home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132731 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Styrketræning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Styrketræning  (Læst 131332 gange)
Hado
Gæst
 
Sv: Styrketræning
« Svar #15: 07 Jun 2007, 21:53 »

Men det er så ikke så fedt synes jeg ikke, det er lidt klamt Smiley

Jamen når du styrketræner er det vel fordi du gerne vil have en krop som er i god form? Hvis det er for udseende så kan der tages mange andre midler i brug.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Styrketræning
« Svar #16: 07 Jun 2007, 21:54 »

@Hado
Så du har lige givet Gosu et råd om at tage steorider? Det ville jeg aldrig gøre for min krop, så hellere træne de 5-6 gange så hårdt. Steorider, føj!
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: Styrketræning
« Svar #17: 07 Jun 2007, 21:55 »

Jeg vil gody have man skulle kunne se mine mave- og arm muskler men gider ikke træne ;b
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Styrketræning
« Svar #18: 07 Jun 2007, 21:56 »

@Hado
Så du har lige givet Gosu et råd om at tage steorider? Det ville jeg aldrig gøre for min krop, så hellere træne de 5-6 gange så hårdt. Steorider, føj!

Hehe, nej. Men hvis det er for udseendets skyld, kan man da lige så godt gøre det, hvis man ikke mener træningen hjælper?
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Styrketræning
« Svar #19: 07 Jun 2007, 21:57 »

Jeg vil gody have man skulle kunne se mine mave- og arm muskler men gider ikke træne ;b
Ja held og lykke med det Peace
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

søgaard
Gæst
 
Sv: Styrketræning
« Svar #20: 07 Jun 2007, 22:28 »

Træner en gang i mellem når jeg ellers har tid..Smiley vi har 1 gang om ugen med bold (klubben har styrkecenter) og ellers tager jeg derop når jeg har tid eller behov for det..Smiley
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: Styrketræning
« Svar #21: 07 Jun 2007, 22:46 »

Ja held og lykke med det Peace

Hehe .. ;b
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Styrketræning
« Svar #22: 07 Jun 2007, 23:38 »

Har trænet, gik op i det. Og fik en masse proteiner tilsat med daglig protein-pulver.
Jamen der er jo 1000 teorier om hvordan det skal gøres. Kort og godt er, når du træner bør du træne bryst+triceps den ene dag, den anden dag biceps+ryg. Grunden til dette er nemlig, at man bruger automatisk triceps når man træner bryst, og biceps når man træner ryg. Når man så f.eks træner bryst, så kan man samme dag træne lår. Når man træner ryg kan man træne mave og nakke. Grunden til at du ikke træner det samme 2 dage i træk er, at dine muskler har brug for at restituere. Hertil er den mindste restitueringsperiod e 48 timer. Derfor man skifter fra dag til dag med at træne de forskellige ting. Grunden til de skal restituere er, når man træner nedbryder man musklerne, et lag af fibre, derfor kan man godt føles slappere nogle timer efter man har trænet. Disse lag bliver genopbygget i restitueringsperiod en, hvor de laver et ekstra lag, så at musklerne kan tåle mere modstand. Og sådan fortsættes det så, så længe man træner. Smiley Håber det var forståeligt?
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Styrketræning
« Svar #23: 07 Jun 2007, 23:51 »

Hvis man er i tvivl så er der også i 99% af alle styrkecentre instruktører der er der for at hjælpe som evt. kan lave et program til en, så man er sikker på det er i orden..Smiley og hvis man har råd kan man også få dem til og hjælpe en med at bruge maskinerne rigtig, hvis det er første gang..Smiley
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Styrketræning
« Svar #24: 07 Jun 2007, 23:56 »

Hvis det er for man skal kunne se det, så få nogle indsprøjtninger som fremhæver dine muskler. Det er meget hurtigere men dyrere.

det der burde man altså tage afstand fra..
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Styrketræning
« Svar #25: 08 Jun 2007, 00:42 »

Er en lille smule undervægtig så jeg træner for at tage på. Indtil videre er det blevet til noget træning i skolens center her i vinters, hvor jeg kun trænede 1 gang om ugen. Nu er det et par gange om ugen, men herhjemme med håndvægte.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Styrketræning
« Svar #26: 08 Jun 2007, 01:17 »

Er en lille smule undervægtig så jeg træner for at tage på. Indtil videre er det blevet til noget træning i skolens center her i vinters, hvor jeg kun trænede 1 gang om ugen. Nu er det et par gange om ugen, men herhjemme med håndvægte.
Så vil jeg anbefale dig at købe protein-pulver. Det er ganske lovligt i DK. Smiley Det blander du så op med mælk. Og drikker sådan en 2-3 gange om dagen. Nogle blander den op med vand, men nu hvor du er undervægtig, og har brug for fedt for at omdanne det til muskler, så drikker du det med mælk. Og derfor så også 2-3 gange om dagen, helst 3 faktisk. Smiley Så tager du på, samtidig med at du får proteiner og fedt nok til at omdanne det til muskler. Husk at træne lidt mere end bare den ene gang om ugen så. Smiley
Logged

louis65
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Styrketræning
« Svar #27: 11 Jun 2007, 16:43 »

Hvor kan man købe dette protein pulver ? er det ikke dyrt ?!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Styrketræning
« Svar #28: 11 Jun 2007, 16:54 »

Hvor kan man købe dette protein pulver ? er det ikke dyrt ?!
de fleste helsecentre har det...Smiley også nogle få sportsbutikker..Smiley men lad endelig være med at købe af privat, man aner aldrig hvad der er i det.. Ubeslutsom
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Styrketræning
« Svar #29: 11 Jun 2007, 17:02 »

Jeg har styrketrænet i mere end et halvt år, og for at man kan sige man "styrketræner", så handler det altså ikke om at løfte nogle håndvægte i ny og næ. Styrketræning skal foretages hyppigt, med en hvis stabilitet og så skal det, for at være effektivt, foregå med flere sæt og over mere end en halv time.

Jeg har som sagt styrketrænet et halvt år i et styrkecenter, og resultaterne kommer hurtigt, hvis man gør det på den rette måde. Jeg tager tre sæt af alle mine øvelser, hvor gentagelserne i hvert sæt lyder på 10, 8 og så i sidste sæt 6. Vægten forøges fra sæt til sæt. Jeg tager 6 proteinpiller efter hver træning, for at få de nødvendige proteiner til at genopbygge mine muskler. Begynder også snart på at tage kreatin - et mirakelmiddel.

Træner hveranden dag, hvilket er det hyppigste man kan gøre det, hvis det altså er de samme muskelgrupper man træner fra gang til gang.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 71 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010