home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189556 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #75: 13 Dec 2014, 14:17 »

Altså min definition af stærk er bare at det er der holdets stjerner spiller. Gider nemlig ikke et hold hvor jeg har en stærk offensiv, når det netop er offensive folk jeg har i tankerne at jeg vil hente ind Smiley Jeg vil kigge lidt i klubtråden og se om det kunne være et hold for mig Wink
Er nottingham forest helt udelukket? Jeg havde et save med dem i FM14 og hvis man rykker op med dem får man et ganske flot budget specielt taget i betragtning af klubbens placering. Ejerne vil meget gerne fremad i engelsk fodbold Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #76: 13 Dec 2014, 14:25 »

Jeg vil da ikke sige de er udelukket, men jeg har en vis ambition om at hente nogle lidt dyre folk til den klub jeg skal spille med, fordi jeg gerne vil se disse folk i aktion i en af de større ligaer, men for at få dem til en rimelig mønt, skal de hentes i første vindue. Der er tale om nok en 200 millioner i handler i alt, så en 60-80 millioner i budget vil være nødvendigt, selv hvis jeg handler over 4 år.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #77: 13 Dec 2014, 14:27 »

Er nottingham forest helt udelukket? Jeg havde et save med dem i FM14 og hvis man rykker op med dem får man et ganske flot budget specielt taget i betragtning af klubbens placering. Ejerne vil meget gerne fremad i engelsk fodbold Smiley

Kan ligesom du klart anbefale Nott. Forrest, jeg har et save med dem - faktisk mit eneste indtil nu i FM15. Det er efter min mening et af de fedeste hold at spille med.

Jeg havde 80 mil. i første sæson, og efterfølgende har jeg endnu ( er i 2018 ) ikke haft under 200 mil. som var mit budget da jeg rykkede op.

+ de har en spiller som assambalonga som lavede 37 kasser i første sæson for mit
g  Thumbs Up
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #78: 13 Dec 2014, 14:44 »

Leder efter et nyt spændende hold og det skal bestemt ikke være et stort og etableret hold.
Hold som jeg typisk spiller med er Crewe, Lyngby og lignende, da de ikke ligger i den bedste række, men har en god ungdomsafdeling. Det skal derfor være muligt at kunne bruge klubbens unge talenter og samtidig ikke være urealistisk at klare klubbens målsætning. Er der nogen gode bud?
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #79: 13 Dec 2014, 14:51 »

Hmm... Rangers FC måske? Scottish Championship hedder ligaen, deres ungdomsafdeling og træningsfaciliteter er second to none. Der er ikke mange spillere over 30 i truppen, og deres målsætning er oprykning, hvilket klart er muligt.
Om de så er et stort og etableret hold, er jo så en anden sag. Jeg vil ikke kalde dem et storhold mere, da de er faldet langt i status. Etableret er de måske nok, men det er et rigtig sjovt hold at spille med Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #80: 13 Dec 2014, 15:24 »

Kan ligesom du klart anbefale Nott. Forrest, jeg har et save med dem - faktisk mit eneste indtil nu i FM15. Det er efter min mening et af de fedeste hold at spille med.

Jeg havde 80 mil. i første sæson, og efterfølgende har jeg endnu ( er i 2018 ) ikke haft under 200 mil. som var mit budget da jeg rykkede op.

+ de har en spiller som assambalonga som lavede 37 kasser i første sæson for mit
g  Thumbs Up
Skal også helt sikkert have prøvet dem igen i år Smiley
Logged

Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #81: 13 Dec 2014, 16:21 »

Skal også helt sikkert have prøvet dem igen i år Smiley

Ja de er virkelig også fede at spille med, håber på at vinde mit første mesterskab her i 2018  Thumbs Up
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #82: 13 Dec 2014, 17:08 »

Hmm... Rangers FC måske? Scottish Championship hedder ligaen, deres ungdomsafdeling og træningsfaciliteter er second to none. Der er ikke mange spillere over 30 i truppen, og deres målsætning er oprykning, hvilket klart er muligt.
Om de så er et stort og etableret hold, er jo så en anden sag. Jeg vil ikke kalde dem et storhold mere, da de er faldet langt i status. Etableret er de måske nok, men det er et rigtig sjovt hold at spille med Smiley

Uden tvivl et godt bud, men jeg ser dem nu som etableret(har de sidste to år også haft gode spil med dem). Har altid godt kunne lide Fraser Aird og Lewis M., men i mit hoved skal de jo rykke op i første sæson og som absolut minimum blive nr. 2 når man først er oppe igen. Haved håbet på et mindre hold end det. Venter lige og ser om der ikke dukker flere bud op. Smiley
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #83: 15 Dec 2014, 13:07 »

Jeg har en idé om en 4-3-3 (3 angribere) taktik jeg godt vil teste så tænker hvilket Premier league hold der (evt med nogle indkøb af spillere) ville passe ret godt? feks ville united nok ik være smart med di maria osv.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #84: 15 Dec 2014, 13:13 »

Altså tre regulære angribere helt på top? Ikke som wings med inside foward ?

Umiddelbart ville jeg kigge i retning af enten Liverpool eller Southampton alt efter hvor store klubberne skal være. Det skyldes at din formation nok vil kræve en meget stærk central kerne på midtbanen kombineret med relativt få kantspillere, der ikke vil kunne spille rollen som angriber. Derudover er det også vigtigt med nogle gode backs til at holde bredden og komme med frem og slå nogle indlæg.

Måske Saints er endnu mere oplagte end liverpool. De kræver bare nogle flere indkøb hvad angår angriberpladserne.

Det kan sagtens tænkes jeg har overset nogen, måske Hull eller Westham men de to var bare lige de første der faldt mig ind Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #85: 15 Dec 2014, 13:17 »

Uden tvivl et godt bud, men jeg ser dem nu som etableret(har de sidste to år også haft gode spil med dem). Har altid godt kunne lide Fraser Aird og Lewis M., men i mit hoved skal de jo rykke op i første sæson og som absolut minimum blive nr. 2 når man først er oppe igen. Haved håbet på et mindre hold end det. Venter lige og ser om der ikke dukker flere bud op. Smiley

Ved ikke om man som absolut minimum SKAL blive nummer 2 når man er oppe. Der er flere trupper i Premiership der er bedre end Rangers fra starten. Og du har ikke midlerne til at handle stort ind. Både Celtic, Aberdeen, Kilmarnock og Motherwell er bedre. Så du kan ikke bare forvente en 2.plads efter oprykning Smiley
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #86: 15 Dec 2014, 13:18 »

Jeg har en idé om en 4-3-3 (3 angribere) taktik jeg godt vil teste så tænker hvilket Premier league hold der (evt med nogle indkøb af spillere) ville passe ret godt? feks ville united nok ik være smart med di maria osv.

Her vil jeg mene at West Ham vil være helt vildt oplagt! De har 3 FREMRAGENDE angribere i truppen, hvor en Carroll vil være kanon som værende den mest centrale Smiley

Sammen med at de har en fornuftig stærk midterakse Smiley
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #87: 15 Dec 2014, 13:29 »

Altså tre regulære angribere helt på top? Ikke som wings med inside foward ?

Umiddelbart ville jeg kigge i retning af enten Liverpool eller Southampton alt efter hvor store klubberne skal være. Det skyldes at din formation nok vil kræve en meget stærk central kerne på midtbanen kombineret med relativt få kantspillere, der ikke vil kunne spille rollen som angriber. Derudover er det også vigtigt med nogle gode backs til at holde bredden og komme med frem og slå nogle indlæg.

Måske Saints er endnu mere oplagte end liverpool. De kræver bare nogle flere indkøb hvad angår angriberpladserne.

Det kan sagtens tænkes jeg har overset nogen, måske Hull eller Westham men de to var bare lige de første der faldt mig ind Smiley
Ja 3 angribere helt på toppen Smiley

Jeg har kigget lidt imod southampton men dem har jeg allerede haft et godt save med og så synes jeg næsten det er synd at skulle sælge en del af deres gode spillere Peace personligt tænkte jeg lidt på liverpool, arsenal (måske) eller Everton.. Men somsagt er jeg gerne åben for bud
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #88: 17 Dec 2014, 18:20 »

Ved ikke om man som absolut minimum SKAL blive nummer 2 når man er oppe. Der er flere trupper i Premiership der er bedre end Rangers fra starten. Og du har ikke midlerne til at handle stort ind. Både Celtic, Aberdeen, Kilmarnock og Motherwell er bedre. Så du kan ikke bare forvente en 2.plads efter oprykning Smiley

Kiggede dog lidt nærmere på Championship efter anbefalingen af Rangers og endte med at vælge Falkirk.
Har mange talenter og satser naturligvis derpå. De sidste mange gange jeg har spillet med Rangers, kigger jeg tit på talenter derfra og tænkte nu var det oplagt.

Det er hvad bud herinde også kan bringe, så tak for hjælpen.  Thumbs Up
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Fabregas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #89: 19 Dec 2014, 21:12 »

Hey gutter.

Jeg ved ikke hvem jeg skal være, vil gerne spille i den tyske, eller den engelske række. Mine krav er ikke så store udover at det ikke skal være et tophold.
Nogle bud?
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010