home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Et sidste fix - #SLUT
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Et sidste fix - #SLUT  (Læst 32366 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #10
« Svar #45: 29 Feb 2012, 10:05 »

Nej nu befinder vi os jo langt nede i rækkerne. Så tror ikke de udvider med kapaciteten som pt. er på 1500. Jeg tror det bliver et stadion til max. 2000 men med mulighed for udbyggelse og med langt bedre faciliteter end det nuværende.

Ja, okay. Hvor mange tilskuere har du sådan ca. i gennemsnit pr. kamp?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #10
« Svar #46: 29 Feb 2012, 10:32 »

Ja, okay. Hvor mange tilskuere har du sådan ca. i gennemsnit pr. kamp?

Sidder ikke lige foran savegamet men det er mellem 200-300 i snit.. Regner med det vokser lidt nu hvor jeg er kommet i Blue Square divisionerne.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #10
« Svar #47: 29 Feb 2012, 10:39 »

Super fedt med oprykningerne Wink

Og så håber jeg sgu, at du virkelig får smidt dine smøger på hylden. Lillemanden har fortjent en tur på Old Trafford! Wink
Logged


Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #10
« Svar #48: 29 Feb 2012, 10:42 »

God update!
Spændende med  det nye stadion.  Smiley
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #10
« Svar #49: 29 Feb 2012, 11:36 »

I burde tage på Mestalla eller Emirates i stedet for, ej spøg til side;)

Fedt med stadionet og igen fedt med smøgerne  Thumbs Up
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #8
« Svar #50: 01 Mar 2012, 23:53 »




Guleroden er to oplevelser for mig og min søn, to ture ud i den store verden og se fodbold. Den ene er den bløde start, en tur til København til efteråret med en tur i tivoli og senere til landskamp i Parken. Den næste er en tur til Manchester og se United på Old Trafford, som skal foregå i foråret 2013. En gave der også skal symbolisere at han nu er en stor dygtig dreng, der snart skal starte i skole. To ture der ca. koster de 12 000 kr. jeg kan spare på et år ved at holde op med ryge. – Mission 2 starter for i morgen tidlig, da det er lønningsdag og de første 1000 kr. bliver smidt i bøtten, så må vi se hvor mange der er tilbage i bøtten fredag den 30. marts, hvor der igen går penge ind på kontoen.

Nå ja, så er jeg for resten strøget igennem to divisioner og befinder mig nu i mere vante omgivelser i FM. Jeg er nemlig rykket op i Blue Square South men mere om det i næste update, hvor jeg også kan afsløre planerne om et nyt stadion.


 Thumbs Up 'nough said
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #10
« Svar #51: 02 Mar 2012, 07:23 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-


11: Afrikanske stjerner

Jeg gik ind til sæsonen med en meget smal trup, og det var umuligt for mig at finde flere kvalificerede spillere. Så jeg måtte nøjes, med det jeg havde. Der blev virkelig drevet rovdrift på dem og det var nogle slidte spillere, jeg stod med i slutningen af sæsonen.  Heldigvis klarede de skærene og en playoff billet blev sikret. Stillingen Og playoff kampene gik helt som jeg håbede og oprykningen til Blue Square Premier blev sikret.



Tidligere nævnte jeg noget om manglen på stjerner i de lavere divisioner men i denne sæson tændtes de første stjerner på Woodstock himmelen, de første i en forhåbentlig perlerække af fremtidige stjerner. Der var to spillere der leverede helt fantastiske præstationer, to unge nigerianske spillere som jeg hellere må præsentere jer for.

Den første er Dominic Iorfa som i starten af sæsonen blev hentet på en free transfer efter 3 sæsoner i Wolves uden spilletid. Heldigvis stod han med britisk pas og en arbejdstilladelse var derfor ikke nødvendig. Dominic var sublim i midterforsvaret og jeg forventer, at han som minimum kan være med hele vejen op til League 1. Med hans kun 21 år har han fremtiden med sig, så måske han kan udvikle sig sammen med klubben og klare den endnu længere. Han er uden tvivl en megastjerne i Blue Sqaure divisionerne.

Den næste i rækken er hans landsmand Sam Osobe som er holdets poacher. Med 31 mål i i 42 kampe, så har han i hvert fald leveret varen som skarpretter. Det var Osobe 2. sæson i Woodstock trøjen og han blev hentet efter en sæson i Preston og derefter en sæson i Leek på en free transfer. Osobe har et irsk pas og endnu engang var arbejdstilladelsen ikke nødvendig.

Nu skal arbejdet med at samle en trup, der kan klare endnu en oprykning, det bliver dog svært for klubben er i økonomisk uføre, men mere om det i næste update.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #11
« Svar #52: 02 Mar 2012, 08:44 »

Sådan der! Det er super fedt, at du kom så hurtigt igennem BSN/S, da det altid, ihf. for mit vedkommende, er en stor prøvelse. Det er aldrig lykkedes for mig at rykke et hold op fra BSN/S og stabilisere mig i BSP eller højere rækker. Det er altid endt med et elevator eventyr.

Så tillykke herfra Wink
HAR DU RØGET IDAG?
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #11
« Svar #53: 02 Mar 2012, 09:01 »

Sådan der! Det er super fedt, at du kom så hurtigt igennem BSN/S, da det altid, ihf. for mit vedkommende, er en stor prøvelse. Det er aldrig lykkedes for mig at rykke et hold op fra BSN/S og stabilisere mig i BSP eller højere rækker. Det er altid endt med et elevator eventyr.

Så tillykke herfra Wink
HAR DU RØGET IDAG?

Ja jeg har røget i dag  Forlegen

Den kommende sæson frygter jeg også ender galt... Økonomien sejler og jeg kan ikke finde gode nok spillere. Jeg har tabt de første 3 kampe, så det ser ikke for godt ud... Men mere om det i næste update...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #11
« Svar #54: 02 Mar 2012, 09:50 »

Shame on you, Wester!
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #11
« Svar #55: 02 Mar 2012, 09:59 »

Tillykke med oprykningen, og nu må det vist være ved at være tid til at stramme op med hensyn til rygningen Wink
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #11
« Svar #56: 02 Mar 2012, 23:14 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-


12: Økonomisk uføre

Vi er i året 2015 og klubben er stormet frem i rækkerne men måske er det gået for hurtigt. Jeg har nok oversatset med lønninger og været for ukoncentreret i min håndtering af økonomien. For gælden stiger og stiger og der er røde tal over hele linjen. Det betyder at det er svært at finde spillere og det koster selvfølgelig også sportslig.

Økonomien

Der er spillet 3 kampe af den nye sæson og det er blevet til 3 nederlag i Blue Square Premier. Truppens potentiale er ok men den er nok ikke stærk nok til endnu en oprykning. Det kommer nok til at handle om overlevelse i denne sæson. Det kan sagtens tage 3 sæsoner før oprykningen kommer og i værste fald så knækker klubben under gældsbyrden. Det ser ikke alt for godt ud lige nu.

Også i rygestop sparebøssen fosser pengene ud, der står nu 898 kr.

Det går af helvede til det hele  Forlegen  Græder Sur
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #12
« Svar #57: 02 Mar 2012, 23:31 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-


13: Ja ok, måske ikke af helvede til

Citat
Det går af helvede til det hele Forlegen  Græder Sur

Ja ok, måske ikke af helvede til for sådanne gik det i kampen efter… Måske det kan kickstarte sæsonen.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #13
« Svar #58: 03 Mar 2012, 18:59 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-


14: Puha, den var lang og hård

Og det sagde hun også i går. Men her snakker vi om den første sæson i Blue Sqaure Premier, som blev en sej udfordring. Helt som forventet var truppen ikke god nok til en plads i toppen og længe lå jeg til nedrykning. Heldigvis fik jeg signet nogle gode spillere i januartransfervindu et og dem gennemgår vi senere. Med de nye spillere i truppen, så fik jeg hentet en del flere point og nedrykning var ikke længere et aktuelt emne men helt godt blev det aldrig. Jeg endte på 17. plads i ligaen.

På den positive side fandt jeg ud af at bestyrelsen var klar til at smide lidt penge i projektet. To gange leverede de en pengeindsprøjtning og klubbens finanser kom i plus. Samtidig steg entre indtægterne en del og økonomien er igen på den gode side. Økonomien

I løbet af sæsonen fandt jeg ud af hvorfor jeg aldrig har gennemført LLM til Champions League projektet før. Det er simpelthen en lang sej kamp, hvor der bare er sæsoner hvor man går helt i stå og ens tålmodighed kommer alvorligt på prøve. En tålmodighed jeg bare ikke ejer og flere gange var jeg ved at hoppe fra. Puha, den var lang og hård.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sidste fix - #14
« Svar #59: 03 Mar 2012, 22:29 »

Come on Wester, we belive in you.

Håber du snart får styr på rygevanerne Wink
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010