home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:35 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  1 Bruger, 634 Gæster Online.

Indlæg: 1132684 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |8| Team Blue
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: |8| Team Blue  (Læst 9166 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
|8| Team Blue
« : 25 Maj 2012, 22:04 »



TEAM BLUE


Hej alle og velkommen til min blog!

Denne blog vil omhandle det engelske landshold og dets færden mod succes. En succes som man ikke rigtig har haft så meget af, siden man vandt VM i 1966. Men nu skal det være slut. England skal føres til tops, og jeg har en plan for, hvordan det skal gøres. For resten må jeg nok hellere lige præsentere mig selv. Jeg hedder Joseph Barton, også kendt som Joey Barton, og jeg er blevet ansat af FA som engelsk landstræner. Jeg gad sgu ikke spille mere, efter at man kan få 12 dages karantæne for nogle småbagateller. Landstræner vil jeg dog gerne være, for så er det nemlig MIG, der bestemmer holdet. Ikke at det ikke var det i QPR og alle de andre steder, men nu ved folk det.

Da jeg er bossen, vil jeg allerførst gerne sige at spillere fra Arsenal, Manchester United og Liverpool aldrig nogensinde vil komme til at spille så meget som et minut under mig som landstræner. Jeg kan ikke fordrage disse klubber, så jeg vil snarest sende et brev til Gerrard, Rooney og co, om at deres tid er forbi. Derfor kalder jeg dette projekt for ”Team Blue”. På ”Team Blue” må der kunne spille spillere fra Chelsea, Everton, West Ham og Manchester City. De er trods alt disse klubber, der gør at fodbolden er noget ved, og det skal belønnes. Chelsea og City lavede også tre flotte trofæer i samarbejde, Everton gjorde os allesammen den tjeneste at slutte over Liverpool, mens West Ham flot rykkede op i Premier League. Det er klubber i fremgang. Det kan man ikke sige om den synkende skude Liverpool, trofæløse Arsenal og Manchester United som formåede at ryge ud af den ringeste Champions League-gruppe i mange år.

Jaja, jeg er en egoistisk idiot, men jeg vil også godt sige undskyld til nogle. Specielt til Frank Lampard som jeg engang har svinet til, og ment jeg var bedre end. Jeg tror, jeg var fuld, for Frank er den bedste fodboldspiller England nogensinde har set. Det er sgu heller ikke min skyld, at jeg må ty til flasken, fordi Newcastle var så pisse ringe. Men undskyld til dig, Lamps. Du er selvfølgelig udnævnt til ny anfører. Steven Gerrard skulle stadig aldrig have rørt en fodbold.

Men nu er vi ligesom i gang, og nu kender I reglerne. Jeg er sikker på, at England får en stor fremtid. Det er trods alt mig, der er træner.
« Seneste Redigering: 05 Jun 2012, 18:08 af Jakob E » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Blue
« Svar #1: 25 Maj 2012, 22:10 »

Kæft noget bavl.

Held og lykke med det. Kan godt være jeg kigger ind når jeg mangler et godt grin.
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Team Blue
« Svar #2: 25 Maj 2012, 22:10 »

Hey Joey,

Først og fremmest tak for mesterskabet.
Dernæst vil jeg gerne høre om der er hold i rygterne om at man har skiftet 'God save the Queen' ud med 'I'm Blue'?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Blue
« Svar #3: 25 Maj 2012, 22:15 »

Jeg følger med.
Men kun på grund af Joey!
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Blue
« Svar #4: 25 Maj 2012, 22:30 »

Kæft noget bavl.

Held og lykke med det. Kan godt være jeg kigger ind når jeg mangler et godt grin.
Joey har altid været lidt for stor til United. Men sådan er det jo, jeg er glad for, at du tog dig tiden til at skrive herinde.

Hey Joey,

Først og fremmest tak for mesterskabet.
Dernæst vil jeg gerne høre om der er hold i rygterne om at man har skiftet 'God save the Queen' ud med 'I'm Blue'?
Det fortjente I. Det var lidt en win-win. I blev mestre foran United, og jeg blev landstræner og kunne straffe Rooney, Jones, Welbeck og de andre tosser yderligere.

Med hensyn til sangen så arbejder jeg på det, men så er jeg heller ikke bedre venner med FA. Ja, du ved nok..

Jeg følger med.
Men kun på grund af Joey!
Det glæder os alle. Tak skal du have.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |2| Team Blue
« Svar #5: 25 Maj 2012, 23:23 »



TEAM BLUE


Kære Steven Gerrard

Som du nok ved, er jeg udnævnt til ny engelsk landstræner. Et job som jeg er rigtig glad for. Det skuffer mig lidt, at du ikke har ringet og sagt tillykke. Men det er også ligegyldigt. Jeg vil egentlig bare fortælle dig, at du har spillet dine sidste minutter på det engelske landshold. Du er ikke egnet god nok og vil heller aldrig blive det. Men ros det skal du have. Rigtig meget endda. For da hold kæft en karriere du har haft, set i lyset af hvor elendig du egentlig er. Roy havde dig endda som anfører, men det er vist heller aldrig gået værre for nationen.

Du har altid prøvet at være en gentleman, og det håber jeg også, at du vil være i denne situation. Jeg har dog min tvivl. Hvis du virkelig ville landsholdet det godt, burde du have trukket dig for flere år siden. I stedet valgte du at slå en mand ned, fordi han nægtede at spille Phil Collins. Man forstår ham godt. Men Stevie, du skal ikke føle dig udenfor. Rooney, Wilshere og andre tosser har fået samme melding. Mit hold er ”Team Blue” fra nu af. Skulle du få den vanvittige idé at skifte til et af de blå hold i desperation, i stedet for at lægge støvlerne på hylden som du burde, ja, så bliver du selvfølgelig stadig ikke udtaget. Det ville også undre mig meget, hvis du var i stand til at spille.

Du ønskes alt det bedste i fremtiden.

Joey Barton
« Seneste Redigering: 25 Maj 2012, 23:31 af Jakob E » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: |2| Team Blue
« Svar #6: 26 Maj 2012, 00:10 »

Der er vist ingen tvivl om at du forsøger dig med den lidt komiske version af en blog i denne. Dog vil jeg råde dig til at holde lidt igen, for der er ikke langt mellem det sjove og til det platte, og desværre vil jeg kategorisere din som det sidstnævnte.

Ideen bag det hele fejler skam ingenting, men jeg vil mene at du kører den lidt for langt ud. Der er ingen tvivl om at kan du ramme balancen mellem det pjatte og det komiske, så vil du få en ustyrlig god blog, men det kræver megen øvelse at ramme den hårdfine linje som skelner de to ting.

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |2| Team Blue
« Svar #7: 26 Maj 2012, 00:36 »

Brevet til Gerrard var bare en lille hævn for at Joey aldrig selv fik mere end en kamp for England. Nu er der betalt tilbage. Efter Bartons udtalelse om, at han var den bedste midtbanespiller i England, er han tydeligvis ikke fan af Gerrard. Det kom til udtryk i brevet. Bloggen er nok kontroversiel og grov, men nu er Joey Barton jo heller ikke nogen engel. Det han tænker blev skrevet ned på papir. Det er okay med mig, at det er plat.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |2| Team Blue
« Svar #8: 26 Maj 2012, 22:35 »

Det sgu meget sjovt Grin.. Elsker Joey Barton, kugleskør mand uden forstand på fodbold, men han forstår sgu at spille med musklerne.. Realistisk forsøg på at efterligne ham Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |2| Team Blue
« Svar #9: 26 Maj 2012, 22:38 »

Der er vist ingen tvivl om at du forsøger dig med den lidt komiske version af en blog i denne. Dog vil jeg råde dig til at holde lidt igen, for der er ikke langt mellem det sjove og til det platte, og desværre vil jeg kategorisere din som det sidstnævnte.

Ideen bag det hele fejler skam ingenting, men jeg vil mene at du kører den lidt for langt ud. Der er ingen tvivl om at kan du ramme balancen mellem det pjatte og det komiske, så vil du få en ustyrlig god blog, men det kræver megen øvelse at ramme den hårdfine linje som skelner de to ting.



Det er jo så igen alt efter hvem der læser det.

Du er ikke en tosset person Guldbrand. Du er et fornuftigt menneske.

Verdenskrig, Bave og undertegnede er derimod alle tossede og vi finder sikkert platte ting noget sjovere end du gør.
Jeg synes i hvert fald det er genialt indtil videre.
Logged


CasperAkaCalle
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: |2| Team Blue
« Svar #10: 26 Maj 2012, 22:51 »

Genial blog, hold nu kæft en griner jeg har fået. Elsker at det ikke er så seriøst!
- følger, helt klart! Opstemt
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |3| Team Blue
« Svar #11: 27 Maj 2012, 15:19 »



TEAM BLUE


Roy har været en elendig landstræner. Det er alt, jeg har at sige. Han ligger godt nok på en delt 1. plads sammen med Montenegro, men er det virkelig den standard, England sætter for dagen? Jeg er ikke i tvivl om, at det var et større mirakel, at England fik 0-0 hjemme på Wembley mod montenegrinerne. Jonjo kunne ikke skramme nogen væk, og Martin Kelly har aldrig været så rundtosset ude på backen. Godt at det er slut nu, for jeg har nemlig udtaget de 22 spillere, som skal spille testkamp for mig mod Ghana. Uanset hvordan det går, er det de samme 22 som får lov at spille hele kvalifikationen. Så ved I andre det. De 22 spillere er:

Målmænd:
Robert Green, Joe Hart, Ross Turnbull.

Forsvarsspillere:
Tony Hibbert, Micah Richards, Ashley Cole, Joleon Lescott, John Terry, Phil Jagielka, Gary Gahill, Ryan Bertrand, Leighton Baines.

Midtbanespillere:
Jack Rodwell, James Milner, Mark Noble, Josh McEachran, Leon Osman, Adam Johnson, Frank Lampard, Kevin Nolan.

Angribere:
Daniel Sturridge og Carlton Cole.

Jeg er ikke i tvivl om, at jeg har den bedste trup i verden. Der er dog noget, der skuffer mig, og et problem vi snarest skal have løst. Det dur ikke, at Lee render rundt deroppe i Newcastle. Han skal skifte klub, så han kan komme med på mit hold. Lee er lidt ligesom mig selv, og det er noget, jeg sætter pris på. Men det har jeg snakket med ham om, og han spiller snart i blåt. Derfor er den 23. mand heller ikke udtaget endnu, men alle ved, det er Lee.

Desuden er ham skildpadden fra Manchester City selvfølgelig ikke udtaget. Jaja, han spiller i City, men når Mesut Özil kan løbe fra en baglæns, skal man ikke røre mit hold. Utrolig overvurderet fodboldspiller. Jack Rodwell fortalte mig også, at Phil Neville troede, at han pludselig havde en chance for at komme på holdet. Selvfølgelig har han ikke det. Men Jack er stadig min helt efter det røde kort, han fik mod Liverpool.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: |3| Team Blue
« Svar #12: 27 Maj 2012, 16:00 »

Ingen United eller Liverpool spillere med! Frækt nok.

Jeg må dog indrømme, at Wazza ville pynte på det hold.

I øvrigt, hvis du vil have en ekstra "Chelsea-mand" med, så udtag Jack Cork. Han er home-grown, og er faktisk en ganske fornuftig back.
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: |3| Team Blue
« Svar #13: 27 Maj 2012, 17:46 »

Jeg følger klart med.

rigtig fed blog Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |3| Team Blue
« Svar #14: 27 Maj 2012, 18:43 »

Er vild med måden du beskriver Barry på Grin.. Selvom det kun er "fun" synes jeg det er en skræmmende god begrundelse Grin

Ellers meget spændende hold, men hva gør Barton hvis Cole, eller Sturridge bliver skadet? Man er vel ikke så defensiv og kedelig at man kun spiller med en fremme Grin ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010