home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:50:28 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132686 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  SønderJyskE
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: SønderJyskE  (Læst 44601 gange)
snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #15: 02 Apr 2015, 21:19 »

Så sluttede sæsonen, og det endte med en fantastisk 3. plads i Superligaen



Her er lidt af statistikkerne som kan være spændende




Priserne:
Årets spiller efterår:


Årets spiller forår:
1. plads.
3. plads.

Det var lige Daniel Larsson der fik 2. pladsen i foråret.

Årets hold ser således ud
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #16: 04 Apr 2015, 08:29 »

Så fik jeg også startet med det tætteste vi kommer på et lokalt hold i superligaen og det er indtil videre blevet til Jack grimmer på leje fra Fulham til den tyndt besatte højreback hvor jeg også har hentet juanra på fri. Til midten er Morten bertolt hentet ind gratis og endelig er Martin høgstad også hentet ind mest som et fremtidigt projekt. Har spillet to kampe indtil videre, hvor det er blevet til to gange 1-0 over Hobro(U) og Randers (H). Økonomien sejler totalt og vi skal holde os i toppen resten af sæsonen, hvis ikke det skal ende med blodrøde tal på bundlinien. Prøver at sælge lidt af overskuddet på midtbanen, dog uden held indtil videre.
Logged


snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #17: 04 Apr 2015, 12:41 »

Lyder godt Darkalf, jeg kan kun anbefale at bruge Morten Beck som kantspiller. Han fik lavet 12 assists ved mig, og var med i snakken om at få prisen som danmarks bedste unge spiller.

Udover det så brugte jeg Henrik Hansen som offensiv midt, hvilket han gengældte med 17 mål og 8 assists
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #18: 04 Apr 2015, 12:48 »

Spiller ik med omc så har solgt Henrik Hansen og Morten Beck har jeg forlænget med, da han er min topscorer med 2 mål i 3 kampe indtil videre. Tilgengæld kan jeg slet ik få marvin p til at scorer.
Logged


snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #19: 04 Apr 2015, 13:07 »

Jeg havde Marvin P liggende som Fremskudt angriber, og der bombede han, men det kan være fordi du bruger en anden taktik
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #20: 04 Apr 2015, 14:13 »

Har ham som skarpretter ved siden af en targetmand.
Logged


FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #21: 04 Apr 2015, 14:49 »

Jeg havde succes ved at bruge ham som skarpretter, med en dybdeliggende ved siden af.
Pourie som skarp. og Uhre som dybdeliggende. Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #22: 04 Apr 2015, 16:53 »

Ok det må prøves
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #23: 04 Apr 2015, 17:13 »

Jeg med på vognen her omkring SønderjyskE.. manglede et save udover min blog, som jeg dog er gået totalt død i for tiden.
Har lige startet spillet op, men kommer nok ikke ret langt lige i første omgang, da spillet også skal bruges til at skrive en guide om analyse af taktik.

Jeg har valgt at spille en defensiv funderet taktik, med 2 defensive midtbanespillere, hvoraf den ene er regista. Har ingen central midt, da jeg har en fireback kæde, 2 defensive midt, 1 offensiv midt, 2 kanter og 1 angriber Smiley Håber min kontrabaserede spillestil kan virke!

Nogle råd til en ny højreback?
« Seneste Redigering: 04 Apr 2015, 17:16 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #24: 04 Apr 2015, 20:31 »

Jeg valgte at hente Iban Zubiaurre ind, men han røg hurtigt ud på lån igen, da han ikke spillede højere end 5,8 i gennemsnit igennem en længere periode

Ellers brugte jeg Baldur sigurdsson
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #25: 04 Apr 2015, 22:09 »

Selv købt Daniel (brasiliansk spiller) fra Lyngby,  han er stadigvæk min foretrukne på HB i 21/22 sæsonen :-)
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #26: 04 Apr 2015, 23:25 »

Er han ikke fra HB Køge?
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #27: 04 Apr 2015, 23:40 »

Det går jo over stok og sten og kalenderen siger allerede slutningen af oktober. Vi har spillet 10 kampe nu, ni i ligaen og en i pokalen, hvor vi gik sikkert videre mod Tåstrup med endnu et cleansheet til Skender. Vi fører højst overraskende ligaen med 23 point for 9 kampe, og senest har vi slået FCK 1-0 hjemme i Haderslev, efter et sandt drama med to annullerede mål og et manglende straffespark efter en voldsom tackling på Uhre. Har fortsat problemer med at få marvin og Uhre til at bombe, men så længe resten af holdet gør deres så skal det nok gå. Vi balancere pt på en knivsæg, da jeg netop at fået en trist nyhed. Jens rinke er ude i de næste 8-9 måneder og vi står dermed tilbage med kun Skender. Positivt nyt er der også, idet løntunge Daniel Jensen er solgt til et slovensk hold for svimlende 200.000kr. Haha. Vi styrtbløder penge på trods af overholdes af lønbudgettet, så håber på en kanon slutspurt kan sikrer gode præmiepenge efter de første 11 runder, hvor FCM og Randers er de eneste som kan nå os.
Logged


snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #28: 05 Apr 2015, 00:28 »

Stærkt Darkalf, det lyder jo som om at det kører perfekt for dig. Lige bortset fra at du ikke kan få Marvin og Uhre til at bombe, men det kommer nok
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #29: 05 Apr 2015, 03:32 »

Ups, mente HB Køge  Opstemt
Ret lovende start, skender udvikler sig godt i løbet af sæsonerne,  hans fysiske falder drastisk,  men mentale øges til gengæld :-)
Hvordan  klarer de danske  klubber sig i Europa i jeres saves?
Ved mig præsterer de aldrig godt og ryger oftest ud inden gruppespillet...
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010