home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 704 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2718 2719 [2720] 2721 2722 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3601600 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40785: 07 Jul 2014, 13:50 »

Lander vi Nielsen foran Malmø og Groningen (og for den sags skyld fcm), kommer Boulah ikke tilbage.
Eller som en af vores allesammens twittervenner skrev: "...vender ikke tilbage som spiller".
Jeg ser det gerne ske med en præstationsbetinget kontrakt som spillende træner.

Han har høst roser for hans engagement med både Dumic men også de helt yngre.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40786: 07 Jul 2014, 18:21 »

Han har høst roser for hans engagement med både Dumic men også de helt yngre.

Holst også, og sikkert flere. Han har virkelig været hver en (af JBA's) kroner værd, forhåbentlig er det ikke slut med ham hos os, selvom det godt kunne tyde på det med tilgangen af Semb Berge og rygtet med Lasse Nielsen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40787: 10 Jul 2014, 10:01 »

Jeg får stiv pik bare ved tanken om at råbe Elmanders navn i aften. Bliver en smuk dag på Syd.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40788: 11 Jul 2014, 03:27 »

Ser frem til den 28. kan kun gå for langsomt!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40789: 14 Jul 2014, 12:55 »

Boulah er præsenteret i Feyenoord. Pezz. Jeg glæder mig til at se, hvad der så skal ske - fortsætter vi med de fire nuværende frem til vinter transfervinduet eller skal der skiftes ud nu.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40790: 14 Jul 2014, 13:18 »

Tillykke til Brøndby med den nye hovedsponsor Smiley

kan som FCK-fan kun være glad for i måske efter alt for lang tid for styr på klubben og specielt får en sammenhængende økonomi og struktur
ser frem til kampen om guldet !

- Så længe man kan skaffe flere penge er overforbrug jo intet problem Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40791: 14 Jul 2014, 14:07 »

Boulah er præsenteret i Feyenoord. Pezz. Jeg glæder mig til at se, hvad der så skal ske - fortsætter vi med de fire nuværende frem til vinter transfervinduet eller skal der skiftes ud nu.

Jeg håber vores scouts er på overarbejde i forhold til at finde en kvalitets dc som kan gå ind og forstærke holdet.

Offensivt står vi stærkt og jeg glæder til at se hvor langt vi kan komme denne sæson - min forventning er at vi skal spille med i top 3 og det vil blive i kamp med FCM, FCK og naturligvis AaB som virkelig er forstærket efter at de har hentet Helenius og Enevoldsen.

Så med den nye sponsor aftale så må der være råd til en kvalitets DC  Thumbs Up
Logged

YNWA

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40792: 14 Jul 2014, 15:32 »

Husk at hvis i ikke skal på stadion og se Liverpool-kampen, så kan i se den gratis hos Bet25 og tilmed få 50 kr. gratis at spille for, hvis i er nye kunder.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40793: 14 Jul 2014, 17:04 »

Fedt med en ny hovedsponsor!

Jeg er næsten sikker på, at vi henter en ny midterforsvar. Vi har kun Albrechtsen, Dumic, Semb (Almebäck). Daniel Stenderup har kontraktudløb til vinter, og tror de prøver at skyde ham afsted i dette vindue for at få lidt penge for ham.

Taget fra SSO: @BroendbyNews: 23 årige Richard Magyar fra Halmstad, stærk centerforsvar, tygger på et tilbud fra Vestegnen #sldk #broendbyif #broendbytransfer #broendby

Jeg ved dog ikke hvor troværdig kilden er..
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40794: 15 Jul 2014, 14:01 »

Hey Med fans!

Er der nogle der ved om vi for en ny udebane trøje?
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40795: 16 Jul 2014, 22:10 »

Så vandt vi squ lige over Liverpool! En imponerende preseason vi har lavet indtil videre. Grund til at være optimistisk til den nye sæson. Nogen der så kampen som kan fortælle om hvordan vi spillede?
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40796: 16 Jul 2014, 23:12 »

Jeg så kampen og kan da godt lide dele ud af hvad jeg så:
Lukas står en fremragende kamp, bortset fra en enkelt svipser som så desværre koster et mål.
Durmisi er fremragende i dag både frem og tilbage på banen, stor kamp af ham.
Semb spiller en god kamp, ser ham ikke sætte et ben forkert.
Martin A spiller også solidt.
Holst spiller fint, men bliver udstillet da Jordan Ibe kommer ind. Han har ikke i nærheden af den fart som Ibe besidder.
Ørnskov er jeg ikke så vild med. Især i 1. halveg har han det svært med Coutinho, men det er ikke så mærkeligt.
Kalle spiller solidt som altid, man kan godt se han ikke er den hurtigste men han er altid rolig på bolden.
Nørgaard spiller en stor kamp som jeg ser det. Han udviser en utrolig ro, og tager ikke mange dårlige beslutninger.
Symaskinen kæmper for det i dag, men ikke meget fungere. Dog har han et godt samarbejde med Durmisi.
Makienok laver nogle smarte driblinger på midten af banen, men deltager stort set ikke i kampen.
Elmander kæmper, men heller ikke meget lykkedes for ham i dag.

Af nævneværdige indskiftninger vil jeg nævne Dumic som står bundsolidt da han kommer ind. Nunez som bidrager meget mere end Makienok og så selvfølgelig Hasani som afgør kampen med et super mål.

http://kanalsport.dk/indslag/se-maalene-brondby-snod-liverpool-lige-for-lukketid
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40797: 17 Jul 2014, 00:06 »

Jeg er FCM fan og jeg må sgu sige jeg er lidt bange for at møde jer på søndag i så fandme stærke ud på højdepunkterne Smiley
Logged

Tubbe14
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40798: 17 Jul 2014, 00:35 »

Jeg så kampen og kan da godt lide dele ud af hvad jeg så:
Lukas står en fremragende kamp, bortset fra en enkelt svipser som så desværre koster et mål.
Durmisi er fremragende i dag både frem og tilbage på banen, stor kamp af ham.
Semb spiller en god kamp, ser ham ikke sætte et ben forkert.
Martin A spiller også solidt.
Holst spiller fint, men bliver udstillet da Jordan Ibe kommer ind. Han har ikke i nærheden af den fart som Ibe besidder.
Ørnskov er jeg ikke så vild med. Især i 1. halveg har han det svært med Coutinho, men det er ikke så mærkeligt.
Kalle spiller solidt som altid, man kan godt se han ikke er den hurtigste men han er altid rolig på bolden.
Nørgaard spiller en stor kamp som jeg ser det. Han udviser en utrolig ro, og tager ikke mange dårlige beslutninger.
Symaskinen kæmper for det i dag, men ikke meget fungere. Dog har han et godt samarbejde med Durmisi.
Makienok laver nogle smarte driblinger på midten af banen, men deltager stort set ikke i kampen.
Elmander kæmper, men heller ikke meget lykkedes for ham i dag.

Af nævneværdige indskiftninger vil jeg nævne Dumic som står bundsolidt da han kommer ind. Nunez som bidrager meget mere end Makienok og så selvfølgelig Hasani som afgør kampen med et super mål.

http://kanalsport.dk/indslag/se-maalene-brondby-snod-liverpool-lige-for-lukketid
Fuldstændig enig. Semb ligger også nogle fremragende bolde, også er jeg også ved at havne i den gruppe som hader Ørnskov. Hold nu op hvor er han langsom, og tager nogle virkelig underlige beslutninger. Nørgaard spiller en fremragende kamp, selvom han trækker meget ind i banen som højrekant.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40799: 17 Jul 2014, 00:49 »

Fuldstændig enig. Semb ligger også nogle fremragende bolde, også er jeg også ved at havne i den gruppe som hader Ørnskov. Hold nu op hvor er han langsom, og tager nogle virkelig underlige beslutninger. Nørgaard spiller en fremragende kamp, selvom han trækker meget ind i banen som højrekant.
Ørnskov har været elendig siden dag et. Gang på gang er han den dårligste på banen.. Det mærkeligste er dog han er bedre til de lange afleveringer end de korte.. Gad virkelig godt se en anden på hans position men tvivler på det sker. Ville hellere have Phiri på hans plads.
Logged

Sider: 1 ... 2718 2719 [2720] 2721 2722 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010