home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 641 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndbys spil?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Brøndbys spil?  (Læst 15524 gange)
Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #15: 05 Dec 2005, 18:27 »

NEJ NEJ NEJ.. syns du linderoth og lantz er ligegode? Lantz er meget hårdere og bedre boldspiller plus han også kan noget offensivt. Linderoth er en svans og kan kun defensivt.!!


HADER FCK

Selvom jeg sjældent er enig med mgt09, når det drejer sig om BIF og FCK, så må jeg erklære mig enig med ham i denne situation.

Det er helt fint at du synes Lantz er bedre, og den holdning deler jeg da også på visse punkter med dig, men prøv at komme med nogle argumenter folk kan forholde sig til, og ikke bare at han er en svans.

Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #16: 05 Dec 2005, 20:19 »

Vær nu lidt seriøs. Jeg har ikke lyst til at kommentere det der.
Haha, ja tak .. Kan virkelig godt forstå dig .. Uanset hvad du kommer med af modargumenter, så vil han altid kunne svare et eller andet igen.. "HADER FCK!" Hehe .. Smiley Det er ik' en ting man kan diskutere med ham så .. Smiley Men ja ..

Jeg synes også at Brøndby spiller pænest .. (Nok ikke lige for tiden Smiley) Men generelt .. !
Hvis vi snakker om hvem der spiller klogt , så ta' et hold som AC Horsens, de klarer det faktisk rimelig godt . Se alle de uafgjorte, og det er altså et hold der er rykket op. Synes de skal have et klap eller to på skulderen.
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #17: 05 Dec 2005, 20:46 »

Ja horsens gør det flot de får point hist og her men er lidt uenig med dig i at bif ikke spiller så godt lige PT syndes faktisk det er nu de gør det bedst
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #18: 05 Dec 2005, 20:48 »

Okay, hvis jeg så nævner UEFA-cuppen og AaB-kampen ? Wink
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #19: 05 Dec 2005, 20:52 »

Okay, hvis jeg så nævner UEFA-cuppen og AaB-kampen ? Wink

UEFA-cuppen er da nemlig et godt eksempel! Mod Petach-Tikva spillede Brøndby sikkert, og med stor overbevisning.

Mod Lokomotiv var den første time totalt domineret af BIF, og ja så sker der jo der som nogen gange sker i fodbold, det ene hold kollapser fuldstændig, og det var hvad BIF gjorde.

Mod Espanyol spiller Brøndby på et så højt niveau, og det er både teknisk, fysisk og mentalt.


Ja, så var der jo lige den forbandet AaB kamp, men fejl og undtagelser kan man jo altid finde  Wink
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #20: 05 Dec 2005, 20:54 »

Meget enig med BifBareBedre Thumbs Up
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #21: 05 Dec 2005, 20:56 »

UEFA-cuppen er da nemlig et godt eksempel! Mod Petach-Tikva spillede Brøndby sikkert, og med stor overbevisning.

Mod Lokomotiv var den første time totalt domineret af BIF, og ja så sker der jo der som nogen gange sker i fodbold, det ene hold kollapser fuldstændig, og det var hvad BIF gjorde.

Mod Espanyol spiller Brøndby på et så højt niveau, og det er både teknisk, fysisk og mentalt.


Ja, så var der jo lige den forbandet AaB kamp, men fejl og undtagelser kan man jo altid finde  Wink
Jeg synes helt klart at det er dem der er bedst i Superligaen .. Helt sikkert.. Men de 3-4 kampe synes jeg var LANGT under deres standard ..
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #22: 05 Dec 2005, 20:57 »

Meget enig med BifBareBedre Thumbs Up
Hehe, du har lige rettet indlægget var? Smiley For lige før var du enig med mig Opstemt
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #23: 05 Dec 2005, 21:00 »

Hehe, du har lige rettet indlægget var? Smiley For lige før var du enig med mig Opstemt


Ja det er rigtigt jeg skrev forkert før  Forlegen men hva fanden  Smiley
bifbarebedre havde jo ret  Rullende Øjne
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #24: 05 Dec 2005, 21:08 »

Hvem syndes i skulle starte inde af først Rytter eller Dan anton anden Zaza,Ankergren eller sidst men ikke mindst Skoubo/Kim C...........
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #25: 05 Dec 2005, 21:19 »

Dan Anton, kan ikke se hvorfor de tog Rytter? Kan ik lide ham .. Ankergren, helt klart (Eller tage Kim Dreis tilbage?) ved ikke med Skoubo, lige nu er det nu nok Kim C, da Skoubo har tralvt med at få syet pungen sammen! Grin
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #26: 05 Dec 2005, 21:30 »

Dan Anton, kan ikke se hvorfor de tog Rytter? Kan ik lide ham .. Ankergren, helt klart (Eller tage Kim Dreis tilbage?) ved ikke med Skoubo, lige nu er det nu nok Kim C, da Skoubo har tralvt med at få syet pungen sammen! Grin

Synes helt klart, at de skal starte inde med Rytter, da Dan A nu har spillet skidt de seneste par kampe, og Rytter har gjort det til UG med kryds og slange!

Også til dig Bif-boy: jeg hedder altså BifBareBedst, og ikke BifBareBedre  Wink
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #27: 05 Dec 2005, 21:31 »

Synes helt klart, at de skal starte inde med Rytter, da Dan A nu har spillet skidt de seneste par kampe, og Rytter har gjort det til UG med kryds og slange!

Også til dig Bif-boy: jeg hedder altså BifBareBedst, og ikke BifBareBedre  Wink



Sorry kan du ikke også lige give dit bud på de to andre pladser Thumbs Up
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #28: 05 Dec 2005, 21:34 »

Dan Anton, kan ikke se hvorfor de tog Rytter? Kan ik lide ham .. Ankergren, helt klart (Eller tage Kim Dreis tilbage?) ved ikke med Skoubo, lige nu er det nu nok Kim C, da Skoubo har tralvt med at få syet pungen sammen! Grin

dan a og rytter: rytter har spillet i FCK ( 1 grund ) han er langsom, dårlig fysisk og lille?? nævn li hans gode sider. og lad vær med sig rutine du kan sq ik leve på rutine. og det med Skoubo og Kim C: jeg forstår ik hvad de har set i Kim C, jeg er stor Brøndby fan men Kim C er da nok den mest stivbenede fodboldspiller og han brænder ALT! skidt spiller!
Logged

Mgt09
Gæst
 
Sv: Brøndbys spil?
« Svar #29: 05 Dec 2005, 21:53 »

dan a og rytter: rytter har spillet i FCK ( 1 grund ) han er langsom, dårlig fysisk og lille?? nævn li hans gode sider. og lad vær med sig rutine du kan sq ik leve på rutine.

Anton derimod, han er 2 meter høj, eller hvad er lige du prøver at sige? Yderligere fortæl mig lige, hvilke gode sider har Anton som Rytter ikke har, andet en "klubfølelse"?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010