måske virke lidt mærkeligt Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'afstemning'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #355: 30 Jul 2008, 01:44 »

Jeg kan sagtens følge dig, men det virker bare bedre for mig, hvis der er et ulige antal hold. For at få, som sagt utallige gange, toppen, midten og bunden af de vurderede hold.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'afstemning'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #356: 30 Jul 2008, 02:30 »

Til en anden gang burde du måske også have teamwork og moral med.... eller en masse andre "ekstra" ting Peace

Jeg ved godt det lyder mærkeligt, og måske er det svært at vurdere, men et hold kan sagtens have gode spillere, men er komplet umulige til at arbejde sammen, og derfor er dårlige stillet end andre!
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 'afstemning'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #357: 30 Jul 2008, 06:30 »

Vejle med i midterfeltet imo Smiley
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'afstemning'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #358: 30 Jul 2008, 07:28 »

Vejle med i midterfeltet imo Smiley
jeg ville sige AGF Smiley
Logged


Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 'afstemning'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #359: 30 Jul 2008, 07:40 »

jeg ville sige AGF Smiley
jeg håber JS tager AGF, Vejle og Sønderjyske med i en nedrykningsvurderin g så Opstemt
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010