home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 194247 gange)
vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #135: 24 Dec 2014, 18:03 »

Hej.
Søger et hold med lidt udfordring, holdet skal ikke spille i bedste række, og gerne i Tyskland, England eller Spanien.
Tak på forhånd;-)
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #136: 25 Dec 2014, 01:09 »

Hej.
Søger et hold med lidt udfordring, holdet skal ikke spille i bedste række, og gerne i Tyskland, England eller Spanien.
Tak på forhånd;-)
RB Leipzig, kunne være en udfordring at få dem til at være med i toppen i Bundesligaen! Første sæson er nok ikke så svær, men hvis man rykker op, kan der være mange sjove udfordringer! Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #137: 25 Dec 2014, 10:42 »

Hej.
Søger et hold med lidt udfordring, holdet skal ikke spille i bedste række, og gerne i Tyskland, England eller Spanien.
Tak på forhånd;-)

Leeds United - få det gamle storhold tilbage i toppen af engelsk fodbold Opstemt
Logged

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #138: 25 Dec 2014, 15:08 »

Har lige haft en med RB Leipzig, så tror jeg prøver lykken med Leeds
Logged

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #139: 27 Dec 2014, 18:48 »

Ingen der har erfaring med MK Dons, eller en anden klub med historie?
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #140: 27 Dec 2014, 18:54 »

Ingen der har erfaring med MK Dons, eller en anden klub med historie?
Bare lige for at forstå dit spørgsmål. Mener du at MK Dons er en klub med historie? Hvis det er tilfældet, så har alle klubber vel historie. :-)
Men for at besvare spørgsmål, så har jeg ikke prøvet MK Dons! Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #141: 27 Dec 2014, 20:39 »

Hej.
Søger et hold med lidt udfordring, holdet skal ikke spille i bedste række, og gerne i Tyskland, England eller Spanien.
Tak på forhånd;-)

Bournemouth... Uden tvivl.
Forventningerne er lave (de forventer "bare" at du kæmper hårdt for at undgå nedrykning), de har ikke den store tiltrækningskræft. Men de har penge (starter med £1,5 mil ved laveste forventning), et godt hold, og en bestyrelse der vil gå langt for klubbens fremdrift. En sjov udfordring.
Logged

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #142: 27 Dec 2014, 21:03 »

Bare lige for at forstå dit spørgsmål. Mener du at MK Dons er en klub med historie? Hvis det er tilfældet, så har alle klubber vel historie. :-)
Men for at besvare spørgsmål, så har jeg ikke prøvet MK Dons! Smiley

Var egendlig bare et spørgsmål om nogen havde erfaring med dem, men faktisk hvis vi skal ind på det så er der da en slags historie i dem. Altså holdet er jo tidligere kendt som Wimbledon F.C, som vandt fa cuppen i 1988;-)
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #143: 27 Dec 2014, 21:16 »

Var egendlig bare et spørgsmål om nogen havde erfaring med dem, men faktisk hvis vi skal ind på det så er der da en slags historie i dem. Altså holdet er jo tidligere kendt som Wimbledon F.C, som vandt fa cuppen i 1988;-)

Det er ikke helt korrekt. MK Dons og Wimbledon AFC er begge klubber der blev stiftet efter Wimbledon FC gik konkurs. De to nye klubber er altså "nye" klubber, og deler ikke historie med Wimbledon FC

"The club abandoned its claim to any history before 2004 in October 2006 as part of an agreement with the Football Supporters' Federation, which had previously boycotted the team and its supporters groups." - som MK Dons skriver på deres hjemmeside
« Seneste Redigering: 27 Dec 2014, 21:19 af Gungner » Logged

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #144: 27 Dec 2014, 21:24 »

Haha nu skal det ikke ende ud i en "diskussion" men hvad jeg har læst, forstår jeg det sådan at klubben bare flyttede 80 Km væk og ændrede navn? Er jeg helst skæv på den;-)
Logged

CityFan
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #145: 27 Dec 2014, 21:28 »

Søger et hold med gode talentfaciliteter så man ikke skal ud og bruge millioner på talenter Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #146: 27 Dec 2014, 21:31 »

Haha nu skal det ikke ende ud i en "diskussion" men hvad jeg har læst, forstår jeg det sådan at klubben bare flyttede 80 Km væk og ændrede navn? Er jeg helst skæv på den;-)

Det er sådan set rigtig nok, at klubben gik konkurs og flyttede til Milton Keynes, hvor de skiftede navn til MK Dons i 2004. Men som sagt så opgav klubben al historie fra før 2004 og ser sig selv som værende en ny klub stiftet i 2004. Så hvis vi siger at vi begge har en smule ret, så kan vi evt. tage diskussionen over PB, da den ikke hører hjemme i denne tråd  Wink
Logged

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #147: 27 Dec 2014, 21:33 »

Haha ja lad os sige at vi begge har ret i vores "forståelse" af klubben;-)
Logged

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #148: 27 Dec 2014, 21:33 »

Søger et hold med gode talentfaciliteter så man ikke skal ud og bruge millioner på talenter Smiley
Hvilket niveau tænker du på?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #149: 27 Dec 2014, 21:52 »

Det er sådan set rigtig nok, at klubben gik konkurs og flyttede til Milton Keynes, hvor de skiftede navn til MK Dons i 2004. Men som sagt så opgav klubben al historie fra før 2004 og ser sig selv som værende en ny klub stiftet i 2004. Så hvis vi siger at vi begge har en smule ret, så kan vi evt. tage diskussionen over PB, da den ikke hører hjemme i denne tråd  Wink

Nu bliver det lidt til ordkløveri, men formelt set gik Wimbledon F.C. ikke konkurs, men endte "blot" i betalingsstandsning og sat under administration. Dette var baggrunden for, at de nye investorer i klubben kunne overtage Wimbledon F.C. liga-licens, da de flyttede klubben til Milton Keynes - fremfor at starte i non-league-rækkerne.

En konkurs vil have endt i tvangsnedrykning til non-league-rækkerne eller i lukning af klubben.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010