home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189597 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #60: 06 Dec 2014, 14:24 »

Evian Wink
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #61: 06 Dec 2014, 21:36 »

Jeg tror ikke det var en af mulighederne...
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #62: 06 Dec 2014, 22:42 »

Everton, Liverpool eller Arsenal? Er meget i tvivl. Synes Everton er et fedt hold, og havde et rigtig godt spil med dem i FM14. Men nu her har både Liverpool og Arsenal hentet nogle fede spillere ind. What to do?

Everton!

Fin kapital. Erfaren trup. Talentfuld trup. Bred trup. De har egentlig hele pakken, og der er grobund for et længerevarende spil, hvor det måske bliver en tand mere udfordrende end med Liverpool eller Arsenal.

Desuden kan Mirallas afhændes for mellem 390-450 millioner kr. Det er mange penge til at forme et i forvejen godt mandskab.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #63: 07 Dec 2014, 18:24 »

Jeg er kommet i et stort dilemma som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg er i gang med et Ajax-save hvor jeg pt. er halvvejs igennem anden sæson. Det kører rigtig godt for mig og jeg har en stor trup med mange store talenter igennem rækkerne.

Dilemmaet er så nu at jeg har fået et jobtilbud i Wolfsburg, som stadigvæk har et sindssygt spændende hold og har stadig spillere som De Bruyne og Gustavo. Jeg kan virkelig ikke bestemme mig, da det er fedt at jeg har så mange talenter, men Wolfsburg er bare en fed klub.

Håber i vil hjælpe mig!
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #64: 07 Dec 2014, 18:46 »

Bliv i Ajax.

Tror det vil være sjovere for dig, at bygge noget stort op i Amsterdam og forhåbentlig få en masse talenter igennem dit fantastiske akademi!
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #65: 07 Dec 2014, 18:57 »

Bliv i Ajax.

Tror det vil være sjovere for dig, at bygge noget stort op i Amsterdam og forhåbentlig få en masse talenter igennem dit fantastiske akademi!
Kan godt tænkes at jeg bliver i Ajax. Deltog dog i jobsamtalen, så det er jo slet ikke sikkert at jeg får jobbet. De tilbød også kun 155 mio til transfer hvilket er en del mindre end jeg regnede med.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #66: 11 Dec 2014, 23:31 »

Kan kun anbefale alle der er i tvivl om hvilket hold de skal starte med, om at kraftigt overveje Crystal Palace !
Det er så undervurderet en klub i FM15. Tjek evt. følgende tråd:
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=38573.0
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #67: 13 Dec 2014, 01:38 »

Jeg søger et hold i enten Championship, eller en halv stor europæisk liga, hvor der er mulighed for at handle ind. Der skal således gerne være hvert fald 100 millioner kroner til indkøb. Holdet skal derudover have en solid defensiv, og hovedsageligt hjemlige spillere.

Har en lille våd drøm, om at skabe et hold med stærk Tjekkisk indflydelse, så jeg skal bruge nogle penge at købe for!

Jeg vil ikke have et tophold, og heller ikke et hold som flyder over med offensive talenter. Jeg har overvejet Ajax, selvom de er et tophold, men mest bare fordi de er så gode med unge spillere, problemet er bare at jeg virkelig ikke kan holde motivationen med et tophold, og dominerer man ligaen fra start, går det pænt hurtigt med at vinde CHL og kede mig i klubben.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #68: 13 Dec 2014, 08:46 »

Du finder ikke et Championship hold med 100 millioner. Det er Nottingham Forest der starter med mest i Championship, og det er "kun" 55-75 mio. Hvis det kun skal være en halvstor liga, ved jeg faktisk ikke hvem der har minimum 100 mio at handle for...
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #69: 13 Dec 2014, 10:13 »

Her er en liste over hvilke hold der har det største tansferbudget fra start, måske du kan blive inspireret:

http://www.passion4fm.com/top-fm15-clubs-with-highest-starting-transfer-budget/

Ellers kig på Cyrstal Palace som linket til LIGE over dit eget link, de har medioprognose 19 i PRL og har over 100 mio at handle for ! Wink
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #70: 13 Dec 2014, 10:38 »

Men Crystal Palace falder ikke ind under hans kategori som Championship hold eller et hold i en halvstor liga Tunge
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #71: 13 Dec 2014, 10:44 »

Nope, men det var fordi jeg ikke argumenterede mig ordentlig ud af det ! Smiley

Ville frem til pointen med at nummer 19 i PRL måske kunne tilfredsstille ham på niveau med en topklub i Championship - men du har endnu en gang helt ret Gunger ! Peace
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #72: 13 Dec 2014, 11:40 »

Hvordan er truppen i crystal palace? for hvis de så bare opfyldte ønsket om en stærk defensiv, og en overvældende mængde hjemlige spillere, så kunne de måske overvejes Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #73: 13 Dec 2014, 11:42 »

Link til klubtråden: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=38573.0

Stærk defensiv vil jeg mene der kan argumenteres for med Scott Dann og Hangeland i midterforsvaret og muligheden for Martin Kelly og Joel Ward på de to backs og hele kæden beskyttet af en vild Mile Jedinak på den defensive midt

Men det kommer jo an på definitionen af stærk Wink
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #74: 13 Dec 2014, 13:41 »

Link til klubtråden: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=38573.0

Stærk defensiv vil jeg mene der kan argumenteres for med Scott Dann og Hangeland i midterforsvaret og muligheden for Martin Kelly og Joel Ward på de to backs og hele kæden beskyttet af en vild Mile Jedinak på den defensive midt

Men det kommer jo an på definitionen af stærk Wink

Altså min definition af stærk er bare at det er der holdets stjerner spiller. Gider nemlig ikke et hold hvor jeg har en stærk offensiv, når det netop er offensive folk jeg har i tankerne at jeg vil hente ind Smiley Jeg vil kigge lidt i klubtråden og se om det kunne være et hold for mig Wink
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010