home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham  (Læst 44033 gange)
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #180: 25 Jan 2011, 21:20 »

Året 2017 blev året, hvor Tottenham Hotspur vandt the quadriple: Verdensmesterskabet for klubhold, FA cuppen, mesterskabet og CL og hvor jeg slog min personlige scoringsrekord på én spiller, nemlig Willy Ureña, der scorede 59 kasser i alt. Peace

Som nærig og sparsommelig manager har jeg over 120 mio euro på kontoen FØR den kommende sæson og nu er jeg endelig gældsfri! Alle de 5 lån Spurs har fra start af er blevet betalt og nu sparer jeg sammen til et nyt stadion.
Lønudgifterne ligger på ca. 1,587 mio euro og min bestyrelse tillader op til ca. 2,8 mio euro. Dertil skal lægges at Modric, Dzeko og Torres stikker af og alle 3 får 115.000 euro i ugeløn, så sparer ca. 1/4 del af lønbudgettet, da der næppe kommer nye, dyre folk ind.
Truppen er ung og mange regens præger holdet, der dog indeholder Pastore, Bale og Corluka i startopstillingen.
Lennon, Dawson, Bassong, Hutton og Gomes er stadig i truppen.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #181: 20 Mar 2011, 21:57 »

Jeg har også taget udfordringen op med Tottenham og er nu nået til d. 29 December. Jeg har valgt, at man ikke kunne købe spillere i første transfervindue, så ikke engang City har været aktive på markedet endnu. Men mon ikke de kommer det nu hvor Januar måned er lige om hjørnet?

Premier League:
Det er gået ganske godt i ligaen hvis jeg selv skal sige det, men det skyldes nok også, at alle hold sætter point til.
Mit forsvar har stået rigtig godt, hvilket også har resulteret i, at der "kun" er gået 15 mål ind i 21 kampe. Det skal dog lige siges, at der ikke er gået mål ind i de sidste syv kampe, det er dog i alle turneringer.


Champions League:
Her er det gået mindre godt, vi startede ellers ud med 1-1 hjemme mod Milan på en sen udligning af Van der Vaart efterfulgt at en fantastisk 3-0 sejr på Stade Gerland over Lyon. Derefter røg vi ind i nederlag til både Spartak og Milan, så derfor endte jeg på en ellers udemærket 3 plads. I Euro League venter så Villarreal i, hvad der kan gå hen og blive to rigtig spændende kampe!


Carling Cup:
Her er vi nået til semifinalerne hvor Stoke møder. Vi er rigtig heldigt undgået de store hold, og i den anden semifinale spiller Liverpool mod Manchester City. På vejen til semifinalen har vi slået henholdsvis Peterborough, Blackburn og Nottingham Forrest.


Kan også lige nævne, at Hulk ankommer til klubben 1. Januar for 135 mio. Her skal han slås om den enlige plads i angrebet med Defoe. Crouch forventes at blive solgt i Januar.

Det var lidt om mit save, håber der er andre, der også er i gang med Tottenham. Det kan varmt anbefales! Smiley

EDIT: Jeg vender tilbage med en lille update når sæsonen er slut.
« Seneste Redigering: 20 Mar 2011, 22:01 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #182: 21 Mar 2011, 09:30 »

Tottenham har nok været et  af de bedste spil, jeg har haft i FM 2011.

Efter i første sæson at vinde både mesterskabet og FA cuppen samt nå i kvartfinalen afstedekomt det en massiv økonomisk vækst i klubben.

I første sæson var opstillingen:

                     Defoe
           Hazard Vaart  Modric           
                      Huddlestone
                  Sandro
          Bale  Bassong Gallas Kaboul
                       Gomes

Defoe var magisk og scorede 42 mål i første sæson.

I anden sæson kom både Davide Santon, Fellaini, Rodwell og Neymar til klubben for samlet 600 millioner.

Derfor spillede jeg i anden sæson

                    Defoe
            Neymar Vaart Hazard
                   Modric
                           Fellaini
Bale    Bassong Vertonghen Santon
                  Gomes

Her i tredjesæson er eneste forstærkning at jeg får Kadlec og Lukaku tilbage efter 2 år på løn samt Phil Jones, der er helt sindsyg som 20 årig.

Jeg savner dog et forslag til en angriber, der kunne være bedre end nogen af de først nævnte. Jeg har 560 millioner til transfers, og kan rejse omtrent 400 millioner mere ved salg. Nogle forslag til spillere?

Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #183: 21 Mar 2011, 09:45 »

Ja Defoe er virkelig en bomber.. Han scorede 31 mål i 31 prl. kampe for mig i 1. sæson. har spillet 2 sæsoner, med 2 3. pladser. Har vundet FA to gange og Liga Cuppen en enkelt gang. Samt Charity 1 gang
Logged

LFC & OB!!!

de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #184: 21 Mar 2011, 09:57 »

Ja han er grum hehe.
Jeg har planen om at Neymar skal overtage hans plads som central angriber. Hvad tænker I om denne opstilling

                            Neymar (complete forward)  Lukaku (target man)

                                                                Van der Vaart/Hazard
                                                             Fellainin Modric Rodwell
        Bale                        Jones              Vertonghen          Santon







                                                 
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #185: 21 Mar 2011, 10:00 »

Ja det ser ikke helt ringe ud! Smiley Neymar bliver også klasse! Lukaku er altid god også jo Peace Har selv hentet Eren Derdiyok til klubben som backup for at prøve noget nyt. Henter som regel Rossi, Aguero, Lukaku el. Dzeko senere i spillet.
Logged

LFC & OB!!!

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #186: 21 Mar 2011, 10:14 »

Stiller op i en helt normal 4-4-1 med flade kanter Smiley Jeg har forsøgt at holde holdet så engelsk som muligt, da jeg synes det gør spillet mere udfordrende Smiley

                 Gomes
Corluka Gallas Jones Assou-Ekotto
Modric Rodwell Huddlestone Bale
              van der Vaart
                 Defoe

Jeg er ved 1 dec i første sæson og ligger pt nummer 3 efter United og Chelski.

Indkøb:
Phil Jones 140 mio
Jack Rodwell 122 mio
Sotiris Ninis 12 mio
Eren Derdiyok 72,5 mio
Alex Chamberlain 13 mio

Salg
Jermaine Jenas 42 mio
Carlo Cudicini 9 mio
Peter Crouch 60 mio
Ledley King 50 mio
Alan Hutton 42 mio
Roman Pavlychenko 39 mio

King sælges grundet hans høje løn og skadeshistorie Smiley
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #187: 21 Mar 2011, 10:28 »

hehe.. Ja så engelsk som muligt Smiley 4 stk. fra Start Smiley hehe.. Og så Bale sm er britisk. Du skulle da beholde, Crouch, King, Jenas og Hutton Smiley British Peace Men lad det nu ligge. Smiley Udmærket hold. 3. pladsen tror jeg også er realistisk. Det er min erfaring i de første par sæsoner. Forstår dog godt dine salg. Altid godt at spare på lønnen, og sælge de lidt ældre spillere
Logged

LFC & OB!!!

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #188: 21 Mar 2011, 10:33 »

Simpelt Smiley Ingen af dem har kunnet spille sig på holdet Smiley Planen er at skaffe unge engelske spillere og og købe få profiler Smiley

Hvis alt går efter planen så jeg gerne min startopstilling til at være det her til 2. sæson Smiley

             Hart
?     Jones  Shawcross ?
Lennon Huddstone Rodwell Bale
           Modric
           Defoe

Nogen forslag til britiske backs?
Overvejer at beholde Kyle Walker eller Kyle Naughton til højrebacken?
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #189: 21 Mar 2011, 10:52 »

Behold begge. evt. lej dem ud hvis du har for bredt et hold. Højre back er ikke Englands stærkeste plads. Glen Johnson er jo den eneste oplagte pt. evt. ryk bale ned p en offensiv ventre back. Der gør han det ligeledes super! Så har du plads til flere af klubben gode midtbanespillere Smiley Srna er jo altid god, men ikke englænder. Eller Santon fra Inter. Det er en rotationsplads for mit vedkommende. Både Naugthon og Walker kan blive stjerner hvis de får spilletid og er på et hold i medgang
Logged

LFC & OB!!!

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #190: 21 Mar 2011, 11:00 »

Har også kraftigt overvejet det Smiley Tror det bliver Walker og Bale på backs'ne og så evt Ashley Young til venstrekanten? Smiley
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #191: 21 Mar 2011, 11:05 »

Ja Young er klasse jo.. og Englænder! Peace Henter altid selv Balasz Dsudzak (stav)
Logged

LFC & OB!!!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #192: 21 Mar 2011, 14:39 »

Det ser jo godt ud! Godt der er andre, der også har taget udfordringen op med Tottenham Wink
Logged

Arsenal <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #193: 21 Mar 2011, 14:42 »

Det ser jo godt ud! Godt der er andre, der også har taget udfordringen op med Tottenham Wink

Udfordringen ligefrem er imo ret nemt at fører dem til tops heh Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #194: 21 Mar 2011, 14:45 »

Det kan du have ret i. Dårligt formuleret.. Wink
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010