home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 966 967 [968] 969 970 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1596080 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14505: 04 Okt 2012, 20:58 »


Jeg vil ikke have YT til klubben, og her snakker jeg ikke kun pga hans kvaliteter men også pga hans løn og alder. Og ikke mindst primadonna nyker.

Han passer ikke ind på holdet imo!! Og det holdnng står jeg ved,  selvom du ikke er ening!



Også prøver du at redde den hjem igen, med sådan noget lort som man ellers aldrig snakker om, fordi du ved det at en fail at sige  ..

Er det en eller anden troll du laver, fordi så hoppede jeg på den Opstemt
Logged


Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14506: 04 Okt 2012, 21:01 »

Jeg tror det er et trick, hvis du siger nok gange at Yaya ikke skal til klubben så køber i ham nok lige om lidt.
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14507: 04 Okt 2012, 21:04 »

Ja tak canal 8 Opstemt
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14508: 04 Okt 2012, 21:04 »

Også prøver du at redde den hjem igen, med sådan noget lort som man ellers aldrig snakker om, fordi du ved det at en fail at sige  ..

Er det en eller anden troll du laver, fordi så hoppede jeg på den Opstemt

Jeg prøver ikke at redde noget som helst.

Jeg mener ikke han er blandt verdens bedste, hvornår er man iøvrigt det? Han er ihf ikke i min top 15-20.

Så nej jeg vil ikke bytte ham for hverken Gerrard, Allen, Sahin, Lucas eller Jonjo.

Er det klart nok eller skal jeg skære det endnu mere ud for dig så du fatter det helt?
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14509: 04 Okt 2012, 21:06 »

At sige at Yaya Youre ikke er blandt verdens bedste virker imo. lidt sygt... Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14510: 04 Okt 2012, 21:07 »

Jeg tror det er et trick, hvis du siger nok gange at Yaya ikke skal til klubben så køber i ham nok lige om lidt.

Det håber jeg godt nok ikke.

Og så skulle da kæden også være hoppet helt af et eller andet sted hos ejerne når man tænker på de ikke ville købe Demsey (uden sammenligning ellers) pga hans allder, hans løn og transfersum.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14511: 04 Okt 2012, 21:08 »

Nu må jeg altså lige bryde ind Rullende Øjne

Yaya Toure er verdens ubestridt bedste og mest komplette midtbanespiller.. Han har ALT, og har hverken taktisk, teknisk eller fysisk en eneste svaghed.. Han er simpelthen den perfekte centrale midt, og jeg ville give ALT for at have ham, hvilket jeg i øvrigt allerede skreg på dengang han røg til City.

Er ked af at sige det, men det synes jeg er useriøst JKJ Peace Toure ville gøre en gevaldig forskel på vores midtbane.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14512: 04 Okt 2012, 21:09 »

At sige at Yaya Youre ikke er blandt verdens bedste virker imo. lidt sygt... Wink

Så er jeg syg.

Igen, hvornår er mans verdens bedste. Så hedder det man er ihf i top 10 og det mener jeg ikke han er i nærheden af.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14513: 04 Okt 2012, 21:09 »


Jeg mener ikke han er blandt verdens bedste, hvornår er man iøvrigt det? Han er ihf ikke i min top 15-20.


Du skal skynde dig at få fat i en støtte pædagog, der kan fortælle dig hvornår man skal holde, mens legen stadig er god .. Seriøst .. Nu må det simpelthen holde ..

Hansen er den eneste LFC mand man skal høre på .. Og lidt Sir Jeppe Kan jeg se .. Godt Jeppe! <3 OG VK <3
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14514: 04 Okt 2012, 21:10 »

Nu må jeg altså lige bryde ind Rullende Øjne

Yaya Toure er verdens ubestridt bedste og mest komplette midtbanespiller.. Han har ALT, og har hverken taktisk, teknisk eller fysisk en eneste svaghed.. Han er simpelthen den perfekte centrale midt, og jeg ville give ALT for at have ham, hvilket jeg i øvrigt allerede skreg på dengang han røg til City.

Er ked af at sige det, men det synes jeg er useriøst JKJ Peace Toure ville gøre en gevaldig forskel på vores midtbane.

Ok så er jeg både syg og useriøs  Peace

Jeg kan bare ikke bruge ham og jeg håber i den grad han aldrig ender i vores klub!  Thumbs Up
Logged

DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14515: 04 Okt 2012, 21:11 »

Nogen der har et godt stream?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14516: 04 Okt 2012, 21:12 »

Du skal skynde dig at få fat i en støtte pædagog, der kan fortælle dig hvornår man skal holde, mens legen stadig er god .. Seriøst .. Nu må det simpelthen holde ..

Hansen er den eneste LFC mand man skal høre på .. Og lidt Sir Jeppe Kan jeg se .. Godt Jeppe! <3 OG VK <3

Du er bare sur fordi jeg ikke er enig med dig.

Så luk nu røven om støttepædagog og alt det andet du har lukket ud.

Jeg er ikke enig, jeg synes ikke han er blandt de bedste. Fat nu at jeg ikke er enig.
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14517: 04 Okt 2012, 21:13 »

Nogen der har et godt stream?
Canal 8 Opstemt
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14518: 04 Okt 2012, 21:14 »

Du er bare sur fordi jeg ikke er enig med dig.

Så luk nu røven om støttepædagog og alt det andet du har lukket ud.

Jeg er ikke enig, jeg synes ikke han er blandt de bedste. Fat nu at jeg ikke er enig.

Sur? nej, jeg synes bare det er utroligt hvordan man kan være fan af en klub i England, uden åbenbart at have set mestrene spille en eneste kamp. Hvis du havde, havde du set hvordan Toure har styret PL's /City's midtbane for groft ..
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14519: 04 Okt 2012, 21:15 »

Toure ville naturligvis være en klar opgradering i forhold til Gerrard, specielt fordi Toure minder mig meget om en yngre Gerrard. Selvom jeg dog ikke mener at Gerrard har haft den kraftfuldhed i sit spil som Toure har, qua hans fysik.

Når Toure er i topfart er det som et godstog der kommer brusende, og man kan jo ikke stoppe ham. Hvor ofte ser man ham ikke løbe med bolden ved fødderne mens der hænger fire modstandere efter ham og prøver at få ham ned Grin

Jeg kan godt afsløre at jeg er UBESTRIDT sidens største Yaya Toure fan. Ubehagelig spiller.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 966 967 [968] 969 970 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010