home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 403 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2719 2720 [2721] 2722 2723 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3577828 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40800: 17 Jul 2014, 04:17 »

Alt hvad Ørnskov gør, kan Phiri gøre 10 gange bedre. Så simpelt er det.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40801: 17 Jul 2014, 09:00 »

Hvis Lukas har lidt skyld i deres mål, så kan man også sige Dumic har. Jeg forstår ikke hvordan han ikke får blokeret til hjørne! Helt ærligt, så tror jeg ikke det var sket med Semb Berge inde, han er utrolig stabil, fantastisk til at læse spillet og laver meget få fejl. Han kan blive bedre med fødderne, men det kan alle vel. Ørnskov havde et par gode indgreb, men som sidste sæson, utrolig langsom og mister også bolden nogen gange, ligesom mod Bolton.

Ellers kan jeg godt lide at vi prøver at spille hurtigere med første gangs afleveringer, jeg savner dog lidt fart ved nogen spillere. Det er kun "Argentina" der har fart når vi ser på den offensive del af startopstillingen. Det kunne pynte med Nunez inde også, men det vil så sige Nørgaard muligvis skal ud. Nørgaard er så en bedre spiller til det hurtige første gangs afleveringer, hvor Nunez kan sætte meget fart når han selv har bolden.

Almebæck synes jeg har gjort det rigtig godt i de to indhop mod Bolton og i går, han presser på til startopstillingen synes jeg. Ellers et generalt godt indtryk af kampen i går. Bliver spændende på Søndag!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40802: 17 Jul 2014, 15:36 »

Jeg forstår ærligt talt ikke helt den evige, vanvittige kritik af Ørnskov. Bevares, han har da nogle punkter, der godt kunne bruge en opgradering, men hans rolle er den klassiske 6'er, der skal lige og rydde op, hvilket han gør ganske godt. Hans pasningsspil er ikke specielt godt, og har mig bekendt aldrig været det, men det lader til, når jeg læser en masse indlæg, både her som andre sider, at det problem er roden til at alt det forfærdelige i verdenen (overdrivelse fremmer forståelse her).

Selvfølgelig er det et problem ift. den måde Thomas Frank gerne vil spille på, men jeg tror at Ørnskov vil kunne blive beskyttet meget mere ved at vende trekanten på midtbanen om, så Ørnskov ligger bag Kalle og Nørgaard, der skal føre bolden fremad - langt uden om Ørnskov, naturligvis.

Desuden en fremragende kamp i går, reservehold eller ej, hvis det er standarden der bliver lagt for dagen, så bliver den kommende sæson et step up eller to ifl. sidste sæson!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40803: 17 Jul 2014, 15:51 »



Selvfølgelig er det et problem ift. den måde Thomas Frank gerne vil spille på, men jeg tror at Ørnskov vil kunne blive beskyttet meget mere ved at vende trekanten på midtbanen om, så Ørnskov ligger bag Kalle og Nørgaard, der skal føre bolden fremad - langt uden om Ørnskov, naturligvis.


Jeg er enig i alt andet, men er det ikke præcist det vi gør allerede Opstemt ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40804: 17 Jul 2014, 16:51 »

Jeg er enig i alt andet, men er det ikke præcist det vi gør allerede Opstemt ?

I såfald bliver det ikke gjort ordentlig nok, siden han kritiseres uanset hvad han gør. Peace

Men altså, lidt groft sagt, så hedder formationen 4-2-3-1, hvor jeg ønsker en lidt mere decideret 4-3-3 - ikke at der er den store forskel i de to, idet tremandskæden mellem midtbanen og angriberen har frie tøjler til at bevæge sig. Jeg så dog gerne Nørgaard lidt mere fastlåst inde centralt, uden at det er 100%, da han og Kalle også skal bruges til at beskytte Ørnskov bedre end det er tilfældet nu.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Barfoed91
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40805: 17 Jul 2014, 18:06 »

Vi har aldrig tabt til Liverpoooooooool.
Vi har aldrig tabt til Liverpoooooooool.
Vi har aldrig tabt,
vi har aldrig tabt,
vi har aldrig tabt til Liverpoooooooool!
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40806: 17 Jul 2014, 19:43 »


Symaskinen kæmper for det i dag, men ikke meget fungere.


Please stop med at kald ham det!

Men en perfekt optakt til kampen på søndag!

#Guldetkommerhjem .... :-)
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40807: 17 Jul 2014, 20:42 »

#Guldetkommerhjem .... :-)

Til Vestegnen igen!!  Grin
Logged

Supra Societatem Nemo

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40808: 18 Jul 2014, 00:53 »

Forresten ville lige høre om jer, som har bestilt sæsonkort, har modtaget dem? De skulle ifg. BIF's mail være sendt i sidste uge og har intet set til mit nemlig Smiley
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40809: 18 Jul 2014, 01:01 »

Har heller ikke modtaget mit endnu, men mon ikke man kunne være heldig at modtage det imorgen?
Logged

Supra Societatem Nemo

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40810: 18 Jul 2014, 01:11 »

Forhåbentligt, det skal jo bruges inden så længe :p
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40811: 18 Jul 2014, 01:14 »

Ja, det jo det! Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40812: 18 Jul 2014, 06:46 »

Jeg har heller ikke modtaget mit endnu.

Anyways, hvem håber folk på, at vi trækker, her om et par timer til EL-kval? Vi kan trække Rio Ave, Club Brügge, Dundalk/Hajduk Split, Cluj/Jagodina eller Bursaspor/Chikhura Sachkhere.
Det ærgrer mig lidt, at størstedelen er østeuropæiske hold, der er uberegnelige, hvorfor jeg håber på Rio Ave, der heller ikke virker specielt stærke.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40813: 18 Jul 2014, 06:51 »

Jeg har heller ikke modtaget mit endnu.

Anyways, hvem håber folk på, at vi trækker, her om et par timer til EL-kval? Vi kan trække Rio Ave, Club Brügge, Dundalk/Hajduk Split, Cluj/Jagodina eller Bursaspor/Chikhura Sachkhere.
Det ærgrer mig lidt, at størstedelen er østeuropæiske hold, der er uberegnelige, hvorfor jeg håber på Rio Ave, der heller ikke virker specielt stærke.
Personligt tror jeg det er hold vi kan slå alle sammen. Club Brügge er dog nok den sværeste lodtrækning. Dem og Bursaspor vil jeg helst undgå.

Cluj ser jeg som en fin udfordring. Dem vil jeg nok egentlig gerne trække, og hvis ikke den så Rio Ave. Hajduk away kan godt blive en hård en. Alt er naturligvis forudsat at holdene lever op til seedningerne.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40814: 18 Jul 2014, 11:54 »

Alt er naturligvis forudsat at holdene lever op til seedningerne.

Naturligvis. Hajduk tør jeg dog godt sende videre, mens det er mere åbent i de to andre opgør efter 2x 0-0. Ellers er jeg helt enig i dine betragtninger, selvom jeg vægter Rio Ave højere end Cluj.

En hel time igen indtil lodtrækningen. Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 2719 2720 [2721] 2722 2723 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010