home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 650 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndbys spil?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Brøndbys spil?  (Læst 16811 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Brøndbys spil?
« Svar #45: 06 Dec 2005, 13:12 »

Andet end klub følelse har dan anton styrke, vilje han gir sig altid 100% han kæmper for det istedet for rytter. han trækker sig og ligner end der aldrig har set en fodbold før hvis der bliver en nærkamp..

PLUS. Dan Anton Johansen har A-L-D-R-I-G spillet i FCK og kommer aldrig til det.! har aldrig forstået hvorfor rytter er blevet prof..!!!

Tjah, hvis du ikke har forstået Rytter blev prof, så har du da aldrig set ham spille mens han var i Lyngby og især i FCK, hvor han med sin vilje, offensive raids og sikre defensive spil gjorde livet svært for enhver venstre kant !

Det er dog passé med alle disse gode rosende ord om Thomas Rytter, de sidste par år i Wolfsburg har taget de sidste kræfter ud af ham. Hans vilje er forsvunden, han har ikke så mange offensive løb og hans defensiv er jo være end Saarinen.

Tilsidst vil jeg sige, det er iorden at være kritisk overfor en spiller, men hele dit indlæg bliver ligesom useriøst, når du udtaler dig om Rytter og siger han aldrig burde have været prof - Det er ok engang imellem at være objektiv. Bare fordi du bedre kan lide Dan Anton fordi han aldrig har spillet i FCK.

Edit: @BifBareBedst: Du har da vist heller ikke set de sidste 4-5 kampe hvis du mener det er landsholdsklasse, det som Rytter har præsteret Opstemt - Rytter var god tidligere, men er langt fra at være god nok til landsholdet eller endda BIF
« Seneste Redigering: 06 Dec 2005, 13:15 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #46: 06 Dec 2005, 14:44 »

Edit: @BifBareBedst: Du har da vist heller ikke set de sidste 4-5 kampe hvis du mener det er landsholdsklasse, det som Rytter har præsteret Opstemt - Rytter var god tidligere, men er langt fra at være god nok til landsholdet eller endda BIF

Jeg indrømmer gerne at han i de første kampe for Brøndby var sindsyg ringe, men mod Ob, Espanyol, FCN og Lokomotiv har han altså været super godt kørende, og jeg mener at han især i kampen mod Espanyol, var på et så højt niveau, at landsholdet var et emne.

Selvfølgelig skal man ikke tage ham på landsholdet, fordi han spiller en god kamp mod Espanyol, men det jeg mener er at f.eks. Helveg ikke har vist et lige så højt niveau i lang tid, som Rytter viste i Espanyol kampen.

Håber i forstår mig!

Mgt09
Gæst

« Svar #47: 06 Dec 2005, 15:23 »

Du er da underlig?

Så prøv du at sig noget godt om rytter!

Nej det gider jeg ikke. Folk som starter en debat med: "svans" - dem gider jeg ikke spilde unødigt tid på. Alle andre end dig, kan forhåbentlig se din mangel på. at holde en god debat. Dine argumenter er sløje og ubrugelige. Jeg behøver ikke bruge tid på at overbevise dig om, hvorfor Rytter er blevet prof. når alle andre end dig har set hvorfor. .
« Seneste Redigering: 06 Dec 2005, 16:07 af Mgt09 » Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 06 Dec 2005, 15:48 »

Jeg indrømmer gerne at han i de første kampe for Brøndby var sindsyg ringe, men mod Ob, Espanyol, FCN og Lokomotiv har han altså været super godt kørende, og jeg mener at han især i kampen mod Espanyol, var på et så højt niveau, at landsholdet var et emne.

Selvfølgelig skal man ikke tage ham på landsholdet, fordi han spiller en god kamp mod Espanyol, men det jeg mener er at f.eks. Helveg ikke har vist et lige så højt niveau i lang tid, som Rytter viste i Espanyol kampen.

Håber i forstår mig!

forstår dig godt syndes selv han var rigtig ringe i de første par kampe og syndes klart at Danton skulle starte i stedet men han har spillet sig op her i de sidste par kamp

Brøndby ´96
Arsenal ´96

LosCules
Gæst

« Svar #49: 06 Dec 2005, 16:01 »

Blomvikings@ Hvordan fanden kan du bruge et argument som "han er dårlig fordi han har spillet i FCK"?

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 06 Dec 2005, 18:39 »

Mange siger at Lantz spiller svinsk synes det ikke selv havd med jer HuhHuh?

Brøndby ´96
Arsenal ´96

LosCules
Gæst

« Svar #51: 06 Dec 2005, 18:45 »

Han spiller til tider svinsk(espanyol-kampen fx).

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 06 Dec 2005, 19:20 »

Han spiller til tider svinsk(espanyol-kampen fx).

tror han blev grebet af stemningen i den kamp synes det udviklede sig til en svinsk kamp ....... Min mening

Brøndby ´96
Arsenal ´96

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 06 Dec 2005, 19:32 »

tror han blev grebet af stemningen i den kamp synes det udviklede sig til en svinsk kamp ....... Min mening

Det er ingen undskyldning for at spille svinsk. Han burde vel være intelligent nok som menneske til ikke at lave taklinger som i den grad sætter andre mennerskers helbred på spil alligevel? 

Desuden er det jo langt fra første gang han laver svinestreger. Det lader til, ud fra dit nickname, at dit klubtilhørsforhold er Brøndby, så jeg går ud fra, at du også har set den takling han ramte Peter Degns ankel med? Syg handling.

Måske et lidt grovere eksempel, men han går generelt for meget over stregen, og dommerne må til at få øjnene op for det, så det kan straffes refærdigst muligt.

Ud over hans tildenser til svinestreger og spil over grænsen, synes jeg nu ellers, at han er i ganske habil spiller.

mvh,
mathias

absalonsen
Gæst

« Svar #54: 06 Dec 2005, 19:39 »

Nu kommer jeg lidt sent ind i debatten, men....
Jeg kan kun være enig med jer som også er blevet glad for Rytters seneste præstationer. Imens Danton mere og mere ligner en færdig mand i Brøndby. Og så lev det bestemt ikke bedre af at han fik det røde kort.

Mange siger at Lantz spiller svinsk synes det ikke selv havd med jer HuhHuh?

Ja, til tider må jeg indrømme at han nok gåt for hårdt til den. Men spørgsmålet kunne jo også være at dansk fodbold bare generelt ikke er så hårdt som Lantz muligvis er vant til! Og her snakker jeg måske ikke så meget om Espanyol, da de jo ikke er med i dansk bold!

LosCules
Gæst

« Svar #55: 06 Dec 2005, 19:43 »

Hmmm..

Mener det var dig der skrev at rutine ikke holder..

Her kan man se hvorfor man skal ha' rutine..

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #56: 06 Dec 2005, 19:50 »

Ja, til tider må jeg indrømme at han nok gåt for hårdt til den. Men spørgsmålet kunne jo også være at dansk fodbold bare generelt ikke er så hårdt som Lantz muligvis er vant til!

Muligvis, men det er jo forskel på hård spil og svinestreger. Det kan godt være at de gik mere til vaflerne nede i Tyskland, men derfor er det stadigvæk ikke acceptabelt med de svinestreger, som han har vist.

mvh,
mathias

LosCules
Gæst

« Svar #57: 06 Dec 2005, 19:54 »

Ja, enig. Tror ikke Tyskland spiller svinsk, som Marcus Lantz jo til tider spiller.

absalonsen
Gæst

« Svar #58: 06 Dec 2005, 19:59 »

Selvfølgelig nej! Men det kan være at Lantz blev betragtet son en "lidt hård" spiller i Tyskland. Hvor jeg regner med at piller er lidt hårdere end her. Og når han så spiller her i DK, så fortsætter han som han gjorde i Tyskland. Og nu bliver han så bare betragtet som en "hård spiller" her i Danmark. Måske?

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 06 Dec 2005, 20:10 »

Selvfølgelig nej! Men det kan være at Lantz blev betragtet son en "lidt hård" spiller i Tyskland. Hvor jeg regner med at piller er lidt hårdere end her. Og når han så spiller her i DK, så fortsætter han som han gjorde i Tyskland. Og nu bliver han så bare betragtet som en "hård spiller" her i Danmark. Måske?

Har intet problem med at han spiller hårdt - det er fint nok.

Men det er vigtigt at man skelner hård spil og svinestreger. Marcus Lantz står for begge dele, hvor kun det første er acceptabelt.

mvh,
mathias

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010