home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 648 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189659 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #105: 21 Dec 2014, 10:17 »

Tottenham, Arsenal eller Monaco?

begrund gerne Smiley

Tottenham: Eriksen Opstemt og så fordi de godt kunne bruge noget medvind
Arsenal: Fordi de har et rimelig godt hold som wenger på en eller anden måde ikke formår at vinde med
Monaco: De har et lille stadion (18.000), De vil gerne fremad og har mange penge + de vil gerne have store navne

Ud af de 3 havde jeg uden tvivl valgt monaco (skal også selv have spillet med dem på et tidspunkt)
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #106: 21 Dec 2014, 10:54 »

Newcastle - Derby - Everton?

Begrund gerne :-)..
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #107: 21 Dec 2014, 11:06 »

Newcastle - Derby - Everton?

Begrund gerne :-)..

Newcastle - Stort stadion og lavt rep. God grobund for at lave dem til noget stort Smiley

Everton er ligesom Spurs var for nogle år tilbage. Sub top hold men kan sagtens blande sig med de store hvis man gør et par gode indkøb og laver en ordentlig taktik
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #108: 21 Dec 2014, 12:19 »

Newcastle - Derby - Everton?

Begrund gerne :-)..

Derby

Begrundelse: Will Hughes og Mason Bennett
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #109: 21 Dec 2014, 15:06 »

Tottenham: Eriksen Opstemt og så fordi de godt kunne bruge noget medvind
Arsenal: Fordi de har et rimelig godt hold som wenger på en eller anden måde ikke formår at vinde med
Monaco: De har et lille stadion (18.000), De vil gerne fremad og har mange penge + de vil gerne have store navne

Ud af de 3 havde jeg uden tvivl valgt monaco (skal også selv have spillet med dem på et tidspunkt)

jamen er Monaco ikke under det der FFA eller sådan noget?
og hvad betyder det?

tak for dit svar Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #110: 21 Dec 2014, 15:13 »

Monaco er ikke under FFP på nuværende tidspunkt. Altså ikke at måtte købe spillere eller spille i Europa.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #111: 21 Dec 2014, 15:25 »

Monaco er ikke under FFP på nuværende tidspunkt. Altså ikke at måtte købe spillere eller spille i Europa.

nej men de er under med 191 mio til at starte med Smiley

tænker bare hvis jeg begynder at købe spillere Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #112: 21 Dec 2014, 15:26 »

De har jo en rigmand der dækker underskud...

Men ja, udfordringen ligger i at de kun har et stadion med plads til 18,000 uden mulighed for at udvide eller få et nyt.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #113: 21 Dec 2014, 15:29 »

De har jo en rigmand der dækker underskud...

Men ja, udfordringen ligger i at de kun har et stadion med plads til 18,000 uden mulighed for at udvide eller få et nyt.

Spørger måske dumt, men hvorfor kan det ikke udvides?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #114: 21 Dec 2014, 15:31 »

Fordi det ligger hvor det ligger Smiley
Stade Louis II, med plads til 18,000 ligger i Monaco der har et indbyggertal på ca. 33,000.
Og man kan ikke udvide det uden at bygge ind over veje eller havnen (har jeg læst mig til).
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #115: 21 Dec 2014, 15:36 »

Fordi det ligger hvor det ligger Smiley
Stade Louis II, med plads til 18,000 ligger i Monaco der har et indbyggertal på ca. 33,000.
Og man kan ikke udvide det uden at bygge ind over veje eller havnen (har jeg læst mig til).

Så man ville aldrig kunne få et nyt eller? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #116: 21 Dec 2014, 15:38 »

Ikke indenfor for Monaco's grænser, nej.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #117: 21 Dec 2014, 15:41 »

Ikke indenfor for Monaco's grænser, nej.

Okay tak Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Zeke
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #118: 21 Dec 2014, 20:44 »

Nu har jeg, uden succes indtil videre, forsøgt at få et godt spil op at køre, men jeg mister konstant lysten til det uanset, hvordan det går mig. Så jeg vil høre om, der ikke er nogen, der har nogle bud på nogle fede hold at spille med..?

Hvis der er nogen, som kender til et hold, der minder om Athletic Bilbao, så kunne det være meget interessant. Ellers er jeg åben for hold i hele verden undtagen Asien og The States.
Logged

Arsenal Football Club <3

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #119: 21 Dec 2014, 21:28 »

Nu har jeg, uden succes indtil videre, forsøgt at få et godt spil op at køre, men jeg mister konstant lysten til det uanset, hvordan det går mig. Så jeg vil høre om, der ikke er nogen, der har nogle bud på nogle fede hold at spille med..?

Hvis der er nogen, som kender til et hold, der minder om Athletic Bilbao, så kunne det være meget interessant. Ellers er jeg åben for hold i hele verden undtagen Asien og The States.

Jeg støder selv i det samme gang på gang. Syntes ellers jeg har nogle fine ideer, som jeg bare ikke for ført ud i livet. De blir startet op, men det er så også det:-).
Jeg spiller tit som en kendt person, for at gøre det realistisk.
Men jeg kan her komme med et par ideer:-)
Arsenal - scenariet er: Wenger er stoppet som fuldblods manager, grundet alder mm. Ind er kommet Zidane. Arsenal elsker franskmænd jo. Henry er assistenten. Zidane har lidt erfaringer manager gerningen og stået i lære hos ancelotti senest. Wenger for posten som sportsdirektør i de første to sæsoner(Arsenal's ønske, for at undgå samme deroute som United). Dvs Wenger står for indkøb i de to første sæsoner.

Næste scenarie - borussia m gladbach. Et hold med stolte danske traditioner. Her skal Laudrup tage over. Han hiver sig Arnesen med som assistent eller sportsdirektør. Højbjerg lånes i Bayern. Agger, tager en sidste tur udenlandsk. Gladbach har været godt kærende de sidste par sæsoner, men solgt profiler. En tendens der skal ændres og der skal kæmpes om medaljer. Reus og ter stegen skal igen trække gladbach trøjen på.
Et save hvor jeg gerne så en Schøne i gladbach. Muligvis en Simon Kjær.

Et sidste scenarie - lazio: en liga der er godt kørt i bund. Her skal ligaen som helhed genrejses. Nesta er sønnen der vender hjem. Med andre koryfæer i staben. Eks Massimo oddo, favalli, negro mm.
Der skal bygges op om candreva og med en central midtbane fra Argentina. Jeg ser en tre mands midtbane med Ledesma, romero og battaglia. Smides store penge i talentudviklingen.

Fælles for de spil er brug at in game editoren. Jeg bruger den så jeg får Zidane's, laudrup's og nesta's stats. Også deres favorit klubber og likes/dislikes. Altsammen for at kunne trække på de gode forhold de nævnte tidligere spillere har dannet sig i sin karriere. Eks ville Zidane nok kunne trække en del på ancelotti og Real i det hele taget.
Jeg prøver altid at lave et scenarie, som jeg godt kunne se i virkeligheden. (Om andre så er dybt uenige er mig ligemeget:-)). For mig giver det mig ud over et spil også en historie, jeg på en eller anden måde forpligter mig i:-)
« Seneste Redigering: 21 Dec 2014, 23:41 af bromberg » Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010