home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham  (Læst 43393 gange)
Lenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #165: 11 Jan 2011, 18:42 »

CHRIST!

I 5. sæson blev jeg nummer 2 i PL. Man United tog 1. pladsen, 1 point foran. Jeg var sekunder fra at tage titlen, men da United scorede i deres kamp mod Fulham i overtiden, røg den titel. Selvom jeg er ubesejret i 50 ligakampe i træk, kunne jeg altså ikke hente PL titlen for 5. sæson i træk

I FA Cup røg jeg også ud til Man United i seminfinalen

Til gengæld slog jeg dem ud af semifinalen i CL.

Min vej til finalen i CL er meget sjov - mange engelske hold:
CSKA i 1/8 finalen
Chelsea i kvartfinalen: Tabte 2-1 ude, vandt 8-0 hjemme (!!!!)
Man United i semifinalen: Tabte 2-1 ude, vandt 3-0 hjemme
Arsenal i finalen: Vandt 2-0 ! JUHUU

2. CL titel og 3. finale på 5 sæsoner.

Mit hold spiller fantastisk, men jeg må være bedre til at udnytte det i de nemme kampe i PL også næste sæson. Jeg vil snart hente the treble! Babacar scorede 46 mål og Hulk 40 i denne sæson. Helt vildt nice angrebsduo
Desuden har jeg lige fået tilbudt Pastore (for 250 mio), hvilket jeg forsøger at skaffe penge til (han er en af de bedste i spillet efterhånden)
Logged

Lenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #166: 11 Jan 2011, 18:48 »

Og så fik jeg Pastore for 160 mio Opstemt
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #167: 12 Jan 2011, 00:13 »

Han er genial som central midtbane spiller med indstilling avanceret playmaker og support
+ dybe stikninger

Bale ? og hmm tjah der har man jo i forvejen overflod af folk heh
Logged

Lenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #168: 12 Jan 2011, 10:38 »

Bale ? og hmm tjah der har man jo i forvejen overflod af folk heh

Jeg prøvede at svare på VDV Smiley
Logged

Lenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #169: 12 Jan 2011, 10:44 »

I det netop overståede transfervindue skaffede jeg:

Pastore
Neymar
Douglas Costa
Pedro Leon

og solgte Modric og Dos Santos (som er gode, men efterhånden ikke gode nok Smiley)
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #170: 13 Jan 2011, 20:37 »

Jeg har for tredje gang været nød til at starte på ny, da min pc er fucked fuldstændig op hver eneste gang under installation af patch. Nu har jeg så geninstalleret hele skidtet uden fejl og startet med Tottenham igen!  Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #171: 13 Jan 2011, 23:48 »

Efter en god sæsonstart begynder mit spurs hold nu at skrænte jeg smider point i stimer og ofte ser det meget skidt ud spiller pt med en 442 men sammenhæng er der sq ikke altid.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #172: 14 Jan 2011, 14:02 »

Hvordan bruger i Gareth Bale på holdet? Er der nogen der har erfaringer med at bruge ham som Wing, eller spiller i ham typisk som bred midtbanespiller på en flad midtbane ? Opstemt
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #173: 14 Jan 2011, 18:39 »

Hvordan bruger i Gareth Bale på holdet? Er der nogen der har erfaringer med at bruge ham som Wing, eller spiller i ham typisk som bred midtbanespiller på en flad midtbane ? Opstemt

Tjah bruger ham som wing i et 442 system med blandet sucess. Er netop sluppet af med VDV som aldrig kom til at passe ind hos mig.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #174: 14 Jan 2011, 21:48 »

Okay, jeg spiller en 4-4-1-1 med VDV lige bag ved Defoe, hvor han brillierer en del Opstemt
Leger bare lidt med tanken, om jeg skal rykke mine to yderste midtbanespillere en tak længere frem på banen, så det bliver en 4-2-3-1 i stedet for Smiley
Ved bare ikke om det vil være FOR offensivt til Bale, eller om han bare frotsætter som hidtil Wink
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #175: 15 Jan 2011, 20:15 »

Hvordan bruger i Gareth Bale på holdet? Er der nogen der har erfaringer med at bruge ham som Wing, eller spiller i ham typisk som bred midtbanespiller på en flad midtbane ? Opstemt
Mener hans kvaliteter offensivt kommer til sin ret som winger. Selv bruger jeg har som support, men off. er han også fin. I min sidste sæson (2015/16) lavede han 14 mål og 20 assists i 41(6) kampe. Fantastisk spiller!
Logged

Frankie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #176: 17 Jan 2011, 18:14 »

Et super lækkert hold man starter med her, spiller 4-4-1-1, og har kun købt Lukaku i vinterens transfer vindue, solgte Ledley King til Villa(ikke noget man bliver populær på), men slap af med en løntung spiller og fik en fin pris for ham.

1.sæson er gået over alt forventning, med et mesterskab, som blev sikret i sidste runde og ikke mindst 1-0 sejren over OM i CL finalen, som fuldendte en rigtig stor sæson.

Hyg jer med Spurs:)
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #177: 18 Jan 2011, 18:15 »

http://sunbao.dk/vigtigt.jpg <---- jeg hænger på med næb og klør i topstriden efter denne vitale overtidssejr.

Meget tæt liga som kan ses her http://sunbao.dk/stilling.jpg
« Seneste Redigering: 18 Jan 2011, 18:17 af Sunbao » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #178: 19 Jan 2011, 02:38 »

Puha så fik jeg spillet sæsonen til ende yderst tæt afslutning efter 9 sejre i streg begyndte jeg at skrante havde ellers kørt fint kapløb med Arsenal, men efter en del heldige sejre blev det til 3 krydser i streg hvilket dog kun placerede mig et point bag Arsenal da de samtidig spillede kryds og tabte.

Så derfor blev opgøret i 37 spillerunde hjemme på the Lane vitalt for sæsonafgørelsen, 1 point efter Arsenal og langt dårligere målscorer, så kravet var en sejr. Efter 16 minutter hamre Huddlestone et frispark direkte i det lange hjørne og stadion går amok.
Allerede sølle 9 mins efter bliver kampen ødelagt, Dawson bliver præsenteret for et direkte rødt kort, efter slagtning i feltet af Van Perise, som selv stenstikker udligner til 1-1.

Arsenal ligger derpå et massivt pres på og tester gomes stolper og overliggere indtil flere gange.
Men ud af det blå kommer jeg foran efter en times spil, efter et hjørnesparke er der tumult og unge Jack Rodwell ender med at sende bolden i mål.
Efter dette ligger gæsterne et endnu mere massivt pres som dog seføli giver chancer i den anden ende, hvilket Suarez benytter sig af, hvilket Fabregras dog forhindre ved at nedlægge ham i feltet til straffespark.
86 mins spillet Modric sætter bolden sikkert ind 3-1 og derved bliver det.

Spurs er nu 2 point foran Arsenal og 3 foran Chelsea, som mødes i sidste runde, jeg selv afligger London bydelen Fulham et besøg i runden.

Fulham er klar og oppe på dupperne og er langt skarpere end os, igennem hele første halvleg dog uden at score.
I anden halvleg bringer Suarez os i front og da stillingen stadig er 0-0 på Emirates begynder stemmeningen så småt at gå over i ekstase, dette bliver en totalt realitet da Defoe med 26 minutter igen bringer os på 2-0.
De medrejsende fans på og uden for Craven Cottage er på kogepunktet Tottenham Hotspurs er minutter fra at sikre sig sit første mesterskab i 50 år.

Endeligt sker der 2 minutter og 17 sekunder inde i tillægstiden blæser dommeren af, det er nu en Realitet Spurs er mestre!

Slutstilling: http://sunbao.dk/slutstilling.jpg

Trup: http://sunbao.dk/trup.jpg



Logged

Xavi4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #179: 20 Jan 2011, 03:03 »

Så blev jeg færdig med min 8. sæson med Tottenham, det blev til min 6. Premier League titel i træk, samt FA Cup trofæet.. Røg ud i CHL Semifinalen til Bayern, desværre. Solgte inden sæsonen Dzeko til Barcelona for 220 mio. da jeg synes han var ved at være for gammel og godt kan lide at bruge lidt yngre spillere. Må dog sige til alle herinde, at hvis jeg skal foreslå en spiller at købe må det blive Khouma Babacar. Måtte punge ud med 325 mio. for knægten, men han må siges at have været alle pengene værd i sin første sæson i Premier League..

http://img138.imageshack.us/i/khoumababacarprofilegen.png/
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010