home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  SønderJyskE
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: SønderJyskE  (Læst 44296 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #30: 05 Apr 2015, 08:49 »

AaB røg ud i CL kval til Celtic på straffe, men havde derimod held til at slå chornomorets med samlet 4-1 og de er derfor i EL gruppespillet med Sparta Prag, Athletic og PAOK. FCM fik slag af Inter med 5-0 samlet og er derfor ude af Europa. FCK vandt 4-3 over Zwolle i kvalen til EL derfor er de nu i gruppe med Sevilla, Elfsborg og Lokomotiv Moscow. Endelig røg BIF ud til Cska Sofia efter straffespark i kvalen, ligesom EfB røg ud til Aberdeen med et nederlag på samlet 2-1. Skender har en stor andel i vores flotte placering med hans indtil videre 8 cleansheets i ligaen og 1 enkelt i pokalen. Derudover er vi netop blevet færdig med de første 11 kampe i ligaen og vi har fortsat første pladsen selvom vi led nederlag på heden til ulvene med 3-1 i en kamp, hvor der blev sat streg under hvilken trup der pt er den stærkeste i DK. Påtrods af dette nederlag holder vi fast i 1. pladsen med 26 point, to point foran netop FCM og med yderligere 6 point ned til Randers og AaB på 3. og 4. pladsen. Dermed ruller der 22,27 mil kr ind kontoen, hvilket med et slag ændrer et negativt regnskab til et positivt med et overskud på 11,2 mil kr. Er også blevet tilbudt en ny kontrakt, men forhandlingerne faldt fra hinanden, pga længden af denne. Men mon ikke de kommer til fornuft.
Logged


snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #31: 05 Apr 2015, 10:03 »

Flere medaljer til det sønderjyske


Så blev sæsonen 2015/2016 også spillet færdig, og igen blev det til en 3. plads for de sønderjyske fightere. 

Tabellen

Det blev dog stadig ikke helt den samme sæson som sidst, hvor SønderjyskE kunne ligge med i toppen hele sæsonen. Tværtimod, SønderjyskE lå nærmere bunden. Det var dog blot til omkring vinterpausen, hvor de pludselig sagde til sig selv. "Hey, vi er egentlig bedre end det her. Så skal vi ikke begynde at vinde?.", og det gjorde de så, hvilket blev til 14 ubesejrede kampe.

Det europæiske eventyr


Som sagt endte SønderjyskE også på en 3. plads i sidste sæson, og de var derfor med i Europa league kval. De indtrådte i første runde, hvor de mødte Shkendija, som blev ekspederet ud med cifrene 1-0 og 2-2. Videre til næste kval runde, hvor det blev til Omonoia. Den cypriotiske modstander blev også besejret, denne gang mere overlegent med cifrene 3-2 i Cypern, og 4-0 hjemme i Danmark.
Men kunne dette lille fighter hold så klare sig videre?
Det var der ikke mange der troede, da de så modstanderen. SønderjyskE blev nemlig trukket op imod Young Boys fra Schweiz med både Daniel Jensen og Iban Zubiaurre på holdet. To tidligere SønderjyskE spillere som blev solgt.
Nå, men kampene forløb utroligt nok ligsom de foregående i det europæiske eventyr, og det schweiziske hold blev også sendt ud med 2-0 i Schweiz, og 4-2 hjemme i Danmark.

4. og sidste kval runde bød på Estoril fra Portugal, og her måtte eventyret da stoppe for den lille syddanske klub. Men også her blev modstanden fejet væk. I portugal endte kampen 3-2 i sønderjysk favør, og hjemme i Danmark endte kampen 2-1. Igen i sønderjysk favør.

Nå, men så var SønderjyskE jo i gruppespillet, men jeg tror bare at jeg udlader at sige hvordan det går. Man siger jo at et billede siger mere end tusinde ord. De europæiske kampe

Transfers


Hvilke transfers blev der så lavet? jo, godt du spørger. Det var praktisk talt en svingdør, der var igang i det sønderjyske. 19 spillere smuttede, og 12 kom til.
Transfers ind
Transfers ud

Af de nytilkomne var det Paul Onuachu der gjorde det bedst. Han sluttede sæsonen med en 2. plads på topscorer listen, og han blev også kåret til årets spiller i superligaen (forår). Dog skal det også siges at Marc Pedersen var den eneste SønderjyskE spiller på årets hold, så stort tillykke til ham.
Det største fejlkøb var nok Peter Odemwingie. Han røg da også hurtigt ud igen.

Nå, det var så den sæson og den næste ligger lige om hjørnet. Der skal dog ske ændringer, hvis SønderjyskE har ambitioner om at slutte lige så højt næste sæson.

Over and out!
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #32: 05 Apr 2015, 10:33 »

Flot præstation i Europa ihvertfald i kvalen. Hehe. Forresten så spurgte en indtil en højreback. Kan kun anbefale Jack grimmer fra Fulham. Han gør det fremragende for mig.
Logged


FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #33: 05 Apr 2015, 11:17 »

Nogen der ved hvad man kan gøre, hvis de regens man får, er modtagelig for skader?
Næsten alle mine regens har dette prædikat under rapporten...
Afhænger det af lederen for ungdomsafdelingen eller andet?  Skuffet
Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #34: 05 Apr 2015, 11:36 »

En god fitness træner kan være en god ting.

Han kan måske hjælpe lidt på det
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #35: 05 Apr 2015, 11:49 »

Prøver at se om det hjælper  Thumbs Up
Lige et billede af min ene spiller, efter sidste regens date.
Fik ham som 18 årig.




Prøver at finde en tutor til ham, da målrettetheden er ret dårlig....
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #36: 05 Apr 2015, 12:03 »

Jeg hentede Mathias Zimmermann fra Borussia Mönchengladbach for 750k.. Han har bestemt kvaliteterne til at blive en super højreback i Superligaen Smiley Kæft efter at høre hvordan jeres saves går, er jeg spændt på selv at komme igang!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #37: 05 Apr 2015, 12:44 »

Er jeg den eneste der har problemer med at skrive kontrakter med spillere, uden at de selv sætter friløbsklausul som en fast del af deres kontrakter?
Meget demprimerende hvis man ikke "kan" forlænge kontrakterne med dem, da de vil have den klausul...  Sur

Vil da lige vise min stjerne på OVM, fik ham som 19 årig på fri transfer  Opstemt

Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #38: 05 Apr 2015, 12:54 »

Lækker spiller du har fået dig der men syntes ik de spillere jeg har forhandlet med har forlangt en klausul på transfersiden. Tilgengæld har de sat en fast slutdato på deres kontraktkrav allerede fra starten af forhandlingerne. Det kan man jo så bare omgå ved at give dem en klausul på en automatisk forlængelse på 2-3 år jo.
Logged


FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #39: 05 Apr 2015, 13:08 »

Ja han er nok stjernen i superligaen  Rullende Øjne Peace
Har også samme problem med kontraktlængden, men som du selv siger, så skal man bare indføre den klausul  Thumbs Up
Men det er bare trist at man ikke kan bygge holdet op langsigtet...
Men det har hjulpet at SE er blevet til den 3. største klub  i Danmark. Med en bedømmelse på 3.5 stjerner
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #40: 05 Apr 2015, 13:15 »

I sæson 21/22 har Brønshøj klaret sig op i Superligaen, og de slår rekorder kan jeg fortælle jer  Grin
17 kampe spillet = 0 point  funny
Det har jeg aldrig oplevet før, og det ser heller ikke ud til at det skulle vende snarest. Men dejligt at have en modstander hvor man kun stiller med U spillere  Rullende Øjne
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #41: 05 Apr 2015, 19:58 »

En skam at Niels Lodberg forlader klubben han spiller sgu stabilt nede bagved samt han sparker frispark, hvilket har kastet fire mål af sig indtil videre. Har også fået gang i marvin mens det fortsat kniber med Uhre. Er pt hårdt ramt af skader nede bagi i så har hentet en cb i avarta med fine stats i hovedspillet, dog kan jeg ik på stående for husk hans navn og er ikke i nærheden af compen. Vi er fortsat i spidsen og med i pokalen, forventer dog at ryge ud når jeg skal en tur til heden igen.
Logged


FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #42: 05 Apr 2015, 21:53 »

Hvordan har økonomien det efterhånden?
Mine ungdomsfaciliteter er efterhånden på fremragende niveau, hvilket også har resulteret i et regen, der af min leder for ungdommen blev proklameret som sin årgang/generations bedste  Thumbs Up
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #43: 05 Apr 2015, 22:14 »

Vi kom op på plus 11 mil da vi fik tvpenge efter 11 runder men pengene fosser tilsyneladende fortsat ud af kassen og vi er her i starten af december nede på plus 5,7 mil med et forventet plus på 4,2 ved sæsonslutning. Af samme grund kan bestyrelsen fortsat ikke finde penge til hverken det ene eller det andet, dog har jeg fået lokket en ekstra fysio ud af dem, da vi har været oppe på 10 skader i en trup på 26-27 mand. Derudover har jeg fået ændret lidt ik staben omkring træningen således er vi nu på minium tre stjerner i alle katagorier. Hvornår er det at vi modtager regens i fm15 egentlig for så langt har jeg endnu ikke været i et save.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #44: 06 Apr 2015, 08:06 »

Hva sker der for alle de trænerfyringer.. nu er thomas frannk netop blevet smidt ud i BIF, og tidligere på sæsonen er både EFB, FCV og FCN også blevet trætte af deres respektive managers.. kort lunte folk i bestyrelserne eller hva.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2015, 08:08 af darkalf » Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010