home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  14 - Kom så Heerenveen!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om den nye form for update?
Rigtig god
- 8 (19%)
Dårlig - bedre som før
- 19 (45,2%)
Godt med et frisk pust
- 15 (35,7%)
Antal Stemmer: 42

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: 14 - Kom så Heerenveen!  (Læst 28380 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #60: 07 Apr 2009, 12:42 »

Spændende! Kan ikke sige så meget, der ikke er sagt, men ser frem til mere Thumbs Up
Mange tak Wink
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #61: 07 Apr 2009, 12:44 »

Spændende hold du er kommet til. Flot at kvalificere sig til europa.

Jeg har stemt på en femte spiller. Har du stadig Elm???  Han er rimelig vildt i mit ajax spil. Der er han topscorer i eresdivisionen selvom han er midtbane.

Ser frem til at følge danskerklubben over dem alle i holland..
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #62: 07 Apr 2009, 12:47 »

Spændende hold du er kommet til. Flot at kvalificere sig til europa.

Jeg har stemt på en femte spiller. Har du stadig Elm???  Han er rimelig vildt i mit ajax spil. Der er han topscorer i eresdivisionen selvom han er midtbane.

Ser frem til at følge danskerklubben over dem alle i holland..
Ja, det har jeg Smiley Han er rigtig god, han scorer alle sine mål på langskud, og han forlader ikke Heerenveen, medmindre der kommer et kæmpe beløb på bordet.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #63: 07 Apr 2009, 18:07 »

12/11-09 - Det kører for Heerenveen!
Sidste sæsons Playoff vindere har fået en rigtig fornuftigt start på den nye sæson, de indtager en flot fjerde plads. De har kun gået fra banen en gang hvor de ikke hentede point og det var mod Twente på udebane, hvor Morten Wieghorsts tropper måtte tage tilbage med et 1-2 nederlag. En kamp som de fortjente at få point i efter at have været foran 1-0.

En spiller har udskilt sig fra de andre og det drejer sig om den norske landsholdsspiller, Tarik Elyounoussi, som er klubbens topscorer med hele otte scoringer. Et af målene er blevet scoret i ligaen, mens de syv andre er blevet scoret i Euro League. Daniel Pranjic har også gjort det rigtig godt ude på sin venstrekant, han har banket bolden i nettet fire gange og lavet hele 11 målgivende aflveringer

Heerenveen har også klaret det ganske godt i Euro League, hvor de ligger på andenpladsen, lige efter skotske, Rangers. Heerenveen er i gruppe med Young Boys, Rangers & Dinamo Bucharest. Den hollandske klub startede ud mod Young Boys, hvor de vandt med hele 4-0 - en ren ydmygelse af det schweiske hold. Mika Väyrynen, Mancuho, Tarik Elyounoussi stod for kampens scoringer. Lejesvenden Manucho stod for to af scoringer og blev kampens spiller, en rigtig flot kamp af angriberen. Den anden kamp skulle spilles mod Dinamo Bucharest og der vandt danskerklubben med 3-2 på udebane. De tre mål blev scoret af Tarik Elyounoussi, som overstrålede alle i denne kamp.

Inden returkampene skulle spilles, var det tid til topbraget i gruppe B mellem Rangers & Heerenveen. Det var en meget taktisk præget kamp, hvor begge hold var tilfredse med det ene point. Men sådan skulle det ikke gå, for i to minutters overtid scorede, Pedro Mendes, og sikrede skotterne tre vigtige point. Returkampen mod Young Boys kunne sikre Heerenveen videre adgang med en sejr efter blot fire kampe. Kampen blev også vundet, 2-1 blev resultatet og målscorerene var Christian Grindheim og Tarik Elyounoussi.

I pokalturneringen er det blevet til sejre over ADO Den Haag og FC Zwolle, ikke de sværeste modstanderne. Første kamp mod Den Haag blev vundet uden de store problemer, og blev slået med 4-0. Kristian Bak Nielsen, Manucho, Daniel Pranjic stod for scoringerne, mens Danny Buijs sparkede uheldigt bolden i eget net. Kampen mod FC Zwolle blev vundet med 3-1 og Heerenveen er nu klar til fjerde runde mod Vitesse.


Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #64: 07 Apr 2009, 21:22 »

God update, dejlig længde:)
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #65: 08 Apr 2009, 00:09 »

Dejlig længde på updaten og rigtig godt indkøb. Plejer også altid at købe ham, men det er kun når jeg er skandinaviske klubber. Han har især været en succes for mig da jeg var i Rosenborg på et tidspunkt i FM09. Han er en hurtig spiller med masser af gode ting der kan tilføres til holdet og det tror jeg også han vil gøre for dig i Heerenveen.

Glæder mig til mere, Theo!
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #66: 08 Apr 2009, 00:18 »

Kan rigtig godt lide opsætningen i denne blog. Det ser dejligt ud, plus det er utrolig flot skrevet. Grafikken er dejlig enkel og tjaa, ellers er der vel ikke så meget andet at sige.

KIU!
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #67: 08 Apr 2009, 10:53 »

God update, dejlig længde:)
Mange tak! Smiley

Dejlig længde på updaten og rigtig godt indkøb. Plejer også altid at købe ham, men det er kun når jeg er skandinaviske klubber. Han har især været en succes for mig da jeg var i Rosenborg på et tidspunkt i FM09. Han er en hurtig spiller med masser af gode ting der kan tilføres til holdet og det tror jeg også han vil gøre for dig i Heerenveen.

Glæder mig til mere, Theo!
Tak skal du ha' Smiley
Snakker du om Tarik Elyounoussi?

Kan rigtig godt lide opsætningen i denne blog. Det ser dejligt ud, plus det er utrolig flot skrevet. Grafikken er dejlig enkel og tjaa, ellers er der vel ikke så meget andet at sige.

KIU!
Det er jeg glad for at du synes og mange tak for de flotte ord. Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #68: 08 Apr 2009, 13:03 »

Mange tak! Smiley
Tak skal du ha' Smiley
Snakker du om Tarik Elyounoussi?
Det er jeg glad for at du synes og mange tak for de flotte ord. Smiley
Ja jeg gør Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #69: 08 Apr 2009, 13:14 »

Ja jeg gør Smiley
Okay Smiley Men jeg har ikke købt ham.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #70: 08 Apr 2009, 13:17 »

Jeg er ikke vågen helt endnu. Det er en fejl fra mig af. Havde læst for hurtigt og nok taget billedet for meget i betragtning. Undskyld Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #71: 08 Apr 2009, 13:19 »

Jeg er ikke vågen helt endnu. Det er en fejl fra mig af. Havde læst for hurtigt og nok taget billedet for meget i betragtning. Undskyld Smiley
Det er bare helt i orden Wink Så god er jeg heller ikke til Photoshop.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #72: 08 Apr 2009, 13:30 »

Hvornår kan vi forvente update?
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #73: 08 Apr 2009, 13:52 »

Sikke en god blog.. Har lige læst kun Heerenveen'en delen, og får helt lyst til at være dem..
Logged


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #74: 08 Apr 2009, 15:57 »

Hvornår kan vi forvente update?
Måske imorgen hvis jeg får presset tid ind, da jeg skal i byen i aften og har derfor ikke tid til det Smiley Imorgen skal jeg til fodboldtræning og på Brøndby Stadion.

Sikke en god blog.. Har lige læst kun Heerenveen'en delen, og får helt lyst til at være dem..
Mange tak, mester! Så start da et spil med dem, det er super underholdene.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010