home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  SønderJyskE
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: SønderJyskE  (Læst 44382 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #45: 06 Apr 2015, 10:37 »

I marts måned,  skiftende tidspunkter  Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #46: 07 Apr 2015, 08:10 »

Så kom vi forbi regens og det var en skuffende omgang, med ikke det store til fremtiden, men så længe faciliter og rekrutteringen ikke kan blive opgraderet grundet økonomien, må vi jo tage til takke med hvad vi kan få.. Vi er videre til semifinalerne i pokalen efter en 120 mins gyser på heden, hvor vi først fik scoret det afgørende mål i ekstratid, og Pione Sisto havde så lige to stolpeskud i 118. og 120. min, men vi havde det nødvendige held, og i kvartfinalen stod vi overfor OB, der blev slået sikkert med 4-2. De resterende hold i pokalen er derfor os, EFB, BIF og Næstved og vi fik fornøjelsen af EFB, og dermed ren badebillet til finalen for BIF...

I ligaen er spillet efter vinterpausen blevet noget mere svingende grundet en del skader til især de bagerste fire, men heldigvis har FCM også sat dumme point til og vi ligger derfor fortsat nummer 1 med 5 point ned til FCM, som vi tager imod i næste kamp hjemme på Sydbank Park. Økonomien sejler fortsat, men har fået lavet en god fremtidig handel, hvor Pierre Kanstrup forlader 6100 for at tage til Young Boys i en handel der sender 8 mil kr i klubkassen på sigt. Ellers har jeg hentet en Jorge Gomez på fri transfer til begge fløje, regner ikke med at han bliver den store stjerne, men måske kan han blive et spændende salgsobjekt senere..
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #47: 07 Apr 2015, 16:23 »

Det blev kun til en sæson i Sønderjyske, hvor end ikke fik spillet den sidste ligakamp inden swansea tilbød mig jobbet efter en skuffende sæson, hvor man kun lige akkurat overlevede i Prl. Der venter et stort arbejde med genopretningen i swansea, og derfor har jeg da også gemt i en separat fil så jeg altid kan gå videre med Sønderjyske. Det blev til en pokal og ligatitel takket være flot forsvarsspil og et salg af sisto til Villarreal, hvilket ødelagde FCMs forår.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #48: 16 Apr 2015, 13:34 »

Nå fik sgu lysten til Sønderjyske tilbage igen, og derfor spillede jeg da lige den sidste ligakamp i første sæson. Vi sluttede sæsonen af på udebane mod årets nummer to fra FCM, der vandt 3-1 i en kamp, hvor vi ikke rigtigt var tilstede på noget tidspunkt. Sæsonens store spiller for mig blev lejesvenden Marvin Pourie der i 39 kampe scorede 23 mål og lavede 9 oplæg, hvilket gav en anden plads på årets topscorer liste overgået af SIFs Morten Beck med sølle 3 mål. Assistkonge i klubben og som end også i ligaen blev Mikael Uhre, der fra hans plads som Pouries makker lavede 9 mål og 14 oplæg. Håber på at kunne hente Marvin til klubben på en fast aftale, men nu må vi se, der er også andre pladser som trænger til en opgradering især begge backs, hvor vi i år har måtte leje os ud af problemerne. Der vil blive frigivet en del lønkroner, når først Salami, Storm og Juanra er væk. Der vil komme mere om hvem der har forladt os, og hvem der er kommet til i næste update fra det Sønderjyske.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #49: 16 Apr 2015, 14:07 »

Hvad rolle har du anvendt Pourie og Uhre i? Jeg søger en alternativ taktik til min nuværende kontra
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #50: 16 Apr 2015, 15:00 »

Begge to som falske 9'er i support mener jeg det er. Har ikke lige FM tændt
Logged


Poulakis
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #51: 18 Maj 2015, 09:19 »

Jeg har har stor succes med Pourie som Skarpretter og Uhre som Targetman. Uhre har snittet mange bolde til Pourie som har firsttimet de fleste mål. Han blev da også klart topscorer i min første sæson og årets spiller(i første save).

Er nu startet på et nyt save, da jeg i mit første save bl.a. fik solgt Adama, hvilket var en fejl imo. Desværre mistede jeg Beck på en frikøbsklausul jeg havde overset Skuffet han var ellers guld værd på kanten.
Jeg ligger pt. på 1. pladsen i marts måned med 3 point ned til FCM i første sæson, men har svært ved at finde ordentligt spillermateriale der skal erstatte de aldrende spillere som Lodberg, H.Hansen og D.Jensen.

Er I andre gået i stå?
Logged

/Coach Poulakis
Spiller i CM06(mener jeg det var)

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #52: 18 Maj 2015, 10:31 »

Har mistet gnisten til fm15 for tiden har jeg gang i fm12 med Chelsea. Jeg kan ikke lige huske hvem jeg hentede ind i stedet for Henrik Hansen og Daniel Jensen, men solgte dem begge tidligt, da de er for gamle og løntunge til mit humør. Måske man skulle komme igang med SE igen snart.
Logged


mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #53: 03 Sep 2015, 20:02 »

Jeg har personligt lige spillet mod SønderjyskE i den danske pokalturnering (Spiller for Thisted FC), og efter dette var jeg meget opsat på, at starte en karriere med dem!

Jeg spiller med en sommer-update, dog uden nogle transfers som f.eks. Bjørn Paulsen (Ud til Esbjerg), Thomas Dahlgaard (Ind fra Heerenven) og Marc Dal Hende (Ind FC Vestsjælland).

Målsætningen for første sæson er, at blive i Alka Superligaen, samt komme til kvartfinalen i Pokalturneringen.
Økonomien ser okay ud, dog havde jeg ikke mere end 2 millioner, at købe for, så de blev lagt over i lønbudgettet.

Indkøb:
Jeg ville meget gerne styrke bredden i truppen, da jeg synes denne er meget smal. Derudover vil jeg meget gerne have nordiske spillere, og dette har jeg også gjort i det første transfervindue.
Ind er kommet:
Mads Toppel
Martin Skender har ellers et fint niveau, men min anden målmand (Rinkie) er for langt fra Skenders niveau til at kunne udfordre ham på målmandsposten. Derfor er Mads Toppel hentet ind, og lige nu har han samme potentiale som Skender. Mads kommer ind på en fri transfer (opdateringen har ikke fået sendt ham til Brøndby).
Jacob Dehn
Jacob Dehn er tiltænkt en rolle som back-up i første sæson, men kan gøre sig gældende allerede her, på grund af den smalle bredde, eller hvis Bjørn Paulsen skulle smutte (Han er meget eftertragtet). Jacob kommer også ind på en fri transfer, og skal primær kæmpe med Marc Pedersen om bænkpladsen i midterforsvaret.
Christian Poulsen
Jeg havde ikke forventet, at jeg kunne erhverve mig Christian Poulsen, da han var meget eftertragtet af både danske, norske og græske klubber. Han er tiltænkt en rolle på den defensive midtbane, og kan også gøre sig gældende på den centrale midtbane. Han har stor rutine (hvilket også kan ses på hans løn), og kommer til på en fri transfer.
Kim Bo-Kyung
Jeg blev tilbudt ham af hans agent, og da hans potentiale oversteg alle vores offensive midtbanespillere, skulle jeg bare have ham. Med en fortid i Cardiff, har han allerede meget erfaring selvom han kun er 24 år. Han kommer til på en fri transfer, og kommer til at spille på en af de 2 kanter, hvor enten Silas Songani eller Johan Absalonsen lignede faste startere.
Frederik Møller
Frederik er lejet i FC Midtjylland, da jeg virkelig manglede en venstre back, og med hans lave løn, var han den perfekte løsning. God solid venstre back, der dog ikke har så meget konkurrence på pladsen.
Jack Grimmer
Jack er hentet ind på leje fra Fulham, da jeg virkelig manglede en højre back, og ikke kunne finde nogle billige danskere, som havde niveauet.
Christian Rye
Til sidst hentede jeg Christian Rye ind på en fri transfer, men kun for breddens skyld. Han har dog fint potentiale, og kan være en god back-up på den lange bane.

Jeg har ikke solgt nogen endnu, men da løn-budgettet lige pt. siger minus, så skal jeg måske overveje, at sælge Bjørn Paulsen eller Adama Guira, da de begge er meget eftertragtede. Jeg slipper dem dog ikke for enhver pris.

Min favorit-formation er en 4-1-2-2-1, hvor jeg spiller med en ankermand på den defensive midt, og 2 offensive kanter.
Ideale-startopstilling:
Målmand: Martin Skender
Højre back: Jack Grimmer
Venstre back: Frederik Møller
Central midterforsvar: Bjørn Paulsen
Central midterforsvar: Pierre Kanstrup
Defensiv midtbane: Adama Guira
Central midtbane: Christian Poulsen
Central midtbane: Nikolaj Madsen
Højre kant: Silas Songani
Venstre kant: Kim Bo-Kyung
Angriber: Tommy Bechmann
Udskiftere:
Mads Toppel (Målmand)
Søren Mussmann (Central forsvar/Venstre back)
Joáo Pereira (Central forsvar)
Janus Drachmann (Defensive midtbane)
Troels Kløve (Højre kant)
Johan Absalonsen (Venstre Kant)
Andreas Oggesen (Offensiv midtbane/Angriber)
Unge boblere:
Christian Rye (Central midtbane)
Jacob Dehn (Central forsvar)
Morten Beck (Højre kant/Højre back)
Jeppe Simonsen (Angriber)

Jeg har indtil videre spillet 4 kampe i superligaen, og de er alle gået over forventning. 10 point, og en 2. plads lige efter FC København:

Hobro - SønderjyskE
Resultat: 2-3
Tilskuerantal: 2.618
Målscorer:
14 minutter: 0-1 Pierre Kanstrup
41 minutter: 0-2 Silas Songani
50 minutter: 1-2 Martin Mikkelsen
80 minutter: 1-3 Kim Bo-Kyung
81 minutter: 2-3 Mikkel Beckmann (Straffe)
Kampens spiller: Kim Bo-Kyung

SønderjyskE - Viborg FF
Resultat: 2-0
Tilskuerantal: 3.135
Målscorer:
78 minutter: 1-0 Kim Bo-Kyung
80 minutter: 2-0 Morten Beck
Kampens spiller: Jack Grimmer

Odense Boldklub - SønderjyskE
Resultat: 1-2
Tilskuerantal: 8.219
Målscorer:
15 minutter: 0-1 Tommy Bechmann
45+3 minutter: 1-1 Anders K. Jacobsen
77 minutter: 1-2 Tommy Bechmann
Kampens spiller: Tommy Bechmann

SønderjyskE - Esbjerg fB
Resultat: 0-0
Tilskuerantal: 4.345
Kampens spiller: Jack Grimmer
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #54: 04 Sep 2015, 08:23 »

Jeg har personligt lige spillet mod SønderjyskE i den danske pokalturnering (Spiller for Thisted FC), og efter dette var jeg meget opsat på, at starte en karriere med dem!

Jeg spiller med en sommer-update, dog uden nogle transfers som f.eks. Bjørn Paulsen (Ud til Esbjerg), Thomas Dahlgaard (Ind fra Heerenven) og Marc Dal Hende (Ind FC Vestsjælland).

Målsætningen for første sæson er, at blive i Alka Superligaen, samt komme til kvartfinalen i Pokalturneringen.
Økonomien ser okay ud, dog havde jeg ikke mere end 2 millioner, at købe for, så de blev lagt over i lønbudgettet.

Indkøb:
Jeg ville meget gerne styrke bredden i truppen, da jeg synes denne er meget smal. Derudover vil jeg meget gerne have nordiske spillere, og dette har jeg også gjort i det første transfervindue.
Ind er kommet:
Mads Toppel
Martin Skender har ellers et fint niveau, men min anden målmand (Rinkie) er for langt fra Skenders niveau til at kunne udfordre ham på målmandsposten. Derfor er Mads Toppel hentet ind, og lige nu har han samme potentiale som Skender. Mads kommer ind på en fri transfer (opdateringen har ikke fået sendt ham til Brøndby).
Jacob Dehn
Jacob Dehn er tiltænkt en rolle som back-up i første sæson, men kan gøre sig gældende allerede her, på grund af den smalle bredde, eller hvis Bjørn Paulsen skulle smutte (Han er meget eftertragtet). Jacob kommer også ind på en fri transfer, og skal primær kæmpe med Marc Pedersen om bænkpladsen i midterforsvaret.
Christian Poulsen
Jeg havde ikke forventet, at jeg kunne erhverve mig Christian Poulsen, da han var meget eftertragtet af både danske, norske og græske klubber. Han er tiltænkt en rolle på den defensive midtbane, og kan også gøre sig gældende på den centrale midtbane. Han har stor rutine (hvilket også kan ses på hans løn), og kommer til på en fri transfer.
Kim Bo-Kyung
Jeg blev tilbudt ham af hans agent, og da hans potentiale oversteg alle vores offensive midtbanespillere, skulle jeg bare have ham. Med en fortid i Cardiff, har han allerede meget erfaring selvom han kun er 24 år. Han kommer til på en fri transfer, og kommer til at spille på en af de 2 kanter, hvor enten Silas Songani eller Johan Absalonsen lignede faste startere.
Frederik Møller
Frederik er lejet i FC Midtjylland, da jeg virkelig manglede en venstre back, og med hans lave løn, var han den perfekte løsning. God solid venstre back, der dog ikke har så meget konkurrence på pladsen.
Jack Grimmer
Jack er hentet ind på leje fra Fulham, da jeg virkelig manglede en højre back, og ikke kunne finde nogle billige danskere, som havde niveauet.
Christian Rye
Til sidst hentede jeg Christian Rye ind på en fri transfer, men kun for breddens skyld. Han har dog fint potentiale, og kan være en god back-up på den lange bane.

Jeg har ikke solgt nogen endnu, men da løn-budgettet lige pt. siger minus, så skal jeg måske overveje, at sælge Bjørn Paulsen eller Adama Guira, da de begge er meget eftertragtede. Jeg slipper dem dog ikke for enhver pris.

Min favorit-formation er en 4-1-2-2-1, hvor jeg spiller med en ankermand på den defensive midt, og 2 offensive kanter.
Ideale-startopstilling:
Målmand: Martin Skender
Højre back: Jack Grimmer
Venstre back: Frederik Møller
Central midterforsvar: Bjørn Paulsen
Central midterforsvar: Pierre Kanstrup
Defensiv midtbane: Adama Guira
Central midtbane: Christian Poulsen
Central midtbane: Nikolaj Madsen
Højre kant: Silas Songani
Venstre kant: Kim Bo-Kyung
Angriber: Tommy Bechmann
Udskiftere:
Mads Toppel (Målmand)
Søren Mussmann (Central forsvar/Venstre back)
Joáo Pereira (Central forsvar)
Janus Drachmann (Defensive midtbane)
Troels Kløve (Højre kant)
Johan Absalonsen (Venstre Kant)
Andreas Oggesen (Offensiv midtbane/Angriber)
Unge boblere:
Christian Rye (Central midtbane)
Jacob Dehn (Central forsvar)
Morten Beck (Højre kant/Højre back)
Jeppe Simonsen (Angriber)

Jeg har indtil videre spillet 4 kampe i superligaen, og de er alle gået over forventning. 10 point, og en 2. plads lige efter FC København:

Hobro - SønderjyskE
Resultat: 2-3
Tilskuerantal: 2.618
Målscorer:
14 minutter: 0-1 Pierre Kanstrup
41 minutter: 0-2 Silas Songani
50 minutter: 1-2 Martin Mikkelsen
80 minutter: 1-3 Kim Bo-Kyung
81 minutter: 2-3 Mikkel Beckmann (Straffe)
Kampens spiller: Kim Bo-Kyung

SønderjyskE - Viborg FF
Resultat: 2-0
Tilskuerantal: 3.135
Målscorer:
78 minutter: 1-0 Kim Bo-Kyung
80 minutter: 2-0 Morten Beck
Kampens spiller: Jack Grimmer

Odense Boldklub - SønderjyskE
Resultat: 1-2
Tilskuerantal: 8.219
Målscorer:
15 minutter: 0-1 Tommy Bechmann
45+3 minutter: 1-1 Anders K. Jacobsen
77 minutter: 1-2 Tommy Bechmann
Kampens spiller: Tommy Bechmann

SønderjyskE - Esbjerg fB
Resultat: 0-0
Tilskuerantal: 4.345
Kampens spiller: Jack Grimmer

Slap af nogle syge sinings du har lavet!

Er selv lige startet med SønderjyskE i aftes. Og vil her stort set kun hente danske spiller, ellers skandinaviske talenter.


Har altid kørt med at min sportchef hente og tilbød spillere, da jeg følte det var mest realistisk. Men vil i dette save hente spillerne selv!

Dog forstår jeg ikke hvordan du kan finde de spiller i første transfervindue?
Logged

mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #55: 04 Sep 2015, 08:57 »

Slap af nogle syge sinings du har lavet!

Er selv lige startet med SønderjyskE i aftes. Og vil her stort set kun hente danske spiller, ellers skandinaviske talenter.


Har altid kørt med at min sportchef hente og tilbød spillere, da jeg følte det var mest realistisk. Men vil i dette save hente spillerne selv!

Dog forstår jeg ikke hvordan du kan finde de spiller i første transfervindue?

Ved ikke hvad du mener med at "finde de spillere"... Jeg spiller med en opdatering fra LFC-Marshall, og her er disse spillere på fri. Som jeg også har skrevet, så er spiller som Thomas Dahlgaard & Bjørn Paulsen ikke skiftet, samtidig med at Mads Toppel, Christian Rye og andre ikke er i deres nuværende klub (Brøndby & Thisted).
Bl.a. har Brøndby lige købt Thomas Sørensen på fri, og Dimitar Berbatov er at finde i Malmö FF.
Logged

dllu
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #56: 04 Sep 2015, 09:25 »

Jeg har personligt lige spillet mod SønderjyskE i den danske pokalturnering (Spiller for Thisted FC), og efter dette var jeg meget opsat på, at starte en karriere med dem!

Som sønderjyde bosat i Thisted, der selvfølgelig var inde og se kampen: Det var vist mere held end forstand. I havde fortjent bedre... Thumbs Up

Men held og lykke med dit save, god start indtil videre...
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #57: 04 Sep 2015, 09:51 »

Ved ikke hvad du mener med at "finde de spillere"... Jeg spiller med en opdatering fra LFC-Marshall, og her er disse spillere på fri. Som jeg også har skrevet, så er spiller som Thomas Dahlgaard & Bjørn Paulsen ikke skiftet, samtidig med at Mads Toppel, Christian Rye og andre ikke er i deres nuværende klub (Brøndby & Thisted).
Bl.a. har Brøndby lige købt Thomas Sørensen på fri, og Dimitar Berbatov er at finde i Malmö FF.


Kender du til de spillere inden du starter?
For SE har da ingen scout når man starter, eller jeg har ikke. Spiller ikke med det LFC-Marshall Smiley

Grunden til at jeg spørger, er netop at jeg endnu ikke selv har søgt efter spiller i FM15.
Logged

mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #58: 04 Sep 2015, 10:07 »



Kender du til de spillere inden du starter?
For SE har da ingen scout når man starter, eller jeg har ikke. Spiller ikke med det LFC-Marshall Smiley

Grunden til at jeg spørger, er netop at jeg endnu ikke selv har søgt efter spiller i FM15.

Ja jeg kender til dem i forvejen, bortset fra Kim Bo-Kyung, som jeg blev tilbudt af hans egen agent. Har søgt på kontraktfrie-spillere, og der fandt jeg disse danske spillere som jeg mente kunne forstærke mit mandskab  Wink
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #59: 06 Sep 2015, 14:36 »

Noooo!

Morten Beck har ikke villet forlænge kontrakten med mig, nu smutter han gratis til SK Sturm Graz  Græder ticked off
Nu er det ikke sjovt mere, han har været rigtig go' for mig  Skuffet
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010