home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |8| Team Blue
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: |8| Team Blue  (Læst 9059 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |3| Team Blue
« Svar #15: 27 Maj 2012, 18:49 »

Tak til jer alle, det glæder mig, I synes om det. :-)

Men beklager, Korzika. Cork spiller i Southampton, så han får ikke et minut. Den eneste der kan komme på tale udenfor de blå klubber, er Lee Cattermole.

Og jo sagtens VK. En angriber er intet problem. Wink
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: |3| Team Blue
« Svar #16: 27 Maj 2012, 19:05 »

Det er faktisk helt utroligt at du til trods for begrænsningerne alligevel har udtaget et bedre hold end Woy.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |4| Team Blue
« Svar #17: 27 Maj 2012, 19:09 »



TEAM BLUE


Alle de andre tosser kunne godt lære noget af mig. En sikker 1-0-sejr over Ghana på mål af Joleon Lescott. Vi dominerede ganske vist ikke kampen, men nu er det jo heller ikke det, der tæller. Hvis det gjaldte om at pakke bolden ind i vat, var jeg nok blevet træner i Barcelona. Nej, sådan noget gider jeg sgu ikke. Vi vandt, og vi er de bedste. For resten en fremragende kamp af Lee, som selvfølgelig er blevet udtaget, selv om han spiller i Sunderland. Lee er en ener, så jeg kan godt gå på kompromis på dette punkt. Dog højst utilfredsstillende at han kun fik skadet to modspillere. Det må forbedres til næste gang.

John Terry er dog få dage efter kampen blevet skadet i 2 måneder. Jeg har snakket med John om det, og han valgte at være ærlig. Han ville fejre sejren i byen, og så havde han tilfældigvis mødt Stevens kone. De var taget hjem på hans hotelværelse, og han havde fået en forstrækning under hyggeriet. Så er det vist også forklaret pænt. Stort af John at han ikke tøver med at fortælle sin træner sådan noget. Hvis det ikke var fordi, at jeg skylder Lamps det anførerbind, havde Terry fået det igen. Men vi vil savne ham, men samtidig stoler jeg på topscoreren Lescott og Gary Gahill. Gary skal dog til at lave nogle flere dumheder, hvis han stadig vil være en del af holdet.

John er dog ikke eneste skadet mand. Verdens bedste højre back, Tony Hibbert, Leon Osman, min bedste ven Kevin Nolan og Josh McEachran er alle rendt ind i skader. Jeg må have været for hård, men noget skal de jo lave. Heldigvis har jeg andre, der står i kulissen til at tage over.

Desuden er befolkningen ekstremt begejstret for mig. Først slår jeg Ghana og siden da, har jeg offentliggjort Lampard som min anfører. Det valg er alle englænderne fantastisk glade for, men når man har verdens bedste fodboldspiller, skal han selvfølgelig også være anfører. Igen undskyld Frank. Jeg sover virkelig dårligt om natten.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2012, 19:36 af Jakob E » Logged

CasperAkaCalle
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: |4| Team Blue
« Svar #18: 27 Maj 2012, 19:53 »

Elsker din blog, haha! Opstemt
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |5| Team Blue
« Svar #19: 27 Maj 2012, 20:09 »



TEAM BLUE


Okay, mængden af skader er rimelig stor. Det har hæmmet mine muligheder for at klare det godt som landstræner. Det er sgu da også en skam, at vi har massere af englændere i Liverpool, men at de alle sammen er boldmongoler. Jeg har følt mig nødsaget til at gøre noget, og det har jeg selvfølgelig gjort, jeg er jo Joey Barton.

Der var engang en lille italiener som smadrede dem alle i Tour de France. Han var så god så god. Men så gad ledelsen ikke mere, og pludselig var han testet positiv for brug af doping. Han hedder Riccardo Riccó og er verdens bedste cykelrytter. Riccardo er min ven, og derfor vil jeg gerne gøre noget godt for ham. Cykelforbundet er idioter og har givet Riccardo 12 års karantæne for brug af doping gentagne gange. Jaja, han er da måske ikke ren, men han er verdens bedste siden Marco Pantani og rigtig underholdene for sporten. Jeg har snakket med Riccardo, og han vil gerne spille fodbold for mit hold, så det får han lov til. Vi har fikset et engelsk pas, og han er nu en del af truppen. Jeg håber, alle de andre byder Riccardo velkommen. Riccardo kan sagtens spille fodbold, selv om han er cykelrytter. Bare se på Oscar Perreiro.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2012, 20:12 af Jakob E » Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |5| Team Blue
« Svar #20: 27 Maj 2012, 20:31 »

God humor, men det begynder at gå for vidt.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |5| Team Blue
« Svar #21: 27 Maj 2012, 20:32 »

God humor, men det begynder at gå for vidt.

Enig! De første 4 updates var sjove, men den seneste update er jo bare plat.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |5| Team Blue
« Svar #22: 27 Maj 2012, 20:43 »

Den sidste update var lam.. virkelig lam.. de andre var fine, men grænsende til det platte.. den sidste var bare lam
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |5| Team Blue
« Svar #23: 27 Maj 2012, 21:06 »

Jep, de første 4 var humoristiske på en god måde, men det går ihf over gevind i 5. update.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |5| Team Blue
« Svar #24: 27 Maj 2012, 21:13 »

Sludder.
Det er stadig godt.
Joey kan gøre alt. Det er Joey.

Fortsæt Jakob! Riccardo kan sagtens spille fodbold!
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: |5| Team Blue
« Svar #25: 27 Maj 2012, 21:27 »

kan godt være Vinnie Jones ikke er decideret blå, men han spillede da trods alt kortvarrigt i Chelsea, regner med han snart finder vej til Joeys mandskab.

Fed humor, får vi et screenshot af Ricardo?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |5| Team Blue
« Svar #26: 28 Maj 2012, 09:47 »

vi er jo heldigvis forskellige, men jeg syntes den sidste var plat :p
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |5| Team Blue
« Svar #27: 05 Jun 2012, 14:22 »

Ikke sig at du er gået død, Jakob E.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |5| Team Blue
« Svar #28: 05 Jun 2012, 15:01 »

Synes sgu også det er meget god humor, Jakob. Og du topper den lige med at hive en cykelrytter ind, det er jo bare perfekt. Kom med mere. Tunge
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |6| Team Blue
« Svar #29: 05 Jun 2012, 15:48 »



TEAM BLUE


Jeg beklager den manglende opdatering omkring om god, jeg er, men jeg har som altid en god forklaring. Der var lige et par unge mennesker i Liverpool, der ikke vidste, hvordan man skulle opføre sig, så de fik lige en omgang. At jeg skulle anholdes må være den største joke til dato næstefter Steven Gerrard.

Men nok om hvor godt et menneske jeg er. Det her handler om næsten lige så meget om Englands landshold. Jeg har selvfølgelig kvalificeret holdet til EM. Jeg er jo verdens bedste. Det tog kun 3 kval-kampe for mig, og så var vi klar til at slå os selv ihjel i Polen og Ukraine. Og til jer som hader Riccardo: Fuck jer. I sandheden fuck jer. Riccardo har nok været min bedste spiller i disse tre kampe.

Vi startede i Bulgarien, hvor det gamle Team Berbatov slet ikke var så ringe endda. Ros til dem og deres elendige bane, som gjorde at vi kun fik 1-1. Det var fandme smart af dem. Sturridge scorede til 1-1 i overtiden. Jeg synes nu alligevel ikke, de skulle have fuldt udbytte af alt besværet. Lee var meget tæt på et rødt kort, og han havde været viceanfører nu, hvis det ikke var fordi, Terry er så pisse sej.

Så skulle vi hjem og spille på Wembley mod Wales. Wembley som er lavet som verdens største ulempe for hjemmeholdet. Det er Chelseas hjemmebane. Derfor spillede Cole, Sturridge og Lampard selvfølgelig også fantastisk. Dem kan man altid regne med. Vi vandt 3-0 på mål af Sturridge, Gary og AJ. Hvis ikke AJ kommer på hold i City nu med den kasse, så ved jeg ikke hvad.

Så skulle vi bare køre det hele stille og roligt hjem mod gruppetoeren Montenegro. Lee var desværre blevet skadet af at have flækket så mange modstandere i den måned, der var mellem de to kampe. En skam. Men så måtte min helt Rodwell jo spille, og jeg bad ham om at tænke på at samtlige modstandere var Steven Gerrard. Han lyttede, og efter 25 minutter ødelagde han Vucinic på flotteste vis. Jaja, vi vandt kampen 1-0 på mål af Milner, og vi var klar til EM.

Det bliver fantastisk til EM. Ligner jeg en mand, der har tabt som landstræner?

RICCARDO RICCÓ
EM-GRUPPE
« Seneste Redigering: 05 Jun 2012, 16:09 af Jakob E » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010